Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Det er vel også dette med at mange gravide får forholdsvis store bryster i løpet av svangerskapet og sitter igjen med to vrengte bukselommer med noen femmere i etterpå. Da vil en fremdeles måtte bytte ut og evt. ta brystløft for å få snertne pupper igjen.

Da er det mange som mener det er like greit å vente til etter barna har kommet, så sparer man seg for en operasjon.

Min søster er ei spinkel spire av ei dame og har ikke noen store pupper. Hun ble rene Samantha Fox under svangerskapet, men ønsker hun å ordne puppene nå, må hun enten ha DIGRE innlegg, noe som ikke vil kle hennes spinkle kropp, eller løft og innlegg.

Men om en ikke vil vente til etter barn, så skjønner jeg det. ;)

Takk for forståelsen!:) Det er ikke så lett å få.

Hvis jeg tenker meg godt om og tenker fornuftig, så er det klart at jeg skjønner at det beste er å vente. 30 000 er mye penger. Og legger jeg inn silikon nå så er det garantert at jeg trenger en ny om noen år, når jeg har fått barn. Men jeg er så utilfreds med kroppen min slik den er nå. Det er et vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for forståelsen!:) Det er ikke så lett å få.

Hvis jeg tenker meg godt om og tenker fornuftig, så er det klart at jeg skjønner at det beste er å vente. 30 000 er mye penger. Og legger jeg inn silikon nå så er det garantert at jeg trenger en ny om noen år, når jeg har fått barn. Men jeg er så utilfreds med kroppen min slik den er nå. Det er et vanskelig valg.

det kommer jo veldig an på hvor mange år det er snakk om. jeg har et barn nå, og vet at jeg på sikt vil ha flere, men jeg valgte likevel nylig å legge inn silikon. jeg orker ikke å være misfornøyd med kroppen min i mange år... det neste barnet er ikke planlagt før om ca seks år.

men det er jo sant som fergie skrev til deg... det er dyrt, det er vondt, og det er et mye større inngrep enn noe man kan ta lett på.

men jeg forstår deg godt... når hadde du tenkt deg barn, da, ca?

jeg ville IKKE anbefalt å fjerne innleggene, men heller skifte dem ut hvis det blir nødvendig etter endt graviditet/amming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo veldig an på hvor mange år det er snakk om. jeg har et barn nå, og vet at jeg på sikt vil ha flere, men jeg valgte likevel nylig å legge inn silikon. jeg orker ikke å være misfornøyd med kroppen min i mange år... det neste barnet er ikke planlagt før om ca seks år.

men det er jo sant som fergie skrev til deg... det er dyrt, det er vondt, og det er et mye større inngrep enn noe man kan ta lett på.

men jeg forstår deg godt... når hadde du tenkt deg barn, da, ca?

jeg ville IKKE anbefalt å fjerne innleggene, men heller skifte dem ut hvis det blir nødvendig etter endt graviditet/amming :)

Jeg vil jo helst slippe å opereres mer enn nødvendig, så hvis det er mulig å amme med protesene uten at det er en _enorm_ risiko så gjør jeg jo det!:)

Jeg planlegger overhode ikke barn. Det er ingenting i min livsituasjon som tilsier at jeg skal få før om i hvertfall 5 år. Om ikke enda lenger. Har en lang utdanning foran meg.

Jeg vil heller ikke gå å være misfornøyd med kroppen min i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok brystforstørrelse i mai i Bergen, er kjempefornøyd. Har runde proteser over muskel og det ser helt naturlig ut, de ser absolutt ikke trillrunde ut, men heller dråpeformede. Og de er kjempemyke å ta på, kjennes utrolig naturlige ut.

Jeg var på konsultasjoner overalt og flere ganger før jeg bestemte meg. Alle kirurgene utenom en anbefalte meg anatomiske men med str mellom 195 cc til 280 cc, jeg valgte allikevel å opereres av han som anbefalte meg runde. Kirurgen ville prøve protesene under operasjonen for å være sikker på at jeg fikk et resultat som passet min kropp. Hadde også med bilder. Endte opp med 240 cc, høy profil.

De anatomiske er mye hardere å ta på enn de runde, og vil ikke bevege seg så "naturlig" som runde. Jeg har sammenlignet puppene mine med to andre med anatomiske implantater, de angrer på at de ikke tok runde etter å ha kjent på mine ;-)

Har gått fra en 70 A til 70 D. Er 30 år, 1.75 m høy og 57 kg, puppene ser definitivt ikke store ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok brystforstørrelse i mai i Bergen, er kjempefornøyd. Har runde proteser over muskel og det ser helt naturlig ut, de ser absolutt ikke trillrunde ut, men heller dråpeformede. Og de er kjempemyke å ta på, kjennes utrolig naturlige ut.

Jeg var på konsultasjoner overalt og flere ganger før jeg bestemte meg. Alle kirurgene utenom en anbefalte meg anatomiske men med str mellom 195 cc til 280 cc, jeg valgte allikevel å opereres av han som anbefalte meg runde. Kirurgen ville prøve protesene under operasjonen for å være sikker på at jeg fikk et resultat som passet min kropp. Hadde også med bilder. Endte opp med 240 cc, høy profil.

De anatomiske er mye hardere å ta på enn de runde, og vil ikke bevege seg så "naturlig" som runde. Jeg har sammenlignet puppene mine med to andre med anatomiske implantater, de angrer på at de ikke tok runde etter å ha kjent på mine ;-)

Har gått fra en 70 A til 70 D. Er 30 år, 1.75 m høy og 57 kg, puppene ser definitivt ikke store ut. :jepp:

Hei audrey :)

Er misunnelig på deg som allerede har fått nye pupper!!! Tror kanskje jeg er litt som deg.. (litt større bare..) Er 174/60.

Jeg har vært til konsultasjon tre steder her i Bergen. Jeg skal ikke opereres før om en mnd da. Men han kirurgen jeg har valgt, ville legge inn 235-255 dråpeformede. (en annen nevnte 180-200 og en tredje ville ikke bestemme noe før han opererte)

Skal til konsultasjon hos ham igjen over helgen fordi jeg ikke har klart å bestemme meg for str enda. Vil prate med ham om plassering og, ønsker å legge under muskel, men kan ikke helt huske hva han ønsket å gjøre.

Lurte litt på protesene dine. Kan det hende at de er silikon som kan flyte utover om det går hull på protesen, eller er de sånne man kan dele i to uten at noe skjer med innholdet?

Mener nemlig at ene stedet jeg var, så hadde de proteser som dersom det gikk hull på dem, så rant innholdet ut. De var veldig myke i forhold til andre jeg har fått kjenne på, men jeg synes det virker litt skummelt.. (ikke det at jeg tror det vil gå hull på dem, men sånn i tilfelle det skulle skje..)

Er ikke lett dette her. Nesten så jeg skulle ønske det bare var mulig å gjøre dette på en bestemt måte... :sjenert:

Hvor har du innsnittet?

-Perle77- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Audrey!

Ser ut som vi har veldig like erfaringer og proteser og mål :fnise:

Jeg har også rund silikon, over muskel, 260 cc, gikk fra 70A til 70D, og er 58 kg og 172 høy.

Er superfornøyd!

Puppene er blitt veldig myke, og har begynt å bevege seg mer naturlig enn før (de er 2,5 uker gamle nå :-) )

Dessuten ser det ut som den ene puppen som har sett så liten ut i forhold til den andre, har begynt å komme etter! Nå ser de veldig like ut, endelig!

Jeg er så glad jeg har gjort dette, at jeg bare MÅ anbefale det til alle som jeg vet er misfornøyd med størrelsene sine. Det er faktisk 3 venninner som nå seriøst vurderer å gjøre det samme, etter at de har sett hva jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten fått noen små utslett rundt stingene de siste dagene.

Ringte klinikken etter at jeg dusjet og så hvor rød jeg var blitt, og de sa at jeg skulle gå uten tapen noen dager for å se om jeg ble bedre. Eventuelt kunne jeg prøve silketape.

Prøver det sistnevnte. Tar ikke sjansen på at arrene blir stygge og skitne av støv og døde hudceller... De har grodd veldig fint, men er vel en fare for infeksjon dersom de blir utsatt for bakterier, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått noen små utslett rundt stingene de siste dagene.

Ringte klinikken etter at jeg dusjet og så hvor rød jeg var blitt, og de sa at jeg skulle gå uten tapen noen dager for å se om jeg ble bedre. Eventuelt kunne jeg prøve silketape.

Prøver det sistnevnte. Tar ikke sjansen på at arrene blir stygge og skitne av støv og døde hudceller... De har grodd veldig fint, men er vel en fare for infeksjon dersom de blir utsatt for bakterier, vel?

Hei,hei! :)

Akkurat det samme skjedde med meg, jeg fikk også røde utslett. Så jeg ringte og spurte, og da sa de det samme som de har sagt til deg, gå uten i en ukes tid. Så gjorde jeg det. Men så når jeg tok teipen på igjen skjedde det samme. Så da reiste jeg ned til de, og de såg på de. Og sa at alt såg veldig fint ut. Men de gav meg en rull med silketeip, og etter at jeg begynte å bruke den. Å, det var så deilig å få den på, den er så myk. Så bruk den du, den hjelper, rødheten min forsvant! :hoppe:

:):klemmer: Fergie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg må bare beklage utsanget mitt om de runde protesene. Jeg har ingen erfaring med de, og skulle ikke ha sagt som jeg gjorde! Det var bare noe jeg hadde innbillt meg. Men jeg BEKLAGER dette veldig, VELDIG! :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

:klemmer: Fergie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei! :)

Akkurat det samme skjedde med meg, jeg fikk også røde utslett. Så jeg ringte og spurte, og da sa de det samme som de har sagt til deg, gå uten i en ukes tid. Så gjorde jeg det. Men så når jeg tok teipen på igjen skjedde det samme. Så da reiste jeg ned til de, og de såg på de. Og sa at alt såg veldig fint ut. Men de gav meg en rull med silketeip, og etter at jeg begynte å bruke den. Å, det var så deilig å få den på, den er så myk. Så bruk den du, den hjelper, rødheten min forsvant! :hoppe:

:):klemmer: Fergie!

Jeg kjøpte den silketapen i sta, og har brukt den nå en times tid. Og den er virkelig herlig!!!

Jeg synest det var ubehagelig å gå uten, for folden inni sports-bhen kom akkurat på arrene, og det var både ubehagelig og fikk meg til å klø enda mer.

Nå kjenner jeg ingenting! :-D

Flott at du hadde positiv erfaring med tapen! Supert at du delte det med meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg må bare beklage utsanget mitt om de runde protesene. Jeg har ingen erfaring med de, og skulle ikke ha sagt som jeg gjorde! Det var bare noe jeg hadde innbillt meg. Men jeg BEKLAGER dette veldig, VELDIG! :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

:klemmer: Det går jo fint.

Ingen av oss er spesialister, og det er lov å lufte tankene sine her inne :-D

Jeg har runde selv, men de ser veldig naturlige ut fordi om. Jeg har hørt at kirurger selv vanskelig ser forskjellen på anatomiske og runde etter ca 1 år. Men om det stemmer for alle, nei det vet jeg sannelig ikke :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen jenter:)

et spørsmål..som vanlig:P he he

hvis jeg finner ei sportsbh som sitter stramt og godt, tror dere jeg da kan bruke den i stedet for den jeg fikk på fornebuklinikken?

sømmene på innsiden av den gnager så jeg blir gal, får rød merker for att den gnager... har funnet på sporten her, champion topp, den er det ingen innvendinge sømmer på og sitter stramt og godt:) og den er omtrent ti ganger penere:P he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, luzy :)

du kan helt sikkert bruke en annen sports-topp, ja. jeg måtte kjøpe en selv, så da fikk jeg jo velge fritt. det eneste kirurgen anbefalte, var at den hadde hempene foran, og bred kant under brystene. og det er jo mest av praktiske hensyn, og slettes ikke et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Jeg hadde operasjon paa torsdag (i dag er det loerdag) - hadde lokalbedoevelse og det gikk kjempegreit. Hadde grudd meg veldig til sproytene pa forhaand, men det var absolutt ingenting aa grue seg for. Ellers har jeg hatt en del brystspreng, men det var forventet. Generelt har jeg vaert i storform fra operasjonen var ferdig. Jeg fikk lagt inn 295 gr i hver (var en 32A i utgangspunktet) - jeg vet ikke hvor store de vil bli - var litt overrasket rett etter operasjonen - syntes at det ikke saa saerlig anderledes ut :-) - men dagen etter operasjonen var det mye mer hevelser. Fikk beskjed ac legen aa kjoepe en sports BH i str 34 B. Jeg tror kanskje at jeg faar en lite 32 C - vet faktisk ikke ...! Paa mandag skal jeg ta av bandasjen og ta paa sportsBHen - skal bli spennende aa se dem. Jeg tok runde implantater.

Jeg var paa Klinikk Stavanger og er veldig fornoyd saa langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er det over en uke siden operasjon. Opplever ingen palger uten om at jeg kjenner det gjør litt vondt i arrene av og til. Kan det ha med at det begynner å gro eller at stingene begynner å løse seg opp?Jeg har ingen anelse hva det kan være. Puppene er kjempe fine, tenker at jeg godt kunne lagt inn litt mer. Trodde virkelig 400 under muskel skulle se stort nok ut, det er til og med mange som har reagert på hvor "små" de er.. :-P

Men kansje jeg forandrer mening når jeg får tatt på meg vanlig bh. Tror jeg egentlig skulle hatt en størrelse 75 d, men kommer akkurat inn i 80 c, og har kjøpt en del på hennes. De har mye fint der, bare det er riktig størrelse.

Noen som vet hvor lang tid det tar før stingene forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er det over en uke siden operasjon. Opplever ingen palger uten om at jeg kjenner det gjør litt vondt i arrene av og til. Kan det ha med at det begynner å gro eller at stingene begynner å løse seg opp?Jeg har ingen anelse hva det kan være. Puppene er kjempe fine, tenker at jeg godt kunne lagt inn litt mer. Trodde virkelig 400 under muskel skulle se stort nok ut, det er til og med mange som har reagert på hvor "små" de er.. :-P

Men kansje jeg forandrer mening når jeg får tatt på meg vanlig bh. Tror jeg egentlig skulle hatt en størrelse 75 d, men kommer akkurat inn i 80 c, og har kjøpt en del på hennes. De har mye fint der, bare det er riktig størrelse.

Hei!

Grunnen til at du har vondt i arrene, det er fordi at det er som sagt bare en uke siden operasjonen. Så du vil nok ha vondt en god stund til, og arrene begynner nok å gro. men de gjør vondt selvom. Og nei, arrene løssner nok ikke. Så ikke tenk på det. :)

Det at puppene virker små, er fordi at du går med soprtsbh, den presser inn puppene. Og det er jo også meningen. Vent til du får på deg en ordentlig bh du. :sexy:

Du må nok ta den en tur på en ordentlig bh forretnong for å finne bh størrelsen din .Det stemmer nok ikke med den du har funnet hos h&m. De har ikke større en D.

Jeg vet ikke når stingene forsvinner. Men ser du stingene dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du/dere hvor lenge det tar foer hevelsen gaar ned og finner ut hvor stor BH str en trenger? Jeg tok operasjonen paa torsdag, fikk beskjed om aa kjoepe 34b I SPORTS bh (La inn 295GR i hver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få vondt i arrene ca 4 dager etter operasjonen, men det ga seg rundt 1 uke etter operasjonen. På 10 dagers kontrollen var arrene tørre, og han klipte av stingene som hang på utsiden. Nå etter snart 3 uker, er all skorpe på stingene borte, og den eneste plagen med arrene jeg har nå, er at jeg reagerte på tapen og har måtte ta noen dager pause fra den.

Ang BH, så ville jeg ikke kjøpt for mange i str 80 dersom det båndet er for vidt for deg... Da gir ikke BHen god nok støtte. Hennes har veldig begrenset utvalg i 75D - på 3 butikker i Bergen jeg har vært innom, har jeg kun funnet 1 stk i den størrelsen. Så det er nok lurest å gå innom en undertøys forretning som Fergie anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du/dere hvor lenge det tar foer hevelsen gaar ned og finner ut hvor stor BH str en trenger? Jeg tok operasjonen paa torsdag, fikk beskjed om aa kjoepe 34b I SPORTS bh (La inn 295GR i hver)

Jeg tror jeg kun var hoven i 3-4 dager. Jeg har silikon over muskel. Dersom du har protese under muskel, så tar det mye lenger tid før puppene får sitt endelige utseende. Jeg har hørt og lest om alt fra 1 til 6 til 12 måneder, så det er veldig individuelt.

Jeg la inn 260 i hver, og har brukt 34C i sports-bh. Skulle hatt 32 fordi 34 er aaaltfor vidt for meg, men det har ikke vært mulig å få tak på i noen av de butikkene jeg har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kun var hoven i 3-4 dager. Jeg har silikon over muskel. Dersom du har protese under muskel, så tar det mye lenger tid før puppene får sitt endelige utseende. Jeg har hørt og lest om alt fra 1 til 6 til 12 måneder, så det er veldig individuelt.

Jeg la inn 260 i hver, og har brukt 34C i sports-bh. Skulle hatt 32 fordi 34 er aaaltfor vidt for meg, men det har ikke vært mulig å få tak på i noen av de butikkene jeg har vært innom.

Jeg fikk lagt in 295 gr og legen ba meg kjoepe 34B i sportsBH - jeg trenger egentlig ogsaa 32, men saa at det ikke var aa finne i butikken. Jeg har silikon over muskelen ogsaa. Jeg haaper at jeg faar 32C som endelig storrelse (iallefall) . Jeg brukte 32A foer operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...