lotte<3 Skrevet 15. oktober 2012 #23161 Skrevet 15. oktober 2012 da skal vi operere samme dag ceca jeg har time kl 12.00 Lykke til Nalaya Ikke lenge til nå, kan tenke meg du er spent.. 2
Sugargirl Skrevet 15. oktober 2012 #23162 Skrevet 15. oktober 2012 Lindex har en sel bher som går opp til DD, fikk kjøpt meg en i 70DD, og den satt bra. Men skal innom en undertøysforretning og få målt meg skikkelig når jeg skal til Oslo igjen. Kan hende 65E eller F sitter enda bedre! Det høres stort ut, men det ser normalt og bra ut. Blir mer og mer fornøyd! Også blir de bare mykere og mykere. jeg kan allerede ligge på siden. (17 dager siden OP) og har gjort det noen dager. Har også hatt minimalt med Smerter, og går på skolen som normalt. Når der gjelder sports bh, så de en kjempe god en på Nelly, Shock Absorber Pump Sport, artikkelnummer: 750001. Kjøpte en i 75D og den sitter kjempe godt på også er den fin i tillegg. På slag til 275 nå. 1
ceca Skrevet 15. oktober 2012 #23163 Skrevet 15. oktober 2012 Så spennende da lotte<3. Da kan vi "følge" hverandre! Var innom apoteket og hentet ut fra resepten. Hibiscrub hadde de ikke inne og stod som bestillingsvare hos leverandør. De regnet ikke med å få inn før min operasjonsdag. Har fått bestilt det via apotek på nett, mange var utsolgt der også, men fant en som hadde inne...puh.. Ser også at smertestillende tabletter er for tre dager etter operasjon.Paracet for flere dager. Har dere ikke smerter lengre enn det? Trodde det ville være smertefult en god stund i etterkant, men det varierer vel. Tre dager er ivertfall mye mindre enn jeg og mannen her har sett for oss
Puppedama Skrevet 15. oktober 2012 #23164 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg sluttet med smertestillende på dagtid dag 3, men jeg tok vel nesten 1 uke på natten.
ceca Skrevet 15. oktober 2012 #23165 Skrevet 15. oktober 2012 Fikk du respet med deg fra sykehuset på mere smertestillende eller holdt det med paracet på natten? Lurer på om jeg skal spørre om en resept i tilfelle - har så lav smerteterskel skjønner du.. 1
Puppedama Skrevet 15. oktober 2012 #23166 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Fikk du respet med deg fra sykehuset på mere smertestillende eller holdt det med paracet på natten? Lurer på om jeg skal spørre om en resept i tilfelle - har så lav smerteterskel skjønner du.. jeg fikk smertestillende på klinikken. Der fikk jeg oxynorm og oxycontin. Bruker litt forskjellig på natten. Noen ganger oxynorm,noen ganger pinex forte og noen ganger panodil. Endret 15. oktober 2012 av Puppedama
Sugargirl Skrevet 15. oktober 2012 #23167 Skrevet 15. oktober 2012 Fikk du respet med deg fra sykehuset på mere smertestillende eller holdt det med paracet på natten? Lurer på om jeg skal spørre om en resept i tilfelle - har så lav smerteterskel skjønner du.. De pleier å sende med smertestillende som du skal ta hvis du opplever sterke smerter. Det pleier å være nok, det er mange som ikke har behov for å bruke disse i det hele tatt.. Også tar du paracet for å forebygge smerter, og så lenge du tar det med ro den første tiden og har noen til å hjelpe deg med mat o.l, så går det nok supert med deg også
Puppy😉 Skrevet 15. oktober 2012 #23168 Skrevet 15. oktober 2012 Nå er det kun 1 veke igjen til jeg drar mot klinikken for og få nye pupper Masse lykke til Puppy! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg, etter operasjonen Noen andre som skal opereres i nærmeste fremtid? Tusen takk!!! Dette blir ultraspennende!!! Føler meg helt grusom som ikke forteller sannheten på jobb om hva jeg skal, men sånn må det bare være. Skal oppdatere etterpå også. Kommer sikkert flere spørsmål før torsdag også. Noen som har forslag til en god side med puppebilder?
Puppy😉 Skrevet 15. oktober 2012 #23169 Skrevet 15. oktober 2012 To dager igjen! Kl 8 på onsdag opereres jeg Masse lykke til Puppy på torsdag! :D Masse lykke til til deg også!!! 😘 1
Saaaa Skrevet 15. oktober 2012 #23170 Skrevet 15. oktober 2012 I morgen skal jeg på 3 mnds kontroll 😊 Spent på hva han sier. Jeg er fornøyd selv, men kunne ønske at puppene var nærmere hverandre (mer kløft), men da må jeg vel kanskje opp i str på implantatet...
Pie84 Skrevet 15. oktober 2012 #23171 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) I morgen skal jeg på 3 mnds kontroll �� Spent på hva han sier. Jeg er fornøyd selv, men kunne ønske at puppene var nærmere hverandre (mer kløft), men da må jeg vel kanskje opp i str på implantatet... Syns du det er vanskeligere å få kløft i bh nå enn hva det var før? Eller har du kanskje ikke fått prøvd det enda? Ser du har høy profil, hjelper sikkert endel. Jeg turte ikke ta det pga at jeg var redd for å få for mye silikon look. Men lurer på om jeg angrer meg litt nå, men er ikke helt sikker. Kan du kjenne kanten på implantatene på undersiden? Huff nå spurte jeg mye her Endret 15. oktober 2012 av Pie84
ceca Skrevet 15. oktober 2012 #23172 Skrevet 15. oktober 2012 Noen som har forslag til en god side med puppebilder? Har tatt bilder fra denne siden da jeg skulle ha med til kirurgen for å vise hva jeg ikke ville ha og hva jeg kunne tenke meg http://www.justbreastimplants.com/gallery/#gallery Jeg har heller ikke fortalt noen hva jeg skal. Har brukt bh med innlegg så vil tro at forandringen blir minimal for de som ser meg med klær. Mannen sa da jeg prøvde implantat i bh med t-trøye over hos kirurgen "sånn ser du da ut til vanlig..." Mannen min har tatt seg ferieuken etter operasjonen Så får masse hjelp. Han er egentlig mer bekymret, gruer seg mer og er mer spent enn meg..
ceca Skrevet 15. oktober 2012 #23173 Skrevet 15. oktober 2012 I morgen skal jeg på 3 mnds kontroll Spent på hva han sier. Jeg er fornøyd selv, men kunne ønske at puppene var nærmere hverandre (mer kløft), men da må jeg vel kanskje opp i str på implantatet... Mente kirurgen sa at det ikke kom ann på implantatene med hvordan puppene var før operasjon. F.eks. pupper som er langt fra hverandre før operasjon vil også være langt fra hverandre etter operasjon. Så vet ikke om du ikke får kløft pga puppene dine er fra naturen av et stykke fra hverandre eller om de fortsatt er såpass "harde" at du ikke får kløft på dem. Ville jo trodd de var blitt mer myke og lettere å ha med å gjøre nå som det er 3 mnd siden...men det kan ta tid..opp mot ett år før puppene er blitt slik de "egentlig skal bli" sa kirurgen. 280cc burde vel være stort nok for å få kløft..høres det ut som.. Spennende å se hva kirurgen din sier i morgen.
lotte<3 Skrevet 15. oktober 2012 #23174 Skrevet 15. oktober 2012 ja ceca, da kan vi følge hverandre gjennom smerten har også ordnet alt på resepten... skummelt og ikke få tak i hibi-scrubben da, bra du fant på nettet
Saaaa Skrevet 15. oktober 2012 #23175 Skrevet 15. oktober 2012 Syns du det er vanskeligere å få kløft i bh nå enn hva det var før? Eller har du kanskje ikke fått prøvd det enda? Ser du har høy profil, hjelper sikkert endel. Jeg turte ikke ta det pga at jeg var redd for å få for mye silikon look. Men lurer på om jeg angrer meg litt nå, men er ikke helt sikker. Kan du kjenne kanten på implantatene på undersiden? Huff nå spurte jeg mye her Jeg hadde ikke så masse pupper før så å få kløft var vanskelig. Men det ligger nok i hvordan puppene min er fra før også, men jeg tenker på hvis jeg hadde fått moderat profil om det ville blitt bedre...? Nei jeg kjenner ikke implantatene på undersiden. Jeg fikk bare tilbudet om lav profil eller høy profil. Når jeg ville ha mer enn 220cc så måtte jeg ha høy profil sa kirurgen. Puppene er myke så jeg kan skvise de nesten helt sammen, men hvis jeg skal få skikkelig kløft må jeg kanskje ha en push up bh, vet ikke.. får høre hva han sier i morgen.
Saaaa Skrevet 15. oktober 2012 #23176 Skrevet 15. oktober 2012 Mente kirurgen sa at det ikke kom ann på implantatene med hvordan puppene var før operasjon. F.eks. pupper som er langt fra hverandre før operasjon vil også være langt fra hverandre etter operasjon. Så vet ikke om du ikke får kløft pga puppene dine er fra naturen av et stykke fra hverandre eller om de fortsatt er såpass "harde" at du ikke får kløft på dem. Ville jo trodd de var blitt mer myke og lettere å ha med å gjøre nå som det er 3 mnd siden...men det kan ta tid..opp mot ett år før puppene er blitt slik de "egentlig skal bli" sa kirurgen. 280cc burde vel være stort nok for å få kløft..høres det ut som.. Spennende å se hva kirurgen din sier i morgen. De er ganske så myke, mest når jeg står. For når jeg beveger armene så kjenner jeg at de ligger under muskelen for da blir de hardere. Men jeg kan skvise de nesten sammen, men har ikke funnet en bh som jeg får skikkelig kløft i... men ja det er nok sant at det ligger i hvordan de var før jeg fikk silikon. tror jeg bare hadde et bilde i hode for hvordan de skulle se ut med bh og det ble liksom ikke helt slik. jeg ønsker at jeg fikk større pupper men for all del, jeg er fornøyd, de er mye bedre enn hva de var! klager ikke
Nalaya Skrevet 15. oktober 2012 #23177 Skrevet 15. oktober 2012 http://www.justbreas...allery/#gallery Hater det nye puppegalleriet der inne, implantatstr står jo nesten ikke på noen av bildene lengre. hehe!
ceca Skrevet 15. oktober 2012 #23178 Skrevet 15. oktober 2012 Hater det nye puppegalleriet der inne, implantatstr står jo nesten ikke på noen av bildene lengre. hehe! Sant, men var mye feil med str på implantatene også der det stod str. oppført ifølge kirurgen som jeg viste bilder til..
Nalaya Skrevet 15. oktober 2012 #23179 Skrevet 15. oktober 2012 Sant, men var mye feil med str på implantatene også der det stod str. oppført ifølge kirurgen som jeg viste bilder til.. Ja, tviler ikke på det. Føler de oftere bruker svære implantater i usa enn de gjør i norge? ikke uvanlig der med 450-550 :S
Vigil Skrevet 16. oktober 2012 #23180 Skrevet 16. oktober 2012 Hei jenter, Det er ikke meningen å ødelegge denne tråden men har noen av dere sjekket denne siden http://www.breastimplantsupport.org/forumdisplay.php?fid=12 Hundrevis av damer med BS klager over sykdommer og symptomer knyttet til implantatene. Jeg har bestilt time allerede men føler at jeg blir litt skremt :-/ Hva mener dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå