Puppedama Skrevet 17. desember 2012 #24041 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har kikket gjennom bildene mine nå,og det var etter ca 2 med mine krympet:)
kris123 Skrevet 17. desember 2012 #24042 Skrevet 17. desember 2012 Skal si ting skjer i forskjellig tempo, gitt! Imorges måtte jeg le av meg selv, jeg våknet til skikkelig blingsepupp! Venstre side har seget og begynner når å ligne mye mer på de puppene jeg vil ha, mens høyre fremdeles er stuck lenger opp. Men - det har skjedd noe på høyre side også, så de har fått en litt rarere fasong.. Hehe. Enda godt det ikke vises med BH på, sier bare jeg. Sånn ser vi ut i dag, fem uker postop: Fine ja! Men jeg er enig i det folk sier ang at cc ikke har noe å si for mine er ikke mindre enn dine, sikkert noenlunde d samme og jeg har 100 cc mindre enn deg. Men det har jo med resten av kroppen å gjøre også hvor mye man trenger :-)
kris123 Skrevet 17. desember 2012 #24043 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har kikket gjennom bildene mine nå,og det var etter ca 2 med mine krympet:) Mine har ikke krympet. De har heller blitt større. Vokser jo ut av sportsbhen jeg kjøpte 2 uker etter op :-p skjønner ikke hva som har skjedd :-p
Mik85 Skrevet 17. desember 2012 #24044 Skrevet 17. desember 2012 Sånn her så jeg ut i sommer, ikke rart det er uvant at det stikker ut Da skjønner jeg Du trenger vel bare å bli vant med dem
Puppedama Skrevet 18. desember 2012 #24045 Skrevet 18. desember 2012 Mine har ikke krympet. De har heller blitt større. Vokser jo ut av sportsbhen jeg kjøpte 2 uker etter op :-p skjønner ikke hva som har skjedd :-p Mine ble først mye større,så har de blitt mindre. Har gått ned noen kg,men jeg hadde jo ikke noe fyll i puppene naturlig,så det er litt rart om det har påvirket.
~white lady~ Skrevet 18. desember 2012 #24046 Skrevet 18. desember 2012 Nå er det under tre timer til jeg skal under kniven...sitter og drikker en kopp med kamillete for å roe nervene, hehe! Andre som skal opereres i dag? 1
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24047 Skrevet 18. desember 2012 Nå er det under tre timer til jeg skal under kniven...sitter og drikker en kopp med kamillete for å roe nervene, hehe! Andre som skal opereres i dag? Det går så fint så! Men, får du drikke noe så tett opp til operasjonen, da?
~white lady~ Skrevet 18. desember 2012 #24048 Skrevet 18. desember 2012 Det går så fint så! Men, får du drikke noe så tett opp til operasjonen, da? Inntil to timer før, så setter snart tekoppen vekk. Har også spist i dag, grytidlig sånn i 5 tiden. Er sulten igjen nå men får heller glede meg til middagen når jeg kommer hjem! med mindre jeg blir veldig kvalm da,hehe...
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24049 Skrevet 18. desember 2012 Inntil to timer før, så setter snart tekoppen vekk. Har også spist i dag, grytidlig sånn i 5 tiden. Er sulten igjen nå men får heller glede meg til middagen når jeg kommer hjem! med mindre jeg blir veldig kvalm da,hehe... Aha! Ja, da er det jo greit. Klokken halv elleve? Elleve? Så spennende :D Det går nok kjempefint, det gjør som regel det. Jeg ble ikke kvalm i det hele tatt, så jeg fikk gooood middag av kjæresten når jeg kom hjem etter op. Stakkars nervøse aspeløvet mitt, han var SÅ kjekk når han dro fra klinikken og helt skjelven når han kom for å hente meg etterpå :D Lykke til :D
~white lady~ Skrevet 18. desember 2012 #24050 Skrevet 18. desember 2012 Aha! Ja, da er det jo greit. Klokken halv elleve? Elleve? Så spennende :D Det går nok kjempefint, det gjør som regel det. Jeg ble ikke kvalm i det hele tatt, så jeg fikk gooood middag av kjæresten når jeg kom hjem etter op. Stakkars nervøse aspeløvet mitt, han var SÅ kjekk når han dro fra klinikken og helt skjelven når han kom for å hente meg etterpå :D Lykke til :D Klokka 11 ja...mannen her i huset er litt nervøs han også tydeligvis, han fikk ikke sove i går kveld og han er typen som sovner med en gang han legger hodet på puta Selv har jeg bare sovet 4 timer i natt, men nå har jeg uansett juleferie og kan sove så mye jeg vil. Takk!
Puppedama Skrevet 18. desember 2012 #24051 Skrevet 18. desember 2012 Jeg kastet opp o 2 dager,så det kan gården veien ogsån:P
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24052 Skrevet 18. desember 2012 Bare ta dine smertestillende etter skjemaet de første dagene, så får du nok sove Jeg sv faktisk ganske greit og måtte ha vekkerklokke for å våkne og ta flere piller, enda så vondt jeg hadde. De er nå søte da, disse hjelpsomme, nervøse mannebeina våre! Min måtte (desverre for meg) på jobb, ellers hadde han vel virret rundt som sykepleier i dagesvis
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24053 Skrevet 18. desember 2012 Jeg kastet opp o 2 dager,så det kan gården veien ogsån:P Jeg synes forferdelig synd på alle som blir dårlige, kan ikke se for meg å kaste opp så vondt som jeg hadde, da tror jeg jeg hadde strøket med... Men huff, sånn skal man jo ikke si. Noe annet, Puppedama - husker du hvor mye implantatene dine fyller i høyden, og hvor stor du var i omkrets før og etter operasjonen? Jeg tror nemlig ikke mine kommer til å krympe noe, fordi mine stikker 5,3cm ut (om jeg husker rett) og jeg har økt ca 10cm i vidden over brystene..
Puppedama Skrevet 18. desember 2012 #24054 Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes forferdelig synd på alle som blir dårlige, kan ikke se for meg å kaste opp så vondt som jeg hadde, da tror jeg jeg hadde strøket med... Men huff, sånn skal man jo ikke si. Noe annet, Puppedama - husker du hvor mye implantatene dine fyller i høyden, og hvor stor du var i omkrets før og etter operasjonen? Jeg tror nemlig ikke mine kommer til å krympe noe, fordi mine stikker 5,3cm ut (om jeg husker rett) og jeg har økt ca 10cm i vidden over brystene.. Ikke det beste tidspunktet å kaste opp på,nei... Du jeg husker faktisk ikke,men gi meg noen minutter nå,så skal jeg legge inn bilder:) 1
Puppedama Skrevet 18. desember 2012 #24055 Skrevet 18. desember 2012 Første bildet er tatt for 1,5 måned siden,og det andre bildet tok jeg i dag.
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24056 Skrevet 18. desember 2012 Så innmari merkelig at det blir sånn! Hadde han virkelig ingen forklaring på hvorfor han ikke la inn mer? Jeg mistenker at det er nettopp pga faren for noe slikt at jeg har fått maks av hva jeg ba om. har "fått tak" i huden siden første uke etter op, så min har blitt strukket ordenltig.. Inderlig godt at det blir fikset på da, selv om du måtte vente litt. DU blir fortsatt fresh og fin til den litt varmere og mer lettkledde sesongen
Puppedama Skrevet 18. desember 2012 #24057 Skrevet 18. desember 2012 Så innmari merkelig at det blir sånn! Hadde han virkelig ingen forklaring på hvorfor han ikke la inn mer? Jeg mistenker at det er nettopp pga faren for noe slikt at jeg har fått maks av hva jeg ba om. har "fått tak" i huden siden første uke etter op, så min har blitt strukket ordenltig.. Inderlig godt at det blir fikset på da, selv om du måtte vente litt. DU blir fortsatt fresh og fin til den litt varmere og mer lettkledde sesongen Han fikk ikke inn mer under muskelen,men han sa at nå er den tøyd og han har mer å gå på. Krysser fingrene for at det blir bra denne gangen
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24058 Skrevet 18. desember 2012 Han fikk ikke inn mer under muskelen,men han sa at nå er den tøyd og han har mer å gå på. Krysser fingrene for at det blir bra denne gangen Aha, da skjønner jeg. Merkelig at det er så stor forskjell på folk, mtp hvor mye de får innunder muskelen? Skjønt, det kan vel bero på alt mulig. Krysser fingrene jeg og, og gleder meg til å se det nye resultatet ditt
Puppedama Skrevet 18. desember 2012 #24059 Skrevet 18. desember 2012 Aha, da skjønner jeg. Merkelig at det er så stor forskjell på folk, mtp hvor mye de får innunder muskelen? Skjønt, det kan vel bero på alt mulig. Krysser fingrene jeg og, og gleder meg til å se det nye resultatet ditt Det er jo stor forskjell i bredden på brystkassen vår,det kan hende det spiller inn Takk!
RosaPrinsesse Skrevet 18. desember 2012 #24060 Skrevet 18. desember 2012 Det er jo stor forskjell i bredden på brystkassen vår,det kan hende det spiller inn Takk! Sannsynligvis. Selv om jeg synes mine er kjempeschvære, synes tydeligvis ingen andre det, hehe :D Det er jo klart man har mer å gå på, iallefall mtp cc, når man er bredere. Lille smale lillesøstra mi har bare 150cc eller noe og fikk en stor C-cup. Jeg kommer nå fint inn i mine gamle 75D-bh'er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå