Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine er ganske bevegelige. De hopper ikke hit og dit når jeg strammer muskelen, de holder seg på plass. De er også ganske myke, men litt hardere enn hvis de hade vært naturlig. men de flyter litt ut på siden hvis jeg ligger på rygg feks så syns ikke de står rett opp når jeg ligger feks :-) det syns jeg er greit :-)

Mine flyter definitivt ikke ut på siden når jeg ligger. Det er heller ikke mulig å dytte de inn mot midten.

Dessuten løfter mine pupper seg flere cm bare jeg så vidt strammer muskel. Hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere som har hatt silikon ca like lenge som meg,eller lenger og UNDER muskel,svar meg på dette!!

1. Hvor bevegelige er implantatene? I begynnelsen kunne jeg dytte minebåde opp og inn mot midten,men nå sitter de bom! Det er null bevegelse på mine implantater,og det forsterker veldig følelsen av "plastikk".

2. Hvor mye synes det på puppene når dere strammer muskel? Mine pupper hopper hit og dit hvis jeg grøsser,drar på meg buksen eller bare så vidt strammer muskel,er det vanlig?

3. Hvor harde er puppene deres? Jeg synes mine er skikkelig plastikk harde! Veldig myke utenpå,men de er harde inni. Hadde sett for meg at de skulle være betydelig mykere????

Mine sklir masse rundt, og nå har det venstre begynt å skli ned på siden når jeg ligger. Ser mer og mer naturlig ut. Så utrolig merkelig at dine sitter bom fast sånn all of a sudden?

Nå er jeg forferdelig støl etter første treningsøkta på søndag, men mine flytter knapt på seg når jeg strammer, virker som om de har seget litt nedenfor muskelen og muskelen har sluppet taket i dem. De flyttet mer på seg i begynnelsen.

Mer og mer av puppen blir stadig mykere, og nå er jeg usikker på hva som er meg selv om hva som er implantatet om jeg tar på dem ovenfra. Jeg kjenner jo selvsagt at det er noe der og håper de mykner mer, men jeg er jo bare 7 uker "på vei" og alle jeg kjenner sier det skal skje mye mer.. Men nå har jeg iallefall endelig fått trua på at jeg er på rette veien.

Håper ikke du har endt opp med kapseldannelse sånn oppå alt det andre! Hvordan skjedde dette, gikk det nærmest over natten eller? Krysser så innmari fingrene for deg på torsdag!

Endret av RosaPrinsesse
Skrevet

De har vært harde hele tiden,men det er først i det siste jeg oppdaget at jeg ikke kunne flytte på de,også har jeg undret meg så over at de føles så harde. Jeg hadde aldri tatt silikon hvis. Jeg hadde trodd de skulle bli sånn! Finnes ikke godt å ta på.

Skrevet

Hei Jenter, nå er det ca 2 uker siden operasjonen min. Beklager for at jeg ikke har fått skrive litt før, men jeg har litt forkjellige tanker siden operasjonen. Først og fremst så ville jeg ha høy profil mellom 450-500, men jeg fikk høre at jeg ikke var 'typen' til å ha det, så jeg måtte ha medium profil. Dermed fikk jeg høre at det ikke var plass til mer enn 350. Så det ser ut som om jeg har en a-cup med klær på.

Jeg selvsagt veldig glad for det resultatet jeg har fått.. Skulle bare ønske at jeg kunne hatt litt mer, og at jeg fikk høyprofil som det var det jeg ville.. Jeg vil nemlig ikke ta en opersjon igjen..

Skrevet

Hei Jenter, nå er det ca 2 uker siden operasjonen min. Beklager for at jeg ikke har fått skrive litt før, men jeg har litt forkjellige tanker siden operasjonen. Først og fremst så ville jeg ha høy profil mellom 450-500, men jeg fikk høre at jeg ikke var 'typen' til å ha det, så jeg måtte ha medium profil. Dermed fikk jeg høre at det ikke var plass til mer enn 350. Så det ser ut som om jeg har en a-cup med klær på.

Jeg selvsagt veldig glad for det resultatet jeg har fått.. Skulle bare ønske at jeg kunne hatt litt mer, og at jeg fikk høyprofil som det var det jeg ville.. Jeg vil nemlig ikke ta en opersjon igjen..

Jeg tror nok at kirurgen i utgangspunktet vet best hva som blir bra,men det burde vært mer enige FØR du ble operert:/
Skrevet

Hei! :)

Har lurt på hvordan det har gått med deg. Ble nesten litt bekymret. Hvor var det du opererte igjen?

Resultatet er nok veldig fint, og jeg vil tro kirurgen gjorde det som passet deg best :)

Men trist at du ikke er helt fornøyd da..

Skrevet

Dere som har hatt silikon ca like lenge som meg,eller lenger og UNDER muskel,svar meg på dette!!

1. Hvor bevegelige er implantatene? I begynnelsen kunne jeg dytte minebåde opp og inn mot midten,men nå sitter de bom! Det er null bevegelse på mine implantater,og det forsterker veldig følelsen av "plastikk".

I begynnelsen satt mine bom fast. To "fjell". Men nå er de blitt myke. Nå kan jeg bevege de inn mot midten og lage kløft, og når jeg ligger på siden så "faller de nedover" til den siden, slik naturlige pupper gjør. Når jeg ligger på ryggen så står de fortsatt opp, flyter ikke ut til siden.

2. Hvor mye synes det på puppene når dere strammer muskel? Mine pupper hopper hit og dit hvis jeg grøsser,drar på meg buksen eller bare så vidt strammer muskel,er det vanlig?

Når jeg strammer musklene så ser man tydelig at det er lagt inn silikon. Da blir implantatet "synlig" på en måte. Altså det strammes rundt implantatet og man ser at dette er ikke naturlig. Håper det går seg til etterhvert, for det er ikke helt pent. Men så strammer man ikke brystmusklene så mye når man har på bikini...?

3. Hvor harde er puppene deres? Jeg synes mine er skikkelig plastikk harde! Veldig myke utenpå,men de er harde inni. Hadde sett for meg at de skulle være betydelig mykere????

Puppene er blitt myke nå, men var harde veldig lenge. Musklene mine brukte lang tid på å slippe. De er mye på utenpå og inni, og jeg kjenner ingen implantatkant. Hadde de "hengt" litt mer og jeg ikke hadde hatt arr under puppene kunne man nok trodd de var ekte. Mannen min er utrolig overrasket over hvor myke de er. Han hadde innbilt seg at de ville vært hardere.

Men det har tatt sin tid før de ble så myke og gode som de er nå.

Jeg ble operert 20. oktober og først nå i julen synes jeg de ble så myke og mer naturlige å ta på.

Føler med deg puppedama

- er veldig spent på din neste operasjon. Håper virkelig det blir bra og at du blir fornøyd.

Skrevet

Jeg er også litt skuffet over hvordan de ser ut med klær på. Hadde håpet på større. Uten klær er de fine og store. Men de er store pga de er så brede. Jeg hadde ikke brede pupper før, og er smal (70 rundt) .

Pga bredden på implantatene må jeg ha 70 E (noe jeg ikke fant, så tok 75 DD fra Lindex på innerste hakket med en gang).

Jeg prøvde en D-cup, og cupen hadde passet med tanke på å fylle den ut, men bredden gjorde at den ikke passet.

Mannen kan ikke skjønne at dette er E eller DD pupper..en C ja..men de vi kjenner som har D og DD (naturlige pupper) har mye, mye større enn meg (med klær ivertfall).

Skrevet

En hver idiot hadde kjent at jeg har silikon i hvertfall. Godt mulig det føles bedre når huden faktisk blir fyllt helt opp,men det er ikke mulig å klemme sammen et av mine implantater. De er like runde samme hvor mye jeg klemmer. Hvis jeg har kapseldannelse også kommer jeg til å bli gal...

Skrevet

En hver idiot hadde kjent at jeg har silikon i hvertfall. Godt mulig det føles bedre når huden faktisk blir fyllt helt opp,men det er ikke mulig å klemme sammen et av mine implantater. De er like runde samme hvor mye jeg klemmer. Hvis jeg har kapseldannelse også kommer jeg til å bli gal...

Man kan ikke klemme sammen et av implantatene mine heller, men man kan klemme de mot hverandre så jeg får kløft. Man kan klemme på dem ja, men ikke helt sammen.

Om du har fått kapseldannelse så skal det visstnok synes ganske godt på puppen, har jeg fått forstått det riktig.

Men at noe er galt hos deg er sikkert og visst. Enda godt dagen for re-operasjon er nær..

Skrevet

Man kan ikke klemme sammen et av implantatene mine heller, men man kan klemme de mot hverandre så jeg får kløft. Man kan klemme på dem ja, men ikke helt sammen.

Om du har fått kapseldannelse så skal det visstnok synes ganske godt på puppen, har jeg fått forstått det riktig.

Men at noe er galt hos deg er sikkert og visst. Enda godt dagen for re-operasjon er nær..

Men hvordan kan de være myke hvis man ikke kan klemme de sammen? De er rimelig fleksible utenfor kroppen...?

Det er grader av kapseldannelse,men første symptomer er at de blir harde...

Ja,blir godt å få det unna nå. Føler meg styggere enn noen gang. Det var virkelig ikke planen!

Skrevet

Jeg kan klemme sammen mine. Både for å få kløft og en og en pupp for seg.

Skrevet

Jeg kan klemme sammen mine. Både for å få kløft og en og en pupp for seg.

Jeg mener bestemt at mine var mykere i begynnelsen enn de er nå,og det er jo litt feil utvikling...
Skrevet

Jeg mener bestemt at mine var mykere i begynnelsen enn de er nå,og det er jo litt feil utvikling...

Ja det høres jo ikke helt rett ut akkurat. Men du får no vite det nå ganske snart hvis det er noe gale.

Skrevet

Ja det høres jo ikke helt rett ut akkurat. Men du får no vite det nå ganske snart hvis det er noe gale.

Takk og lov for det!
Skrevet

Men hvordan kan de være myke hvis man ikke kan klemme de sammen? De er rimelig fleksible utenfor kroppen...?

Det er grader av kapseldannelse,men første symptomer er at de blir harde...

Ja,blir godt å få det unna nå. Føler meg styggere enn noen gang. Det var virkelig ikke planen!

Ok, kan hende vi definerer dette med å klemme sammen litt forskjellig. De kan klemmes "sammen" men ikke slik jeg tenker sammen. Før jeg tok silikon kunne jeg klemme ene puppen sammen, og dermed kjenne fingertuppene gjennom puppen. Nå kan jeg klemme rundt en og en pupp, men jeg kjenner ikke fingrene gjennom. Men de er myke og mannen sier at hadde han ikke vist det var silikon ville han trodd de var ekte, men kun faste pupper, ved å ta på dem.

De oppfører seg mer og mer som naturlige pupper.

Det er klart at det er noe som ikke stemmer hvis dine blir hardere etter å ha vært myke. Og kapseldannelse er jo at puppen blir hard...

Om du har fått en begynnende kapselsdannelse eller en kapsel av moderat type, så får du heldigvis fjernet den nå. .Jeg har ikke lest så mye om kapsel-dannelse, så jeg har ingen råd å gi. Har kun hørt at det til tider er vondt og de fleste velger å fikse på det.

Jeg er veldig spent på resultatet ditt etter neste op. Håper virkelig at du blir fornøyd etter den ;)

Skrevet

Ok, kan hende vi definerer dette med å klemme sammen litt forskjellig. De kan klemmes "sammen" men ikke slik jeg tenker sammen. Før jeg tok silikon kunne jeg klemme ene puppen sammen, og dermed kjenne fingertuppene gjennom puppen. Nå kan jeg klemme rundt en og en pupp, men jeg kjenner ikke fingrene gjennom. Men de er myke og mannen sier at hadde han ikke vist det var silikon ville han trodd de var ekte, men kun faste pupper, ved å ta på dem.

De oppfører seg mer og mer som naturlige pupper.

Det er klart at det er noe som ikke stemmer hvis dine blir hardere etter å ha vært myke. Og kapseldannelse er jo at puppen blir hard...

Om du har fått en begynnende kapselsdannelse eller en kapsel av moderat type, så får du heldigvis fjernet den nå. .Jeg har ikke lest så mye om kapsel-dannelse, så jeg har ingen råd å gi. Har kun hørt at det til tider er vondt og de fleste velger å fikse på det.

Jeg er veldig spent på resultatet ditt etter neste op. Håper virkelig at du blir fornøyd etter den ;)

Jeg er også veldig,veldig spent. Denne gangen er det riktig nok med litt mer skrekk enn fryd. Er jo så klart bekymret for at resultatet ikke blir bra denne gangen heller. Leste en artikkel for ikke så lenge siden hvor det sto at usle 15% (eller noe i den duren) av de som fikset på en komplikasjon ble helt fornøyde etterpå. La meg for Gudsskyld bli en av de 15%!!!
Skrevet

Jeg har jo aldri hatt faste pupper jeg vet dere,er ikke rart jeg synes disse er harde da xD

Skrevet

Jeg har jo aldri hatt faste pupper jeg vet dere,er ikke rart jeg synes disse er harde da xD

Jeg hadde faste pupper før jeg fikk barn. Men de jeg har nå er hardere enn de jeg hadde da, allikevel er de myke vil jeg si. Vil nok tro at du hadde ansett dine som myke om de var slik som mine er. Såå forskjell kan vi ikke mene at "myke" er tror jeg. Hadde vi bodd i nærheten skulle du fått møtt meg og kjent på dem :)

Krysser fingrene for at du er blandt de 15% som blir fornøyd. Syntes 15% var ekstremt lav prosent.

Skrevet

Jeg hadde faste pupper før jeg fikk barn. Men de jeg har nå er hardere enn de jeg hadde da, allikevel er de myke vil jeg si. Vil nok tro at du hadde ansett dine som myke om de var slik som mine er. Såå forskjell kan vi ikke mene at "myke" er tror jeg. Hadde vi bodd i nærheten skulle du fått møtt meg og kjent på dem :)

Krysser fingrene for at du er blandt de 15% som blir fornøyd. Syntes 15% var ekstremt lav prosent.

Det er vel sånn at hvis det mislykket første gangen så er det vanskelig å rette opp,samt at kunden har blitt veldig bevisst på resultatet.

De blir vel enda hardere etter denne operasjonen,for da tror jeg nok at jeg ender opp med ekstra høy profil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...