Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke noe bevis på at det hjelper, det er desverre ikke det.

Hvilken størrelse har du og kirurgen din blitt enig om? Ja, det er lurt å prøve igjen da ja. Men det er uansett lurt å ta de litt større enn du egentlig hadde tenkt deg. De "krymper" fort.... :) (Det føles i hvert fall sånn.... :fnise: )

Jeg har under muskelen. :)

:klemmer: Fergie!

Hei igjen :ler:

Vi har pratet om enten 235 eller 255. Jeg var visst veldig smal "oventil". Det var noe mere med meg og som jeg ikke kommer på i farten, som visst ville gjøre at det ville vise godt på meg selv om jeg ikke tok så store implantater. 255 er visst det største jeg kan ha uten at brystene kommer "utenfor på sidene". Lurer på "hva det er med meg" som gjør at jeg ikke kan ha så mye som "alle andre". Trodde jeg var ganske normalt bygd... kan ikke forstå at jeg skal være så smal... :kjefte:

Hva var det som gjorde at du valgte under muskel? Vet du fordel/ulempe med helt under muskel i forhold til delvis under?

-Perle77- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

til jeanby :)

hei, du! leste for en stund siden litt i begynnelsen av dagboken, og da hadde du operert, men ønsket å fylle på mer. har du gjort det, eller? og hvor mye har du i tilfelle nå? de ser jo veldig store ut, men du kler det godt :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok skal du se. Han får nok mer en nok tid til å knipe på de! :fnise:

:fnise: Satser på det, ja :-)

Har faktisk mindre sårhet i dag! Men det kan jo være et blaff, da - hehe!

Den som venter på noe godt, osv :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pratet om enten 235 eller 255. Jeg var visst veldig smal "oventil". Det var noe mere med meg og som jeg ikke kommer på i farten, som visst ville gjøre at det ville vise godt på meg selv om jeg ikke tok så store implantater. 255 er visst det største jeg kan ha uten at brystene kommer "utenfor på sidene". Lurer på "hva det er med meg" som gjør at jeg ikke kan ha så mye som "alle andre". Trodde jeg var ganske normalt bygd... kan ikke forstå at jeg skal være så smal... :kjefte:

Hva var det som gjorde at du valgte under muskel? Vet du fordel/ulempe med helt under muskel i forhold til delvis under?

Jeg har ikke mer enn 260 ml, og de ser ganske store ut på min kropp. Jeg er selv smal, så jeg tror nok at jeg har fått helt perfekte bryster for min kropp :-D

Men væææær så snill og ikke krympe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvilke klinikker i Oslo er å anbefale? Vurderer nå Nobel Clinic, de virker veldig seriøse og dyktige.

Er ellers litt avventende til å ta brystforstørrelse, er redd for komplikasjoner som kapsel etc... Men det skjer vel veldig sjelden?...

Det virker iallefall som at dere her på forumet er veldig fornøyde... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner plutselig å føle at jeg ikke fikk så veldig god behandling på klinikken, jeg... hadde kun en kort konsultasjon (ca ti min) med litt måling, og litt rask prat om str. så kom jeg tilbake halvannen mnd senere for å operere, men følte ikke at vi hadde avtalt en str. var veldig, veldig forvirret, og sa at det viktigste for meg var at de ble naturlige. han må ha skjønt at jeg var veldig usikker med hensyn til str. så på et par før/etter bilder, men det ble aldri noen enighet. han fikk kanskje et visst inntrykk av ønsket mitt gjennom kommenteringen min av bildene. men hele opplevelsen føltes litt forvirrende, og litt forhastet. selv om jeg med vilje lot det gå over et år fra bestemmelse til konsultasjon, og over en mnd fra konsultasjon til operasjon.

opererte den femte juni i år, og har ikke hørt et pipp fra klinikken i ettertid. skal på tre-mndr-kontroll om noen uker, men dette måtte jeg ringe og avtale selv. de syntes visst ikke det var så innmari viktig, men jeg kunne komme hvis jeg ville...

altså... kirurgen var kjempedyktig! puppene er nydelige, arrene er nydelige, og str han valgte er veldig fin. men jeg føler meg likevel litt snytt for opplevelsen... hmm... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynner plutselig å føle at jeg ikke fikk så veldig god behandling på klinikken, jeg... hadde kun en kort konsultasjon (ca ti min) med litt måling, og litt rask prat om str. så kom jeg tilbake halvannen mnd senere for å operere, men følte ikke at vi hadde avtalt en str. var veldig, veldig forvirret, og sa at det viktigste for meg var at de ble naturlige. han må ha skjønt at jeg var veldig usikker med hensyn til str. så på et par før/etter bilder, men det ble aldri noen enighet. han fikk kanskje et visst inntrykk av ønsket mitt gjennom kommenteringen min av bildene. men hele opplevelsen føltes litt forvirrende, og litt forhastet. selv om jeg med vilje lot det gå over et år fra bestemmelse til konsultasjon, og over en mnd fra konsultasjon til operasjon.

opererte den femte juni i år, og har ikke hørt et pipp fra klinikken i ettertid. skal på tre-mndr-kontroll om noen uker, men dette måtte jeg ringe og avtale selv. de syntes visst ikke det var så innmari viktig, men jeg kunne komme hvis jeg ville...

altså... kirurgen var kjempedyktig! puppene er nydelige, arrene er nydelige, og str han valgte er veldig fin. men jeg føler meg likevel litt snytt for opplevelsen... hmm... :sjenert:

Det var da litt merkelig. Men bestill en time om tre mnd uansett du. Men tross alt, så er det visktigste at han har gjort en god jobb da. For å se det positive av det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da litt merkelig. Men bestill en time om tre mnd uansett du. Men tross alt, så er det visktigste at han har gjort en god jobb da. For å se det positive av det! :klemmer:

mener du en seks-mndr-kontroll, da? jeg har jo allerede bestilt en tre-mndr-kontroll... følte meg litt dum. sekretæren lurte på om det var noen spesiell grunn til at jeg ville komme tilbake, og det er jo ikke dèt, sant. vil bare høre kirurgen si at alt ser bra ut. synes det er rart at de ikke har lurt på hvordan det har gått.

men som du sier... det viktigste er jo resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! :bukke:

Hmmm... det var da rart....

Men selv om andre har større innlegg, kan innleggene du legger inn bli større på deg, enn en annen med anderledes kroppsform enn deg, og med større innlegg vil gjøre. Ble veldig innviklet det der... men håper du skjønte hva jeg mener.... :)

Grunnen til at jeg valgte under muskelen, var fordi legen min anbefalte det. Og fordi jeg egentlig hadde bestemt meg for det før konsultasjonen. Og grunnen til at jeg ville ha det under muskelen, er fordi at da beskytter muskelen protesen. Jeg vet ikke hvordan det er å ha protesen delvis under muskelen... trodde ikke det gikk an.... hmmm.... Har bare hørt om under eller over muskelen.

:klemmer: Fergie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har kjøpt BHer frå Victorias Secret? :sexy:

nei... jeg har tittet masse, og ønsket meg maaange, men så vidt jeg forstår, så har de ikke min str :tristbla:

men de har en ganske oversiktlig str-guide. har du sett på den, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du en seks-mndr-kontroll, da? jeg har jo allerede bestilt en tre-mndr-kontroll... følte meg litt dum. sekretæren lurte på om det var noen spesiell grunn til at jeg ville komme tilbake, og det er jo ikke dèt, sant. vil bare høre kirurgen si at alt ser bra ut. synes det er rart at de ikke har lurt på hvordan det har gått.

Jeg skal på kontroll om 6 mnd. Men jeg har også vært 2 ganger på etterkontroll allerede, da. Først etter 2 dager, deretter etter 10 dager. På 6 mnd kontrollen tar de bilder for sammenligning.

Synest det er veldig betryggende å ha etterkontroller. Leit at du får en sånn uventet respons når du bestiller time. Men håper konsultasjonen går fint!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tre kontroller. En to dager etter operasjonen(tror jeg det var), en en uke etter operasjonen og en etter en mnd.... jeg tror det var sånnn.... var litt svimete på det tidspunktet da... :ler: Og så hadde jeg en etter 6 mnd.

Men det er sikkert ikke nødvendig å ha en kontroll nå etter 3 mnd. Men at du i hvert fall hadde hatt en etter 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei... jeg har tittet masse, og ønsket meg maaange, men så vidt jeg forstår, så har de ikke min str :tristbla:

men de har en ganske oversiktlig str-guide. har du sett på den, eller?

Ja, jeg har sett den. Men der står det bare hvilke størrelser som tilsvarer UK og EU størrelser.

Men jeg synest det er ganske forvirrende, for noen steder står det at f.eks 32D er det samme som 70E i EU, andre ganger står det at 32D=70D i EU.

Noen bh-er er små i størrelsen, og man bør bestille litt større enn vanlig, andre er store i størrelsen, og man bør bestille mindre. Lurer bare på hvor VS ligger i denne størrelse-mølja :fnise: Er 70D en 32C eller 32D?

Vurderer å bare bestille en, og eventuelt gi bort dersom den ikke passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar, fergie og camcam.

jeg er heldigvis ikke en sånn overnervøs type, men litt bekreftelse fra klinikken på at alt er i orden, hadde vært veldig deilig. det blir jo snart, da, heldigvis.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har kjøpt BHer frå Victorias Secret? :sexy:

Jo, jeg har kjøpt fra Vicktorias secret. Men det var før operasjonen. Er ikke sikker på om de har så store størrelser der. De fleste er til c tilsvarende en b hos VS.

Har du hjemmesiden der du kan måle og finne ut bh størrelsen din? Og også finne ut hva størrelsene er i andre land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tusen takk for svar, fergie og camcam.

jeg er heldigvis ikke en sånn overnervøs type, men litt bekreftelse fra klinikken på at alt er i orden, hadde vært veldig deilig. det blir jo snart, da, heldigvis.

:klem:

Jeg er helt enig med deg, deilig med litt bekreftelse at alt er i orden. Men ta og bestill deg en 6 mnd kontroll når den tid kommer uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett den. Men der står det bare hvilke størrelser som tilsvarer UK og EU størrelser.

Men jeg synest det er ganske forvirrende, for noen steder står det at f.eks 32D er det samme som 70E i EU, andre ganger står det at 32D=70D i EU.

Noen bh-er er små i størrelsen, og man bør bestille litt større enn vanlig, andre er store i størrelsen, og man bør bestille mindre. Lurer bare på hvor VS ligger i denne størrelse-mølja :fnise: Er 70D en 32C eller 32D?

Vurderer å bare bestille en, og eventuelt gi bort dersom den ikke passer...

hmmm... jeg tror nok alltid cup-sizen vil være den samme, altså at 32d ikke blir 70e... det vanlige er vel at cupen forblir lik uansett, men at du ser på 32 inches, istdenfor 70 cm.

det er slik jeg alltid har opplevd at det er, ihvertfall, men guri... er sannelig ikke bombesikker.

(ahh... nå ser jeg at fergie allerede har svart. hør på henne, du, som har bestilt derfra før :) )

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... jeg tror nok alltid cup-sizen vil være den samme, altså at 32d ikke blir 70e... det vanlige er vel at cupen forblir lik uansett, men at du ser på 32 inches, istdenfor 70 cm.

det er slik jeg alltid har opplevd at det er, ihvertfall, men guri... er sannelig ikke bombesikker.

http://www.85b.org/bra_conv.php står det at som regel at cupen blir et nr minder i usa enn her... men jeg vet ikke jeg... vet bare hva jeg får opp her... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.85b.org/bra_conv.php står det at som regel at cupen blir et nr minder i usa enn her... men jeg vet ikke jeg... vet bare hva jeg får opp her... :fnise:

Fryktelig forvirrende :fnise:

Legger inn tallene mine her, og får oppgitt at jeg er 70E! Som tilsvarer 32D i USA...

Nei, tror jeg må bare bestille en BH, og håpe på det beste. Det verste som kan skje, er at jeg har en pen julegave å gi bort til en lykkelig venninne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...