Nalaya Skrevet 10. oktober 2012 #23101 Skrevet 10. oktober 2012 Hei hei. Jeg ønsker også å være med her. Skal opereres 18. oktober, og begynner å bli veldig spent. Noen som har erfaringer med dr. Ørner i Bergen? Jeg skal legge inn over brystmuskel, og er usikker på om jeg skal legge inn 260 eller 280. Ønsker å ha dette som min fine lille (litt større) hemmelighet, er derfor redd for at det skal bli for mye. Jeg er 170 høy og veier ca 65 kg. Noen som har en sportsbh å anbefale meg. Får en på klinikken, men jeg trenger vel en til? Velkommen :D Da skal du opereres dagen etter meg, superspennende! Jeg er 173 og veier bare 53 kilo, men jeg skal legge inn 295 over muskel, da blir jeg nok en stor c eller liten d. Så for din del tror jeg at jeg hadde gått for det største, da implantatet alltid blir mindre når det kommer under huden Jeg skal bruke triumph tri active bhen hørt at den skal være bra, det var også den PK min anbefalte 1
kris123 Skrevet 10. oktober 2012 #23102 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har en Triumph tri action extreme som jeg kjøpte i tillegg til den jeg fikk på klinikken og den er jeg veldig fornøyd med :-)
Puppy😉 Skrevet 10. oktober 2012 #23103 Skrevet 10. oktober 2012 Nalaya: da er du vel begynt å bli bra spent du også:-) jeg går nok for 280. Pk mente det ville være mest riktig. Hvor kjøper man den sportsbhen? Skal du ha lenge fri fra jobb? 1
Puppy😉 Skrevet 10. oktober 2012 #23104 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kjenner noen som operert av han og de er veldig fornøyd i hvert fall :-) Så bra!! Fikk godt inntrykk, så satser på det blir bra!! Shit... Tenk at jeg virkelig skal få nye pupper. Det blir fantastisk:-) håper jeg...
kris123 Skrevet 10. oktober 2012 #23105 Skrevet 10. oktober 2012 De har Triumph tri action bhene på cubusbutikker i Bergen i hvert fall :-) 1
Saaaa Skrevet 10. oktober 2012 #23106 Skrevet 10. oktober 2012 Hei hei. Jeg ønsker også å være med her. Skal opereres 18. oktober, og begynner å bli veldig spent. Noen som har erfaringer med dr. Ørner i Bergen? Jeg skal legge inn over brystmuskel, og er usikker på om jeg skal legge inn 260 eller 280. Ønsker å ha dette som min fine lille (litt større) hemmelighet, er derfor redd for at det skal bli for mye. Jeg er 170 høy og veier ca 65 kg. Noen som har en sportsbh å anbefale meg. Får en på klinikken, men jeg trenger vel en til? Gå for 280. 20cc utgjør liten forskjell. Jeg tok 280, men har litt boobi greed så ønsker at jeg tok mer..
Puppy😉 Skrevet 10. oktober 2012 #23107 Skrevet 10. oktober 2012 Gå for 280. 20cc utgjør liten forskjell. Jeg tok 280, men har litt boobi greed så ønsker at jeg tok mer.. Ja, jeg gjør nok det. Er det vanlig at folk rundt deg forstår at man har tatt en BF? Har så lyst å ha det for meg selv, men vet ikke hva jeg gjør dersom noen spør meg direkte. Noen som har vært ute for en sånn problemstilling?
Puppedama Skrevet 10. oktober 2012 #23108 Skrevet 10. oktober 2012 Ja, jeg gjør nok det. Er det vanlig at folk rundt deg forstår at man har tatt en BF? Har så lyst å ha det for meg selv, men vet ikke hva jeg gjør dersom noen spør meg direkte. Noen som har vært ute for en sånn problemstilling? Jeg har lagt inn 350 under muskel og det er ingen som har kommentert de bortsett fra han som ser meg naken ^^
Puppy😉 Skrevet 10. oktober 2012 #23109 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har lagt inn 350 under muskel og det er ingen som har kommentert de bortsett fra han som ser meg naken ^^ Det var veldig godt å høre!!!
snuppsia Skrevet 10. oktober 2012 #23110 Skrevet 10. oktober 2012 Bare 6 dager til konsultasjon. Gleder meg! Misunnelig på dere som har tatt/skal ta snart! Enda litt over tre mnd til jeg skal i ilden!
kris123 Skrevet 11. oktober 2012 #23111 Skrevet 11. oktober 2012 Det er ingen som ser noe hvis ikke de vet det. Med mindre du tar veldig mye. Jeg har 355cc under muskel.
Nalaya Skrevet 11. oktober 2012 #23112 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg gleder meg helt sinnsykt! Nå er det bare 6 dager igjen! Om folk merker eller ikke merker at man har tatt bf spørs nok mye på hvordan man går kledd
Puppy😉 Skrevet 11. oktober 2012 #23113 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg gleder meg helt sinnsykt! Nå er det bare 6 dager igjen! Om folk merker eller ikke merker at man har tatt bf spørs nok mye på hvordan man går kledd Ja, jeg kommer nok til å være ganske påkledd på vinterstid. Om nøyaktig en uke er jeg på klinikken, klar for påfyll😊 1
Puppy😉 Skrevet 11. oktober 2012 #23114 Skrevet 11. oktober 2012 Bare 6 dager til konsultasjon. Gleder meg! Misunnelig på dere som har tatt/skal ta snart! Enda litt over tre mnd til jeg skal i ilden! Skjønner du blir utålmodig når du har bestemt deg😄
gulost90 Skrevet 11. oktober 2012 #23115 Skrevet 11. oktober 2012 Hei! Jeg har nettopp meldt meg inn i dette forumet, har prøvd å lese igjennom endel av innlegga, men det er jo så utrolig mange poster! Veldig bra forum btw!! Jeg skal legge meg under kniven den 19 okt. Gleder meg veldig! Ifølge legen ville han legge inn mellom 240-290. VELDIG usikker på hva jeg skal velge. Utifra alle før og etter bilder jeg har googlet opp på nettet blir det utrolig store forskjeller. Ønsker meg en stor c. Nå er jeg 163 høy, veier ca 54 kg og bruker 70b. Noen som har operert med nogenlunne likt utgangspunkt som meg, og evt samme implantatstr? Evt om man kan få titte på før og etter bilder?
~white lady~ Skrevet 11. oktober 2012 #23116 Skrevet 11. oktober 2012 Velkommen :D Da skal du opereres dagen etter meg, superspennende! Jeg er 173 og veier bare 53 kilo, men jeg skal legge inn 295 over muskel, da blir jeg nok en stor c eller liten d. Så for din del tror jeg at jeg hadde gått for det største, da implantatet alltid blir mindre når det kommer under huden Jeg skal bruke triumph tri active bhen hørt at den skal være bra, det var også den PK min anbefalte Får du virkelig lov til å legge over muskel når du er så tynn? Jeg er 169 cm og veier 54 kg, og det var ikke snakk om noe annet enn under muskel for min del, til tross for at jeg har nok hud å ta av, har jo ammet.
~white lady~ Skrevet 11. oktober 2012 #23117 Skrevet 11. oktober 2012 Kan forresten nevne at jeg var på konsultasjon i går, på Colloseumklinikken i Stavanger. Var inne knappe 20 min men kirurgen skjønte at jeg var godt informert om det meste fra før av. Blir 280 g på meg, medium profil. Men det er jo sånn de finner ut av under operasjonen. Poengterte iallefall flere ganger at jeg ville at det skulle se så naturlig som mulig ut... Og må legge under muskel, da jeg er ganske tynn på overkroppen. Har bestilt time nå, 18 des skal jeg under kniven...gru-gleder meg. Fått time klokka 11, så jeg får ikke spist noe før operasjonen. Lurer på om det er greit at man drikker smoothies? Må få i meg noe, ellers blir jeg så kvalm. Heldig at jeg slipper å ta fri fra jobb, nå har jeg juleferien å komme meg på
Puppedama Skrevet 11. oktober 2012 #23118 Skrevet 11. oktober 2012 Kan forresten nevne at jeg var på konsultasjon i går, på Colloseumklinikken i Stavanger. Var inne knappe 20 min men kirurgen skjønte at jeg var godt informert om det meste fra før av. Blir 280 g på meg, medium profil. Men det er jo sånn de finner ut av under operasjonen. Poengterte iallefall flere ganger at jeg ville at det skulle se så naturlig som mulig ut... Og må legge under muskel, da jeg er ganske tynn på overkroppen. Har bestilt time nå, 18 des skal jeg under kniven...gru-gleder meg. Fått time klokka 11, så jeg får ikke spist noe før operasjonen. Lurer på om det er greit at man drikker smoothies? Må få i meg noe, ellers blir jeg så kvalm. Heldig at jeg slipper å ta fri fra jobb, nå har jeg juleferien å komme meg på Du kan ikke spise eller drikke noe som helst. Ikke vann en gang.
Nalaya Skrevet 11. oktober 2012 #23119 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Får du virkelig lov til å legge over muskel når du er så tynn? Jeg er 169 cm og veier 54 kg, og det var ikke snakk om noe annet enn under muskel for min del, til tross for at jeg har nok hud å ta av, har jo ammet. Jepp, har litt brystvev fra før, og tykk hud på brystet Svært dreven kirurg jeg skal til, så jeg stoler fullt på han Glemte å legge til at jeg trener en del tung styrke også, så vil ikke at implantatene skal flytte på seg og ødelegge for styrken i pectoralis Endret 11. oktober 2012 av Nalaya
~white lady~ Skrevet 11. oktober 2012 #23120 Skrevet 11. oktober 2012 Du kan ikke spise eller drikke noe som helst. Ikke vann en gang. Hun jeg snakka med på klinikken sa jeg kunne spise inntil 6 timer før operasjonen og drikke inntil 2 timer før, så det stemmer ikke. Men jeg som skal opereres klokka 11 må da i såfall spise frokost klokka 04.30-05.00. Blir litt tidlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå