Puppedama Skrevet 18. oktober 2012 #23221 Skrevet 18. oktober 2012 Ringte kirurgen i går og hørte om jeg kunne ta ibux, men det var visst uaktuelt Ibuprofen virker blodfortynnende så det kunne føre til blødning. Føler meg mye bedre nå og nå så jeg den
gtfo Skrevet 18. oktober 2012 #23222 Skrevet 18. oktober 2012 Ringte kirurgen i går og hørte om jeg kunne ta ibux, men det var visst uaktuelt Ibuprofen virker blodfortynnende så det kunne føre til blødning. Føler meg mye bedre nå Ringte kirurgen i går og hørte om jeg kunne ta ibux, men det var visst uaktuelt Ibuprofen virker blodfortynnende så det kunne føre til blødning. Føler meg mye bedre nå Ja det står det i mitt skriv også.. håper du blir bedre snart!!
ceca Skrevet 18. oktober 2012 #23223 Skrevet 18. oktober 2012 Uff ..at jeg kunne komme med et forslag som var helt feil da..og så farlig... Vil ikke at du skal ha fare for blødninger. Godt du ringte legen og spurte. Deilig å høre at du har det bedre idag
Puppy😉 Skrevet 18. oktober 2012 #23224 Skrevet 18. oktober 2012 Hei hei!!! Da er jeg ferdig!!! Foreløpig alt vel. Fy fader så deilig det er med narkose!! Da har jeg tatt to paraceth, og satser på at det holder, hvis ikke må jeg forandre type med neste ladning. Her ble det lagt inn 300 over muskel. Mine vurderinger om 260 vs 280 hadde ikke mye for seg da😄. Foreløpig ser det veldig fint ut!!! Tjohooooo!!!! Jeg har fåttmeg pupper!!!! Jeg tåler ikke paragin forte, så de holder jeg meg langt unna!!! Nå får jeg prøve å sove litt. 😊 1
Nalaya Skrevet 18. oktober 2012 #23225 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Hei hei!!! Da er jeg ferdig!!! Foreløpig alt vel. Fy fader så deilig det er med narkose!! Da har jeg tatt to paraceth, og satser på at det holder, hvis ikke må jeg forandre type med neste ladning. Her ble det lagt inn 300 over muskel. Mine vurderinger om 260 vs 280 hadde ikke mye for seg da😄. Foreløpig ser det veldig fint ut!!! Tjohooooo!!!! Jeg har fåttmeg pupper!!!! Jeg tåler ikke paragin forte, så de holder jeg meg langt unna!!! Nå får jeg prøve å sove litt. 😊 Så kjekt! Gratulerer puppy! Jeg tåler heller ikke paraglinen, har spydd 3 ganger til nå i dag. Så fra nå av blir det kun paracet. Hold oss oppdatert videre da Endret 18. oktober 2012 av Nalaya
Saaaa Skrevet 18. oktober 2012 #23226 Skrevet 18. oktober 2012 Så kjekt! Gratulerer puppy! Jeg tåler heller ikke paraglinen, har spydd 3 ganger til nå i dag. Så fra nå av blir det kun paracet. Hold oss oppdatert videre da jeg fikk ikke paraglin pga det var så mange som reagerte på det. så jeg fikk morfintabl pluss paracet, og stikkpiller for kvalmenedsettende (men de brukte jeg ikke). Håper smerten ikke er så ille med tanke på at du kun tar paracet Og grattis med pupper!! Til deg også Puppy!
Saaaa Skrevet 18. oktober 2012 #23227 Skrevet 18. oktober 2012 Da har jeg vært på 3 mnds kontroll. Og alt så bare fint ut. Kirurgen og jeg var fornøyd med resultatet. Jeg spurte ang å få mer kløft, men han presset puppene mine sammen og sa at det her var bra, og jeg ville ikke få noe mer med en annen type implantat. Siden jeg har 11.5 bwd så kunne jeg ikke få 280cc i medium profil, da måtte jeg ha høy profil. Så vet jeg det. På tirsdagen er det 3 mnd siden operasjonen og da kan jeg legge bort teipen, så det skal bli godt å slippe den! :) 1
Puppy😉 Skrevet 18. oktober 2012 #23228 Skrevet 18. oktober 2012 Nalaya: så grusom å spy nå, var ikke det grådig vondt? Foreløpig går det fint her... Det jeg sliter mest med nå, er en rygg som virkelig ønsker å snu seg til siden. Jeg er visst ikke så flink å ligge rolig kjenner jeg. I morgen skal jeg opp på kontroll, da blir det spennende å få sett resultatet skikkelig!!
Nalaya Skrevet 18. oktober 2012 #23229 Skrevet 18. oktober 2012 Nalaya: så grusom å spy nå, var ikke det grådig vondt? Foreløpig går det fint her... Det jeg sliter mest med nå, er en rygg som virkelig ønsker å snu seg til siden. Jeg er visst ikke så flink å ligge rolig kjenner jeg. I morgen skal jeg opp på kontroll, da blir det spennende å få sett resultatet skikkelig!! Ja, det var ikke direkte delikat å spy med oppblåste boobies, hehe! Hehe, merker selv at jeg er veldig utålmodig. Kjedelig å bare ligge stille. Så bra det går bra med deg fortsatt, bare pass på å ta smertestillende mot kvelden, det var da smertene begynte å komme på meg. Jeg skal også på kontroll i morgen for å få av bandasjen, endelig få se puppene 😃
ceca Skrevet 18. oktober 2012 #23230 Skrevet 18. oktober 2012 Gratulerer med pupper Puppy Håper du har hatt en bedre dag Nalaya Skal dere på kontroll så raskt? Ta av bandasjen.. De hadde sluttet med kontroll etter tre dager po for det var mer ubehag for de nyopererteå komme til dem enn det var nødvendig. Men de ringte oss for å høre hvordan det gikk. Så da fjerner vi bandasjen selv tenker jeg...får sikkert all info om slikt når vi kommer på mandag.
ceca Skrevet 18. oktober 2012 #23231 Skrevet 18. oktober 2012 Da har jeg vært på 3 mnds kontroll. Og alt så bare fint ut. Kirurgen og jeg var fornøyd med resultatet. Jeg spurte ang å få mer kløft, men han presset puppene mine sammen og sa at det her var bra, og jeg ville ikke få noe mer med en annen type implantat. Siden jeg har 11.5 bwd så kunne jeg ikke få 280cc i medium profil, da måtte jeg ha høy profil. Så vet jeg det. På tirsdagen er det 3 mnd siden operasjonen og da kan jeg legge bort teipen, så det skal bli godt å slippe den! :) Da kommer det ann på bh du bruker om hvordan kløft du får regner jeg med Bare du er fornøyd selv så er det det beste !!
Puppy😉 Skrevet 18. oktober 2012 #23232 Skrevet 18. oktober 2012 Nalaya: ja, nå er det fem timer siden jeg tok to paraceth sist, så får snart ta neste dose. Jeg ligger og venter på at smertene skal ta seg opp😁. Er du fremdeles fornøyd med størrelsen din? Hvordan gikk det med søv i natt? Og dere andre: hvor mye mindre blir de når hevelsen går ned? Merkbart?
Nalaya Skrevet 18. oktober 2012 #23233 Skrevet 18. oktober 2012 Nalaya: ja, nå er det fem timer siden jeg tok to paraceth sist, så får snart ta neste dose. Jeg ligger og venter på at smertene skal ta seg opp😁. Er du fremdeles fornøyd med størrelsen din? Hvordan gikk det med søv i natt? Og dere andre: hvor mye mindre blir de når hevelsen går ned? Merkbart? Hehe, jeg må snart ta en paracet til jeg og ^^ Sovnet rundt 24 og sov til 9, så det gikk veldig fint. Kunne jo ønsket meg litt større pupper, men det var ikke plass til mer enn 295, så da får jeg bare nøye meg med det. I den bandasjen jeg har på nå virker de veldig trekantet, så gleder meg til å fjerne den i morgen og se puppene for første gang. Så blir de jo rundere etterhvert 😊 Hvor høy og hvor mye veier du puppy? Håper jeg får en c-cup hvertfall
Puppy😉 Skrevet 18. oktober 2012 #23234 Skrevet 18. oktober 2012 Hehe, jeg må snart ta en paracet til jeg og ^^ Sovnet rundt 24 og sov til 9, så det gikk veldig fint. Kunne jo ønsket meg litt større pupper, men det var ikke plass til mer enn 295, så da får jeg bare nøye meg med det. I den bandasjen jeg har på nå virker de veldig trekantet, så gleder meg til å fjerne den i morgen og se puppene for første gang. Så blir de jo rundere etterhvert 😊 Hvor høy og hvor mye veier du puppy? Håper jeg får en c-cup hvertfall Jeg er 170 og veier 65 kilo. Jeg er mer redd mine er litt store. Har bare sagt det til en venninne og min mann. Har du fortalt det til mange? Hvor gammel er du, og har du fått barn?
Nalaya Skrevet 18. oktober 2012 #23235 Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Jeg er 170 og veier 65 kilo. Jeg er mer redd mine er litt store. Har bare sagt det til en venninne og min mann. Har du fortalt det til mange? Hvor gammel er du, og har du fått barn? Jeg er 173 og veier 53 kilo. I familien min vet kun moren, søsteren min og det ene søskenbarnet mitt det. Det er veldig tabu med slikt i min familie og søsteren og moren min tok det ikke særlig pent... Ellers vet alle venninnene mine det, det er flere av dem som har silikon. Håper virkelig at jeg får c cup. Hvis ikke blir jeg litt deppa 😜 Ellers er jeg 23 år og har ingen barn. Endret 18. oktober 2012 av Nalaya
Puppy😉 Skrevet 18. oktober 2012 #23236 Skrevet 18. oktober 2012 Nalaya: jeg vet faktisk ikke hvordan mamma ville reagert. Tror kanskje hun ville blitt litt skuffet, men det kan også hende at hun hadde tatt det fint. Du er jo veldig slank da. Du får kanskje vite ca str i morgen. Men du, sånn helt egentlig har jo ikke cup str noe å si så lenge det ser fint ut. Går du på change er du sikkert en d 😃 1
snuppsia Skrevet 18. oktober 2012 #23237 Skrevet 18. oktober 2012 Det med vekten lar jeg vær å kommentere da jeg ikke vet hva din BMI er Vet at det er noen klinikker som har 20års grense på kosmetisk kirurgi. Fornebu har ikke det. Fornebu har også garantier, les her: http://www.fornebukl...masjon/garanti/ Skal operere på Fornebuklinikken 23 okt, kan anbefale dem så langt! Skal bli operert av Pål Schistad å han virker som en skikkelig alright type, veldig hyggelig å lett å prate med. Har normal BMI, ser jo ikke feit ut Har mye muskler. Aaargh, han var frekk..
snuppsia Skrevet 18. oktober 2012 #23238 Skrevet 18. oktober 2012 Nå har jeg snakka med fornebuklinikken, håper på Dr. Schistad (skrives det slik?). Telefonkonsultasjon i neste uke! Noen som har fått finansiering via fornebuklinikken? Jeg skal spare så mye jeg klarer, men lurer på noen som har erfaring med det?
snuppsia Skrevet 18. oktober 2012 #23239 Skrevet 18. oktober 2012 Kirurgen sa at jeg måtte ha bekreftelse fra foreldre fram til jeg var 20. For når man er 18 så forstår man ikke risikoer osv. Jaja, han kjenner jo ikke meg. Er ganske moden til å være snart 18 :-)
snuppsia Skrevet 18. oktober 2012 #23240 Skrevet 18. oktober 2012 Nå ble det mange spm. i ett da, MEN er det noen her som hadde litt strekkmerker rundt brystene og har tatt silikon? Jeg har liiitt rundt brystvortene, og han jeg var hos i går anbefalte 325 ml, høy profil. Ønsket er jo 350 eller 400 da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå