~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24081 Skrevet 19. desember 2012 Jeg kom meg opp selv etter 3 dager tror jeg? Det tok ihvertfall ikke lang tid. Edit: jeg tok sats med beina og slang dem den. Litt turning på en måte. Man finner måter Hadde du hjelp døgnet rundt de første dagene? Jeg er alene, mannen er på jobb...
Cupcake92 Skrevet 19. desember 2012 #24082 Skrevet 19. desember 2012 Hadde du hjelp døgnet rundt de første dagene? Jeg er alene, mannen er på jobb... Hadde hjelp morgen og kveld. Dagen klarte jeg meg for det meste selv. Passet på å ha alt innen rekkevidde.
Puppedama Skrevet 19. desember 2012 #24083 Skrevet 19. desember 2012 Jeg var alene hele døgnet etter min operasjon,så hvis jeg ikke hadde kommet meg ut av sengen selv hadde jeg hatt litt av et problem! Cluet er å ligge forholdsvis oppreist sånn at man kan ta beina ut av sengen og deretter sette seg opp uten å bruke for mye muskler:)
Puppedama Skrevet 19. desember 2012 #24084 Skrevet 19. desember 2012 Vips! Så fikk jeg ny operasjonsdato. En eksamen ble flyttet til 2dager etter operasjonen,og det er jeg ikke helt klar for. Derfor ringte jeg for å flytte timen og fikk ny time 3.januar! Det er bare to uker til det!! :O 3
Aven. Skrevet 19. desember 2012 #24085 Skrevet 19. desember 2012 Hei! Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, trist, men sant. Opr meg første gang da jeg var 19 og har nå tatt dem ut etter 15(!!) år, 2 graviditeter/amming og lagt inn anatomiske silikonproteser.. Var den gang da "paddeflat", ellers normalt bygd. 70B så halvveis ut med store innlegg i... Den følensen du sitter med er velkjent for mange av oss,- og vi må ikke glemme at det å forandre/forbedre utseende sitt vha kirurgi eller annet, er noe vi gjør for oss selv! Aksepter deg som du er, sies det. Men hva hjelper vel det akkurat DEG (eller andre) når man faktisk ikke får det til? Om dette er noe du har tenkt på lenge og er veloverveid,- go for it! Det vil nok hjelpe deg mye ifht selvtilliten din når det gjelder utseende. Samboern da(mannen nå) brydde seg egentlig ikke det døyt og så vel ikke helt behovet, men som sagt. Dette ble ikke gjort for han. For meg var det i allefall en utrolig følelse. . Man føler plutselig for å løfte haka og rette seg opp. Deltar mer aktivt sosialt, man er ikke lengre "hun som gjemmer seg bort". Og det er faktisk gøy å prøve klær/undertøy! Ganske sykt, egentlig, at man blir så selvsentrert at alt dreier seg om utseende, være seg pupper, mage, rompe eller lår Men når det nå en gang er sånn og det finnes muligheter og valget er veloverveid, så ser jeg ikke problemet, så lenge man holder seg innafor rimelighetens grense. Hvor nå den ligger, skal ikke jeg legge meg borti.. Ang. betaling av opr. så skal jeg ikke på noen måte anbefale, men det finnes betalingsløsninger som kan være aktuelle. Jeg brukte MasterCard...da jeg heller ikke hadde alle kronene tilgjengelige...Lånte penger er kanskje ikke av det beste, men det blir nå nedbetalt. Lykke til med valget ditt Så godt å høre er utrolig tøft og det hjalp nok ikke at jeg vokste opp med en søster som allerede som 14 åring fikk ganske store bryst. Er bare et års forskjell mellom oss. Jeg gjør det absolutt bare for meg selv, er ellers fornøyd med kroppen min, men når det påvirker livet mitt såpass mye så føler jeg det er på tide å gjøre noe. Har litt rumpe, men ikke så mye hofter og lår så jeg vil ikke overdrive. Tenkte å se det an på konsultasjon. Vil liksom ikke se ut som en usikker gutt når eg vet at eg har en bra personlighet som gjerne vil komme mer frem. Har inntrykk av at eg burde ta under muskelen siden eg ikke har så mye brystvev? Vil virkelig ikke at det ser ut som to oppblåsbare badeballer
Aven. Skrevet 19. desember 2012 #24086 Skrevet 19. desember 2012 Jeg er 169 og 54 kg, så vi er ganske like der. Har typisk pæreform, dvs at jeg har rumpe og lår, men små pupper. Da jeg ble gravid og ammet, forsvant det lille som var. Har brukt 70A i bh med geleinnlegg i flere år, men fant raskt ut at dette ikke var noe jeg hadde lyst til resten av livet. Som deg klarer jeg heller ikke å legge på meg. Har alltid vært slank. Å legge inn silikon er noe jeg har vurdert en 2-3 år, og brukte et par måneder på å spare opp penger. Operasjonen kostet 32400, da med sports bh og nedpressbånd. Anbefaler deg å spare opp pengene eller evnt låne av familien. Jeg opererte meg i går, og har det ganske vondt nå, men jeg vet det er verdt det. Under bandasjen ser jeg at det er pupper, og tida går fort fram mot den tida jeg kan kle meg i vanlige bher igjen Forstår det godt, innlegg og push up. Ingen vits når det ikke er noe å "pushe". Er nok best å spare opp pengene, men jeg har nettopp komt hjem igjen til mor for en periode og nå har jeg ekstra penger pr. Måned i og med at jeg ikke betaler leie. Skal kjøpe leilighet snart og da kommer eg ikke til å ha mulighet til å spare til dette. Vil heller ikke føle at jeg "snylter" på foreldrene mine nå og det høres kanskje ut som en grusomt egoistisk bruk av penger, men jeg har aldri vært egoist og føler det er på tide å gjøre noe for meg selv. Får nok ikke låne penger av familien da de er helt i mot det. Sa til de at jeg håper på deres støtte, men skal klare å gå igjennom det alene også dersom det blir tilfellet.
~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24087 Skrevet 19. desember 2012 Jeg var alene hele døgnet etter min operasjon,så hvis jeg ikke hadde kommet meg ut av sengen selv hadde jeg hatt litt av et problem! Cluet er å ligge forholdsvis oppreist sånn at man kan ta beina ut av sengen og deretter sette seg opp uten å bruke for mye muskler:) Ja har fått stablet 4 puter bak ryggen min nå så sitter rimelig oppreist. Men siger jo ned i senga når jeg sovner... Har et annet begynnende problem- paralgin forte pillene har visst gitt meg forstoppelse. Andre som har opplevd det? Blir også rimelig sløv av de så tror jeg holder meg til paracet fra nå av. 1
~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24088 Skrevet 19. desember 2012 Forstår det godt, innlegg og push up. Ingen vits når det ikke er noe å "pushe". Er nok best å spare opp pengene, men jeg har nettopp komt hjem igjen til mor for en periode og nå har jeg ekstra penger pr. Måned i og med at jeg ikke betaler leie. Skal kjøpe leilighet snart og da kommer eg ikke til å ha mulighet til å spare til dette. Vil heller ikke føle at jeg "snylter" på foreldrene mine nå og det høres kanskje ut som en grusomt egoistisk bruk av penger, men jeg har aldri vært egoist og føler det er på tide å gjøre noe for meg selv. Får nok ikke låne penger av familien da de er helt i mot det. Sa til de at jeg håper på deres støtte, men skal klare å gå igjennom det alene også dersom det blir tilfellet. Tror du skal ta tida til hjelp og spare opp de pengene selv. Du jobber? Vil anbefale å ha noen til å hjelpe deg de første par dagene etter operasjonen, man blir litt hjelpeløs og det er greit å ha noen som lager til mat og holder deg med selskap
Cupcake92 Skrevet 19. desember 2012 #24089 Skrevet 19. desember 2012 Jeg tullet visst litt med størrelser. Måtte prøve idag. 75D! Kan jo bruke den som hatt! :D (sikkert litt teit, men jeg har aldri hatt pupper, så nå bobler jeg over av lykke) 1
Puppedama Skrevet 19. desember 2012 #24090 Skrevet 19. desember 2012 Forstår det godt, innlegg og push up. Ingen vits når det ikke er noe å "pushe". Er nok best å spare opp pengene, men jeg har nettopp komt hjem igjen til mor for en periode og nå har jeg ekstra penger pr. Måned i og med at jeg ikke betaler leie. Skal kjøpe leilighet snart og da kommer eg ikke til å ha mulighet til å spare til dette. Vil heller ikke føle at jeg "snylter" på foreldrene mine nå og det høres kanskje ut som en grusomt egoistisk bruk av penger, men jeg har aldri vært egoist og føler det er på tide å gjøre noe for meg selv. Får nok ikke låne penger av familien da de er helt i mot det. Sa til de at jeg håper på deres støtte, men skal klare å gå igjennom det alene også dersom det blir tilfellet. Du klarer det alene,man blir ikke så invalid:) Jeg var ikke til å regne med første døgnet,men da får du uansett ikke være alene. Etter det gikk det i grunn greit. De 3 første dagene har man litt vondt og blir ganske sløv av medisinene,etter det føler man seg bare veldig støl og det holder med å være forsiktig. Lag mat i forveien som du kan varme opp og ha smertestillende ved siden av sengen. Sett på vekkeklokke sånn at du venter for lenge mellom hver smertestillende så du holder det i sjakk. Det er sikkert kjekt med noen rundt seg,men man klarer seg selv hvis man må
Nalaya Skrevet 19. desember 2012 #24091 Skrevet 19. desember 2012 Du klarer det alene,man blir ikke så invalid:) Jeg var ikke til å regne med første døgnet,men da får du uansett ikke være alene. Etter det gikk det i grunn greit. De 3 første dagene har man litt vondt og blir ganske sløv av medisinene,etter det føler man seg bare veldig støl og det holder med å være forsiktig. Lag mat i forveien som du kan varme opp og ha smertestillende ved siden av sengen. Sett på vekkeklokke sånn at du venter for lenge mellom hver smertestillende så du holder det i sjakk. Det er sikkert kjekt med noen rundt seg,men man klarer seg selv hvis man må Jeg var også alene etter 1 natta, det gikk helt greit det. Vondt å komme seg opp, men ellers gikk det fint.
Puppedama Skrevet 19. desember 2012 #24092 Skrevet 19. desember 2012 Kom på et par ting til. Sett frem tallerkener og glass så du slipper å hente i skapet. Legg frem tøy for kommende uke. Ta alt du måtte behøve ned fra hyller så du ikke trenger å løfte armene og kjøp inn godt med mat i forveien.
Puppedama Skrevet 19. desember 2012 #24093 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ja har fått stablet 4 puter bak ryggen min nå så sitter rimelig oppreist. Men siger jo ned i senga når jeg sovner... Har et annet begynnende problem- paralgin forte pillene har visst gitt meg forstoppelse. Andre som har opplevd det? Blir også rimelig sløv av de så tror jeg holder meg til paracet fra nå av. Det er kodeinet som gir forstoppelse. Det er helt vanlig og går over når det ute av kroppen:) Endret 19. desember 2012 av Puppedama
~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24094 Skrevet 19. desember 2012 Jeg tullet visst litt med størrelser. Måtte prøve idag. 75D! Kan jo bruke den som hatt! :D (sikkert litt teit, men jeg har aldri hatt pupper, så nå bobler jeg over av lykke) Så morro Var du helt flat fra før av?
~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24095 Skrevet 19. desember 2012 Det er kodeinet som gir forstoppelse. Det er helt vanlig og går over når det ute av kroppen:) Ja jeg googlet det. Skrev jo på skjemaet jeg leverte inn at jeg hadde irritabel tarm så de kunne jo gitt meg noe annet. Men igjen så er det greit å slippe å gå på do også nå, såvidt jeg klarer å tørke selv...ehm.
Summer.-) Skrevet 19. desember 2012 #24096 Skrevet 19. desember 2012 I papirene mine står det at jeg ikke skal bruke BH med spiler eller push up før etter 6 mnd. Nå bruker jeg bare soft BH eller sports BH. Har sovet noen netter uten også nå, det går helt fint heldigvis. Mine blir også mykere nå, ser for meg at de er enda finere om 6 uker til.. :-) Hvor mye tok du? Under eller over muskel? Så bra det går bra å sove uten for deg og :-) Jeg tok 275 under muskel. Hva med deg?
Milli30 Skrevet 19. desember 2012 #24097 Skrevet 19. desember 2012 Så bra det går bra å sove uten for deg og :-) Jeg tok 275 under muskel. Hva med deg? Jeg tok 240 under muskel..tror ikke jeg har sett noen som har tatt mindre enn meg..men jeg ønsket et så naturlig resultat som mulig til kroppen min. Jeg har ammet to barn og ville bare "fylle" opp igjen regner med du ikke er så stor du heller siden du tok såpass "lite"?
~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24098 Skrevet 19. desember 2012 Dere som tok 240 og 275 under muskel, hvor mye veier dere, og hvor høye er dere? Hvilken str bruker dere i bh? Jeg tok 290 under muskel.
Puppedama Skrevet 19. desember 2012 #24099 Skrevet 19. desember 2012 Ja jeg googlet det. Skrev jo på skjemaet jeg leverte inn at jeg hadde irritabel tarm så de kunne jo gitt meg noe annet. Men igjen så er det greit å slippe å gå på do også nå, såvidt jeg klarer å tørke selv...ehm. Det har jeg også,og jeg må si jeg satte stor pris på at jeg slapp å tømme tarmen på fire dager. Det var veldig i kjekt i forbindelse med en brystoperasjon ^^,
~white lady~ Skrevet 19. desember 2012 #24100 Skrevet 19. desember 2012 Det har jeg også,og jeg må si jeg satte stor pris på at jeg slapp å tømme tarmen på fire dager. Det var veldig i kjekt i forbindelse med en brystoperasjon ^^, Fire dager jah...føler jeg oppblåst allerede. Har riktognok bare spist middag i dag, og en banan, men dette høres ut som oppskriften på mageknip .Vel vel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå