Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter,

Har et spm ang hardhet på puppene før operasjon. De som allerede har veldig faste pupper, tror dere at de ender opp med mer hardere pupper enn de som hadde myk før operasjonen ? Jeg mener jeg fikk høre fra kirurgen at hudens elasitet har noe å så for hvor myke de blir.

Hvis det er slik så er jeg ganske sikker på at jeg ender opp med steinharde pupper da, har ganske så harde bryster fra før av. Huden er veldig fast. Kommer nok til å savne det når jeg blir 70 med hengete hud:-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei jenter,

Har et spm ang hardhet på puppene før operasjon. De som allerede har veldig faste pupper, tror dere at de ender opp med mer hardere pupper enn de som hadde myk før operasjonen ? Jeg mener jeg fikk høre fra kirurgen at hudens elasitet har noe å så for hvor myke de blir.

Hvis det er slik så er jeg ganske sikker på at jeg ender opp med steinharde pupper da, har ganske så harde bryster fra før av. Huden er veldig fast. Kommer nok til å savne det når jeg blir 70 med hengete hud:-P

Hvis det hadde hatt noe å si så burde mine vært ultramyke,men det er de ikke. Kommer nok ann på hvor fyllt de er,hvor stram muskelen er hvor stor lommen er og litt sånt:) Endret av Puppedama
Skrevet

Hei jenter,

Jeg føler at de bare blir mer og mer bevegelige og myke, men like naturlige som naturlige bryst blir de jo aldri, og det er bare noe man må innse og forberede seg på. Mine bryster disser når jeg går, og beveger seg når jeg hopper ol. de står på ingen måte "stille" under bevegelse.

Det som er fint med at de er faste, er jo at man føler seg fresh selv uten bh!

Og ja, føler faktisk at de ble større etterhvert. rett etter opr vet man ikke hvordan de vil bli seendes ut. Tenk at de vil utvikle seg mye i det neste året og litt i årene etter det.

Skrevet

takk for svaret.

Når dere sier at de er myke men fortsatt ikke like myke som naturlige bryster. Vil det si at man kan kjenne på dem uansett at det er plastikk ? Jeg har ikke kjæreste nå men tenker at det er ubehagelig å dele denne hemmeligheten med andre uansett. Om arret ikke synes vil han kjenne på dem at de er falske liksom ? Jeg skal bare ta 240 ml.

Skrevet

takk for svaret.

Når dere sier at de er myke men fortsatt ikke like myke som naturlige bryster. Vil det si at man kan kjenne på dem uansett at det er plastikk ? Jeg har ikke kjæreste nå men tenker at det er ubehagelig å dele denne hemmeligheten med andre uansett. Om arret ikke synes vil han kjenne på dem at de er falske liksom ? Jeg skal bare ta 240 ml.

Jeg vil tro det er veldig lite sannsynlig at en mann ikke kjenner at man har silikon,men hvis man har flaks og finner en som ikke har kjent på så mange bryster i sitt liv kan det jo hende han ikke merker det.
Skrevet

takk for svaret.

Hvorfor bryr du deg om hva en mann syntes? Hvis du tar silikon gjør du det vel for deg selv?

Skrevet

jeg gjør det absolutt for meg selv ja. men er også redd for at å møte fordommer pga et valg.

det er sikkert ikke så utbredt blant nordmenn men jeg tilhører en annen kultur så her er det bare fordommer. synd for at det er sånn så vil gjerne at det skal være bare min hemmelighet.

Jeg skal ikke ha så store heller så krysser fingrene for at de blir nesten som naturlige :-)

Skrevet

jeg gjør det absolutt for meg selv ja. men er også redd for at å møte fordommer pga et valg.

det er sikkert ikke så utbredt blant nordmenn men jeg tilhører en annen kultur så her er det bare fordommer. synd for at det er sånn så vil gjerne at det skal være bare min hemmelighet.

Jeg skal ikke ha så store heller så krysser fingrene for at de blir nesten som naturlige :-)

Fordommer blir man møtt med om man overdriver. Hvis du gjør det naturlig og for din egen del, og kan ta stolthet i det, kan ingen stoppe deg. Min mann har vært kjempefornøyd med reultatet! Og nå som han i tillegg får lov til å ta skikkelig på de, koser kan seg stort! Bare synet av de gjør han helt storøyd :)

Skrevet

Jeg kan love deg at fordommer møter du overalt. Man skal jo kunne stå for valget man har tatt. Men man trenger ikke si det til alle heller :)

Bare fortell hvordan du vil ha det, og at du vil at det skal se mest mulig naturlig ut.

Men om du møter enn mann som elsker deg, så gjør han det selvom du har silikonpupper :)

Skrevet

Så er dagen for operasjon nr 2 kommet. Bare vaske og rydde litt nå,så er jeg klar for ny runde:)

Skrevet

Er det ikke i dag Puppedama skal under kniven igjen? Tenker på deg og håper alt går bra denne gangen! Lykke til :D

Skrevet

Er det ikke i dag Puppedama skal under kniven igjen? Tenker på deg og håper alt går bra denne gangen! Lykke til :D

Jo,det er det:) Takk for det:)
Skrevet

Lykke til idag puppedama - krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :)

Skrevet

Lykke til idag puppedama - krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :)

Takk for det:)
Skrevet

Masse lykke til i dag, Puppedama! Tenker på deg! Spent på oppdateringer !!

Skrevet

Så er dagen for operasjon nr 2 kommet. Bare vaske og rydde litt nå,så er jeg klar for ny runde:)

Lykke til! :D

Skrevet

Hvor lang tid tok det for dere å sove på siden igjen?

Skrevet

Hvor lang tid tok det for dere å sove på siden igjen?

Jeg sov litt over på siden etter to uker, dog ikke helt over. Er 4 uker nå og det går helt fint. Kjenner av og til at det blir feil og da snur man seg automatisk.

Skrevet

Håper alt gikk bra i dag puppedama! :)

Skrevet

Jeg sov litt over på siden etter to uker, dog ikke helt over. Er 4 uker nå og det går helt fint. Kjenner av og til at det blir feil og da snur man seg automatisk.

Ja, du opererte jo samme dag som meg :-) sovet på siden selv nå.

Når kan du begynne å bruke bh med spiler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...