Sorie Skrevet 15. desember 2012 #24021 Skrevet 15. desember 2012 Stikking er helt vanlig. Tror jeg hadde det i ca 4 uker ok
RosaPrinsesse Skrevet 15. desember 2012 #24022 Skrevet 15. desember 2012 Så bra ! Jeg har også hørt at det er flere som opplever ¨stikking¨ etterpå. Går det fort over, eller kan det var en stund? Vet du noe mer om hvilken størrelse du har fått? Nå er det virkelig ikke lenge igjen til min tur! to dager igjen! Kan ikke tro det.. ! Nå skjer det faktsik Har du/dere opplevd å ha fått strekkmerker på brystene siden dere fikk silikon? Hender det stikker til et øyeblikk rett som det er her og, mandag er det fem uker siden jeg opererte. Jeg fikk iallefall ikke strekkmerker, men jeg ba bare om å få fyllt ut den slappe slankehuden, så huden ble ikke strekt noe særlig mer enn den allerede var.
RosaPrinsesse Skrevet 15. desember 2012 #24023 Skrevet 15. desember 2012 Forresten, når kan man begynne å bruke andre typer teip? Silketeip eller silikonbaserte kelocote? Har begynt å reagere på micropore allerede, klør som bare F og begynner å bli ganske sårt.
Puppedama Skrevet 15. desember 2012 #24024 Skrevet 15. desember 2012 Forresten, når kan man begynne å bruke andre typer teip? Silketeip eller silikonbaserte kelocote? Har begynt å reagere på micropore allerede, klør som bare F og begynner å bli ganske sårt. Er ikke helt sikker. Jeg slutta å bruke teip etter 2 måneder. Da reagerte jeg såpass at jeg tror det gjorde mer skade å ha den på. Har kledd mye ubevisst,særlig når jeg sov og sånt.
Cupcake92 Skrevet 16. desember 2012 #24025 Skrevet 16. desember 2012 Så bra ! Jeg har også hørt at det er flere som opplever ¨stikking¨ etterpå. Går det fort over, eller kan det var en stund? Vet du noe mer om hvilken størrelse du har fått? Nå er det virkelig ikke lenge igjen til min tur! to dager igjen! Kan ikke tro det.. ! Nå skjer det faktsik Har du/dere opplevd å ha fått strekkmerker på brystene siden dere fikk silikon? Jeg kunne ta av nedpressbåndet igår, og har hatt lite stikking etter det. Er fortsatt noe, men ikke i nærheten av så vondt. Jeg har fortsatt ikke peiling på bh størrelse. Tenkte å få malt meg snart. Bare for gøy. Nå har den vestre puppen også falt litt ned. Så nå er de helt like. Ikke størrelseforskjell mer heller. Jeg er så fornøyd! Puppene mine er seriøst blitt superfine :D Du må bare glede deg masse. Du kommer nok til å bli like glad som jeg er nå! Jeg har ikke fått noe strekkmerker. Så det er jeg fornøyd med
Gurip Skrevet 16. desember 2012 #24026 Skrevet 16. desember 2012 Forresten, når kan man begynne å bruke andre typer teip? Silketeip eller silikonbaserte kelocote? Har begynt å reagere på micropore allerede, klør som bare F og begynner å bli ganske sårt. Jeg reagerte også på micropore og spurte om råd på klinikken. De ba meg prøve silketape. Hvis jeg reagerte på den også, anbefalte de meg å bare legge et kompress over arret uten å tape før jeg tok på meg sportsbh. Ei venninne av meg er sykepleier og sier at mange med litt sensitiv hud reagerer på micropore og at det er bedre å bytte merke før det blir for ille. Noen reagerer sånn i huden at det nesten ser ut som brennmerker sier hun. Bytt til silketape hvis du regarerer, du 1
Sugargirl Skrevet 16. desember 2012 #24027 Skrevet 16. desember 2012 Trodde først at jeg var heldig som ikke fikk noen strekkmeker, men nå den siste uka så ser jeg at jeg har fått noen på puppene. Flere som har fått merker flere mnd eller OP? Er ikke mange. Jeg er fortsatt super happy med resultatet:) men:p
Puppedama Skrevet 17. desember 2012 #24028 Skrevet 17. desember 2012 Trodde først at jeg var heldig som ikke fikk noen strekkmeker, men nå den siste uka så ser jeg at jeg har fått noen på puppene. Flere som har fått merker flere mnd eller OP? Er ikke mange. Jeg er fortsatt super happy med resultatet:) men:p Strekkmerker dukker ikke opp over natta,er nok helt naturlig at de kommer ettter flere måneder:)
RosaPrinsesse Skrevet 17. desember 2012 #24029 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Skal si ting skjer i forskjellig tempo, gitt! Imorges måtte jeg le av meg selv, jeg våknet til skikkelig blingsepupp! Venstre side har seget og begynner når å ligne mye mer på de puppene jeg vil ha, mens høyre fremdeles er stuck lenger opp. Men - det har skjedd noe på høyre side også, så de har fått en litt rarere fasong.. Hehe. Enda godt det ikke vises med BH på, sier bare jeg. Sånn ser vi ut i dag, fem uker postop: Endret 17. desember 2012 av RosaPrinsesse 3
Mik85 Skrevet 17. desember 2012 #24030 Skrevet 17. desember 2012 Skal si ting skjer i forskjellig tempo, gitt! Imorges måtte jeg le av meg selv, jeg våknet til skikkelig blingsepupp! Venstre side har seget og begynner når å ligne mye mer på de puppene jeg vil ha, mens høyre fremdeles er stuck lenger opp. Men - det har skjedd noe på høyre side også, så de har fått en litt rarere fasong.. Hehe. Enda godt det ikke vises med BH på, sier bare jeg. Sånn ser vi ut i dag, fem uker postop: Syns de ser fine ut
RosaPrinsesse Skrevet 17. desember 2012 #24031 Skrevet 17. desember 2012 Syns de ser fine ut Takk Jeg begynner jo å få trua på at jeg skal bli helt fornøyd jeg og, selv om jeg fremdeles synes de er for store. Men heller for store enn ikke fornøyd.
Milli30 Skrevet 17. desember 2012 #24032 Skrevet 17. desember 2012 Skal si ting skjer i forskjellig tempo, gitt! Imorges måtte jeg le av meg selv, jeg våknet til skikkelig blingsepupp! Venstre side har seget og begynner når å ligne mye mer på de puppene jeg vil ha, mens høyre fremdeles er stuck lenger opp. Men - det har skjedd noe på høyre side også, så de har fått en litt rarere fasong.. Hehe. Enda godt det ikke vises med BH på, sier bare jeg. Så bra de begynner å bli sånn som du ønsker, synes de ser bra ut jeg! 5 uker siden min operasjon i morgen, begynner å bli vant til dem nå- kan gå nesten en hel dag nå uten at jeg tenker over de nye puppene i det hele tatt nå heldigvis. Har begynt å bruke soft BH uten spile og pushup innimellom nå, deilig å ikke bruke sportsbh hele tiden lenger :-)
Puppedama Skrevet 17. desember 2012 #24033 Skrevet 17. desember 2012 Du er et perfekt eksempel på at cc ikke har noe betydning for størrelse:) Jeg har 100 cc mindre enn deg,men mine ser faktisk større ut. Jeg synes resultatet ditt begynner å bli skikkelig bra! Ser veldig fint ut 3
Cupcake92 Skrevet 17. desember 2012 #24034 Skrevet 17. desember 2012 Skal si ting skjer i forskjellig tempo, gitt! Imorges måtte jeg le av meg selv, jeg våknet til skikkelig blingsepupp! Venstre side har seget og begynner når å ligne mye mer på de puppene jeg vil ha, mens høyre fremdeles er stuck lenger opp. Men - det har skjedd noe på høyre side også, så de har fått en litt rarere fasong.. Hehe. Enda godt det ikke vises med BH på, sier bare jeg. Sånn ser vi ut i dag, fem uker postop: De ser jo superfine ut!
Nalaya Skrevet 17. desember 2012 #24035 Skrevet 17. desember 2012 Du er et perfekt eksempel på at cc ikke har noe betydning for størrelse:) Jeg har 100 cc mindre enn deg,men mine ser faktisk større ut. Jeg synes resultatet ditt begynner å bli skikkelig bra! Ser veldig fint ut Samme her, og jeg har bare 295 :S Men mine stikker ikke like mye ut i profil siden jeg har moderat. Men det er da man ser at gram ikke betyr noenting, kun hva man selv passer 2
Summer.-) Skrevet 17. desember 2012 #24036 Skrevet 17. desember 2012 Så bra de begynner å bli sånn som du ønsker, synes de ser bra ut jeg! 5 uker siden min operasjon i morgen, begynner å bli vant til dem nå- kan gå nesten en hel dag nå uten at jeg tenker over de nye puppene i det hele tatt nå heldigvis. Har begynt å bruke soft BH uten spile og pushup innimellom nå, deilig å ikke bruke sportsbh hele tiden lenger :-) Hvor opererte du? Jeg er også fem uker i morgen :-) jeg fikk beskjed om at jeg kan bruke bh med spiler etter 6 uker, men IKKE pushup.
RosaPrinsesse Skrevet 17. desember 2012 #24037 Skrevet 17. desember 2012 Jeg synes det er så merkelig, jeg synes de ser så mye mindre ut på bilder enn i virkeligheten.. Skikkelig snodig. Men jeg får mer og mer trua på at jeg skal bli fornøyd da, heldigvis! De ahr ikke krympet noe, men de er ikke så struttende som de var, selvsagt. Tror dette kan bli ganske bra jeg, selv om de er store. Hehe. Jeg får være den lille prosenten som synes hun fikk mer enn nok jeg da 1
Mik85 Skrevet 17. desember 2012 #24038 Skrevet 17. desember 2012 Takk Jeg begynner jo å få trua på at jeg skal bli helt fornøyd jeg og, selv om jeg fremdeles synes de er for store. Men heller for store enn ikke fornøyd. Jeg syns ikke dem ser for store ut. Men så vet jeg jo ikke hvordan kroppen din er da. Syns ikke du skal være misfornøyd
RosaPrinsesse Skrevet 17. desember 2012 #24039 Skrevet 17. desember 2012 Jeg syns ikke dem ser for store ut. Men så vet jeg jo ikke hvordan kroppen din er da. Syns ikke du skal være misfornøyd Jeg er absolutt ingen sped liten blomst, jeg har rumpe og lår og veier 70kg på 167cm, temmelig muskuløs (eller, jeg VAR det, inntil jeg ble inaktiv i seks uker og vel så det :fnise:) Jeg ser jo at størrelsen passer meg, jeg ser proposjonert ut, det er bare uvant at de stikker sånn ut, for det gjorde de ikke før. Det var BARE hud, og med den aller trangeste sportsbh'en var jeg nesten helt flat. Nå er jeg 99cm over brystet, snaut 75 rundt midjen og litt over 100cm rundt hoftene, så det er ikke overdimensjonert
RosaPrinsesse Skrevet 17. desember 2012 #24040 Skrevet 17. desember 2012 Sånn her så jeg ut i sommer, ikke rart det er uvant at det stikker ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå