RosaPrinsesse Skrevet 30. desember 2012 #24221 Skrevet 30. desember 2012 Blæh !! Har jo lyst at de skal se bra ut nå!!! Men pk har lagt 325 i det ene og 400 i det andre (anatomiske, u/muskel), så har derfor forventa at de ble værende ulike. Meeeen...er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Godt det finnes noen som kan jekke ned en utålmodig sjel Hvis du leter litt bakover (fire-fem uker) så ser du at jeg har vært på akkurat samme plassen. Jeg hadde en del forskjell i str før op, men fikk lagt inn likt og nå er de nærmest identiske. Tror aldri jeg har hatt så symmetriske bryst, jeg. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder i kveld etter første skikkelige treningsøkten på over to mnd... TROR dere jeg gleder meg? JAAA :D (Ok, det er litt skummelt og, da!)
RosaPrinsesse Skrevet 30. desember 2012 #24222 Skrevet 30. desember 2012 Her er forresten et lite, elendig bilde av mine nye flotte Change-bh i str 75G. G! Jeg kan seriøst bruke bh'en som lue, for å illustrere størrelsen mer korrekt (synes ikke de ser så store ut på bilder), så vet dere det. (Og jeg har ikke et spesielt lite hode :D ) 1
Puppedama Skrevet 30. desember 2012 #24223 Skrevet 30. desember 2012 Her er forresten et lite, elendig bilde av mine nye flotte Change-bh i str 75G. G! Jeg kan seriøst bruke bh'en som lue, for å illustrere størrelsen mer korrekt (synes ikke de ser så store ut på bilder), så vet dere det. (Og jeg har ikke et spesielt lite hode :D ) Jeg viste bort en av mine nye bh-er til mamma her om dagen og hun sa "Passer DEN cup-en deg?????"
Puppedama Skrevet 30. desember 2012 #24224 Skrevet 30. desember 2012 Huff, ja, Puppedama...skjønner deg veldig godt! Men så flott at du får fixa opp igjen. Tro om du må igjennom samme rekonvalesens som sist? Og like mye smerte? Vil pk bruke samme snittet? Tok du kontakt med klinikken/pk lenge etter opr? Regner med at det går som reklamasjon!? Var det sånn at du har runde proteser? Fungerer det greit under muskel mtp at du har ammet? Er jo fortsatt bare 3,5 uke postop, men ser størrelsesforskjellen bare mer klart. Har prøvd flere bh'er og det virker som den ene passer best i 70D og den andre i 70-75E. Den minste virker også mer "slunken" enn den som er større. Ikke helt enkelt dette iom at det var noe str forskjell på dem i utg pkt.. Irriterende og håper at pk er like enig som meg at slik kan det ikke være. Men avtalte å se det an i et par mnd og ta kontakt da om det fortsatt er som jeg beskrev. Rekonvalesensen er nok ganske lik som sist og restriksjonene er det samme. Smerten skal visst være mindre siden muskelen allerede er løsnet. Blir nok litt som å legge over muskel tenker jeg. Bruker samme arrene som sist,ja. Tror jeg tok kontakt når det hadde gått 3 uker... Det er reklamasjon så det eneste jeg betaler er medisinene jeg henter på apoteket. Jeg har runde ,høy profil nå. Ser ut til at jeg ender opp med ekstra høy for å fylle ut huden. Tror det hadde fungert helt supert under muskel om ikke henget hadde vært så stort. Nå blir forhåpentligvis huden fyllt opp og jeg kan komme med en super tilbakemelding om noen uker:)
RosaPrinsesse Skrevet 30. desember 2012 #24225 Skrevet 30. desember 2012 Jeg viste bort en av mine nye bh-er til mamma her om dagen og hun sa "Passer DEN cup-en deg?????" Hehe. Jeg tenkte det samme når jeg så bh'en jeg og, men spilene går mye lenger ut på sidene enn jeg er vant til. Veldig behagelig med så mye støtte, selv om det er uvant å gå med spilebh etter SJU uker uten noe annet enn sportsbh. Er blitt veldig glad i dem, jeg! Tror jeg kommer til å variere langt mer i bh-bruken nå enn før, før gikk jeg ALLTID med spilebh og pushup og masse innlegg. Dessuten klødde alle blondene på brystvortene, selv om det er et ekstra lag innenfor. Hvorfor klarer de ALLTID å legge sømmen over brystvortene? Er det jeg som er feilkonstruert?
Puppedama Skrevet 30. desember 2012 #24226 Skrevet 30. desember 2012 Hehe. Jeg tenkte det samme når jeg så bh'en jeg og, men spilene går mye lenger ut på sidene enn jeg er vant til. Veldig behagelig med så mye støtte, selv om det er uvant å gå med spilebh etter SJU uker uten noe annet enn sportsbh. Er blitt veldig glad i dem, jeg! Tror jeg kommer til å variere langt mer i bh-bruken nå enn før, før gikk jeg ALLTID med spilebh og pushup og masse innlegg. Dessuten klødde alle blondene på brystvortene, selv om det er et ekstra lag innenfor. Hvorfor klarer de ALLTID å legge sømmen over brystvortene? Er det jeg som er feilkonstruert? Det kan du lure på! Jeg har blitt veeeelig glad i å gå uten bh,jeg da... Det er skikkelig dumt!
Nalaya Skrevet 30. desember 2012 #24227 Skrevet 30. desember 2012 Jeg googlet de forskjellige klinikkene og fant mest positivt om Colloseumklinikken, derfor jeg valgte den. Hva er det som er forskjellen, mener du? Hun ene har et digert søkk i det ene brystet sitt, det kunne de fikse for henne men da nektet de henne narkose... Hun har helt angst for å være våken under inngrep så da går hun heller rundt med deformert bryst.. Dette kom av at kirurgen på colosseum ikke lagde lommen til implantatet skikkelig. Hun andre har naturlig stort mellomrom mellom brystene, men ikke så stort som det er nå. Tror kirurgen gav henne høy profil når hun har stort mellomrom, dermed så har hun en kule nesten under hver arm.... Hun klarer ikke presse puppene sammen som det smalt. Så er det en av bestevenninnene mine, hun har alltid vært veldig tynn og guttete i fasongen. Gikk på konsultasjon på colosseum, der kom hun gråtende ut fra konsultasjonen fordi de hadde anklaget henne for å ha anoreksia, og de nektet å operere henne før hun la på seg, noe som var en del av grunnen til at hun ville operere seg. Hun ventet en stund og gikk til klinikk stavanger og ble møtt med forståelse, der fikk hun 250 gram over muskel og det er fysisk umulig å se at hun har silikon. Men det er bare de erfaringene jeg har hørt om gjennom nære venninner:)
ceca Skrevet 30. desember 2012 #24228 Skrevet 30. desember 2012 Jeg viste bort en av mine nye bh-er til mamma her om dagen og hun sa "Passer DEN cup-en deg?????" BHene mine er også enorme. Men det er fordi jeg må ha stor cup pga bredden på puppene nå. Synsmessig ser puppene ut som en c-cup med klær på. Men i bh må jeg ha 70E/75DD (Lindex) Er fornøydmed puppene, de ser fine ut og er blitt myke. Venter ennå på at denne slake buen ned til brystvorten skal bli helt slak, men tar nok sin tid. Eneste jeg skulle ønske var at de ser større ut med klær på. Men da sier mannen at det vil synes at jeg har lagt inn silikon når jeg ikke har klær/er lettkledd.. Pr idag har ingen spurt meg, og jeg ser temmelig lik ut slik jeg så ut med fyll og innlegg i bh (med klær da).
ntss Skrevet 30. desember 2012 #24229 Skrevet 30. desember 2012 Hm. Høres jo ikke bra ut. Hvorfor er du ikke fornøyd med kirurgen? Så bra at du er fornøyd ihvertfall ! Litt for useriøs på noen plan...! Ble mye småting som ble gjort feil og som jeg ikke er fornøyd med.
ntss Skrevet 30. desember 2012 #24230 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Er 9-10dager post op nå og hevelsen er helt ned, så jeg dro å prøvde bher i går. 70DD ble størrelsen, er kjempe super fornøyd! De har selvsalgt ikke fått droppet helt enda...men merker noe som ligner på rippling... Er veldig svakt og er på "bunnen" av puppen, mot kløfta, så lurer på om noen tror dette vil forsvinne?.. Vises ikke så godt, men jeg ser det og jeg vet at det er der ntss Endret 30. desember 2012 av ntss
Puppedama Skrevet 30. desember 2012 #24231 Skrevet 30. desember 2012 Er 9-10dager post op nå og hevelsen er helt ned, så jeg dro å prøvde bher i går. 70DD ble størrelsen, er kjempe super fornøyd! De har selvsalgt ikke fått droppet helt enda...men merker noe som ligner på rippling... Er veldig svakt og er på "bunnen" av puppen, mot kløfta, så lurer på om noen tror dette vil forsvinne?.. Vises ikke så godt, men jeg ser det og jeg vet at det er der ntss Ripling er ikke noe som bedrer seg med tiden,dessverre.
RosaPrinsesse Skrevet 30. desember 2012 #24232 Skrevet 30. desember 2012 Det er vel også ALT for tidlig å si noe om det har utviklet seg i det hele tatt, kroppen bruker mye mer enn ni dager på å lage hinnen som skal være rundt implantatet. Ingen fare enda Jeg kjente også på det en stund, men det er borte nå.
Lille v Skrevet 30. desember 2012 #24233 Skrevet 30. desember 2012 Her er forresten et lite, elendig bilde av mine nye flotte Change-bh i str 75G. G! Jeg kan seriøst bruke bh'en som lue, for å illustrere størrelsen mer korrekt (synes ikke de ser så store ut på bilder), så vet dere det. (Og jeg har ikke et spesielt lite hode :D ) Så fine!! Det ser veldig bra ut! 2
Lille v Skrevet 30. desember 2012 #24234 Skrevet 30. desember 2012 Er 9-10dager post op nå og hevelsen er helt ned, så jeg dro å prøvde bher i går. 70DD ble størrelsen, er kjempe super fornøyd! De har selvsalgt ikke fått droppet helt enda...men merker noe som ligner på rippling... Er veldig svakt og er på "bunnen" av puppen, mot kløfta, så lurer på om noen tror dette vil forsvinne?.. Vises ikke så godt, men jeg ser det og jeg vet at det er der ntss Som skrevet over blir nok ikke riplingen noe bedre. Hadde veldig mye ripling på saltvannsprotesene jeg hadde før jeg byttet til silikon nå i desember. Det så ut som et bølgeblikktak all over! PK sa at jeg sannsynligvis ville få litt ripling nå også, men ikke på langt nær det som var. Kjente tendensene allerede etter en uke, og nå etter 3,5 uke så har jeg en del, - men som sagt helt overkommelig mtp hva jeg hadde før. Kommer fram når jeg bøyer fremover/til siden. Kjipt, men ikke uvanlig i det hele tatt hos jenter med svært lite underhudsfett..(i flg pk)
bellablu Skrevet 30. desember 2012 #24235 Skrevet 30. desember 2012 Når er det du skal operere? Skal du ha løft i tillegg? Så bra at du har funnet et sted hvor du føler deg trygg. Det er det viktigste Jeg skal operere på onsdag, nei jeg skal ikke ha løft, for både dr. Haga og en annen kirurg jeg var hos sa det ikke var nødvendig, siden jeg fikk to uavhengige kirurger som mente det gikk fint uten, følte jeg meg trygg på at jeg slapp løft. Har ikke lyst på arr og dessuten er det enda større risiko for komplikasjoner har jeg hørt. Gruer meg til operasjon:(, prøver bare å tenke på hvordan det blir når det har "roet" seg. Er forresten 75a, og håper på en c, men det må bli opp til kirurgen å se hvor mye hun må legge inn for å "fylle ut" mine slunkne "ammepupper", er 167 og veier 60 kg. Trener mye styrke så jeg har lite fett på overkroppen så jeg skal ha under muskel
RosaPrinsesse Skrevet 30. desember 2012 #24236 Skrevet 30. desember 2012 Så fine!! Det ser veldig bra ut! Takk Lovet et bilde til etter treningen, sju uker postop imorgen: 1
Puppedama Skrevet 30. desember 2012 #24237 Skrevet 30. desember 2012 Takk Lovet et bilde til etter treningen, sju uker postop imorgen: Du har fått så bra resultat altså! kjempe fine!
Cupcake92 Skrevet 30. desember 2012 #24238 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg skal operere på onsdag, nei jeg skal ikke ha løft, for både dr. Haga og en annen kirurg jeg var hos sa det ikke var nødvendig, siden jeg fikk to uavhengige kirurger som mente det gikk fint uten, følte jeg meg trygg på at jeg slapp løft. Har ikke lyst på arr og dessuten er det enda større risiko for komplikasjoner har jeg hørt. Gruer meg til operasjon:(, prøver bare å tenke på hvordan det blir når det har "roet" seg. Er forresten 75a, og håper på en c, men det må bli opp til kirurgen å se hvor mye hun må legge inn for å "fylle ut" mine slunkne "ammepupper", er 167 og veier 60 kg. Trener mye styrke så jeg har lite fett på overkroppen så jeg skal ha under muskel Spennende! Skjønner at du gruer deg, men det er helt normalt. Hvis du leser eldre innlegg så ser du at det er veldig mange som er redde for op. For narkose og for komplikasjoner. Men det går som regel fint! Blir spennende å høre hvordan det går med deg fremover Har selv lagt under muskel og syntes ikke det var ille. Hadde hørt de verste skrekkhistorier om hvor vondt det var. Så ble veldig positivt overrasket over hvor lite vondt det faktisk var. Endret 30. desember 2012 av Cupcake92
~white lady~ Skrevet 30. desember 2012 #24239 Skrevet 30. desember 2012 Du ble operert i Stavanger? Er du fornøyd? Jeg heller mest mot klinikk Stavanger nå, men det er mest pga det med ventetid etter amming. Har venta i ti år på dette, har ikke lyst til å vente 8 mnd nå som valget endelig er tatt. Også vil jeg helst unngå narkose, vet du om man kan velge på Colosseum? Og er det livstidsgaranti på implantatene som er inkl i prisen på 30.500? Ja ble operert på Colloseum Stavanger og er veldig fornøyd Synes det høres fornuftig ut med en viss "venteperiode" etter amming, så melkekjertlene får trukket seg sammen og brystene får anledning til å bli seg selv igjen. Nå var jo ikke det en problemstilling for meg siden jeg sluttet å amme for fire år siden... Jeg tror ikke du kan velge vekk narkose på Colloseum, jeg fikk aldri spm om jeg ville ha det eller lokalbedøvelse. Personlig så synes jeg det var veldig greit med narkose- man sovner- og våkner opp i ei seng ferdig operert og bandasjert Men er du veldig engstelig så synes jeg du skal ta en tlf til de og høre. Hos meg har de lagt inn Eurosilicone, som er livstidsgaranti på. Det betyr at implantatene er forventet å vare i over 20 år, og at "pasienten" kan bytte utslitte implantater gratis mot at man selv dekker operasjonskostnadene. Dette uavhengig av klinikk. Du kan lese mer her :http://www.plasticsurgeon.dk/operationer/brystforstoerrelse/eurosilicone- implantater.html Jeg betalte 32400,- for operasjonen. Med nedpressbånd til 300 kr og sportsbh til 400 kom det på den nette sum av 33100,- Hadde spart opp pengene på forhånd, synes det er greiere enn å drive på med avbetaling og dyre renter etterpå. Som sagt så er jeg fornøyd med alt, men jeg gikk heller ikke på konsultasjon hos klinikk Stavanger så kan derfor ikke uttale meg om de.
~white lady~ Skrevet 30. desember 2012 #24240 Skrevet 30. desember 2012 Takk Lovet et bilde til etter treningen, sju uker postop imorgen: Så fine, skjønner at du er fornøyd! Er ganske like mine faktisk, bortsett fra at de ikke har droppet enda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå