Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine er begynt å bli skikkelig myke nå :D hurra! Jeg er som deg, redd for at jeg beveger meg for mye osv... Ble akkutt syk på fredag med høy feber. Fikk jo panikk angst og trodde at nå ville ikke kroppen ha implantatene inni seg mer. Men så var det bare en bihulebetennelse som kom :P haha

Jeg spurte kirurgen min om å ligge på siden, og det fikk jeg lov til så lenge det ikke gjorde vondt osv. Dette sa han til meg 3 dager etter operasjonen, så så farlig kan det vel ikke være.

Tror nok at dette med hard kapsel kommer ann på individ, og ikke kan gå i arv nei :P

Brystvortene mine er supersensitive. Kjennes ut som om jeg har badet i iskaldt vann i flere timer, og at de har blitt gnagd på :P Men det er vel bare bra og betyr at jeg kommer til å ha følelse i brystvortene videre.

Fornøyd med størrelsen?

så bra du er fornøyd og at det går br med dere ! :D

så du ligger sidelengs nå? når du sier at du er aktiv, hva legger du i det ? at du så og si lever som om du ikke hadde operert minus trening da. har du noe smerter? og er str på puppene like ? :P hehe.

haha, mine brystvorter føles også slik, eller iallefall venstre. høyre har fortsatt litt mindre følelse. så samboeren får kun lov å kose med høyre pupp og ikke venstre! haha.

når det gjelder størrelsen er jeg veldig fornøyd, men er litt vnaskelig å se mtp at den ene er større enn den andre (pga hevelse forhåpentligvis), men den minste ser bra ut den og altså!! :))) hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra du er fornøyd og at det går br med dere ! :D

så du ligger sidelengs nå? når du sier at du er aktiv, hva legger du i det ? at du så og si lever som om du ikke hadde operert minus trening da. har du noe smerter? og er str på puppene like ? :P hehe.

haha, mine brystvorter føles også slik, eller iallefall venstre. høyre har fortsatt litt mindre følelse. så samboeren får kun lov å kose med høyre pupp og ikke venstre! haha.

når det gjelder størrelsen er jeg veldig fornøyd, men er litt vnaskelig å se mtp at den ene er større enn den andre (pga hevelse forhåpentligvis), men den minste ser bra ut den og altså!! :))) hva med deg?

Jepp, det gjør jeg. Og deilig er det! :) I aktiv mener jeg at jeg går tur med hunden, jeg vasker klær, henger opp klær ( ikke over hodet selfølgelig), går på jobb, lager middag, støvsuger, vasker gulv og den slags.

Puppene mine er så og si identiske. Han senket folden på den ene da den ene puppen min satt høyere enn den andre før operasjonen.

Veldig fornøyd med størrelsen :) Men flaut for jeg må bruke uniform på jobb, og sportsbhen dekker jo ikke akkuratt stive brystvorter. Så nå nettopp gikk jeg på toalettet og så at begge brystvortene viste gjennom uniformen... Må vel begynne å gå med bomullspads :fnise:

Skrevet

Du har operert på samme klinikk som meg, så rart at du fikk beskjed om å bruke det to uker lengre (forskjellig leger da, men..)

Jeg har også mer pupp over brystvorten enn under.

Var du til konsultasjon etter operasjon og fikk da beskjed eller stod det bare i papirene og med den beskjeden etter operasjon ?

HVor hadde du nedpressbåndet ditt plassert (sånn ca i forhold til protesekant og brystvorter)?

Har ikke avtalt ny konsultasjontime etter operasjon jeg da. Blir man kalt inn? Når?

Dere andre som har brukt nedprerssbånd - hvor lenge brukte dere det?

Hvor lang tid tok det før dere harr mer pupp under brystvorten enn over?

Mannen vil at jeg skal ringe klinikken, men regner med å få et svar som sier at jeg skal følge det min kirurg sier.

Var ikke på konsultasjon nei, men det stod i papirene mine. Skrevet på med penn. Også sa kirurgen min, Dr Mette Haga det før operasjonen. Kan hende det var spesielt for meg da, slik at resultatet skulle bli penest.

I forhold til brystvorter lå bandet rett ovenfor de. Slik at kanten på bandet lå inntil der det rosa områder begynner, hvis du skjønner:) og da tror jeg at den akkurat dekket protesekanten

Skrevet

Jepp, det gjør jeg. Og deilig er det! :) I aktiv mener jeg at jeg går tur med hunden, jeg vasker klær, henger opp klær ( ikke over hodet selfølgelig), går på jobb, lager middag, støvsuger, vasker gulv og den slags.

Puppene mine er så og si identiske. Han senket folden på den ene da den ene puppen min satt høyere enn den andre før operasjonen.

Veldig fornøyd med størrelsen :) Men flaut for jeg må bruke uniform på jobb, og sportsbhen dekker jo ikke akkuratt stive brystvorter. Så nå nettopp gikk jeg på toalettet og så at begge brystvortene viste gjennom uniformen... Må vel begynne å gå med bomullspads :fnise:

deilig å kunne fungere litt mer som normalt!! :) haha, kan tenke meg mange liker synet av en jente i uniform med stive nippels! haha...

har du aldri henda over hodet? jeg har sviktet endel der og jeg. henger opp klær i klesstativet (som er litt høyt), kler av og på meg klær over hodet, vasker håret selv osv. glemmer meg hele tiden, for har jo ingen smerter... :P

Skrevet

Jeg er usikker, er i utlandet med dårlig tlf dekning så fikk bare avtalt time så jeg tenkte å ringe å sjekke igjen i morgen for da kommer jeg hjem. Hvem opererte deg og la du under eller over muskel? Jeg er ganske tynn så tror under muskel blir finest men jeg trener en del og er redd for at det skal bli dårlig og smertefullt :P Er tusen spm jeg kan komme med nå, men regner med at det meste er glemt når jeg kommer dit på tirsdag hehe.

Har lest MASSE, brukt masse tid på å undersøke positive og negative sider med innlegg, operasjonen og eventuelle bivirkninger, bilder osv osv. men har tenkt på dette siden brystene mine stoppet å vokse, det er en del år siden så har hatt gid tid :P Er hundre og førti prosent sikker på at jeg vil, en fortsatt litt skummelt hehe

Mette Haga opererte meg. Og jeg har over muskel;) hadde veldig lite ubehag etter OP. Det sies at det er en del vondere å ta under enn over, men det er jo verdt det hvis det blir finest på deg:)

Men er det ikke sånn at de anbefaler folk som trener mye, å ta over muskel? Tror jeg leste det et sted, men ikke vet jeg. Kirurgen din vet nok hva som passer best til deg:)

Skrevet

Leser at noen tar antibiotika før operasjon. Jeg har kun fått smertestillende på resept.. Burde jeg ringe klinikken å høre eller er det kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk..?

Det er forskjellig fra klinikk til klinikk og operasjon til operasjon :)

La 275 cc under muskel. Det jeg er litt bekymret for er at brystvortene mine ikke sitter helt beint. ene brystvorten er 1-2 cm høyre oppe enn den andre.. er dette bare hevelse? Brystvortene mine satt helt likt før operasjon.

Andre som har opplevd liknende?

Mine var også ganske ulike en lang stund, nå har de blitt ganske like igjen, så vil tro at det er noe hevelse og at puppene reagerer litt ulikt på operasjonen. La det gå noen måneder, så vil du nok se at de blir mer like etter hvert :)

Skrevet

Mette Haga opererte meg. Og jeg har over muskel;) hadde veldig lite ubehag etter OP. Det sies at det er en del vondere å ta under enn over, men det er jo verdt det hvis det blir finest på deg:)

Men er det ikke sånn at de anbefaler folk som trener mye, å ta over muskel? Tror jeg leste det et sted, men ikke vet jeg. Kirurgen din vet nok hva som passer best til deg:)

Er visst Mette Haga jeg skal til jeg og! Litt skeptisk siden jeg føler det ikke er så mange her inne som har blitt operert av henne, så det var fint å høre i grunn. :)

Ja har hørt det jeg og så blir spennende å se. Har lest så mye bra og lite dårlig om Fornebuklinikken så blir spennende å se hva jeg blir anbefalt i morgen! Håper ikke jeg må vente lenge på operasjon, måtte du vente lenge?

Skrevet

Det er forskjellig fra klinikk til klinikk og operasjon til operasjon :)

Mine var også ganske ulike en lang stund, nå har de blitt ganske like igjen, så vil tro at det er noe hevelse og at puppene reagerer litt ulikt på operasjonen. La det gå noen måneder, så vil du nok se at de blir mer like etter hvert :)

Hvor lang tid tok det før de ble mer like igjen? Er 5, 5 uke siden min op og mine er fortsatt ikke like. Har blir bittelitt bedre men den ene sitter fortsatt litt høyere enn den andre og er litt annerledes. Bare lurer på om d fortsatt kan gå seg til :-)

Skrevet

deilig å kunne fungere litt mer som normalt!! :) haha, kan tenke meg mange liker synet av en jente i uniform med stive nippels! haha...

har du aldri henda over hodet? jeg har sviktet endel der og jeg. henger opp klær i klesstativet (som er litt høyt), kler av og på meg klær over hodet, vasker håret selv osv. glemmer meg hele tiden, for har jo ingen smerter... :P

Joo, jeg har hendene over hodet mange ganger. Men jeg har ikke overarmene over hodet, og da spiller det jo ingen rolle :P Jeg bøyer liksom hodet nedover samtidig som jeg løfter underarmene... Så har vasket håret selv lenge nå. Men har ikke strukket ut armene over hodet ennå. Men nå er det bare 2 dager til jeg i prinsippet kan gjøre det :P

Skrevet

Er visst Mette Haga jeg skal til jeg og! Litt skeptisk siden jeg føler det ikke er så mange her inne som har blitt operert av henne, så det var fint å høre i grunn. :)

Ja har hørt det jeg og så blir spennende å se. Har lest så mye bra og lite dårlig om Fornebuklinikken så blir spennende å se hva jeg blir anbefalt i morgen! Håper ikke jeg må vente lenge på operasjon, måtte du vente lenge?

Aha:) er du på ferie nå eller? Siden du er i utlandet:)

Jeg var på konsultasjon den 14 august, og fikk OP time 28.09. Men den fikk jeg velge selv. Går på skole, sånn at jeg tok OP fredag før ferien begynte, for å få mest mulig fri etterpå:) så det er nok ikke lang ventetid sånn generelt. Du får nok velge dato selv du også:) når passer det best for deg med OP?

Skrevet (endret)

.

Endret av Sugargirl
Skrevet (endret)

.

Endret av Sugargirl
Skrevet (endret)

.

Endret av Sugargirl
Skrevet (endret)

Ups, innlegget mitt kom en del ganger:p

Endret av Sugargirl
Skrevet

Får alle her lov t å ligge på siden før d har gått 6 uker? Jeg fikk beskjed om å vente t d.. mellom jeg ikke har vondt hverken når jeg ligger på siden eller magen.. ! 3 dager t så kan eg sove på siden :-P

Skrevet

Får alle her lov t å ligge på siden før d har gått 6 uker? Jeg fikk beskjed om å vente t d.. mellom jeg ikke har vondt hverken når jeg ligger på siden eller magen.. ! 3 dager t så kan eg sove på siden :-P

Jeg fikk lov etter en uke dersom det ikke gjør vondt. Spurte litt om hvorfor det var så store forskjeller på praksis og retningslinjer før og etter. Da sa de at hver kirurg hadde hver sin praksis og noe de mente var bedre enn annet, men at det ikke var beviser på at det ene eller det andre gjorde at det ble et bedre resultat.

Skrevet

Du burde nok følge kirurgens råd :) Din kirurg, altså. De har forskjellige grunner til å si det de gjør, antar jeg. Jeg er ikke operert enda, men jeg fikk beskjed om at jeg kom til å kjenne og vite det når det var ok å ligge på siden og magen.

Skrevet

Aha:) er du på ferie nå eller? Siden du er i utlandet:)

Jeg var på konsultasjon den 14 august, og fikk OP time 28.09. Men den fikk jeg velge selv. Går på skole, sånn at jeg tok OP fredag før ferien begynte, for å få mest mulig fri etterpå:) så det er nok ikke lang ventetid sånn generelt. Du får nok velge dato selv du også:) når passer det best for deg med OP?

Nei kom hjem i går, er på vei til konsultasjon nå :))) Okei, håper jeg får time fort, går bare hjemme å trasker frem til jul så vil gjerne gjøre det så fort som mulig! Hadde gjort det i morgen om mulig, ventet så lenge på dette hehe :)

• Liker 1
Skrevet

Lykke til, MyDirtySecret! :) Jeg kunne fått uken etter om jeg ville, men siden det måtte passe med skole og ferie og slikt måtte jeg vente nesten 3 mnd... Hnng! Nå er det bare 13 dager igjen.. :danse:

Skrevet

Lykke til, MyDirtySecret! :) Jeg kunne fått uken etter om jeg ville, men siden det måtte passe med skole og ferie og slikt måtte jeg vente nesten 3 mnd... Hnng! Nå er det bare 13 dager igjen.. :danse:

Tusen takk :D Så fort? :O Hvor og hos hvem skal du operere? :) Kjipt at du må vente allikevel, men det må jo passe også hehe. Håper de har tid til meg så fort :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...