Cupcake92 Skrevet 19. desember 2012 #24101 Skrevet 19. desember 2012 Så morro Var du helt flat fra før av? Ja, altså, det var jo bittelitt der. Men så lite at en hvis jeg bøyde meg fremover med 75A så bøyde den seg utenfor puppene mine. Så jeg burde vel egentlig hatt 75AA før. Brukte sjeldent bh. Var ikke vits. Hvis jeg brukte det, så var det sånn bombshell bh. Som ga illusjon av at det var noe der
Milli30 Skrevet 19. desember 2012 #24102 Skrevet 19. desember 2012 Dere som tok 240 og 275 under muskel, hvor mye veier dere, og hvor høye er dere? Hvilken str bruker dere i bh? Jeg tok 290 under muskel. Jeg er 165 cm og veier 53-54 kg. Bruker 70D nå, men de ser mer ut som en c-cup. Jeg valgte moderat profil så de står ikke så mye ut, men bredden på implantatet gjør at jeg trenger en d-cup. Jeg passer også i 75c, men den blir litt for løs rundt. Hvilken str var du før operasjon da? 1
ntss Skrevet 19. desember 2012 #24103 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Hei alle sammen! Jeg er 162cm og veien 53kg, bruker 70B, men skulle vell egentlig hatt en 70AA. Etter konsultasjonen min i oktober har jeg vært inne på her så og si hver eneste dag, lest mye og blitt mye klokere. Jeg har operasjonen i morgen tidlig 07:30 i Trondheim på Aleris. Skal legge inn 375cc eller kanskje 350cc, kommer litt an på hva legen synes under operasjonen. Men i utganskpunktet skal jeg ha 375cc. Nå kommer problemet mitt....jeg er livredd! For at noe skal gå feil eller at jeg skal dø..Er ikke noe at jeg ikke stoler på legene osv. men er bare livredd uansett... Edit: Skal forresten ha mentor Silicone round high profile. Endret 19. desember 2012 av ntss
ntss Skrevet 19. desember 2012 #24104 Skrevet 19. desember 2012 (endret) . Endret 19. desember 2012 av ntss
Summer.-) Skrevet 19. desember 2012 #24105 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Dere som tok 240 og 275 under muskel, hvor mye veier dere, og hvor høye er dere? Hvilken str bruker dere i bh? Jeg tok 290 under muskel. Jeg er 179 høy, veier 60 kg. Brukte 75 stor a - liten b. Bruker nå en full c, 5 uker etter op. :-)tok 275 under muskel. Endret 19. desember 2012 av Summer.-)
Summer.-) Skrevet 19. desember 2012 #24106 Skrevet 19. desember 2012 Jeg tok 240 under muskel..tror ikke jeg har sett noen som har tatt mindre enn meg..men jeg ønsket et så naturlig resultat som mulig til kroppen min. Jeg har ammet to barn og ville bare "fylle" opp igjen regner med du ikke er så stor du heller siden du tok såpass "lite"? Hørt at 50 gram fra eller til ikke utgjør noen særlig forskjell. Jeg er 179 høy og 60 kg. Ganske tynn, så jeg ville at det skulle se så naturlig ut som mulig uten klær. Veldig fornøyd :-)
Cupcake92 Skrevet 19. desember 2012 #24107 Skrevet 19. desember 2012 Hei alle sammen! Jeg er 162cm og veien 53kg, bruker 70B, men skulle vell egentlig hatt en 70AA. Etter konsultasjonen min i oktober har jeg vært inne på her så og si hver eneste dag, lest mye og blitt mye klokere. Jeg har operasjonen i morgen tidlig 07:30 i Trondheim på Aleris. Skal legge inn 375cc eller kanskje 350cc, kommer litt an på hva legen synes under operasjonen. Men i utganskpunktet skal jeg ha 375cc. Nå kommer problemet mitt....jeg er livredd! For at noe skal gå feil eller at jeg skal dø..Er ikke noe at jeg ikke stoler på legene osv. men er bare livredd uansett... Edit: Skal forresten ha mentor Silicone round high profile. Hei! For det første, så gøy! Du blir sikkert mega fornøyd! :D Jeg var livredd før operasjonen selv, skalv når jeg lå der. Men sjansen for at noe går galt, er så minimal, at det å la det ødelegge gleden før er litt trist. Det er større sjanse for at du dør på vei dit. (Det hjalp ihvertfall meg å tenke). Og husk, det er en privat klinikk. De har utrolig mye å tape på at noe går galt. Gi dem beskjed før op at du er nervøs, så tar de ekstra godt vare på deg
ntss Skrevet 19. desember 2012 #24108 Skrevet 19. desember 2012 Hei! For det første, så gøy! Du blir sikkert mega fornøyd! :D Jeg var livredd før operasjonen selv, skalv når jeg lå der. Men sjansen for at noe går galt, er så minimal, at det å la det ødelegge gleden før er litt trist. Det er større sjanse for at du dør på vei dit. (Det hjalp ihvertfall meg å tenke). Og husk, det er en privat klinikk. De har utrolig mye å tape på at noe går galt. Gi dem beskjed før op at du er nervøs, så tar de ekstra godt vare på deg Takk for gode ord! Du sier noe der.. Det skal jeg gjøre! Håper alt går supert og slipper komplikasjoner før, under og etter på! Oppdatere dere her i morgen etter om ikke formen er alfor shabby. Kanskje med noen spørsmål også..hehe. Iiih..tviler på at det blir noen søvn i kveld værtfall!
Cupcake92 Skrevet 19. desember 2012 #24109 Skrevet 19. desember 2012 Takk for gode ord! Du sier noe der.. Det skal jeg gjøre! Håper alt går supert og slipper komplikasjoner før, under og etter på! Oppdatere dere her i morgen etter om ikke formen er alfor shabby. Kanskje med noen spørsmål også..hehe. Iiih..tviler på at det blir noen søvn i kveld værtfall! Gjør det, gleder meg til å høre hvordan det gikk! Du får i det minste prøve å slappe av litt da, men jeg husker selv at jeg slet med å sove natten før op
Gurip Skrevet 19. desember 2012 #24110 Skrevet 19. desember 2012 Jeg er helt ny her, men ville bare prate litt med noen med erfaring. Er 23 år gammel, 170h 55kg, har alltid vært ganske tynn og ikke minst helt flat. Har lest en del på nettet og sett på klinikker i Bergen ang. Operasjon. Har endelig i dag klart å fortelle dette til min mor og kjæreste og hørt av begge at "alle jenter vil fikse litt her og der" osv. Prøvd å forklare hvordan det er som jente i 20 årene å aldri ha hatt utrigning, alle gangene jeg har dratt for å shoppe og endt opp i tårer på prøverommet eller i bilen etterpå. Blir fortalt at jeg må spise mer og legge på meg, veid rundt 60kg før, var like flat.. Har cøliaki som gjør det ganske vanskelig for meg å legge på meg. Blir bedt om å vente noen år.. Jeg vil ikke vente til jeg blir 50 for å føle meg vel. Er veldig fornøyd med resten av kroppen men dette påvirker mitt humør, vil ikke ut lenger, det påvirker sexlivet og jeg har blitt utroolig sjalu. Føler alt veier for at jeg skal gjøre det. Er det noen som forstår meg der ute? Som forstår at eg ikke vil bli en dukke med svære silikoner, men bare vil føle meg feminin? Hørt ganske mye bra om en klinikk i Fana og klinikk Bergen. Vet noen om man kan betale litt og litt istedenfor alt på en gang? Jeg har en ganske solid inntekt, men har nettopp kjøpt bil og har ikke 30 000 liggende på nattbordet liksom. Det er en ganske stor avgjørelse å ta silikon og jeg brukte ganske lang tid på å bestemme meg. Fra første konsultasjon til operasjonen var gjennomført gikk det ett år. Jeg vil egentlig anbefale andre å bruke lang tid til å tenke også, gå på konsultasjon, spør om alt du lurer på og dra hjem og tenk til du har bestemt deg. Jeg har forsøkt å skrive litt om mine tanker rundt silikon her, men er ikke så lett å få satt ord på... Jeg ville spart opp pengene før operasjonen hvis jeg var deg. Det er kjedelig å nedbetale på et lån i etterkant og mens du sparer kan du jo finne ut om du vil dette 100%. Jeg fikk beskjed om på konsultasjon at de anbefalte å vente til man hadde fått barn og var ferdig med amming før man tok silikon. Jeg er 24 år og har ingen mann i sikte. Begge kirurgene sa at dette selvsagt ikke var noe problem, og at de forstod avgjørelsen min om å ta silikon nå som jeg er ung veldig godt... Dumt spørsmål men- når kan jeg regne med å komme meg opp av senga uten problem? Hatt seriøse problemer i dag, klarte til slutt å rulle meg ut. Har ikke lyst å bruke armene for mye men har ikke alltid noe valg heller. Jeg sov sittende de første nettene, deretter trappet jeg litt og litt ned med puter til jeg til slutt sov liggende. I begynnelsen etter operasjonen måtte jeg få hjelp av pappa før han gikk på jobb til å komme meg ut av senga. Jeg hadde fortsatt vondt når jeg reiste meg opp fra senga etter nesten to uker, så sånt kan ta litt tid...
Aven. Skrevet 19. desember 2012 #24111 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Tror du skal ta tida til hjelp og spare opp de pengene selv. Du jobber? Vil anbefale å ha noen til å hjelpe deg de første par dagene etter operasjonen, man blir litt hjelpeløs og det er greit å ha noen som lager til mat og holder deg med selskap Ja, skal ikke si at jeg har noe hastverk for det har jeg ikke. Jeg har fast jobb og tjener de pengene ganske fort, men problemet er at jeg ikke får fri fra jobben. Har fri i januar, etter det må jeg vente til sommerferien og jeg får bare to uker sommerferie og vil veldig gjerne bade og dra til syden. Har ikke bestemt meg for noe enda. Skal på konsultasjoner først så vil jeg ta det derifra Er også ganske sikker på at kjæresten min kommer til å passe på meg. Får allerede servert frokost på sengen så og si hver dag og han er veldig flink å passe på mat allergien min i tillegg. Har jo en super mamma også, men usikker på hvordan det vil gå når hun sier med en gang at hun er helt i mot det. Hun vil sende meg til psykolog, vært hos psykolog og hypno terapeut nylig.. Endret 19. desember 2012 av Aven.
Vemae92 Skrevet 19. desember 2012 #24112 Skrevet 19. desember 2012 Hei, jeg er ny her Tok brystløft med silikon 24.november i år og har en del spørsmål angående hvordan dere behandlet arrene. Jeg fikk beskjed om å vente en uke med å dusje, for deretter å skifte på arrene hver dag. Renser med Klorhexidin, tar på Jelonet og kompresser. dette skal jeg gjøre i 4 uker, så skal jeg kun bruke Mepore teip... Har ikke hørt om noen andre som har behandlet sine nye pupper på denne måten, så lurer på om det jeg gjør er riktig? Så lurer jeg på hvilken BH dere anbefaler og som er uten push-up og spiler? Tror dere jeg kan bruke de som er på H&M i mammaavdelinga?
Frøken E Skrevet 20. desember 2012 #24113 Skrevet 20. desember 2012 Hei! Jeg er ny her på dette forumet, men tenkte å dele min erfaring hvis det kan være til hjelp for andre som lurer på hvilken klinikk/kirurg man skal velge. Opererte meg i september 2011 og strevde endel for å finne ut hvilke kirurger som var flinke på dette området. Foretok et brystløft og la inn silikon samtidig. Valget falt til slutt på Fornebuklinikken og Pål Schistad. Og resultatet overgikk alle forventninger!! Fra før av hadde jeg ganske forskjellige bryst, og det ene ble operert for mange år siden pga ulik størrelse (temmelig mislykket utført av en elendig kirurg -Gorm Bretteville). Dessuten har jeg ammet to barn, og gått mye ned i vekt de siste par årene. Så her var det virkelig behov for å gjøre noe. Resultatet ble strålende!! Perfekt, yppig form, og passende innlegg. Hadde virkelig ikke ide om at det kunne bli så bra, særlig etter en dårlig erfaring fra tidligere. I tillegg fikset han opp i det gamle arret, så det ble så fint (uten at jeg hadde spurt om det). Har aldri hatt finere bryst, selv ikke da jeg var 19 år. Nå er jeg 40. Så ut fra mine erfaringer kan jeg virkelig anbefale Pål Schistad! Han fremstod som trygg, profesjonell og imøtekommende. i tillegg var han flink til å forstå hvilke ønsker jeg hadde. Håper det var til hjelp for noen som sliter med valgets kvaler...
Aven. Skrevet 20. desember 2012 #24114 Skrevet 20. desember 2012 Det er en ganske stor avgjørelse å ta silikon og jeg brukte ganske lang tid på å bestemme meg. Fra første konsultasjon til operasjonen var gjennomført gikk det ett år. Jeg vil egentlig anbefale andre å bruke lang tid til å tenke også, gå på konsultasjon, spør om alt du lurer på og dra hjem og tenk til du har bestemt deg. Jeg har forsøkt å skrive litt om mine tanker rundt silikon her, men er ikke så lett å få satt ord på... Jeg ville spart opp pengene før operasjonen hvis jeg var deg. Det er kjedelig å nedbetale på et lån i etterkant og mens du sparer kan du jo finne ut om du vil dette 100%. Jeg fikk beskjed om på konsultasjon at de anbefalte å vente til man hadde fått barn og var ferdig med amming før man tok silikon. Jeg er 24 år og har ingen mann i sikte. Begge kirurgene sa at dette selvsagt ikke var noe problem, og at de forstod avgjørelsen min om å ta silikon nå som jeg er ung veldig godt... Har som sagt ikke bestemt meg helt enda og har hatt problemer med dette i årevis. Ville vente til eg var passert 20 og se det litt an, men jeg vil kunne bruke kjoler og topper med utrigning og føle meg feminin før resten begynner å henge og gi etter. Alle kvinner fortjener å føle seg som en kvinne og være stolt over kroppen sin, noe jeg dessverre ikke har klart på 23 år. Jeg har kjæreste, men ingen planer om å få barn før om noen år. Har pengene til februar, problemet er at jeg ikke får fri fra jobben da og jeg har en ganske fysisk krevende jobb. Jeg har fri i slutten av januar, men vil ikke være rask med avgjørelse. Om ca. 6 mnd må jeg få tak i leilighet og får da ikke mulighet til å ha de pengene til gode igjen på hvem vet hvor lenge. Der er litt nå eller aldri, vet ikke helt hva jeg skal. Men tanken på å fortsette sånn som dette knuser meg.
Cupcake92 Skrevet 20. desember 2012 #24115 Skrevet 20. desember 2012 Har som sagt ikke bestemt meg helt enda og har hatt problemer med dette i årevis. Ville vente til eg var passert 20 og se det litt an, men jeg vil kunne bruke kjoler og topper med utrigning og føle meg feminin før resten begynner å henge og gi etter. Alle kvinner fortjener å føle seg som en kvinne og være stolt over kroppen sin, noe jeg dessverre ikke har klart på 23 år. Jeg har kjæreste, men ingen planer om å få barn før om noen år. Har pengene til februar, problemet er at jeg ikke får fri fra jobben da og jeg har en ganske fysisk krevende jobb. Jeg har fri i slutten av januar, men vil ikke være rask med avgjørelse. Om ca. 6 mnd må jeg få tak i leilighet og får da ikke mulighet til å ha de pengene til gode igjen på hvem vet hvor lenge. Der er litt nå eller aldri, vet ikke helt hva jeg skal. Men tanken på å fortsette sånn som dette knuser meg. Jeg syntes du skal gjøre det som er riktig for deg! For noen er det riktig å tenke på dette i et år etter konsultasjon, og for andre ikke. Tenk på hva du vil. Husk at dette er noe du gjør for deg, og ikke utifra hva andre sier eller mener. Jeg er jo bare 20 og har langt inn silikon. Tok en uke fra konsultasjon til op. Men dette er noe jeg har tenkt på siden jeg innså at jeg aldri kom til å få pupper. Så, gjør det som er riktig for deg. Det er din kropp, og du som skal bli fornøyd. Hva du velger skal ikke påvirkes av hvor fort eller raskt andre har gjort det, men utifra hva du vil
Aven. Skrevet 20. desember 2012 #24116 Skrevet 20. desember 2012 Jeg syntes du skal gjøre det som er riktig for deg! For noen er det riktig å tenke på dette i et år etter konsultasjon, og for andre ikke. Tenk på hva du vil. Husk at dette er noe du gjør for deg, og ikke utifra hva andre sier eller mener. Jeg er jo bare 20 og har langt inn silikon. Tok en uke fra konsultasjon til op. Men dette er noe jeg har tenkt på siden jeg innså at jeg aldri kom til å få pupper. Så, gjør det som er riktig for deg. Det er din kropp, og du som skal bli fornøyd. Hva du velger skal ikke påvirkes av hvor fort eller raskt andre har gjort det, men utifra hva du vil Amen Vi får se. Er i vertfall veldig glad for at jeg tok kontakt her på KG og er veldig takknemlig for all prat da jeg desverre ikke har andre å snakke med.
Aven. Skrevet 20. desember 2012 #24117 Skrevet 20. desember 2012 Bloggen til Gurip var helt genial forresten, skal lese litt mer der spennende å lese dag for dag. Men usikker på hvor lenge jeg burde ha fri etter en evt. Operasjon?
Milli30 Skrevet 20. desember 2012 #24118 Skrevet 20. desember 2012 Hørt at 50 gram fra eller til ikke utgjør noen særlig forskjell. Jeg er 179 høy og 60 kg. Ganske tynn, så jeg ville at det skulle se så naturlig ut som mulig uten klær. Veldig fornøyd :-) Du er jo endel høyere enn meg også, vil tro vi har fått ganske likt resultat da høres det ut som i forhold til BH str. Fornøyd jeg også, ser naturlig ut :-) Ikke minst er jeg happy med at de ikke er for store siden jeg er veldig glad i å jogge/løpe.
Milli30 Skrevet 20. desember 2012 #24119 Skrevet 20. desember 2012 Hei, jeg er ny her Tok brystløft med silikon 24.november i år og har en del spørsmål angående hvordan dere behandlet arrene. Jeg fikk beskjed om å vente en uke med å dusje, for deretter å skifte på arrene hver dag. Renser med Klorhexidin, tar på Jelonet og kompresser. dette skal jeg gjøre i 4 uker, så skal jeg kun bruke Mepore teip... Har ikke hørt om noen andre som har behandlet sine nye pupper på denne måten, så lurer på om det jeg gjør er riktig? Så lurer jeg på hvilken BH dere anbefaler og som er uten push-up og spiler? Tror dere jeg kan bruke de som er på H&M i mammaavdelinga? Hei Jeg har ikke tatt løft så jeg vet ikke noe om stell av disse arrene. Selv har jeg kun teipet. Ang. BH uten spiler og push up har jeg funnet en fin på Lindex. Den heter vel soft BH, koster 179 kr. Finnes i både svart og hvit, veldig behagelig på Hvis linken funker så er det denne; http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/lindex/6710422/Soft-BH/?styleId=22190757
RosaPrinsesse Skrevet 20. desember 2012 #24120 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Hei Jeg har ikke tatt løft så jeg vet ikke noe om stell av disse arrene. Selv har jeg kun teipet. Ang. BH uten spiler og push up har jeg funnet en fin på Lindex. Den heter vel soft BH, koster 179 kr. Finnes i både svart og hvit, veldig behagelig på Hvis linken funker så er det denne; http://www.lindex.co...tyleId=22190757 Den er kjempefin, men utrolig irriterende at den ikke kommer i større enn C Har ikke funnet en eneste spileløs som passer meg, jeg. Utenom diverse sportsbh'er da, selvsagt. Hadde sett ferm til å bruke små søte trekantbh'er og sånn, men de finnes jo selvsagt ikke for oss med megabryst som trenger masse støtte.. Endret 20. desember 2012 av RosaPrinsesse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå