~white lady~ Skrevet 11. oktober 2012 #23121 Skrevet 11. oktober 2012 Jepp, har litt brystvev fra før, og tykk hud på brystet Svært dreven kirurg jeg skal til, så jeg stoler fullt på han Glemte å legge til at jeg trener en del tung styrke også, så vil ikke at implantatene skal flytte på seg og ødelegge for styrken i pectoralis Jeg har også brystvev fra før av, er jo ikke helt flat. Trener gjør jeg også, men ikke tung styrke...det kommer nok litt an på hvilken kirurg man går til. Men han jeg skal til er veldig erfaren og jeg har lest at andre har vært fornøyd med han. Så selv om det blir ekstra vondt de første dagene så blir forhåpentligvis resultatet bra
Puppedama Skrevet 11. oktober 2012 #23122 Skrevet 11. oktober 2012 Hun jeg snakka med på klinikken sa jeg kunne spise inntil 6 timer før operasjonen og drikke inntil 2 timer før, så det stemmer ikke. Men jeg som skal opereres klokka 11 må da i såfall spise frokost klokka 04.30-05.00. Blir litt tidlig Det høres veldig rart ut om jeg skal være ærlig. Under narkose kan mageinnholdet komme i lungene og derfor skal magen være tom. Kan si med hånden på hjertet at du burde sjekke det med kirurgen.
Nalaya Skrevet 11. oktober 2012 #23123 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har også brystvev fra før av, er jo ikke helt flat. Trener gjør jeg også, men ikke tung styrke...det kommer nok litt an på hvilken kirurg man går til. Men han jeg skal til er veldig erfaren og jeg har lest at andre har vært fornøyd med han. Så selv om det blir ekstra vondt de første dagene så blir forhåpentligvis resultatet bra Blir nok kjempebra resultat ja Tror man skal tørre å stole på kirurgens anbefalinger Han vet at jeg ønsker et ganske naturlig resultat, derfor skal jeg ha moderate innlegg og ikke høy profil f.eks
Puppy😉 Skrevet 11. oktober 2012 #23124 Skrevet 11. oktober 2012 Det høres veldig rart ut om jeg skal være ærlig. Under narkose kan mageinnholdet komme i lungene og derfor skal magen være tom. Kan si med hånden på hjertet at du burde sjekke det med kirurgen. Jeg har fått beskjed om at jeg kan drikke vann eller saft til inntil to timer før operasjonen, og ellers ikke noe. Også at man ikke må spise etter seks timer før operasjonen. Det står også at dersom ikke fasten blir overholdt, vil ikke operasjonen bli utført. Smoothie er med andre ord ikke greit. Jeg hadde heller vært kvalm en morgen enn å ta sjangsen. Vi må nok lide for skjønnheten😉
Puppedama Skrevet 11. oktober 2012 #23125 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har fått beskjed om at jeg kan drikke vann eller saft til inntil to timer før operasjonen, og ellers ikke noe. Også at man ikke må spise etter seks timer før operasjonen. Det står også at dersom ikke fasten blir overholdt, vil ikke operasjonen bli utført. Smoothie er med andre ord ikke greit. Jeg hadde heller vært kvalm en morgen enn å ta sjangsen. Vi må nok lide for skjønnheten😉 ja,jeg fikk lov til å drikke et halvt glass vann til tablettene jeg tok før operasjonen,men det var alt. Og jeg opererte klokken halv to.
Saaaa Skrevet 11. oktober 2012 #23126 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Ja, jeg gjør nok det. Er det vanlig at folk rundt deg forstår at man har tatt en BF? Har så lyst å ha det for meg selv, men vet ikke hva jeg gjør dersom noen spør meg direkte. Noen som har vært ute for en sånn problemstilling? Ingen som har kommentert det her heller.. det vil nok vises når jeg har på meg bikini da men jeg brukte pushup bher de siste mnd før operasjonen så det ble ikkw sååå stor endring, bare nå bruker jeg ikke innlegg Endret 11. oktober 2012 av Saaaa
kris123 Skrevet 11. oktober 2012 #23127 Skrevet 11. oktober 2012 Hun jeg snakka med på klinikken sa jeg kunne spise inntil 6 timer før operasjonen og drikke inntil 2 timer før, så det stemmer ikke. Men jeg som skal opereres klokka 11 må da i såfall spise frokost klokka 04.30-05.00. Blir litt tidlig Ja man må jo drikke når man skal ha ned tablettene, men kun vann. Tror ikke du skal hive i deg noe smoothies:-P
henriiiette Skrevet 11. oktober 2012 #23128 Skrevet 11. oktober 2012 Hallo alle sammen! Nå har jeg fulgt tråden en stund, og med operasjonsdato 6.november tenkte jeg at det var på tide å registere meg som bruker. Det er mange spørsmål somhar dukket opp i hodet, som jeg har fått svar på her inne. Jeg skal operere meg på Nobel Klinikken av Dr. Nils Lykke. Noen som har erfaring derfra? Jeg ble operert av dr. Nils lykke, jeg er veldig fornøyd:D
henriiiette Skrevet 11. oktober 2012 #23129 Skrevet 11. oktober 2012 Det høres veldig rart ut om jeg skal være ærlig. Under narkose kan mageinnholdet komme i lungene og derfor skal magen være tom. Kan si med hånden på hjertet at du burde sjekke det med kirurgen. Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne drikke vann inntil to timer før operasjonen. Og spise inntil 6 timer før. Men jeg ble operert kl 10.00 så fastet fra kvelden før.
kris123 Skrevet 12. oktober 2012 #23130 Skrevet 12. oktober 2012 Hvor mye vil puppene forandre seg etterhvert? Er 3 uker siden op her og den ene puppen min sitter litt høyere enn den andre. Jeg lurer litt på hvor mye sånt vil jevne seg ut. Har fått beskjed om at de vil forandre seg og sånn, men lurer litt på hvor mye de vil synke og om jeg kan regne med at den vil komme ned sånn som den andre eller om jeg bare må godta at d vil være sånn som d er nå..
Puppedama Skrevet 12. oktober 2012 #23131 Skrevet 12. oktober 2012 Har fått time hos kirurgen min om én uke. Gleder/gruer meg til å få sjekket dette. Håper egentlig det er hans feil sånn at jeg slipper noe utgift på det og kanskje kan få det fikset. Jeg kan sikkert forsone meg med at det er sånn og må forbli sånn,men det kommer jo alltid til å irritere meg....
Saaaa Skrevet 12. oktober 2012 #23132 Skrevet 12. oktober 2012 Hvor mye vil puppene forandre seg etterhvert? Er 3 uker siden op her og den ene puppen min sitter litt høyere enn den andre. Jeg lurer litt på hvor mye sånt vil jevne seg ut. Har fått beskjed om at de vil forandre seg og sånn, men lurer litt på hvor mye de vil synke og om jeg kan regne med at den vil komme ned sånn som den andre eller om jeg bare må godta at d vil være sånn som d er nå.. Puppene vil forandre seg mye den første tiden. Helt normalt at den ene puppen er høyere, fastere, lavere, mykere (altså forskjellig) fra den andre puppen i begynnelsen.
ceca Skrevet 12. oktober 2012 #23133 Skrevet 12. oktober 2012 Hei alle sammen. Nå har jeg lest og lest fra side en og utover Jeg skal opereres 22. oktober på Fornebuklinikken av Dr. Pål Schistad. Er 164, bruker 70B, men liten B-cup.. 56 kg. Skal legge inn under muskel. Mellom 300 og 375. Han skulle vurdere under operasjon hva som var finest. Jeg vil at de skal se naturlige ut. Skal samtidig fettsuge nedre mage litt, men er blitt litt bekymret der..hører så mange skrekkhistorier. Noen som kjenner noen eller har fettsugd selv og kan fortelle hvordan resultatet har blitt? Vet jeg er slank , men har en kul på magen som ikke går vekk. Har to barn og ammet. Tomme pupper etter amming som har fylt seg litt opp igjen med årene. Er veldig spent på hvor lenge jeg vil ha vondt, være satt ut etc. veldig individuelt skjønner jeg
RosaPrinsesse Skrevet 12. oktober 2012 #23134 Skrevet 12. oktober 2012 Skal samtidig fettsuge nedre mage litt, men er blitt litt bekymret der..hører så mange skrekkhistorier. Noen som kjenner noen eller har fettsugd selv og kan fortelle hvordan resultatet har blitt? Vet jeg er slank , men har en kul på magen som ikke går vekk. Er veldig spent på hvor lenge jeg vil ha vondt, være satt ut etc. veldig individuelt skjønner jeg Jeg ble fettsugd over større deler av magen samtidig med bukplastikk, så det er nok litt vanskelig å si HVA som gjorde vondt og hvorfor, men jeg ville lett gjort det hele på nytt. Du er øm og rar og det prikker og kiler i lange tider (ukesvis) etterpå, men det er ingenting som ikke er overlevbart. Jeg tror det er enklere enn det jeg gikk gjennom og, iogmed at magehuden min faktisk ble løsnet fullstendig og dratt nedover.. Det kjedelige er kompresjonen du må gå med etterpå, den er enten stor og bulkete eller har borrelåser som klør.. Men som sagt, jeg ville lett gjort alt sammen igjen!
ceca Skrevet 12. oktober 2012 #23135 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg ble fettsugd over større deler av magen samtidig med bukplastikk, så det er nok litt vanskelig å si HVA som gjorde vondt og hvorfor, men jeg ville lett gjort det hele på nytt. Du er øm og rar og det prikker og kiler i lange tider (ukesvis) etterpå, men det er ingenting som ikke er overlevbart. Jeg tror det er enklere enn det jeg gikk gjennom og, iogmed at magehuden min faktisk ble løsnet fullstendig og dratt nedover.. Det kjedelige er kompresjonen du må gå med etterpå, den er enten stor og bulkete eller har borrelåser som klør.. Men som sagt, jeg ville lett gjort alt sammen igjen! Takk Har hørt at magen kan få riller/bulker etter et slikt inngrep. Men at det er mer vanlig ved kun fettsuging enn med bukplastikk. Han ville ta fettsuging som et forsøk før man vurderte bukplastikk av nedre mage. De rillene er jeg redd for å få...
RosaPrinsesse Skrevet 12. oktober 2012 #23136 Skrevet 12. oktober 2012 Takk Har hørt at magen kan få riller/bulker etter et slikt inngrep. Men at det er mer vanlig ved kun fettsuging enn med bukplastikk. Han ville ta fettsuging som et forsøk før man vurderte bukplastikk av nedre mage. De rillene er jeg redd for å få... Jeg tror sjansen der er minimal, sålenge du går til en som er flink, og faktisk bruker kompresjonen som du blir anbefalt i ettertid. Jeg har NESTEN noe som ligner et lite eseløre i ene enden av arret, men det er den eneste ujevnheten jeg har etter bukplastikken (om man ser bort fra håndtakene, men det er ikke kirurgens feil... Hehe. Hadde jeg betalt selv, hadde jeg tatt med dem og når jeg først var i gang.)
ceca Skrevet 12. oktober 2012 #23137 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg tror sjansen der er minimal, sålenge du går til en som er flink, og faktisk bruker kompresjonen som du blir anbefalt i ettertid. Jeg har NESTEN noe som ligner et lite eseløre i ene enden av arret, men det er den eneste ujevnheten jeg har etter bukplastikken (om man ser bort fra håndtakene, men det er ikke kirurgens feil... Hehe. Hadde jeg betalt selv, hadde jeg tatt med dem og når jeg først var i gang.) Så godt med svar Har snakket med kirurgen etter konsultasjon og han forklarte pånytt. Skal være flink med kompresjonen. Var 3 uker på dag og natt 3 uker dag etter det. Håndtakene har vi ikke tatt med. Betaler selv, så...kanskje dumt men..blir nok når det er både pupper og nedre mage Dessuten er det magen som henger ut over det meste av bukser ol. Har lest at Pål Schistad er flink, men de er kanskje best på pupper på Fornebuklinikken.
RosaPrinsesse Skrevet 12. oktober 2012 #23138 Skrevet 12. oktober 2012 Så godt med svar Har snakket med kirurgen etter konsultasjon og han forklarte pånytt. Skal være flink med kompresjonen. Var 3 uker på dag og natt 3 uker dag etter det. Håndtakene har vi ikke tatt med. Betaler selv, så...kanskje dumt men..blir nok når det er både pupper og nedre mage Dessuten er det magen som henger ut over det meste av bukser ol. Har lest at Pål Schistad er flink, men de er kanskje best på pupper på Fornebuklinikken. Jeg har inntrykk av at de aller fleste blir svært fornøyd uansett hvilken av "de tre store" de velger i Oslo, så det er han sikkert. Jeg har vært hos Skolleborg på Colosseum før og skal til ham igjen, så jeg kjenner ikke til noen av de andre, ut over deres gode rykte.. Det blir nok bra skal du se
milla11 Skrevet 13. oktober 2012 #23140 Skrevet 13. oktober 2012 Nå har jeg vært på Change-butikken og fått målt meg... 65F? Eller 70E av og til. Begge str. (spesielt 65F) er veldig vanskelig å finne i butikker!! Og så klarer jeg ikke helt finne ut av hva denne str tilsvarer i f.eks UK-str Har lyst til å handle på Victorias Secret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå