Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig spent på å høre hvordan det går med puppedama, og hva kirurgen gjorde nå som han ikke gjorde sist.

Blir vel først om noen uker puppedama kan si om resultatet ser ut til å bli bra.

Husker du ble dårlig etter siste op puppedama , håper du slipper det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, du opererte jo samme dag som meg :-) sovet på siden selv nå.

Når kan du begynne å bruke bh med spiler?

Regner med det passet deg også å få skiftet liggestilling. Begynte å bli slitsomt å bare sove på rygg :laugh:

I flg pk kan jeg bruke hvilken som helst bh, også push up etter 6 uker. Vi skal dra til varmere strøk om ei uke, så da blir det litt vanskelig med sportsbh, men så lenge jeg holder meg i ro, vil det sikkert ikke være noe problem å bruke en litt mer støttende bikini...

Nå lider jeg av litt alzheimer light her...men hvilke innlegg var det du hadde? Over eller under?

Er så spent på hvordan det har gått med puppedama i dag!

Endret av Lille v
Skrevet

Regner med det passet deg også å få skiftet liggestilling. Begynte å bli slitsomt å bare sove på rygg :laugh:

I flg pk kan jeg bruke hvilken som helst bh, også push up etter 6 uker. Vi skal dra til varmere strøk om ei uke, så da blir det litt vanskelig med sportsbh, men så lenge jeg holder meg i ro, vil det sikkert ikke være noe problem å bruke en litt mer støttende bikini...

Nå lider jeg av litt alzheimer light her...men hvilke innlegg var det du hadde? Over eller under?

Er så spent på hvordan det har gått med puppedama i dag!

Ja! Har endelig begynt å sove godt igjen. Er kjempe deilig!

Kan også bruke hvordan bh jeg vil etter 6 uker, gleder meg skikkelig til å kunne gå i en pen bh :-) selvom jeg ikke viser den til noen, så føler jeg meg finere med pen bh :-)

Tror nok det går helt fint. Da er det jo nesten 6 uker uansett :)

Har runde, høy profil, under muskel :) hva var det du hadde igjen?

Det er jeg og! Håper det blir bra nå! :-)

Skrevet (endret)

Ja! Har endelig begynt å sove godt igjen. Er kjempe deilig!

Kan også bruke hvordan bh jeg vil etter 6 uker, gleder meg skikkelig til å kunne gå i en pen bh :-) selvom jeg ikke viser den til noen, så føler jeg meg finere med pen bh :-)

Tror nok det går helt fint. Da er det jo nesten 6 uker uansett :)

Har runde, høy profil, under muskel :) hva var det du hadde igjen?

Det er jeg og! Håper det blir bra nå! :-)

Har anatomiske, under muskel. Fikk et lite hefte med "merkelappene" til protesene i (sertifikater?) og googlet disse. Finner da ut på eurosilicone sine sider at det er høyprofil. Pga str forskjell så er det lagt inn 325 på ene siden og 400 på andre siden. Det minste er en del mindre enn det andre, spesielt i omkrets, så jeg har ikke helt tro på at det vil rette seg til uten ny opr :( Fikk også sårinfeksjon pga at et av stingene som skulle forsvinne av seg selv, ikke gjorde det. Så regner med at det blir en tur på klinikken etterhvert, i allefall for arrkorreksjon :(

Lurer i dag på om jeg egentlig også ønsker større profil? Jaja, helt fornøyd blir man kanskje aldri.. :vetikke:

Har du også eurosilicone? Kjenner bare til dem, natrelle og mentor, men det er sikkert likeverdige merker alle sammen

Endret av Lille v
Skrevet

Hei jenter, jeg var på Fornebuklinikken i går, ble op kl 08, men var litt usikker om de ville op. pga at jeg nesten var bra av forkjølelse, så jeg var egentlig forberedt på å få ny dato, men det gikk greit siden jeg ikke hadde hatt feber eller vært sengeliggende. like greit å få det overstått. Har fått 335 under muskel, anatomiske natrelle 410 mx ( full projeksjon, ikke fx som er ekstra full og max høyde) Var skikkelig fjern, svimmel og vondt etter op. og fikk masse smertestillende. Prøver å ta minst mulig av dette ellers, tenker at da vil det virke bedre når jeg virkelig trenger det. Tok 2 paracet i går 8 timer etter op. og har ikke tatt noe siden. Endel stikking og spreng er det, men tenker at det kan hjelpe meg å ta det rolig, og har paracet klar om det skulle bli vanskelig å sove. Blir det ikke verre en dette er smertene overkommelige, men kjenner at kroppen trenge MYE ro.

Skrevet

Hei jenter, jeg var på Fornebuklinikken i går, ble op kl 08, men var litt usikker om de ville op. pga at jeg nesten var bra av forkjølelse, så jeg var egentlig forberedt på å få ny dato, men det gikk greit siden jeg ikke hadde hatt feber eller vært sengeliggende. like greit å få det overstått. Har fått 335 under muskel, anatomiske natrelle 410 mx ( full projeksjon, ikke fx som er ekstra full og max høyde) Var skikkelig fjern, svimmel og vondt etter op. og fikk masse smertestillende. Prøver å ta minst mulig av dette ellers, tenker at da vil det virke bedre når jeg virkelig trenger det. Tok 2 paracet i går 8 timer etter op. og har ikke tatt noe siden. Endel stikking og spreng er det, men tenker at det kan hjelpe meg å ta det rolig, og har paracet klar om det skulle bli vanskelig å sove. Blir det ikke verre en dette er smertene overkommelige, men kjenner at kroppen trenge MYE ro.

Gratulere så masse med nye pupper :-)

Har valget om str/form/ osv vært i hovedsak ditt eget eller overlot du til pk? Det blir helt sikkert fantastisk når de får lagt seg til den formen de skal ha:-)

Tenkte også som du at det var greit å kjenne litt ubehag sånn at man ikke overanstrengte seg når man nå likevel var i god form.

Lykke til i natt, men tror kanskje at den første natta var den værste!

Skrevet

Tusen takk:-) ang størrelse ønsket jeg meg ca en c cup, gikk hjemme et par 3 kvelder med "risposer" og følte meg mest vel med 320 gram. Ettersom jeg har ammet 2 barn var det litt heng (grad 1 var det en pk som sa) men jeg var redd for å få den komplikasjonen Puppedama fikk, så jeg lot pk bestemme hvor mye som ville fylle ut henget. Jeg følte selv etter ristesten at 350 g var litt i øvre område for meg, så jeg spurte om det var mulig å få et pent resultat med et slingringsmonn fra 290-350. Det mente hun ville gå veldig bra. Så da er det bare å vente.. regner med at det endelige resultatet begynner å vise seg om 2-4 uker..? Utrolig nok sov jeg nesten som en stein første natta, våknet bare 2-3 ganger:-)

Skrevet

Da var operasjon nr 2 overstått. FOR en forskjell!!! Natt og dag! Føler meg hundre ganger bedre denne gangen,og med smertestillende så merker jeg ikke et snev av vondt. Litt uvel er jeg,men ikke på langt nær som sist.

Han har flyttet lommen og lagt inn 50 cc mer. Kjenner at jeg er ekstremt engstelig for at det ikke er nok,men jeg må jo bare vente å se. Vet ikke helt hva jeg gjør dersom det ikke blir bra denne gangen:(

På dette kortet mitt står det forøvrig at han har gått inn i armhulen denne gangen...

Skrevet

Så bra at du er i bedre form enn sist puppedama ! :)

Så rart at han gikk inn i armhulen denne gangen, og ikke gikk inn gjennom det forrige arret. Nå får du to arr istedenfor ett. Merkelig.

Hadde dere snakket om det?

Flyttet lommene visste vi at han skulle, håper de er langt nok nede nå. Men trodde du trengte mer en 50cc for å fylle opp skikkelig. Du hadde en god del ekstra hud..er det fordi lommene ble flyttet han mente det ville holde med 50 ?

Hva sa han om at puppene var blitt hardere med tiden?

Blir spennende å følge deg fremover for å se om dette blir bra. Håper og tror det :)

Skrevet

Så bra at du er i bedre form enn sist puppedama ! :)

Så rart at han gikk inn i armhulen denne gangen, og ikke gikk inn gjennom det forrige arret. Nå får du to arr istedenfor ett. Merkelig.

Hadde dere snakket om det?

Flyttet lommene visste vi at han skulle, håper de er langt nok nede nå. Men trodde du trengte mer en 50cc for å fylle opp skikkelig. Du hadde en god del ekstra hud..er det fordi lommene ble flyttet han mente det ville holde med 50 ?

Hva sa han om at puppene var blitt hardere med tiden?

Blir spennende å følge deg fremover for å se om dette blir bra. Håper og tror det :)

Veldig rart at han gikk inn et annet sted enn sist. Ikke noe vi har diskutert noen gang så jeg aner ikke hvorfor.

Jeg kommer til å bli veldig overrasket hvis 50cc er nok til å fylle opp,men han ville ikke ta mer siden han følte at de var store nok som de var. Go figure??

Vet ikke hvorfor de føltes harde,for det glemte jeg å spørre om,men han sa til en pleier at de nye protesen var enten fyllt eller sprayet med noe på c,muligens noe form for antibiotika.

Skrevet

Da var operasjon nr 2 overstått. FOR en forskjell!!! Natt og dag! Føler meg hundre ganger bedre denne gangen,og med smertestillende så merker jeg ikke et snev av vondt. Litt uvel er jeg,men ikke på langt nær som sist.

Han har flyttet lommen og lagt inn 50 cc mer. Kjenner at jeg er ekstremt engstelig for at det ikke er nok,men jeg må jo bare vente å se. Vet ikke helt hva jeg gjør dersom det ikke blir bra denne gangen:(

På dette kortet mitt står det forøvrig at han har gått inn i armhulen denne gangen...

Endelig er du ferdig :-)

Så spent på om du er fornøyd med resultatet denne gangen, skjønt litt vel tidlig å si...Litt spesielt at han valgte å gå gjennom armhulen...eller? Trodde i hovedsak det var når en har saltvannsinnlegg at det var vanlig.

Det så veldig fint ut etter første inngrepet ditt og krysser fingre, tær, ben og alt for at det blir like fint og blir værende slik.

Masse lykke til og håper også du får ei så god natt som mulig (med puter i massevis...hihi)

Godbedringsklem! :nigo:

Skrevet

Takker så mye! Jeg tror denne natten skal gå fint,jeg føler meg veldig bra:)

Skrevet

Har anatomiske, under muskel. Fikk et lite hefte med "merkelappene" til protesene i (sertifikater?) og googlet disse. Finner da ut på eurosilicone sine sider at det er høyprofil. Pga str forskjell så er det lagt inn 325 på ene siden og 400 på andre siden. Det minste er en del mindre enn det andre, spesielt i omkrets, så jeg har ikke helt tro på at det vil rette seg til uten ny opr :( Fikk også sårinfeksjon pga at et av stingene som skulle forsvinne av seg selv, ikke gjorde det. Så regner med at det blir en tur på klinikken etterhvert, i allefall for arrkorreksjon :(

Lurer i dag på om jeg egentlig også ønsker større profil? Jaja, helt fornøyd blir man kanskje aldri.. :vetikke:

Har du også eurosilicone? Kjenner bare til dem, natrelle og mentor, men det er sikkert likeverdige merker alle sammen

Huff, så kjedelig! Trist at sånt skjer. Men klinikken retter opp i det? Hvordan ser arrene dine ut?

Større profil? Hva mener du med det?

Jepp, har også eurosilicone. Er heldigvis veldig fornøyd (bank i bordet, over og under). Syntes størrelse og alt ser veldig fint ut. Både med og uten klær :-)

Skrevet

Takker så mye! Jeg tror denne natten skal gå fint,jeg føler meg veldig bra:)

Så bra at operasjonen gikk bra! Krysser fingrene (tærne og) for at du blir fornøyd. Det fortjener du virkelig :-)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper!

Blir spennende å høre hvordan resultatet blir, men regner med at det blir fint! Søsteren min opererte seg på Fornebu og er superfornøyd :) bare ta det rolig og slapp av. Så kommer nok alt til å gå veldig fint fremover og. Jeg hadde ikke problemer med å sove etter op, var så utrolig sliten hver da, at jeg sovnet før jeg traff puten :fnise:

Må du sove halvveis sittende også?

Skrevet (endret)

Sånn ser mine arr ut idag :-) 4 uker etter op.

Edit: er bare oppned før man trykker, fant jeg ut :-)

post-65448-0-83411200-1357250802_thumb.j

Endret av Cupcake92
Skrevet

Sånn ser mine arr ut idag :-) 4 uker etter op.

Edit: er bare oppned før man trykker, fant jeg ut :-)

Skrevet

Ja, sover nesten sittende, håper det går bra i natt også, tok av kompressene i kveld og så noen lilla tapede arr under :-S puppene ser sprengte og hovne ut, men det er slik det er den første tiden skjønner jeg:-) god bedring til dere andre nyopererte

Skrevet

Huff, så kjedelig! Trist at sånt skjer. Men klinikken retter opp i det? Hvordan ser arrene dine ut?

Større profil? Hva mener du med det?

Jepp, har også eurosilicone. Er heldigvis veldig fornøyd (bank i bordet, over og under). Syntes størrelse og alt ser veldig fint ut. Både med og uten klær :-)

Regner med de retter opp i det om det ikke skulle bli bra. Med større profil mener jeg at de er litt høyere. Projeksjon, heter det vel. De er brede, men ikke høye, om du forstår. Mulig det er mye som vil ha mer, men pr i dag så passer det ene godt i en 70D og det andre i 70-75E.., men begge helt myke og soft, allerede fra uke 2. Ønsker dem lik og at de fyller ut cupen bedre i fronten. Men ennå kan vel ting skje i fht utvikling, så det gjelder nok bare å smøre seg med tålmodighet. Fant denne da jeg googlet nummeret protesene ("merkelappen"): http://www.eurosilicone.com/Eurosilicone_Product_Catalogue_2012.pdf

Mine er riktig nok fra en eldre katalog, 2010, tror jeg det var.

Hvordan har du opplevd det med dropping? Har dine gjort det eller er de på tur? Vet ikke helt hva jeg har å forvente da de egentlig ser "ferdige" ut og har gjort det fra andre uka..Bare litt stramt ennå over den ene, men det vises ikke

Skrevet

Regner med de retter opp i det om det ikke skulle bli bra. Med større profil mener jeg at de er litt høyere. Projeksjon, heter det vel. De er brede, men ikke høye, om du forstår. Mulig det er mye som vil ha mer, men pr i dag så passer det ene godt i en 70D og det andre i 70-75E.., men begge helt myke og soft, allerede fra uke 2. Ønsker dem lik og at de fyller ut cupen bedre i fronten. Men ennå kan vel ting skje i fht utvikling, så det gjelder nok bare å smøre seg med tålmodighet. Fant denne da jeg googlet nummeret protesene ("merkelappen"): http://www.eurosilicone.com/Eurosilicone_Product_Catalogue_2012.pdf

Mine er riktig nok fra en eldre katalog, 2010, tror jeg det var.

Hvordan har du opplevd det med dropping? Har dine gjort det eller er de på tur? Vet ikke helt hva jeg har å forvente da de egentlig ser "ferdige" ut og har gjort det fra andre uka..Bare litt stramt ennå over den ene, men det vises ikke

Aha, da skjønner jeg.

Det skjønner jeg godt. Når man først har brukt så mye penger på det er det jo greit at man blir helt fornøyd. Fikk ihvertfall beskjed fra min pk at man skal vente 3 måneder før man skal vurdere operasjon på nytt.(spurte bare om hvor lang tid det tok før man fikk se det ekte resultatet).

Altså, jeg skjønner ikke helt dette med dropping jeg. Mulig jeg er helt på trynet her. Eneste jeg merker er at de har mistet den plastikk glansen de hadde i starten. Mulig fordi huden har strekt seg. Ellers har de ikke forandret seg mye på disse ukene.

Har du fått noe strekkmerker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...