Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor opererte du? Jeg er også fem uker i morgen :-) jeg fikk beskjed om at jeg kan bruke bh med spiler etter 6 uker, men IKKE pushup.

Fornebuklinikken. Du da?

Jeg har funnet noen fine spileløse bher så det går egentlig helt fint å ikke bruke spiler en stund til :-)

Er du fornøyd så langt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis. Selv om jeg synes mine er kjempeschvære, synes tydeligvis ingen andre det, hehe :D Det er jo klart man har mer å gå på, iallefall mtp cc, når man er bredere.

Lille smale lillesøstra mi har bare 150cc eller noe og fikk en stor C-cup. Jeg kommer nå fint inn i mine gamle 75D-bh'er.

65G har jeg endt opp på nå:)
Skrevet

65G har jeg endt opp på nå :)

Wow. Ja, da er det ganske stor forskjell på oss, jeg er 77cm+ rundt og kan bare svært sjelden ha noe mindre enn 75 rundt. Prøvde litt bh'er her for litt siden, og da så det ut som om 75DD er det som passer best. Men jeg syntes de ble så enorme i de bh'ene at jeg nesten ble litt demotivert og endte med å ikke kjøpe noen :P Det er jo uansett litt tidlig for meg, jeg får ikke begynne med spilebh'er på en ukes tid enda, minst. Begynner uansett å trives i sportsbh, jeg. Føler liksom ikke at jeg trenger hverken spiler eller pushup mer :fnise:
Skrevet

Første bildet er tatt for 1,5 måned siden,og det andre bildet tok jeg i dag.

Du ser kanskje enda bedre fra siden at det har skjedd noe galt?

På det første bildet så de jo veldig bra ut så du blir nok veldig fin når du får fikset på dem!

Håper du blir fornøyd etter neste operasjon, du har nok hatt din dose uflaks nå :-)

Skrevet

Du ser kanskje enda bedre fra siden at det har skjedd noe galt?

På det første bildet så de jo veldig bra ut så du blir nok veldig fin når du får fikset på dem!

Håper du blir fornøyd etter neste operasjon, du har nok hatt din dose uflaks nå :-)

Det synes uten tvil best fra siden. Jeg får helt angst av profilen min nå!

Takk,jeg håper du har rett:)

Skrevet

Wow. Ja, da er det ganske stor forskjell på oss, jeg er 77cm+ rundt og kan bare svært sjelden ha noe mindre enn 75 rundt. Prøvde litt bh'er her for litt siden, og da så det ut som om 75DD er det som passer best. Men jeg syntes de ble så enorme i de bh'ene at jeg nesten ble litt demotivert og endte med å ikke kjøpe noen :P Det er jo uansett litt tidlig for meg, jeg får ikke begynne med spilebh'er på en ukes tid enda, minst. Begynner uansett å trives i sportsbh, jeg. Føler liksom ikke at jeg trenger hverken spiler eller pushup mer :fnise:

Jeg føler at jeg har puppene under haka når jeg har på BH,disse sitter jo så mye høyere enn det mine naturlige gjorde!:)
Skrevet

Jeg føler at jeg har puppene under haka når jeg har på BH,disse sitter jo så mye høyere enn det mine naturlige gjorde! :)

Haha, jeg skjønner akkurat hva du mener! Du ser jo av det bildet jeg la ut i går hvor flat jeg var, all huden lar seg jo presse helt flat... Uten bh tør jeg ikke legge ut, da begynner jeg bare å grine :grine:

Skrevet

Haha, jeg skjønner akkurat hva du mener! Du ser jo av det bildet jeg la ut i går hvor flat jeg var, all huden lar seg jo presse helt flat... Uten bh tør jeg ikke legge ut, da begynner jeg bare å grine :grine:

Kjenner følelsen. Jegfår også helt vondt når jeg ser bildene før jeg opererte. Det er et trist syn....
Skrevet

Har du prøvd å putte inn målene dine i den kalkulatoren på change? den er ganske god på rett str. Jeg fikk 65g på den, men måtte ha 65h i butikken då. Men det kan være mine mål var litt feil da jeg gjorde d på nett fordi jeg hadde Ine målebånd så måtte bruker linjal og tau og d e vel ikke helt nøyaktig :-)

Skrevet

Har du prøvd å putte inn målene dine i den kalkulatoren på change? den er ganske god på rett str. Jeg fikk 65g på den, men måtte ha 65h i butikken då. Men det kan være mine mål var litt feil da jeg gjorde d på nett fordi jeg hadde Ine målebånd så måtte bruker linjal og tau og d e vel ikke helt nøyaktig :-)

Mm, den mener jeg skal ha svimlende 70H, men det funker jo i så fall bare på deres bh'er, jeg er jo som sagt 77 rundt og får virkelig ikke på meg en vanlig bh i 70, om den er aldri så stor i cup'en. På Lindex passer jeg fint inn i 75D og DD, gitt at puppene former seg etter cup'en og det gjør de ikke helt enda. Får utsette den store bh-shoppingen litt, tror jeg.

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle oppdatere litt :)

Har operert meg på Colloseumklinikken i Stavanger i dag. Hadde time kl 11, skulle møte opp halv 11. Hadde god tid så var der allerede klokka 10...Leverte et skjema i resepsjonen, og betalte. Kjøpte sports bh og nedpressbånd der. Er jeg ikke fornøyd med sports bhen kjøper en en annen etterhvert. Lest her at Triumph sine er gode?

Ble henta, og fikk skifte i en liten garderobe. Fikk på en kjortel med åpen rygg, plastsokker og ei grønn operasjonslue. Så skikkelig lekker ut... ;)

Etter ei stund kom kirurgen inn, tok bilder og tegnet på meg. Målte og styrte på. Så var det inn på operasjonsstua, der narkoselegen gjorde meg klar. Skulle få veneflon i handa, han stakk og stakk. Traff ikke blodåra...au. Endte med at jeg fikk intravenøst i søkket mellom over og underarmen.

Narkosen var ekstremt effektiv, var borte på et par sekunder. Husker jeg sa noe før tunga ikke lystra lenger.

Neste jeg husker er at jeg våkner opp på observasjonsrommet, med skillevegger rundt. Er døsig og noe svimmel, prøver å sette meg opp. Det strammet noe skikkelig over brystet, og hadde problemer med å bruke armene. Ba om smertestillende, og fikk intravenøst.

Det hjalp, og jeg fikk ei brødskive og en kopp te. Kom meg opp selv, og gikk på do. Ble svimmel og kvalm og måtte ned i senga igjen.

Etter en halvtimes tid fikk jeg klærne mine, måtte avgårde for vi måtte rekke barnehagen :P Nå ordnet mannen det slik at farmoren hentet guttungen, så vi slapp å stresse.

Klarte å kle på meg selv, hadde glidelås genser så slapp å dra noe over hodet. Fikk så noe info ifra en sykepleier, og beskjed om at jeg bare måtte ringe om det skulle være noe, Hva som helst.

Kan nevne at jeg ble tatt godt vare på der på klinikken, følte meg i veldig trygge hender. De er profesjonelle. Eneste som hadde vært greit var om kirurgen så til meg etterpå, for han så jeg ikke etter han hadde tegnet på meg.

Nå er det noe over 6 timer siden operasjonen, og for å være helt ærlig så har jeg ikke særlig vondt. Kjenner press, og stikk om jeg beveger meg på feil måte eller bruker armene for mye, men når jeg sitter rolig i sofaen her nå har jeg det ganske greit.

Hadde forventet verre, jeg har tross alt under muskel. Det ble lagt inn 290 g i begge, anatomiske. Fikk beskjed om at de var veldig fine på meg, så det gjenstår jo å se når jeg kan ta av bandasjen om tre dager...

Var en 70A før, tror det er en 70C nå. Men ikke godt å vite ennå.

Er veldig glad jeg har gjort denne operasjonen, og gleder meg som en unge til å gå og handle bher! (Mannen også for den saks skyld ;) )

Så det var en oppsummering, kan oppdatere etterhvert.

Endret av ~white lady~
Skrevet

Tenkte jeg skulle oppdatere litt :)

Har operert meg på Colloseumklinikken i Stavanger i dag. Hadde time kl 11, skulle møte opp halv 11. Hadde god tid så var der allerede klokka 10...Leverte et skjema i resepsjonen, og betalte. Kjøpte sports bh og nedpressbånd der. Er jeg ikke fornøyd med sports bhen kjøper en en annen etterhvert. Lest her at Triumph sine er gode?

Ble henta, og fikk skifte i en liten garderobe. Fikk på en kjortel med åpen rygg, plastsokker og ei grønn operasjonslue. Så skikkelig lekker ut... ;)

Etter ei stund kom kirurgen inn, tok bilder og tegnet på meg. Målte og styrte på. Så var det inn på operasjonsstua, der narkoselegen gjorde meg klar. Skulle få veneflon i handa, han stakk og stakk. Traff ikke blodåra...au. Endte med at jeg fikk intravenøst i søkket mellom over og underarmen.

Narkosen var ekstremt effektiv, var borte på et par sekunder. Husker jeg sa noe før tunga ikke lystra lenger.

Neste jeg husker er at jeg våkner opp på observasjonsrommet, med skillevegger rundt. Er døsig og noe svimmel, prøver å sette meg opp. Det strammet noe skikkelig over brystet, og hadde problemer med å bruke armene. Ba om smertestillende, og fikk intravenøst.

Det hjalp, og jeg fikk ei brødskive og en kopp te. Kom meg opp selv, og gikk på do. Ble svimmel og kvalm og måtte ned i senga igjen.

Etter en halvtimes tid fikk jeg klærne mine, måtte avgårde for vi måtte rekke barnehagen :P Nå ordnet mannen det slik at farmoren hentet guttungen, så vi slapp å stresse.

Klarte å kle på meg selv, hadde glidelås genser så slapp å dra noe over hodet. Fikk så noe info ifra en sykepleier, og beskjed om at jeg bare måtte ringe om det skulle være noe, Hva som helst.

Kan nevne at jeg ble tatt godt vare på der på klinikken, følte meg i veldig trygge hender. De er profesjonelle. Eneste som hadde vært greit var om kirurgen så til meg etterpå, for han så jeg ikke etter han hadde tegnet på meg.

Nå er det noe over 6 timer siden operasjonen, og for å være helt ærlig så har jeg ikke særlig vondt. Kjenner press, og stikk om jeg beveger meg på feil måte eller bruker armene for mye, men når jeg sitter rolig i sofaen her nå har jeg det ganske greit.

Hadde forventet verre, jeg har tross alt under muskel. Det ble lagt inn 290 g i begge, anatomiske. Fikk beskjed om at de var veldig fine på meg, så det gjenstår jo å se når jeg kan ta av bandasjen om tre dager...

Var en 70A før, tror det er en 70C nå. Men ikke godt å vite ennå.

Er veldig glad jeg har gjort denne operasjonen, og gleder meg som en unge til å gå og handle bher! (Mannen også for den saks skyld ;) )

Så det var en oppsummering, kan oppdatere etterhvert.

Gratulerer med nye pupper!

Så bra at alt gikk fint :)

Skrevet (endret)

Ifølge change sin bh kalkulator er jeg nå en 65F.

I litt mer vanlige størrelser (f.eks h&m) vil jeg tro at jeg er en stappfull 75C :)

:D

Endret av Cupcake92
  • Liker 1
Skrevet

Fornebuklinikken. Du da?

Jeg har funnet noen fine spileløse bher så det går egentlig helt fint å ikke bruke spiler en stund til :-)

Er du fornøyd så langt da?

Er kjempefornøyd :-) litt harde ennå, men blir mykere og mykere. Hva med deg? Sa klinikken til deg at du kan bruke push up men ikke spiler på 6 mnd? 1 uke igjen, så trenger vi ikke lenger bruke den sexy sportsbhen :-) har sovet uten siden lørdag og det er veldig behagelig! Strammer ikke lenger når jeg ligger på siden :-)
Skrevet (endret)

Jeg er helt ny her, men ville bare prate litt med noen med erfaring. Er 23 år gammel, 170h 55kg, har alltid vært ganske tynn og ikke minst helt flat. Har lest en del på nettet og sett på klinikker i Bergen ang. Operasjon. Har endelig i dag klart å fortelle dette til min mor og kjæreste og hørt av begge at "alle jenter vil fikse litt her og der" osv. Prøvd å forklare hvordan det er som jente i 20 årene å aldri ha hatt utrigning, alle gangene jeg har dratt for å shoppe og endt opp i tårer på prøverommet eller i bilen etterpå. Blir fortalt at jeg må spise mer og legge på meg, veid rundt 60kg før, var like flat.. Har cøliaki som gjør det ganske vanskelig for meg å legge på meg. Blir bedt om å vente noen år.. Jeg vil ikke vente til jeg blir 50 for å føle meg vel. Er veldig fornøyd med resten av kroppen men dette påvirker mitt humør, vil ikke ut lenger, det påvirker sexlivet og jeg har blitt utroolig sjalu. Føler alt veier for at jeg skal gjøre det. Er det noen som forstår meg der ute? Som forstår at eg ikke vil bli en dukke med svære silikoner, men bare vil føle meg feminin? Hørt ganske mye bra om en klinikk i Fana og klinikk Bergen. Vet noen om man kan betale litt og litt istedenfor alt på en gang? Jeg har en ganske solid inntekt, men har nettopp kjøpt bil og har ikke 30 000 liggende på nattbordet liksom.

Endret av Aven.
Skrevet

Er kjempefornøyd :-) litt harde ennå, men blir mykere og mykere. Hva med deg? Sa klinikken til deg at du kan bruke push up men ikke spiler på 6 mnd? 1 uke igjen, så trenger vi ikke lenger bruke den sexy sportsbhen :-) har sovet uten siden lørdag og det er veldig behagelig! Strammer ikke lenger når jeg ligger på siden :-)

I papirene mine står det at jeg ikke skal bruke BH med spiler eller push up før etter 6 mnd. Nå bruker jeg bare soft BH eller sports BH. Har sovet noen netter uten også nå, det går helt fint heldigvis.

Mine blir også mykere nå, ser for meg at de er enda finere om 6 uker til.. :-)

Hvor mye tok du? Under eller over muskel?

Skrevet

Jeg er helt ny her, men ville bare prate litt med noen med erfaring. Er 23 år gammel, 170h 55kg, har alltid vært ganske tynn og ikke minst helt flat. Har lest en del på nettet og sett på klinikker i Bergen ang. Operasjon. Har endelig i dag klart å fortelle dette til min mor og kjæreste og hørt av begge at "alle jenter vil fikse litt her og der" osv. Prøvd å forklare hvordan det er som jente i 20 årene å aldri ha hatt utrigning, alle gangene jeg har dratt for å shoppe og endt opp i tårer på prøverommet eller i bilen etterpå. Blir fortalt at jeg må spise mer og legge på meg, veid rundt 60kg før, var like flat.. Har cøliaki som gjør det ganske vanskelig for meg å legge på meg. Blir bedt om å vente noen år.. Jeg vil ikke vente til jeg blir 50 for å føle meg vel. Er veldig fornøyd med resten av kroppen men dette påvirker mitt humør, vil ikke ut lenger, det påvirker sexlivet og jeg har blitt utroolig sjalu. Føler alt veier for at jeg skal gjøre det. Er det noen som forstår meg der ute? Som forstår at eg ikke vil bli en dukke med svære silikoner, men bare vil føle meg feminin? Hørt ganske mye bra om en klinikk i Fana og klinikk Bergen. Vet noen om man kan betale litt og litt istedenfor alt på en gang? Jeg har en ganske solid inntekt, men har nettopp kjøpt bil og har ikke 30 000 liggende på nattbordet liksom.

Hei!

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, trist, men sant. Opr meg første gang da jeg var 19 og har nå tatt dem ut etter 15(!!) år, 2 graviditeter/amming og lagt inn anatomiske silikonproteser..

Var den gang da "paddeflat", ellers normalt bygd. 70B så halvveis ut med store innlegg i...

Den følensen du sitter med er velkjent for mange av oss,- og vi må ikke glemme at det å forandre/forbedre utseende sitt vha kirurgi eller annet, er noe vi gjør for oss selv!

Aksepter deg som du er, sies det. Men hva hjelper vel det akkurat DEG (eller andre) når man faktisk ikke får det til?

Om dette er noe du har tenkt på lenge og er veloverveid,- go for it! Det vil nok hjelpe deg mye ifht selvtilliten din når det gjelder utseende. Samboern da(mannen nå) brydde seg egentlig ikke det døyt og så vel ikke helt behovet, men som sagt. Dette ble ikke gjort for han. For meg var det i allefall en utrolig følelse. . Man føler plutselig for å løfte haka og rette seg opp. Deltar mer aktivt sosialt, man er ikke lengre "hun som gjemmer seg bort". Og det er faktisk gøy å prøve klær/undertøy! Ganske sykt, egentlig, at man blir så selvsentrert at alt dreier seg om utseende, være seg pupper, mage, rompe eller lår :( Men når det nå en gang er sånn og det finnes muligheter og valget er veloverveid, så ser jeg ikke problemet, så lenge man holder seg innafor rimelighetens grense. Hvor nå den ligger, skal ikke jeg legge meg borti..

Ang. betaling av opr. så skal jeg ikke på noen måte anbefale, men det finnes betalingsløsninger som kan være aktuelle. Jeg brukte MasterCard...da jeg heller ikke hadde alle kronene tilgjengelige...Lånte penger er kanskje ikke av det beste, men det blir nå nedbetalt.

Lykke til med valget ditt :danse:

Skrevet

Jeg er 169 og 54 kg, så vi er ganske like der. Har typisk pæreform, dvs at jeg har rumpe og lår, men små pupper. Da jeg ble gravid og ammet, forsvant det lille som var. Har brukt 70A i bh med geleinnlegg i flere år, men fant raskt ut at dette ikke var noe jeg hadde lyst til resten av livet. Som deg klarer jeg heller ikke å legge på meg. Har alltid vært slank.

Å legge inn silikon er noe jeg har vurdert en 2-3 år, og brukte et par måneder på å spare opp penger. Operasjonen kostet 32400, da med sports bh og nedpressbånd. Anbefaler deg å spare opp pengene eller evnt låne av familien.

Jeg opererte meg i går, og har det ganske vondt nå, men jeg vet det er verdt det. Under bandasjen ser jeg at det er pupper, og tida går fort fram mot den tida jeg kan kle meg i vanlige bher igjen :)

Skrevet

Dumt spørsmål men- når kan jeg regne med å komme meg opp av senga uten problem? Hatt seriøse problemer i dag, klarte til slutt å rulle meg ut. Har ikke lyst å bruke armene for mye men har ikke alltid noe valg heller.

Skrevet (endret)

Dumt spørsmål men- når kan jeg regne med å komme meg opp av senga uten problem? Hatt seriøse problemer i dag, klarte til slutt å rulle meg ut. Har ikke lyst å bruke armene for mye men har ikke alltid noe valg heller.

Jeg kom meg opp selv etter 3 dager tror jeg? Det tok ihvertfall ikke lang tid.

Edit: jeg tok sats med beina og slang dem den. Litt turning på en måte. Man finner måter :P

Endret av Cupcake92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...