Milli30 Skrevet 20. desember 2012 #24121 Skrevet 20. desember 2012 Den er kjempefin, men utrolig irriterende at den ikke kommer i større enn C Har ikke funnet en eneste spileløs som passer meg, jeg. Utenom diverse sportsbh'er da, selvsagt. Hadde sett ferm til å bruke små søte trekantbh'er og sånn, men de finnes jo selvsagt ikke for oss med megabryst som trenger masse støtte.. Enig i at den burde vært laget i D-cup også! Jeg skulle egentlig hatt 70D (eller kommet i 70 i det hele tatt, den begynner jo på 75 ). Cupen på 75C passer meg, men 75 blir egentlig for stort rundt så den blir nok for slapp når den har vært vasket noen ganger.. De trekantbh er fine, men de er nok ikke laget for store bryst nei. Jeg har funnet bandeau bh på cubus og Bik Bok som passer meg i str. M/L, men de finnes jo ikke i større..
Milli30 Skrevet 20. desember 2012 #24122 Skrevet 20. desember 2012 Denne kommer forresten i større str. http://www.timarco.com/no/undertøy/bh/triumph-soft---form-n Har den ikke selv, men den ser jo fin ut? Jeg har denne (måtte ha en sort). Anbefales også, veldig behagelig på http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/miss-mary-activity-soft-cup-bra-b-d
Vemae92 Skrevet 20. desember 2012 #24123 Skrevet 20. desember 2012 Hei Jeg har ikke tatt løft så jeg vet ikke noe om stell av disse arrene. Selv har jeg kun teipet. Ang. BH uten spiler og push up har jeg funnet en fin på Lindex. Den heter vel soft BH, koster 179 kr. Finnes i både svart og hvit, veldig behagelig på Hvis linken funker så er det denne; http://www.lindex.co...tyleId=22190757 Takk for svar Er så usikker på om det jeg gjør er riktig, men ser jo ut til at arrene blir fine iallefall! de så fine ut de BHene, men om de ikke finnes i større enn C, så er de desverre for små til meg... Får bare fortsette å lete etter noen, er ennå noen uker igjen til jeg kan slutte med denne "nydelige" støttebhåen
~white lady~ Skrevet 20. desember 2012 #24124 Skrevet 20. desember 2012 Skjønner det er vanskelig å få tak i bher uten spiler og som gir nok støtte, men om ikke kjedebutikkene har det så hva med å gå på undertøysbutikker? De som jobber der kan sikkert også anbefale hvilke som passer til de som har operert seg.
Gurip Skrevet 20. desember 2012 #24125 Skrevet 20. desember 2012 Om ca. 6 mnd må jeg få tak i leilighet og får da ikke mulighet til å ha de pengene til gode igjen på hvem vet hvor lenge. Der er litt nå eller aldri, vet ikke helt hva jeg skal. Men tanken på å fortsette sånn som dette knuser meg. Skal la deg gjøre som du selv vil med pengene (hvis du bestemmer deg for å operere), men jeg har akkurat kjøpt leilighet selv og med noen prioriteringer, går det veldig greit å spare litt. Dropp ferien og fine middager i en periode og tenk på hva du sparer de pengene til, tusenlappene går faktisk ganske greit å knipe inn på. Lykke til på konsultasjon Bloggen til Gurip var helt genial forresten, skal lese litt mer der spennende å lese dag for dag. Men usikker på hvor lenge jeg burde ha fri etter en evt. Operasjon? Bra du synes det er litt spennende, gøy at andre kan få litt ut av den bloggen. Hvis man blar litt tilbake i arkivet, kan man jo finne alle innleggene. Blogg.no har ikke det enkleste arkivet å finne frem i, men håper dere tar dere litt tid og blar bakover i tid Jeg ville hatt to uker fri etter operasjonen selv med en ganske stillesittende kontorjobb. Jeg hadde lang sommerferie da jeg opererte, men følte meg sånn ganske klar til jobb etter to uker. Ville ikke ha begynt etter bare en uke, men ser jo at flere her inne er oppe og går sånn ganske bra etter en uke. Den er kjempefin, men utrolig irriterende at den ikke kommer i større enn C Har ikke funnet en eneste spileløs som passer meg, jeg. Utenom diverse sportsbh'er da, selvsagt. Hadde sett ferm til å bruke små søte trekantbh'er og sånn, men de finnes jo selvsagt ikke for oss med megabryst som trenger masse støtte.. Har du sett i undertøysbutikker/på undertøysbutikker på nettet? Synes det finnes et ganske stort utvalg i spileløse der ute... Men søte, små bh'er som passer de nye puppene, nei... (Men det gjør ikke noe, for jeg har fått så fine pupper )
Pernille:91 Skrevet 20. desember 2012 #24126 Skrevet 20. desember 2012 er det noen som har erfaring med aleris i oslo eller har hørt noe om de?
RosaPrinsesse Skrevet 20. desember 2012 #24127 Skrevet 20. desember 2012 Masse fint på timarco.no, da! Noen som har erfaring med å handle på nett? Jeg er svært fristet, men liker ikke å potensielt blåse masse penger på internett på noe jeg ikke er helt sikker på at jeg vil ha..
Cupcake92 Skrevet 20. desember 2012 #24128 Skrevet 20. desember 2012 Trengte enn ny bh til fest imorgen. Og fikk beskjed på klinikken at jeg kan bruke bh uten spiler. Så da måtte jeg gå til innkjøp av en amme bh. Den var faktisk ikke så ille
Vemae92 Skrevet 20. desember 2012 #24129 Skrevet 20. desember 2012 Trengte enn ny bh til fest imorgen. Og fikk beskjed på klinikken at jeg kan bruke bh uten spiler. Så da måtte jeg gå til innkjøp av en amme bh. Den var faktisk ikke så ille Ja, det tenkte jeg også på Hvor kjøpte du din?
Cupcake92 Skrevet 20. desember 2012 #24130 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Ja, det tenkte jeg også på Hvor kjøpte du din? H&M. De her http://www.hm.com/no/product/95546?article=95546-A Var faktisk fine på Og i butikken hadde de dem også i 75D. Så større str enn det som står på nettet. Endret 20. desember 2012 av Cupcake92
Lille v Skrevet 21. desember 2012 #24131 Skrevet 21. desember 2012 Den er kjempefin, men utrolig irriterende at den ikke kommer i større enn C Har ikke funnet en eneste spileløs som passer meg, jeg. Utenom diverse sportsbh'er da, selvsagt. Hadde sett ferm til å bruke små søte trekantbh'er og sånn, men de finnes jo selvsagt ikke for oss med megabryst som trenger masse støtte.. Hei RosaPrinsesse! Jeg har kjøpt denne i 75D på Lindex..finner bare C-cup på nettet..
Lille v Skrevet 21. desember 2012 #24132 Skrevet 21. desember 2012 Takk for svar Er så usikker på om det jeg gjør er riktig, men ser jo ut til at arrene blir fine iallefall! de så fine ut de BHene, men om de ikke finnes i større enn C, så er de desverre for små til meg... Får bare fortsette å lete etter noen, er ennå noen uker igjen til jeg kan slutte med denne "nydelige" støttebhåen Hei Vemae92! Skrev til RosaPrinsesse også...har kjøpt denne i 75D på Lindex. De har både sort og hvit. Skulle også hatt 70 rundt, men det så jeg i etter tid..
Lille v Skrevet 21. desember 2012 #24133 Skrevet 21. desember 2012 Noen som har kjent noe ubehag/smerter i muskelen etter 14-16 dager postop? Har hatt "gangsperresmerte" de siste dagene og spesielt når jeg bøyer meg framover (kjennes ut som implantatet "sprenger" seg vei under muskel?!?). Ser at det har skjedd no med utseende på denne siden, akkurat som om den er blitt større. Er det det som kan være dropping? Nattevakt på jobb nå og er riktig så øm øverst på den ene puppen...Vanlig?? Det som er så rart er at det er bare på ene siden og på den siden det er lagt inn minst...
Vemae92 Skrevet 21. desember 2012 #24134 Skrevet 21. desember 2012 Hei Vemae92! Skrev til RosaPrinsesse også...har kjøpt denne i 75D på Lindex. De har både sort og hvit. Skulle også hatt 70 rundt, men det så jeg i etter tid.. okei da blir det shopping ! :D
Vemae92 Skrevet 21. desember 2012 #24135 Skrevet 21. desember 2012 Er snart 4 uker siden min operasjon (i morgen), og jeg har den siste uken kjent en vond kul inne i det ene brystet... litt på siden nedom brystvorten. brystet kjennes varmt og ømt ut, og kulen er på størrelse med en liten plomme... noen som vet hva det kan være? Begynner å bli litt bekymret, og lurer på om det kanskje kan være lurt å spørre en lege ?
Cupcake92 Skrevet 21. desember 2012 #24136 Skrevet 21. desember 2012 Er snart 4 uker siden min operasjon (i morgen), og jeg har den siste uken kjent en vond kul inne i det ene brystet... litt på siden nedom brystvorten. brystet kjennes varmt og ømt ut, og kulen er på størrelse med en liten plomme... noen som vet hva det kan være? Begynner å bli litt bekymret, og lurer på om det kanskje kan være lurt å spørre en lege ? Bare ring eller send en melding til legen din Det har jeg gjort hver gang jeg lurer på noe så slipper du å bekymre deg
~white lady~ Skrevet 21. desember 2012 #24137 Skrevet 21. desember 2012 Tatt av bandasjen i dag, og det var ikke godt nei! Nesten det mest smertefulle av hele "prosjekt silikon". Hadde dere andre bandasje som var som teip? Fikk blodutredelser under huden da jeg dro den av. Måtte få hjelp av mannen da han kom hjem, for klarte ikke mer. Han brukte godt med olje og i løpet av en times tid hadde vi klart å få av hele. Puppene er svære og står rett ut, ikke mye pent. Det venstre er også litt større enn det andre, tror det kan skyldes at jeg har brukt armene litt for mye. (Er venstrehendt.)
Cupcake92 Skrevet 21. desember 2012 #24138 Skrevet 21. desember 2012 Tatt av bandasjen i dag, og det var ikke godt nei! Nesten det mest smertefulle av hele "prosjekt silikon". Hadde dere andre bandasje som var som teip? Fikk blodutredelser under huden da jeg dro den av. Måtte få hjelp av mannen da han kom hjem, for klarte ikke mer. Han brukte godt med olje og i løpet av en times tid hadde vi klart å få av hele. Puppene er svære og står rett ut, ikke mye pent. Det venstre er også litt større enn det andre, tror det kan skyldes at jeg har brukt armene litt for mye. (Er venstrehendt.) Hadde bare teip på bandasjen noen steder. Men var vondt å ta av. Huff. Hehe, min venstr var større enn den høyre i starten. Men nå er de mer eller mindre like. Så det jevner seg nok ut etterhvert
Nalaya Skrevet 21. desember 2012 #24139 Skrevet 21. desember 2012 Tatt av bandasjen i dag, og det var ikke godt nei! Nesten det mest smertefulle av hele "prosjekt silikon". Hadde dere andre bandasje som var som teip? Fikk blodutredelser under huden da jeg dro den av. Måtte få hjelp av mannen da han kom hjem, for klarte ikke mer. Han brukte godt med olje og i løpet av en times tid hadde vi klart å få av hele. Puppene er svære og står rett ut, ikke mye pent. Det venstre er også litt større enn det andre, tror det kan skyldes at jeg har brukt armene litt for mye. (Er venstrehendt.) Det hadde jeg også, men jeg reiste ut til kirurgen slik at han fjernet den for meg. Han tok den i et røsk haha. Men hadde du bandasjen snurret rundt rundt på ryggen eller kun formet som en bh?
~white lady~ Skrevet 21. desember 2012 #24140 Skrevet 21. desember 2012 Det hadde jeg også, men jeg reiste ut til kirurgen slik at han fjernet den for meg. Han tok den i et røsk haha. Men hadde du bandasjen snurret rundt rundt på ryggen eller kun formet som en bh? Ouch! Gjorde det ikke vondt?? Hadde den blitt tatt av i en røsk her hadde jeg besvimt av smerte. For ikke snakke om revet opp arrene. Den var teipet til langt bak på ryggen, men ikke rundt og rundt. Heldigvis. Ble både svimmel og kvalm når jeg fikk av bandasjen til slutt, såvidt jeg turte å se meg selv i speilet. Var tryggere å ha bandasjen på, hehe...er klar over at puppene vil normalisere seg etterhvert, men sånn som de ser ut nå så er det jo bare latterlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå