cocco Skrevet 23. desember 2012 #24161 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Tusen takk for svar dere! :-D Hva er "vanlig" å legge inn skulle jeg til å si, er 300 cc generelt mye..? Jeg kunne evnt ta 280 visstnok, dvs når jeg prøvde de to innleggene i bh`en, da så resultatet finest ut med 280. Men det var da han mente jeg måtte ta 300 fordi de ble "mindre" etterhvert..? :-)Redigert; tror jeg surrer litt, det var vel alternativt 290 han mente.Jeg er rett og slett livredd for at jeg får altfor store pupper med 290 eller 300! :-O Endret 23. desember 2012 av cocco
Banan Skrevet 23. desember 2012 #24162 Skrevet 23. desember 2012 Tusen takk for svar dere! :-D Hva er "vanlig" å legge inn skulle jeg til å si, er 300 cc generelt mye..? Jeg kunne evnt ta 280 visstnok, dvs når jeg prøvde de to innleggene i bh`en, da så resultatet finest ut med 280. Men det var da han mente jeg måtte ta 300 fordi de ble "mindre" etterhvert..? :-)Redigert; tror jeg surrer litt, det var vel alternativt 290 han mente.Jeg er rett og slett livredd for at jeg får altfor store pupper med 290 eller 300! :-O om du tar 290 eller 300 spiller ingen rolle. Det er jo så godt som helt det samme. Jeg var helt flat fra før, og la inn 300, og synes det passet meg veldig bra, men ser blant annet her i denne tråden at det er mange som legger inn mye mer. Leste nylig en artikkel om silikon. Tror det var på VG, og i den artikkelen stod det i alle fall at 280g var det vanligste å legge inn nå til dags. Det gjorde meg faktisk litt sjokkert, for jeg føler at det virker som at de fleste legger inn en god del mer. På http://www.qvinne.info/ kan du se før og etter bilder av folk. En veldig nyttig side for å se resultater i forhold til mengde og utgangspunkt.
Sugargirl Skrevet 23. desember 2012 #24163 Skrevet 23. desember 2012 (endret) Tusen takk for svar dere! :-D Hva er "vanlig" å legge inn skulle jeg til å si, er 300 cc generelt mye..? Jeg kunne evnt ta 280 visstnok, dvs når jeg prøvde de to innleggene i bh`en, da så resultatet finest ut med 280. Men det var da han mente jeg måtte ta 300 fordi de ble "mindre" etterhvert..? :-)Redigert; tror jeg surrer litt, det var vel alternativt 290 han mente.Jeg er rett og slett livredd for at jeg får altfor store pupper med 290 eller 300! :-O Er en normal strl det, blir ikke enorme. Men du får store bryster med det, som passer bra til kroppen din. De fleste kirurger er opptatt av at det ser naturlig og pent ut, så du må lytte til hans anbefalinger. Det er jo de som vet best:) Jeg har 295, og er super fornøyd med størrelsen. Opp fra 280 til 300 ml er bare 20ml. Så du vil ikke se forskjell på det egentlig. Men når du prøver protesen utenpå, vil den ligge med litt luft mellom plagg, bryst og slik. Så en øking til 300 høres bra ut. For da ligger jo protesten helt inne i brystet og festet til vev, og dormer seg inntil brystet litt. Hvis du skjønner hva jeg mener:) Endret 23. desember 2012 av Sugargirl
~white lady~ Skrevet 24. desember 2012 #24164 Skrevet 24. desember 2012 Tusen takk for svar dere! :-D Hva er "vanlig" å legge inn skulle jeg til å si, er 300 cc generelt mye..? Jeg kunne evnt ta 280 visstnok, dvs når jeg prøvde de to innleggene i bh`en, da så resultatet finest ut med 280. Men det var da han mente jeg måtte ta 300 fordi de ble "mindre" etterhvert..? :-)Redigert; tror jeg surrer litt, det var vel alternativt 290 han mente.Jeg er rett og slett livredd for at jeg får altfor store pupper med 290 eller 300! :-O Her ble det lagt inn 290 under muskel. Nå er det jo ikke gått ei uke ennå siden operasjonen og de er selvfølgelig hovne enda, men bruker D cup, som sitter veldig stramt. Håper og regner med de synker og blir mindre struttende for nå er de for store for kroppen min. Men hør på kirurgen, de er ekspert på området. Kirurgen min var fullt klar over at jeg ønsket naturlige bryster og ikke særlig store, men i og med at jeg er litt pæreformet med rumpe og lår så har han nok sett på helheten så det vil se proporsjonelt ut. Det de mener med at de vil "se mindre ut" når du får innleggene operert inn, er pga brystmuskelen som presser innlegget ned og inn mot kroppen.
~white lady~ Skrevet 24. desember 2012 #24165 Skrevet 24. desember 2012 Jeg er operert av Skolleborg, flere ganger, og kan ikke si annet enn gode ting om mannen. Veldig dyktig! Han målte aldri meg heller, men overlot til ham å avgjøre. Jeg hadde ingen bestemt cup jeg ville ha, jeg ville bare fylle opp tomme slankepupper, og det har han gort. Jeg synes de er i største laget, men så slapp som huden min var kunne han ikke lagt i mindre, da ville resultatet blitt dårlig.... jeg tror det blir bra etterhvert! Ser det er noen uker siden operasjonen din- har puppene dine sunket og protesene festet seg? Eller strutter de ennå?
Nalaya Skrevet 24. desember 2012 #24168 Skrevet 24. desember 2012 Hei! Melder meg inn her jeg, veldig informativ bok dere har laget Er straks 30 år og har hatt lyst på større pupper siden jeg var minst 18, men først nå etter to amminger og enda mindre (og slappe!) pupper er valget tatt. Må bare avslutte amminger på yngste først, så det blir jo en 3-4 mnd til det er aktuelt med opr. Holder til i stvg området og kjenner noen som har operert seg på Colosseum klinikken med gode resultater. Men er det noen her som kjenner til klinikk Stavanger? Kan jo få operasjonen 7000 kr billigere der, men synes hjemmesiden så litt hjemmesnekra ut så ble litt skeptisk. Jeg opererte meg på klinikk stavanger i begynnelsen av oktober. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg har rundt 11 venninner også som har operert seg, alle med strålende resultat Gå på konsultasjon og hør Operasjonen på klinikk stavanger koster 30.000 med livstidsimplantater, hvis man vil ha slike man må skifte etter 15 år er prisen 25.000.
Lille v Skrevet 24. desember 2012 #24170 Skrevet 24. desember 2012 Hei og god jul, alle sammen! Fikk en skikkelig kjip julegave i dag, postop sårinfeksjon Oppdaget at det var bløtt i tapen over arret og da jeg dro den av, så rant det puss...wææææ!!! Ikke no smerter el ubehag siden området fortsatt er numment/følelsesløst. Står igjen et lite sting som skulle løst seg opp selv, men som da ikke har gjort det. Faaaen!!
Cupcake92 Skrevet 24. desember 2012 #24171 Skrevet 24. desember 2012 Hei og god jul, alle sammen! Fikk en skikkelig kjip julegave i dag, postop sårinfeksjon Oppdaget at det var bløtt i tapen over arret og da jeg dro den av, så rant det puss...wææææ!!! Ikke no smerter el ubehag siden området fortsatt er numment/følelsesløst. Står igjen et lite sting som skulle løst seg opp selv, men som da ikke har gjort det. Faaaen!! Huff da Har du snakket med klinikken/pk om hvordan du skal behandle det?
Lille v Skrevet 24. desember 2012 #24172 Skrevet 24. desember 2012 Huff da Har du snakket med klinikken/pk om hvordan du skal behandle det? Sendte han en sms og ba han kontakte meg, har fått tilbakemelding og sendt bilder. Skikkelig julegave...og sikkert ikke veldig gøy for pk å bli kontaktet på selveste julaften.. Han syntes det var merkelig å få infeksjon 17 dager postop, men infeksjonen skyldes sannsynligvis at en av stingene (som skulle absorberes av kroppen ikke har gjort det). Håper at det roer seg selv, eller må jeg vel ha antibiotika. Det ser heldigvis rel fredelig ut nå, tørt og ingen puss, får se i morgen. Men det blir ikke fint arr Men det går jo heldigvis an å gjøre no med, om det ikke blir værre. Passer veldig dårlig...vi skal til varmens land 10/01..
Cupcake92 Skrevet 24. desember 2012 #24173 Skrevet 24. desember 2012 Sendte han en sms og ba han kontakte meg, har fått tilbakemelding og sendt bilder. Skikkelig julegave...og sikkert ikke veldig gøy for pk å bli kontaktet på selveste julaften.. Han syntes det var merkelig å få infeksjon 17 dager postop, men infeksjonen skyldes sannsynligvis at en av stingene (som skulle absorberes av kroppen ikke har gjort det). Håper at det roer seg selv, eller må jeg vel ha antibiotika. Det ser heldigvis rel fredelig ut nå, tørt og ingen puss, får se i morgen. Men det blir ikke fint arr Men det går jo heldigvis an å gjøre no med, om det ikke blir værre. Passer veldig dårlig...vi skal til varmens land 10/01.. Huff da Får håpe det blir bedre da. Nei, sikkert ikke gøy, men det er jo jobben hans Det blir nok bedre til du skal reise
Lille v Skrevet 24. desember 2012 #24174 Skrevet 24. desember 2012 Huff da Får håpe det blir bedre da. Nei, sikkert ikke gøy, men det er jo jobben hans Det blir nok bedre til du skal reise Krysser fingrene for det!! Litt vanskelig å dra på kontroll eller ev. sårrevisjon om det skulle behøves, når klinikken ligger i Oslo og jeg bor veldig mange titalls mil unna Jaja, ikke noe å gjøre med. Fortsatt god jul
Cupcake92 Skrevet 26. desember 2012 #24175 Skrevet 26. desember 2012 Imorgen er det 3 (!!!!) uker siden op. Tiden går fort! Skal bytte teip imorgen. Gruer meg litt
~white lady~ Skrevet 26. desember 2012 #24176 Skrevet 26. desember 2012 Imorgen er det 3 (!!!!) uker siden op. Tiden går fort! Skal bytte teip imorgen. Gruer meg litt Tida går fort den Har gått 8 dager siden min op, og livet mitt går mer og mer mot normalt. Herlig å kunne bruke armene igjen. I morgen tenkte jeg at jeg skulle prøve å kjøre bil og se hvordan det går. Har nesten ikke vondt lenger i puppene, men har fremdeles følelsen av at de ramler ut når jeg bøyer meg... Går sikkert greit å bytte teip, arrene dine er vel sikkert på god vei til å gro nå.
Cupcake92 Skrevet 26. desember 2012 #24177 Skrevet 26. desember 2012 Tida går fort den Har gått 8 dager siden min op, og livet mitt går mer og mer mot normalt. Herlig å kunne bruke armene igjen. I morgen tenkte jeg at jeg skulle prøve å kjøre bil og se hvordan det går. Har nesten ikke vondt lenger i puppene, men har fremdeles følelsen av at de ramler ut når jeg bøyer meg... Går sikkert greit å bytte teip, arrene dine er vel sikkert på god vei til å gro nå. Ja, det går kjempe fort! Har også hørt andre si det, men har aldri hatt følelse av at de ramler ut? Burde gå greit å kjøre bil. Har du vondt i arrene/ stikker det? Har det iblant fortsatt. At det stikker. Ja. Satser på at det går fint, men er redd for å rive av alt så alt detter ut
~white lady~ Skrevet 27. desember 2012 #24178 Skrevet 27. desember 2012 Ja, det går kjempe fort! Har også hørt andre si det, men har aldri hatt følelse av at de ramler ut? Burde gå greit å kjøre bil. Har du vondt i arrene/ stikker det? Har det iblant fortsatt. At det stikker. Ja. Satser på at det går fint, men er redd for å rive av alt så alt detter ut Prøvde å kjøre hjem på julaften, det gikk ikke så greit. Etter 5 meter måtte jeg bytte plass med mannen...fikk vondt i hele brystregionen så er mye muskler som brukes for å styre et ratt tydeligvis Nei har ikke vondt i arrene, ikke klør de heller. Er i grunn kjempefornøyd med hvor lite problemer jeg har hatt etter operasjonen, men så ble jeg operert av en erfaren kirurg også, det har nok sitt å si. Du, ser for meg nå at du drar av teipen, og to sek etterpå ligger det to blodige silikoninnlegg på badegulvet...hehe, neida neida. (Er jo godt sydd igjen vettu, ingen fare! )
Cupcake92 Skrevet 27. desember 2012 #24179 Skrevet 27. desember 2012 Hm, ja. Man skal jo være forsiktig med bruk av brysmuskler de første 6 ukene.. (Skal jo være forsiktig etter det og, men ekstra forsiktig) Ja. Det har nok mye å si. Har vært veldig heldig selv (bank i bordet). Tror at det stikker iblant fordi det hender at bh'n sklir opp. Men nå har jeg tatt stripene lenger ut, så den ikke kan gnisse på arrene. For det skal den jo ikke Hahaha. Det er akkurat det jeg ser for meg selv tror ikke jeg hadde ledd så mye da men...
~white lady~ Skrevet 27. desember 2012 #24180 Skrevet 27. desember 2012 Hm, ja. Man skal jo være forsiktig med bruk av brysmuskler de første 6 ukene.. (Skal jo være forsiktig etter det og, men ekstra forsiktig) Ja. Det har nok mye å si. Har vært veldig heldig selv (bank i bordet). Tror at det stikker iblant fordi det hender at bh'n sklir opp. Men nå har jeg tatt stripene lenger ut, så den ikke kan gnisse på arrene. For det skal den jo ikke Hahaha. Det er akkurat det jeg ser for meg selv tror ikke jeg hadde ledd så mye da men... Sports bhen min sklir også opp. Om ikke puppene slutter å stå rett ut som de gjør nå så må jeg ut og kjøpe bh i DD eller E cup. Huff... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå