Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dum som jeg er tok jeg smertestillende på klinikken kl 8 i morges. Kom hjem og sov til ca 16, DA var det et smertehelvette :P Må ikke glemme å ta smertestillende igjen, ever! Kan ikke fatte hvordan det må kjennes for de som tar under muskel.

Den tar jeg med meg i morgen😀 gi gjerne en lyd om flere erfaringer jeg kan få bruk for😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh ja. Smertestillende må tas til rett tid hele tiden i begynnelsen! Jeg har under muskel og hver gang det nærmet seg ny tablett holdt jeg på å døøø. Det var så vondt! Dagen etter op hadde jeg bare lyst å grine. Men det er verdt det! Det føles bare ikke så godt akkurat der og da :-P

Skrevet

Huff, nå gruer jeg meg her jeg sitter.. Dere får det til å virke så sykt vondt! Og jeg skal ha under muskel.. Merkelig at BF skal være så mye vondere enn andre ting? Jeg gikk nesten uten smertestillende første døgnet etter bukplastikken (ikke planlagt gitt, men det ble bare sånn), tok bare voltaren.. Men det gikk jo greit.. Hjelp!

26 dager igjen, og jeg er aller mest utålmodig etter tiden når alt er ferdig grodd og jeg kan trene igjen og gå med hva jeg vil :P

Skrevet

Du får sterke smertestillende så bare ta de til rett tid så går det fint altså. Og så er d individuelt hvor vondt man får :-) jeg fikk oxynorm ene natten og gikk ellers på parlagin forte og utenom den ene dagen gikk det fint altså. Jeg hadde op en torsdag og lørdagen var jeg i 50 årsdag til min far og holder ut hele kvelden. Så det går nok fint :-)

Skrevet

Å?

Jeg har en løs pløse hengende under høyre implantat. Enten så er implantatet for lite til brystvevet eller så sitter det for høyt opp. Det er i hvertfall en vesentlig forskjell på høyre og venstre pupp sett fra siden.
Skrevet

Eh ja. Smertestillende må tas til rett tid hele tiden i begynnelsen! Jeg har under muskel og hver gang det nærmet seg ny tablett holdt jeg på å døøø. Det var så vondt! Dagen etter op hadde jeg bare lyst å grine. Men det er verdt det! Det føles bare ikke så godt akkurat der og da :-P

kan vel ikke annet enn å signere^^ Jeg satte meg på huk for å plukke opp en nøkkel da jeg kom hjem etter operasjonen og det gjorde skikkelig vondt når jeg reiste meg opp igjen. Det var så sinnsykt dumt!:P Med andre ord,vær forsiktig og husk tablettene i tide:)
Skrevet

Du får sterke smertestillende så bare ta de til rett tid så går det fint altså. Og så er d individuelt hvor vondt man får :-) jeg fikk oxynorm ene natten og gikk ellers på parlagin forte og utenom den ene dagen gikk det fint altså. Jeg hadde op en torsdag og lørdagen var jeg i 50 årsdag til min far og holder ut hele kvelden. Så det går nok fint :-)

jeg tok totalt 4 oxycontin og 6 oxynorm,men jeg kastet opp en hel del så de rakk ikke å virke skikkelig:)
Skrevet

nalaya: bor i utlandet, så skal ta konsultasjon og operasjon på samme dag.. har hatt tlf-konsultasjon da, med bilder osv.. :) Men etter det jeg har lest meg frem til så er jeg nesten bombesikker på at det blir under.

gruer meg litt til smerten :unsure: MEN som alle sier så er det verdt det :)

Lykke til puppy!!! håper du klarer og sove litt i natt nå da, selv om du sikkert er veeeeldig spent og nervøs :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en løs pløse hengende under høyre implantat. Enten så er implantatet for lite til brystvevet eller så sitter det for høyt opp. Det er i hvertfall en vesentlig forskjell på høyre og venstre pupp sett fra siden.

Uff da :/ Håper dem kan ordne det for deg eller at det ordner seg av seg selv. Ikke noe gøy å ikke bli helt fornøyd. Lenge til du skal inn til kontroll?

Skrevet

Uff da :/ Håper dem kan ordne det for deg eller at det ordner seg av seg selv. Ikke noe gøy å ikke bli helt fornøyd. Lenge til du skal inn til kontroll?

Når man har lagt så mye penger,tid og smerte i noe så vil man jo være fornøyd. Ikke 50%,men 100%.

Har time nå på fredagen. Er så spent!

Skrevet

Når man har lagt så mye penger,tid og smerte i noe så vil man jo være fornøyd. Ikke 50%,men 100%.

Har time nå på fredagen. Er så spent!

Krysser fingrene for deg =)

Skrevet (endret)

For en elendig dag! Var på konsultasjon, jævlig nervøs og hele greia. Synes kirurgen var helt grei, av og til litt frekk i tonen. Veier 74 kg og er fornøyd med det (mye muskler!!!) og har former samt rumpe. Han mente jeg måtte gå ned før en operasjon, noe jeg synes er latterlig da jeg ikke ønsker å bli noe tynnere. I tillegg måtte han ha bekreftelse fra foreldre, joda jeg hadde snakket med mamma om dette tidligere og hun hadde sagt hun støttet mitt valg siden jeg er 18 når jeg skal operere. Han ringte henne og hun sa hun hadde prøvd å fraråde meg dette men det ble mitt valg (aaargh. følte meg bra dum der jeg satt). Han gjorde også litt narr av meg etterpå... Nå har jeg kjefta litt på mamma, og vi er kommet til enighet om at jeg skal operere meg hos noen som har en garanti hvis noe skulle gå galt. Og at jeg skal gi henne et lynkurs i mulige komplikasjoner :fnise: Men ja, blir ikke samme klinikken jeg drar på uansett. Følte meg lite trygg på kirurgen. Noen som vet om Fornebuklinikken har denne garantien? Og noen som anbefaler kirurger der? Og MÅ de ha bekreftelse fra foreldre selv etter fylt 18 år? Mamma blir skjelven av alt, så vil helst ikke at alt skal avhenge av henne..

Endret av snuppsia
Skrevet

Nalaya - hvordan er formen idag?

Puppy - lykke til idag ! Husk smertestillende til faste tider.. :fnise: (måtte bare..)

Puppedama - åh..er såå spent på hva kirurgen din sier på fredag.

Skrevet

Snuppsia -

Jeg synes det høres ut som du har vært hos helt "feil" kirurg. Ingen skal være frekk, men heller forståelsesfull , men også gi god informasjon og veiledning om de mener den som er hos dem må "realitets-orienteres" noe.

Hvor høy er du ?

Litt rart at han sier en normal-vektig dame skal slanke seg før operasjon. De tar utgangspunkt i BMI før operasjon hvis det er snakk om overvekt (min søster skulle ta en operasjon og måtte slanke seg ned til en viss BMI, og da snakker vi om at hun måtte slanke seg 20 kg. Hvis ikke turde ikke legen opererer).

Kan hende noen leger spør om man kommer til å slanke seg, fordi da vil brystene bli annerledes, og de vil anbefale å legge inn proteser etter slanking, ikke før slanking..

Jeg fikk spm. om vi/jeg kom til å få flere barn...og det pga brystene forandrer seg under graviditet/amming og ammeproblematikk som kan forekomme hos noen med proteser.

Så vil tro kirurgene har en "sjekkliste" de skal igjennom av spm til hver pasient.

Jeg var på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Pål Schistad. Men Barstad har også fått god omtale.

Pål Schistad vet veldig hyggelig, forklarte grundig, målte og sjekket og var seriøs og opprikitg.

De har også garanti.

Hva med å ta med mamman din på konsultasjon så hun kan bli beroliget av kirurgen, og stille spm direkte til han?

Når du er over 18 år vil jeg tro at du ikke trenger bekreftelse fra foreldre/foresatte.

Hva de velger å gjøre når du er på konsultasjon når du er 17 pår vet jeg ikke. Du kan ringe klinikkene og høre :)

Skrevet

Da er det 1 dag til jeg skal operere meg! Gleder meg veldig! spent på åssen resultatet vil bli. Litt skummelt å ikke vite 100% åssen puppene er etterpå, syns ikke man får så godt innblikk at å putte noen proteser ned i en stor sportsbh. Heldigvis skal jeg få prøve meg på en 3D maskin i morgen før operasjonen, slik at jeg vil se åssen forskjellige implantater vil se ut. Noen som har erfaring rundt dette? Vil det ta lang tid før man er i stand til å gjøre normalt husarbeid, butikkinnkjøp o.l ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ceca - etter en lang kveld med mye smerter og oppkast greide jeg endelig å sovne. Tror ikke jeg tåler paraglin forte :s Så skal prøve med vanlig paracet i dag istedenfor. Våknet nå nettopp. Har tatt antibiotika og en annen smertestillene som heter cataflam Som skal tas 3 ganger i dag, tørr ikke bevege meg før den begynner å virke.

Det positive er jo at puppene ser fine ut da ;)

Masse lykke til i dag Puppy! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

Endret av Nalaya
Skrevet

For en elendig dag! Var på konsultasjon, jævlig nervøs og hele greia. Synes kirurgen var helt grei, av og til litt frekk i tonen. Veier 74 kg og er fornøyd med det (mye muskler!!!) og har former samt rumpe. Han mente jeg måtte gå ned før en operasjon, noe jeg synes er latterlig da jeg ikke ønsker å bli noe tynnere. I tillegg måtte han ha bekreftelse fra foreldre, joda jeg hadde snakket med mamma om dette tidligere og hun hadde sagt hun støttet mitt valg siden jeg er 18 når jeg skal operere. Han ringte henne og hun sa hun hadde prøvd å fraråde meg dette men det ble mitt valg (aaargh. følte meg bra dum der jeg satt). Han gjorde også litt narr av meg etterpå... Nå har jeg kjefta litt på mamma, og vi er kommet til enighet om at jeg skal operere meg hos noen som har en garanti hvis noe skulle gå galt. Og at jeg skal gi henne et lynkurs i mulige komplikasjoner :fnise: Men ja, blir ikke samme klinikken jeg drar på uansett. Følte meg lite trygg på kirurgen. Noen som vet om Fornebuklinikken har denne garantien? Og noen som anbefaler kirurger der? Og MÅ de ha bekreftelse fra foreldre selv etter fylt 18 år? Mamma blir skjelven av alt, så vil helst ikke at alt skal avhenge av henne..

Det med vekten lar jeg vær å kommentere da jeg ikke vet hva din BMI er :)

Vet at det er noen klinikker som har 20års grense på kosmetisk kirurgi.

Fornebu har ikke det. Fornebu har også garantier, les her: http://www.fornebuklinikken.no/informasjon/garanti/

Skal operere på Fornebuklinikken 23 okt, kan anbefale dem så langt!

Skal bli operert av Pål Schistad å han virker som en skikkelig alright type, veldig hyggelig å lett å prate med.

Skrevet

Ceca - etter en lang kveld med mye smerter og oppkast greide jeg endelig å sovne. Tror ikke jeg tåler paraglin forte :s Så skal prøve med vanlig paracet i dag istedenfor. Våknet nå nettopp. Har tatt antibiotika og en annen smertestillene som heter cataflam Som skal tas 3 ganger i dag, tørr ikke bevege meg før den begynner å virke.

Det positive er jo at puppene ser fine ut da ;)

For en dag du hadde igår...håper dagen idag blir bedre :)

Har du ibux hjemme? Mange har god effekt av å ta en paracet og en ibux sammen.

Synes det høres fornuftig ut å holde seg i ro frem til tablettene virker.

Skrevet

Ringte kirurgen i går og hørte om jeg kunne ta ibux, men det var visst uaktuelt :fnise: Ibuprofen virker blodfortynnende så det kunne føre til blødning.

Føler meg mye bedre nå :)

Skrevet

Ikke bruk ibux etter operasjon,det øker faren for blødninger.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...