Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, enkelte av modellene til Change er knappe i omkretsen. Det lønner seg å prøve først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, enkelte av modellene til Change er knappe i omkretsen. Det lønner seg å prøve først.

Ja, det gjør det absolutt. Og ta det betjeningen sier med en nype salt.... Det er ikke alle som helt vet hva de snakker om. Hun ene som var der når jeg var inne sist, hun hadde ikke peiling på hva hun snakket om. Hun gjettet bare..... hmmm...

Skrevet

jeg lurer på noe angående sårhet/ømhet...

har hatt silikon i tre mndr, og puppene føles så såre og oversensitive. jeg kan på en måte kjenne dem hele tiden... dette gjør at jeg foretrekker å bruke sports-bh, for den er myk, og den presser puppene litt inn.

jeg snakker ikke først og fremst om arrene her, men hele puppen, liksom... hvis kjæresten min prøver å kose med dem, må jeg bare dytte vekk hendene hans så fort jeg kan! det er altfor ømfintlig.

regner egentlig ikke med at det er så unormalt, men er det noen som kjenner seg igjen...?

takker for svar :klem:

Skrevet

har hatt silikon i tre mndr, og puppene føles så såre og oversensitive. jeg kan på en måte kjenne dem hele tiden... dette gjør at jeg foretrekker å bruke sports-bh, for den er myk, og den presser puppene litt inn.

jeg snakker ikke først og fremst om arrene her, men hele puppen, liksom... hvis kjæresten min prøver å kose med dem, må jeg bare dytte vekk hendene hans så fort jeg kan! det er altfor ømfintlig.

regner egentlig ikke med at det er så unormalt, men er det noen som kjenner seg igjen...?

Jeg hadde også en periode bra ømme bryster. Og det var vel i perioden da jeg skulle gå fra sportsbh til vanlig. Det kan være veldig ubehagelig å gå fra sportsbh over til vanlig bh. Du går jo fra noe veldig mykt til en hard spile.... :)

Men nå begynner brystene dine å finne seg til rette, nerver og alt finner tilbake. Hvordan er følelsen din under brystene? Var det førresten der du opererte? Under brystene?

Skrevet
Jeg hadde også en periode bra ømme bryster. Og det var vel i perioden da jeg skulle gå fra sportsbh til vanlig. Det kan være veldig ubehagelig å gå fra sportsbh over til vanlig bh. Du går jo fra noe veldig mykt til en hard spile.... :)

Men nå begynner brystene dine å finne seg til rette, nerver og alt finner tilbake. Hvordan er følelsen din under brystene? Var det førresten der du opererte? Under brystene?

jeg fikk snittet under brystvortene (areola, eller noe, er det vel det heter). det er nok aller ømmest akkurat der, men hele puppen føles så sår.

jeg fikk begynne med vanlig bh etter seks uker, men jeg har hele tiden foretrukket stygge sports-bh`er fremfor lekre blonde-saker, fordi jeg ikke finner noen som er myke og behagelige nok...

høres jo veldig logisk ut at nervene holder på komme til rette igjen, da.

Skrevet (endret)
jeg fikk snittet under brystvortene (areola, eller noe, er det vel det heter). det er nok aller ømmest akkurat der, men hele puppen føles så sår.

jeg fikk begynne med vanlig bh etter seks uker, men jeg har hele tiden foretrukket stygge sports-bh`er fremfor lekre blonde-saker, fordi jeg ikke finner noen som er myke og behagelige nok...

høres jo veldig logisk ut at nervene holder på komme til rette igjen, da.

Jeg har ennå bare fått igjen følelsen helt i ene brystet. Det andre begynte følelsen å komme etter ca tre mnd. Det gikk vel en to ukers tid med kribbling og irritasjon, før det ga seg. Og hadde følelse i hele brystet. Men det andre har jeg fremdeles ikke helt følelse i. Kjenner når man tar tak i en liten bit av huden, og kniper. Det gjorde legen, og det gjorde vondt... :gråte:

Men jeg tok under brystet, så jeg vet ikke hvordan det er for dere som har tatt der du har.

Men jeg hadde også en overgang sånn som du har nå, der du heller vil bruke sportsbh, men bruk den du. Så lenge du føler at du vil det. Å begynne å bruke vanlig bh kommer av seg selv det. Gjør det sånn av og til, så gjør du det rett som det er hele tiden. Men jeg, når jeg kommer hjem, så river jeg av meg bhen, og går uten under gensenen. For det er ikke noe behagelig å gå med bhen på hele dagen. Da er de bra numme, hvis jeg mot formodning, ikke er hjemme på hele dagen. :fnise:

Endret av Fergie
Skrevet

Lurte på dere som skriver at dere har lagt under muskel. Har dere lagt helt eller delvis under muskel? Hvor har innsnittet vært??

-Perle77- :)

Skrevet

Lurer på et par ting til. :skravle:

Dere som holder til i Bergen; jeg skal opereres på FMS, noen som har erfaring med de?

Har lest litt i dagboken her. På noen eldre innlegg står det tips om å ligge på magen for å unngå hard kapsel. Gjelder dettet uansett om man har proteser med ru eller glatt overflate?

Begynner å glede meg skikkelig til de nye puppene nå :fnise:

-Perle77-

Gjest puselabb
Skrevet

Min høyre pupp er ganske øm fortsatt (etter 2 og en halv måned), det er ikke noe deilig med kjærtegn. Huden føles merkelig på en måte, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Håper det går over, vil gjerne ha normal følelse igjen. Den venstre er sånn som den var før.

Skrevet
Forresten lillemyy, Gratulerer med operasjonen! :juhu: :danser:

Takk takk, er kjempefornøyd :jepp:

Og til tidligere spm så er jeg 19, blir 20 snart!

Skrevet
En finner også fine og gode bher på La senza på Galleriet i Bergen og Change ligger i Arken senter. De har mange rimelige modeller. Netty fører også Change.

Så vi har hvertfall tre butikker som kan brukes. ;) Noen finner også noe på Titt inn på Galleriet.

Så flott at det er så mange fra Bergen her!

Supert å få gode tips om hvor vi kan handle BHer!

Er det forresten noen som har handlet på Victorias Secret? Jeg har veldig lyst å kjøpe noen lekre BHer fra nettsiden deres, men er så usikker med tanke på størrelsen... Lurer på om de er som Norske størrelser, altså at 70D tilsvarer 32D?

Jeg kommer ikke til å handle der ennå, da jeg er usikker på om hvilken størrelse jeg kommer til å bruke om 3 måneder (håper virkelig ikke at de krymper!!!).

Skrevet

Det er akkurat sånn som mine føles også nå! Veldig såre og vonde å ta på. Og veldig varme! Hvis jeg er kald på hendene, bruker jeg bare å ta et godt tak rundt puppene for å kjøle dem ned samtidig som jeg varmer hendene mine :fnise:

Men jeg hadde håpt at det ga seg snart, for så lenge det er sånn, får ikke min mann lov å ta på de heller :sjenert:

Skrevet

Dere som holder til i Bergen; jeg skal opereres på FMS, noen som har erfaring med de?

Har lest litt i dagboken her. På noen eldre innlegg står det tips om å ligge på magen for å unngå hard kapsel. Gjelder dettet uansett om man har proteser med ru eller glatt overflate?

-Perle77-

Jeg har dessverre ingen erfaring med FMS. Men jeg ble også anbefalt av kirurgen å ligge på magen for å forhindre kapsel. Noe jeg forøvrig ikke klarer, pga de oversensitive og såre brystene jeg har for tiden...

Aner ikke om jeg har ru eller glatt overflate på protesen, så jeg kan dessverre ikke gi deg et godt svar på det heller *sorry*

Skrevet

Kjenner til ei som har operert ved FMS og hun er kjempefornøyd med valget sitt.

Skrevet

-Perle77-

Jeg ønsker egentlig ikke å uttale meg om FMS, av personlige grunner. Beklager det.

Og gjeldende å ligge på magen. Jeg har ikke fått noen beskjed av kirurgen min at jeg bør ligge på magen. Men egentlig, tror jeg det meste av det folk sier, dersom ikke kirurgen har sagt det da, er mye oppspinn. Det sa legen min også, det finnes mange teorier om hva som kan "hjelpe", men det er ikke noe som er påvist. De har fremdeles ikke funne ut hva grunnen til kapseldannelse er.

Håper dette hjalp deg noe....

:klemmer: Fergie

Skrevet
Det er akkurat sånn som mine føles også nå! Veldig såre og vonde å ta på. Og veldig varme! Hvis jeg er kald på hendene, bruker jeg bare å ta et godt tak rundt puppene for å kjøle dem ned samtidig som jeg varmer hendene mine :fnise:

Men jeg hadde håpt at det ga seg snart, for så lenge det er sånn, får ikke min mann lov å ta på de heller :sjenert:

Det ordner seg nok skal du se. Han får nok mer en nok tid til å knipe på de! :fnise:

:klemmer: Fergie!

Skrevet

heisann alle sammen!

måtte bare fortelle at jeg har fått konseltasjons time hos klinikk stokkan i tromsø:)

noen som har vært å operert der?

Skrevet
heisann alle sammen!

måtte bare fortelle at jeg har fått konseltasjons time hos klinikk stokkan i tromsø:)

noen som har vært å operert der?

hei, du :)

jeg opererte hos klinikk stokkan i trondheim, og er veldig, veldig fornøyd! vet ikke hvordan klinikken i tromsø er, men regner med at prosedyrene er noenlunde like, i og med at det er samme "kjede", hvis man kan si det sånn...

lykke til!

Skrevet
Jeg ønsker egentlig ikke å uttale meg om FMS, av personlige grunner. Beklager det.

Og gjeldende å ligge på magen. Jeg har ikke fått noen beskjed av kirurgen min at jeg bør ligge på magen. Men egentlig, tror jeg det meste av det folk sier, dersom ikke kirurgen har sagt det da, er mye oppspinn. Det sa legen min også, det finnes mange teorier om hva som kan "hjelpe", men det er ikke noe som er påvist. De har fremdeles ikke funne ut hva grunnen til kapseldannelse er.

Håper dette hjalp deg noe....

:klemmer: Fergie

Hei, og takk :klemmer:

Pratet i dag med en sykepleier der jeg skal operere meg. Hun sa at det var en teori om at det kanskje kunne hjelpe å ligge på magen, men det var ikke bevist.

Har forresten fått ny time hos kirurgen om en uke. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken str jeg skal ha. Klarer ikke få til noe i lignende str hjemme slik at jeg kan se hvordan det vil bli. Tenkte det var like greit da og ta et besøk til slik at jeg får bestemt meg, og at jeg slipper å gå rundt og tenke mer på det.

Ellers ble jeg jo veldig nysgjerrig på hva du har å si om FMS. Er det noe du kan skrive i en PM? (bare så jeg ikke gjør noe dumt ved å bruke de... :sjenert: )

Har du over eller under muskel?

Skrevet
Hei, og takk :klemmer:

Pratet i dag med en sykepleier der jeg skal operere meg. Hun sa at det var en teori om at det kanskje kunne hjelpe å ligge på magen, men det var ikke bevist.

Har forresten fått ny time hos kirurgen om en uke. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken str jeg skal ha. Klarer ikke få til noe i lignende str hjemme slik at jeg kan se hvordan det vil bli. Tenkte det var like greit da og ta et besøk til slik at jeg får bestemt meg, og at jeg slipper å gå rundt og tenke mer på det.

Ellers ble jeg jo veldig nysgjerrig på hva du har å si om FMS. Er det noe du kan skrive i en PM? (bare så jeg ikke gjør noe dumt ved å bruke de... :sjenert: )

Har du over eller under muskel?

Nei, det er ikke noe bevis på at det hjelper, det er desverre ikke det.

Hvilken størrelse har du og kirurgen din blitt enig om? Ja, det er lurt å prøve igjen da ja. Men det er uansett lurt å ta de litt større enn du egentlig hadde tenkt deg. De "krymper" fort.... :) (Det føles i hvert fall sånn.... :fnise: )

Jeg har under muskelen. :)

:klemmer: Fergie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...