Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lest på den siden.

Men snakket med kirurgen ang sykdommer knyttet til silikonproteser, eller legen tok dette opp selv.

Han sa at det var de gamle silikon-protesene som gjorde dette. Han viste oss forskjellen på gamle og nye implantater, og hvor lekkasjen var fra implantatene.

Han fortalte også at HVIS det ble en lekkasje ville det samle seg i hulrommet han lagde til implantatet pga det stoffet de brukte i implantatene nå. Dette stoffet ville ikke lekke ut i kroppen eller bli tatt opp i kroppen, men samle seg i hulrommet og bli fjernet kirurgisk.

Men han poengterte veldig sterkt at alle skriveriene rundt dette gjald de gamle implantatene og ikke de nye.

Vet ikke om dette hjalp deg noe særlig Vigil.

Andre som vet noe kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter,

Det er ikke meningen å ødelegge denne tråden men har noen av dere sjekket denne siden http://www.breastimp...play.php?fid=12

Hundrevis av damer med BS klager over sykdommer og symptomer knyttet til implantatene.

Jeg har bestilt time allerede men føler at jeg blir litt skremt :-/

Hva mener dere?

Bra du finner ut slikt før du tar operasjonen. Jeg for min del har bestemt meg for lenge siden. Det stod noe om autoimmune sykdommer i skrivet jeg fikk hjem av legen, men det stod også at gjennom grundig forskning så er det ingen beviser på at kvinner med implantater er mer utsatte for denne type sykdommer enn de uten.

Skrevet

Jeg vil begynne å ta sol etterhvert, hvordan kan jeg ta sol og samtidig sikre arra? Holder det med teipen?:)

Skrevet

Nå er det faktisk den 17 oktober, og om 8 timer ligger jeg på operasjonsbordet og får pupper! Er så spent at jeg ikke tror jeg får sove i natt :P Wish me luck boobie sisters!:)

Skrevet

Et lite spørsmål, arret under høyre pupp er nesten helt ruglefritt og fri for smerter, men arret under venstre pupp er ganske ruglete og det kommer stikkinger derifra. Noen som har opplevd lignende situasjon eller har en formening om hva det kan være?:) arrene er ikke særlig røde lenger heller så tenker om det kan være stingene som løsner? Eller?:

Skrevet

Et lite spørsmål, arret under høyre pupp er nesten helt ruglefritt og fri for smerter, men arret under venstre pupp er ganske ruglete og det kommer stikkinger derifra. Noen som har opplevd lignende situasjon eller har en formening om hva det kan være? :) arrene er ikke særlig røde lenger heller så tenker om det kan være stingene som løsner? Eller?:

Jeg har det sånn jeg å, regner med at det er normalt :)

Skrevet

Nå er det faktisk den 17 oktober, og om 8 timer ligger jeg på operasjonsbordet og får pupper! Er så spent at jeg ikke tror jeg får sove i natt :P Wish me luck boobie sisters! :)

Masse lykke til:D

Skrevet

Her er det åpenbart et før bilde,etter bilde og med BH. Her har jeg på en plunge-BH

Så jeg ikke hadde skrevet det, men du har fått fint resultat =)

Skrevet (endret)

Hei jenter,

Det er ikke meningen å ødelegge denne tråden men har noen av dere sjekket denne siden http://www.breastimplantsupport.org/forumdisplay.php?fid=12

Hundrevis av damer med BS klager over sykdommer og symptomer knyttet til implantatene.

Jeg har bestilt time allerede men føler at jeg blir litt skremt :-/

Hva mener dere?

http://www.brystoperasjoner.no/PDFs/tindholdt-2005-silikonbrystimplantater-gjennom-40-ar.pdf

Fant denne siden når jeg googlet litt rundt:)

Endret av Sugargirl
Skrevet

Nå er det faktisk den 17 oktober, og om 8 timer ligger jeg på operasjonsbordet og får pupper! Er så spent at jeg ikke tror jeg får sove i natt :P Wish me luck boobie sisters! :)

Lykke til Nalaya :)

Skrevet

Jeg vil begynne å ta sol etterhvert, hvordan kan jeg ta sol og samtidig sikre arra? Holder det med teipen? :)

På andre operasjonsarr sies det at man skal tape arret når man soler seg, så jeg tror det gjelder disse arrene også, og at det holder i massevis :)

Datteren min hadde en liten operasjon i våres og vi tapet arret i hele sommer, når hun var i solen og ikke tildekket. Nå synes arret knapt :)

Skrevet

Da sitter jeg i sofaen med pupper! Virker som en perfekt størrelse, endte på 295 gram. Hele operasjonen gikk som en drøm. Kom til klinikken kl 8, fikk 2 valium og smertestillende. Ble ført inn på operasjonstuen, fikk 3 stikk i hver pupp med lokalbedøvelse. Så satte han igang, kjente mye bevegelse med ingen smerter. Operasjonen tok ca 1,5 time. Kjempehappy :danse:

Skrevet

Gratulerer Nalaya :hoppendeglad: Tenk nå har du PUPPER :fnise:

håper det går like bra med meg når jeg skal i ilden om 5 dager.

du må holde oss oppdatert fremover :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer Nalaya :hoppendeglad: Tenk nå har du PUPPER :fnise:

håper det går like bra med meg når jeg skal i ilden om 5 dager.

du må holde oss oppdatert fremover :jepp:

Tusen takk <3

Will do :D har jo egentlig ikke fått sett dem selv ennå, siden det er bandasje på puppene, men tror de vil bli helt perfekte :D

Du får ha masse lykke til <3 skal du ha over eller under muskel?

Skrevet

Så jeg ikke hadde skrevet det, men du har fått fint resultat =)

Takk! De ser ganske like ut forfra,men det er en annen historie fra siden. Spent på å se om det er noe å få gjort med det:)
Skrevet

Masse lykke til til deg også!!! 😘

Veldig spent på hvordan det har gått med deg i dag. Jeg begynner å bli veldig spent nå!!

Skrevet

Da sitter jeg i sofaen med pupper! Virker som en perfekt størrelse, endte på 295 gram. Hele operasjonen gikk som en drøm. Kom til klinikken kl 8, fikk 2 valium og smertestillende. Ble ført inn på operasjonstuen, fikk 3 stikk i hver pupp med lokalbedøvelse. Så satte han igang, kjente mye bevegelse med ingen smerter. Operasjonen tok ca 1,5 time. Kjempehappy :danse:

Så kjekt!!! Grattis!! I morgen er det min tur... 😳

• Liker 1
Skrevet

Ååå dette med at en ikke kan røyke/snuse en uke før og en uke etter op er GRUSOMT! Går på veggene her jeg nå, lyst å gråte å kaste ting i veggen !!! Har bare vært 2 dager uten..

Får ikke sove om natten uten nikotin! :grine:

6dager igjen til OP<3

Skrevet

Dum som jeg er tok jeg smertestillende på klinikken kl 8 i morges. Kom hjem og sov til ca 16, DA var det et smertehelvette :P Må ikke glemme å ta smertestillende igjen, ever! Kan ikke fatte hvordan det må kjennes for de som tar under muskel.

Skrevet

Takk! De ser ganske like ut forfra,men det er en annen historie fra siden. Spent på å se om det er noe å få gjort med det:)

Å?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...