Cupcake92 Skrevet 30. desember 2012 #24241 Skrevet 30. desember 2012 Så har jeg endelig mannet meg opp til å legge ut et bilde av hvordan det ser ut hittil. I BH. Måtte jo prøve med spiler selvom jeg ikke kan bruke det helt enda. 70DD, jeg er så fornøyd at jeg nesten sprekker. :D
~white lady~ Skrevet 30. desember 2012 #24242 Skrevet 30. desember 2012 Hun ene har et digert søkk i det ene brystet sitt, det kunne de fikse for henne men da nektet de henne narkose... Hun har helt angst for å være våken under inngrep så da går hun heller rundt med deformert bryst.. Dette kom av at kirurgen på colosseum ikke lagde lommen til implantatet skikkelig. Hun andre har naturlig stort mellomrom mellom brystene, men ikke så stort som det er nå. Tror kirurgen gav henne høy profil når hun har stort mellomrom, dermed så har hun en kule nesten under hver arm.... Hun klarer ikke presse puppene sammen som det smalt. Så er det en av bestevenninnene mine, hun har alltid vært veldig tynn og guttete i fasongen. Gikk på konsultasjon på colosseum, der kom hun gråtende ut fra konsultasjonen fordi de hadde anklaget henne for å ha anoreksia, og de nektet å operere henne før hun la på seg, noe som var en del av grunnen til at hun ville operere seg. Hun ventet en stund og gikk til klinikk stavanger og ble møtt med forståelse, der fikk hun 250 gram over muskel og det er fysisk umulig å se at hun har silikon. Men det er bare de erfaringene jeg har hørt om gjennom nære venninner:) Hm...det med at hun ene ble nektet narkose har sikkert sine grunner. Jeg ville spurt PK hvorfor. Hun andre, har vel vært på 3 mnd kontroll der- fikk hun tilbud om å fikse på puppene? Hun siste kan jo være at hun er veldig tynn og at det blir vanskelig å få et pent resultat når man ikke har underhudsfett og ribbeina stikker frem. Klart man skal jo ikke bli anklaget for å være anorektiker men ikke rart om hun fikk spm om det. Klinikken har nok sine retningslinjer de skal følge. Min PK kommenterte at jeg var veeeldig tynn på overkroppen, og han skjønte godt at jeg ville operere. Jaja, tenkte jeg da, er sant nok det. Vi har sikkert hatt samme kirurg og han tror jeg er ganske frittalende og straight forward
~white lady~ Skrevet 30. desember 2012 #24243 Skrevet 30. desember 2012 Så har jeg endelig mannet meg opp til å legge ut et bilde av hvordan det ser ut hittil. I BH. Måtte jo prøve med spiler selvom jeg ikke kan bruke det helt enda. 70DD, jeg er så fornøyd at jeg nesten sprekker. :D Veldig pent Hadde du a-cup før op? Jeg havner nok og på 70DD tenker jeg.
Cupcake92 Skrevet 30. desember 2012 #24244 Skrevet 30. desember 2012 Veldig pent Hadde du a-cup før op? Jeg havner nok og på 70DD tenker jeg. Takktakk! Veldig fornøyd altså :D Jepp. Mer eller mindre flat a-cup...
~white lady~ Skrevet 30. desember 2012 #24245 Skrevet 30. desember 2012 Takktakk! Veldig fornøyd altså :D Jepp. Mer eller mindre flat a-cup... Ja du er ikke mye flat nå lenger
Cupcake92 Skrevet 30. desember 2012 #24246 Skrevet 30. desember 2012 Ja du er ikke mye flat nå lenger Nei :D det er en fantastisk følelse. Tror nesten jeg drømmer
Lille v Skrevet 30. desember 2012 #24247 Skrevet 30. desember 2012 Så har jeg endelig mannet meg opp til å legge ut et bilde av hvordan det ser ut hittil. I BH. Måtte jo prøve med spiler selvom jeg ikke kan bruke det helt enda. 70DD, jeg er så fornøyd at jeg nesten sprekker. :D Kjempefine pupper!! Skjønner godt at du er både fornøyd og stolt!! Hva og hvor mye har du lagt inn? Når ble du opr?
Cupcake92 Skrevet 30. desember 2012 #24248 Skrevet 30. desember 2012 Kjempefine pupper!! Skjønner godt at du er både fornøyd og stolt!! Hva og hvor mye har du lagt inn? Når ble du opr? Takk :D Lagt inn 400cc, høyprofil Ble operert 5.desember.
RosaPrinsesse Skrevet 31. desember 2012 #24249 Skrevet 31. desember 2012 Så har jeg endelig mannet meg opp til å legge ut et bilde av hvordan det ser ut hittil. I BH. Måtte jo prøve med spiler selvom jeg ikke kan bruke det helt enda. 70DD, jeg er så fornøyd at jeg nesten sprekker. :D :D Flott bh også! Hvor har du funnet den?
bellablu Skrevet 31. desember 2012 #24250 Skrevet 31. desember 2012 Så har jeg endelig mannet meg opp til å legge ut et bilde av hvordan det ser ut hittil. I BH. Måtte jo prøve med spiler selvom jeg ikke kan bruke det helt enda. 70DD, jeg er så fornøyd at jeg nesten sprekker. :D
bellablu Skrevet 31. desember 2012 #24251 Skrevet 31. desember 2012 Dette ser jo superfint ut:-)!! Jeg trodde det var vondere jo mer du la inn, spes under muskel, men hvor mye man har plass til kommer vel også an på hvor stor diameter man har på brystet, pk sa at mitt bryst målte 13 cm, så da ville dia (bredden)på implantatet bli 12.0 -12.5 cm på meg. Vet du målene på dine? Beroligende å høre at du kan ha såpass mye og at smertene ikke ble for ille.:-)
Cupcake92 Skrevet 31. desember 2012 #24252 Skrevet 31. desember 2012 :D Flott bh også! Hvor har du funnet den? Takk Lindex. Har funnet mange fine der! merket er Ella M
Cupcake92 Skrevet 31. desember 2012 #24253 Skrevet 31. desember 2012 Dette ser jo superfint ut:-)!! Jeg trodde det var vondere jo mer du la inn, spes under muskel, men hvor mye man har plass til kommer vel også an på hvor stor diameter man har på brystet, pk sa at mitt bryst målte 13 cm, så da ville dia (bredden)på implantatet bli 12.0 -12.5 cm på meg. Vet du målene på dine? Beroligende å høre at du kan ha såpass mye og at smertene ikke ble for ille.:-) Takk :D Vet dessverre ikke målene mine. Men har hørt av venninner som har lagt inn en del mindre enn meg under muskel at de har hatt det ille, så jeg tror helt ærlig mye av det går på smerteterskel og hvor (selvfølgelig) lite komplikasjoner du får. Ikke at jeg skal skryte på meg noe superhøy smerteterskel her altså. Men søsteren min la over muskel, og virker ikke som om jeg hadde mer vondt enn henne ihvertfall
Lille v Skrevet 31. desember 2012 #24254 Skrevet 31. desember 2012 Takk :D Lagt inn 400cc, høyprofil Ble operert 5.desember. Ble også opr den dagen. Hvilken klinikk?
Cupcake92 Skrevet 31. desember 2012 #24255 Skrevet 31. desember 2012 Ble også opr den dagen. Hvilken klinikk? Colosseum du da?
Puppedama Skrevet 31. desember 2012 #24257 Skrevet 31. desember 2012 Dere som har hatt silikon ca like lenge som meg,eller lenger og UNDER muskel,svar meg på dette!! 1. Hvor bevegelige er implantatene? I begynnelsen kunne jeg dytte minebåde opp og inn mot midten,men nå sitter de bom! Det er null bevegelse på mine implantater,og det forsterker veldig følelsen av "plastikk". 2. Hvor mye synes det på puppene når dere strammer muskel? Mine pupper hopper hit og dit hvis jeg grøsser,drar på meg buksen eller bare så vidt strammer muskel,er det vanlig? 3. Hvor harde er puppene deres? Jeg synes mine er skikkelig plastikk harde! Veldig myke utenpå,men de er harde inni. Hadde sett for meg at de skulle være betydelig mykere????
Lille v Skrevet 1. januar 2013 #24258 Skrevet 1. januar 2013 Dere som har hatt silikon ca like lenge som meg,eller lenger og UNDER muskel,svar meg på dette!! 1. Hvor bevegelige er implantatene? I begynnelsen kunne jeg dytte minebåde opp og inn mot midten,men nå sitter de bom! Det er null bevegelse på mine implantater,og det forsterker veldig følelsen av "plastikk". 2. Hvor mye synes det på puppene når dere strammer muskel? Mine pupper hopper hit og dit hvis jeg grøsser,drar på meg buksen eller bare så vidt strammer muskel,er det vanlig? 3. Hvor harde er puppene deres? Jeg synes mine er skikkelig plastikk harde! Veldig myke utenpå,men de er harde inni. Hadde sett for meg at de skulle være betydelig mykere???? Kan du ha fått kapseldanning i tillegg? Det finnes jo flere grader av kapsel...Puppene skal jo være myke og gode.. Nå har jo ikke jeg hatt mine like lenge som deg, men de er helt myke og har vært det siden 2,5 uke postop. De rører ikke på seg av særlig grad, men sitter ikke fast, som du beskriver det. Godt du snart skal tilbake for korreksjon, så kan du få svar på hva det er. Lykke til :-)
Puppedama Skrevet 1. januar 2013 #24259 Skrevet 1. januar 2013 Kan du ha fått kapseldanning i tillegg? Det finnes jo flere grader av kapsel...Puppene skal jo være myke og gode.. Nå har jo ikke jeg hatt mine like lenge som deg, men de er helt myke og har vært det siden 2,5 uke postop. De rører ikke på seg av særlig grad, men sitter ikke fast, som du beskriver det. Godt du snart skal tilbake for korreksjon, så kan du få svar på hva det er. Lykke til :-) Er bare to dager til jeg skal operere nå og da blir jeg jo åpnet så je får nok svar:)
kris123 Skrevet 1. januar 2013 #24260 Skrevet 1. januar 2013 Dere som har hatt silikon ca like lenge som meg,eller lenger og UNDER muskel,svar meg på dette!! 1. Hvor bevegelige er implantatene? I begynnelsen kunne jeg dytte minebåde opp og inn mot midten,men nå sitter de bom! Det er null bevegelse på mine implantater,og det forsterker veldig følelsen av "plastikk". 2. Hvor mye synes det på puppene når dere strammer muskel? Mine pupper hopper hit og dit hvis jeg grøsser,drar på meg buksen eller bare så vidt strammer muskel,er det vanlig? 3. Hvor harde er puppene deres? Jeg synes mine er skikkelig plastikk harde! Veldig myke utenpå,men de er harde inni. Hadde sett for meg at de skulle være betydelig mykere???? Mine er ganske bevegelige. De hopper ikke hit og dit når jeg strammer muskelen, de holder seg på plass. De er også ganske myke, men litt hardere enn hvis de hade vært naturlig. men de flyter litt ut på siden hvis jeg ligger på rygg feks så syns ikke de står rett opp når jeg ligger feks :-) det syns jeg er greit :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå