Saaaa Skrevet 14. oktober 2012 #23141 Skrevet 14. oktober 2012 Nå har jeg vært på Change-butikken og fått målt meg... 65F? Eller 70E av og til. Begge str. (spesielt 65F) er veldig vanskelig å finne i butikker!! Og så klarer jeg ikke helt finne ut av hva denne str tilsvarer i f.eks UK-str Har lyst til å handle på Victorias Secret 70e tilsvarer vel 32e? 65f: 30f? Men vet at vs kan være rare på str.
milla11 Skrevet 14. oktober 2012 #23142 Skrevet 14. oktober 2012 70e tilsvarer vel 32e? 65f: 30f? Men vet at vs kan være rare på str. Tror jeg fant ut at 70E er 32DD...
Saaaa Skrevet 14. oktober 2012 #23143 Skrevet 14. oktober 2012 Tror jeg fant ut at 70E er 32DD... Ja stemmer nok det 😊
Pie84 Skrevet 14. oktober 2012 #23144 Skrevet 14. oktober 2012 Til dere som har lagt under muskel. Føler dere at det er litt vanskelig å finne en bh som gir bra kløft? Føler puppene enda sitter endel fast. Er nå litt over 8 mnd siden jeg opererte meg. Får til å lage fin kløft med hendene, men blir noe helt annet i en bh Er jeg alene om dette eller? Og en annen ting. Kjenner dere kanten på implantatet under puppen? (Der arret er til dere som har det der.) Og er det ubehagelig og løfte dem fra undersiden? Kanskje denne helingsprosessen går litt tregt hos meg Har fortsatt litt ubehag i den høyre puppen, men håper nå at det en dag skal bli helt borte. Føles som den er støl, men ikke hele tiden da. Noen andre som og føler det slik? Men var den som var den minste før op og. Så var vel litt mindre plass i den
Puppedama Skrevet 14. oktober 2012 #23145 Skrevet 14. oktober 2012 Til dere som har lagt under muskel. Føler dere at det er litt vanskelig å finne en bh som gir bra kløft? Føler puppene enda sitter endel fast. Er nå litt over 8 mnd siden jeg opererte meg. Får til å lage fin kløft med hendene, men blir noe helt annet i en bh Er jeg alene om dette eller? Og en annen ting. Kjenner dere kanten på implantatet under puppen? (Der arret er til dere som har det der.) Og er det ubehagelig og løfte dem fra undersiden? Kanskje denne helingsprosessen går litt tregt hos meg Har fortsatt litt ubehag i den høyre puppen, men håper nå at det en dag skal bli helt borte. Føles som den er støl, men ikke hele tiden da. Noen andre som og føler det slik? Men var den som var den minste før op og. Så var vel litt mindre plass i den Det er bare litt over 1 måned siden jeg ble operert og jeg får skikkelig kløft i BH allerede nå,men jeg tror utgangspunktet spiller en veldig stor rolle her. Jeg kjenner vel egentlig implantatet hele veien rundt brystet,men jeg har ikke noe ubehag når jeg løfter implantatene opp.
Pie84 Skrevet 14. oktober 2012 #23146 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det er bare litt over 1 måned siden jeg ble operert og jeg får skikkelig kløft i BH allerede nå,men jeg tror utgangspunktet spiller en veldig stor rolle her. Jeg kjenner vel egentlig implantatet hele veien rundt brystet,men jeg har ikke noe ubehag når jeg løfter implantatene opp. Men ser du har høy profil. Har kanskje mye å si det? Jeg har moderat profil. Ville at dem skulle bli så naturlig som mulig så turte ikke å ta høy profil. Du har ikke lyst å vise bilde når du har bh på? Kan jo være det bare er meg som syns dette. Føler bare jeg fikk mye lettere kløft før op. Og det er jo litt trist syns jeg :/ Endret 14. oktober 2012 av Pie84
Puppedama Skrevet 14. oktober 2012 #23147 Skrevet 14. oktober 2012 Men ser du har høy profil. Har kanskje mye å si det? Jeg har moderat profil. Ville at dem skulle bli så naturlig som mulig så turte ikke å ta høy profil. Du har ikke lyst å vise bilde når du har bh på? Kan jo være det bare er meg som syns dette. Føler bare jeg fikk mye lettere kløft før op. Og det er jo litt trist syns jeg :/ Det kan godt være at det er fordi jeg har høy profil,men jeg kan ikke si noe sikkert. Hvilken BH jeg har på spiller også en stor rolle,jeg har prøvd meg litt frem med ulike typer. Gi meg et par minutter så skal jeg se om jeg finner bilde.
Puppedama Skrevet 14. oktober 2012 #23148 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Her er det åpenbart et før bilde,etter bilde og med BH. Her har jeg på en plunge-BH Endret 14. oktober 2012 av Puppedama
Puppy😉 Skrevet 14. oktober 2012 #23149 Skrevet 14. oktober 2012 Nå nærmer det seg med stormskritt her!!! Torsdag er dagen! Hvilken tape anbefaler dere meg å kjøpe. Husker jeg har lest noen anbefalinger et sted, men finner det ikke igjen. Noen andre tips dere vil gi meg før det er min tur? 1
Puppedama Skrevet 14. oktober 2012 #23150 Skrevet 14. oktober 2012 Nå nærmer det seg med stormskritt her!!! Torsdag er dagen! Hvilken tape anbefaler dere meg å kjøpe. Husker jeg har lest noen anbefalinger et sted, men finner det ikke igjen. Noen andre tips dere vil gi meg før det er min tur? micropore
Pie84 Skrevet 14. oktober 2012 #23151 Skrevet 14. oktober 2012 Her er det åpenbart et før bilde,etter bilde og med BH. Her har jeg på en plunge-BH Du hadde mye mere pupp enn hva jeg hadde før op. Og du har tatt en del mer enn meg og. Jeg har 255 cc Har du fått barn og før din op? Det har ikke jeg.
Puppedama Skrevet 14. oktober 2012 #23152 Skrevet 14. oktober 2012 Du hadde mye mere pupp enn hva jeg hadde før op. Og du har tatt en del mer enn meg og. Jeg har 255 cc Har du fått barn og før din op? Det har ikke jeg. ja,jeg har ammet 2 barn og begge i ett år. Har veldig løst vev i hele brystet. Det har nok alt å si.
Puppy😉 Skrevet 14. oktober 2012 #23154 Skrevet 14. oktober 2012 Hvor mye har du lagt inn? Fine da😊 Her er det åpenbart et før bilde,etter bilde og med BH. Her har jeg på en plunge-BH
~white lady~ Skrevet 14. oktober 2012 #23156 Skrevet 14. oktober 2012 Er det noen som vet hvor de legger arret på Collosseumklinikken i Stavanger?
kris123 Skrevet 14. oktober 2012 #23157 Skrevet 14. oktober 2012 Tror e legger arret der det passer best på deg. Det tror jegd gjør på alle klinikker. Men der er vel vanligst å legge under brystet.
lotte<3 Skrevet 15. oktober 2012 #23158 Skrevet 15. oktober 2012 Nå er det kun 1 veke igjen til jeg drar mot klinikken for og få nye pupper Masse lykke til Puppy! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg, etter operasjonen Noen andre som skal opereres i nærmeste fremtid? 1
Nalaya Skrevet 15. oktober 2012 #23159 Skrevet 15. oktober 2012 To dager igjen! Kl 8 på onsdag opereres jeg Masse lykke til Puppy på torsdag! :D
ceca Skrevet 15. oktober 2012 #23160 Skrevet 15. oktober 2012 Om en uke skal jeg opererers. Merker jeg blir mer og mer spent Skal møte opp 07.15. har noen timer i bil så det blir en tidlig morgen Lykke til dere som skal i ilden før meg, følger spent med dere !! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå