RosaPrinsesse Skrevet 6. oktober 2012 #23061 Skrevet 6. oktober 2012 Hei, og velkommen hit ! Jeg skal selv opereres hos Skolleborg på mandag Vi ble enige om at han skulle ta med to forskjellige str; 400 og 450 cc og se under operasjonen hva som så best ut for meg .. Jeg er 174 cm og veier 58-60 kg. Godt å høre at du har gode erfaringer med Skolleborg Nå ble jeg akkurat skikkelig nervøs, tenk bare TO dager igjen ! Ooooh, da gleder jeg meg til å få høre erfaringene dine! Ingenting å grue seg for, de er SÅ flinke på Colosseum! Alt gikk helt strålende forrige gang, merket ingenting til narkosen, smertelindringen er fullstendig tilstrekkelig, og Skolleborg er en utrolig dyktig og svært hyggelig kirurg! Mange grunner til at jeg ville tilbake til ham når jeg skulle opereres igjen. Heldige deg som snart ligger på bordet..! :D
RosaPrinsesse Skrevet 6. oktober 2012 #23062 Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Edit - svaret kom visst likevel! Endret 6. oktober 2012 av RosaPrinsesse
snuppsia Skrevet 6. oktober 2012 #23063 Skrevet 6. oktober 2012 Hei, og velkommen hit ! Jeg skal selv opereres hos Skolleborg på mandag Vi ble enige om at han skulle ta med to forskjellige str; 400 og 450 cc og se under operasjonen hva som så best ut for meg .. Jeg er 174 cm og veier 58-60 kg. Godt å høre at du har gode erfaringer med Skolleborg Nå ble jeg akkurat skikkelig nervøs, tenk bare TO dager igjen ! Blir sikkert å gå kjempebra! Jeg har enda 107 dager igjen å vente, ca..
snuppsia Skrevet 6. oktober 2012 #23064 Skrevet 6. oktober 2012 Noen som har operert hos plastikkirurgene? Ei venninne av meg skal operere seg der pga at de har så "lav" pris ifht. andre...
milla11 Skrevet 6. oktober 2012 #23065 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg er helt oversensitiv på brystvorten og området rundt på den ene sida, prikker og svir. En ren befrielse å ta av alt av klær nå og da... Noen gode råd? Hjelper ikke å smøre med krem heller
CupCakeSnuppa Skrevet 7. oktober 2012 #23067 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er helt oversensitiv på brystvorten og området rundt på den ene sida, prikker og svir. En ren befrielse å ta av alt av klær nå og da... Noen gode råd? Hjelper ikke å smøre med krem heller Det blir bedre! Jeg var ille en periode, men har blitt mye bedre Jeg liker også swegmark bhene veldig godt, man får tak i de på lindex. Jeg har også fortsatt en merkelig følelse i venstre bryst spesielt når jeg bøyer meg. Er også ganske øm på sidene av brystene fortsatt, og har ikke så mye følelse under brystvorta på høyre bryst. Gleder meg til ømheten gir seg!
kris123 Skrevet 7. oktober 2012 #23068 Skrevet 7. oktober 2012 Hvilken merkelig følelse har du når du bøyer deg? Jeg har også en merkelig følelse i venstre.
CupCakeSnuppa Skrevet 7. oktober 2012 #23069 Skrevet 7. oktober 2012 Hvilken merkelig følelse har du når du bøyer deg? Jeg har også en merkelig følelse i venstre. Det er så vanskelig å sette ord på.. det er ikke smertefullt, bare ubehagelig. Jeg er generelt mer øm på den siden, men jeg har også mer følelse der (kanskje noe med saken å gjøre?). Akkurat som at jeg kjenner implantatet bevege seg mer på den siden. jeg tror jeg har kommet frem til at det kan ha noe med det muskulære å gjøre også...? Det blir bedre for hver dag, men kjenner det fortsatt. Hvordan er det du opplever det kris 123?
kris123 Skrevet 7. oktober 2012 #23070 Skrevet 7. oktober 2012 Ja jeg har det sånn jeg og.. akkurat som om implantatet beveger seg litt i nedre kant inn mot løftene på en måte. Ubehagelig ja. Kan ha me muskelen å gjøre ja, men d e litt ekkelt. Jeg er litt mer hoven og har litt mer ubehag i den puppen enn den andre. Den andre merker jeg ikke så mye til. Hehe
kris123 Skrevet 7. oktober 2012 #23071 Skrevet 7. oktober 2012 Kløften skulle d stå.. ikke løftene.. klarer ikke redigere innlegg fra mobil :-s
snuppsia Skrevet 8. oktober 2012 #23072 Skrevet 8. oktober 2012 Kan man få den skyggekanten om man legger under muskel? Vil ha så store implanter det er plass til, tipper de blir litt sprengte.
lotte<3 Skrevet 8. oktober 2012 #23073 Skrevet 8. oktober 2012 god morgen jenter Nå er det 2 uker igjen, til jeg sitter supernervøs og klar for å gå inn til operasjon Idag slutter jeg på p-pillene og andre ting som er ''forbudt'' før en operasjon. Satt og las over listen med ''fy-fy''- ting, der stod det blant annet Magnyl-koffein og Novid med koffein Betyr dette at det er ikke lov med vanlig kaffe også?? Ble litt usikker Gleder meg veeeldig nå, og har blitt helt tullete i hodet av puppebilder, puppeforum, puppeblogger og puppe-drømmer om natta mannen min er nok også rimelig lei av puppe-prat Jeg bor i utlandet, så blir en liten flyreise til Oslo, der jeg møter mamma, som har flydd fra Ålesund for å være der med meg I Oslo skal vi bo hos min mors søster, som bor på Frogner, ikke langt unna klinikken. To dager etter operasjon håper jeg jeg er bra nok til flyreisen hjem til Ålesund, der jeg blir i 3 uker, før jeg setter snuten sørover igjen, til min kjære mann. Søstern min skal gifte seg 18 dager etter min operasjon, vil det da være mulig og skifte ut sports-bh med spileløs bh bare for en kveld?.. Tror ikke det hadde sett særlig fint ut med sports-bh under min lange tynn-stroppede kjole Er et lite intimt bryllup, så varer ikke ut i de små nattetimer.. 1
kris123 Skrevet 8. oktober 2012 #23074 Skrevet 8. oktober 2012 Fikk du ikke ta p-piller? Jeg har gått på det hele tiden og fikk beskjed om at det ikke var noe problem.
Nalaya Skrevet 8. oktober 2012 #23075 Skrevet 8. oktober 2012 Fikk du ikke ta p-piller? Jeg har gått på det hele tiden og fikk beskjed om at det ikke var noe problem. Jeg fikk samme beskjed som deg selv om alt om ibux, røyking, p-piller osv stod i skrivet jeg fikk med hjem etter konsultasjonen. Han sa at p-piller kunne øke sjansen for blodpropp om man skulle i operasjoner som varte lengre, da man ligger helt i ro. Jeg skal bare ha lokalbedøvelse, så jeg slapp :S Virker som det varierer fra sted til sted.
Nalaya Skrevet 8. oktober 2012 #23076 Skrevet 8. oktober 2012 god morgen jenter Nå er det 2 uker igjen, til jeg sitter supernervøs og klar for å gå inn til operasjon Idag slutter jeg på p-pillene og andre ting som er ''forbudt'' før en operasjon. Satt og las over listen med ''fy-fy''- ting, der stod det blant annet Magnyl-koffein og Novid med koffein Betyr dette at det er ikke lov med vanlig kaffe også?? Ble litt usikker Gleder meg veeeldig nå, og har blitt helt tullete i hodet av puppebilder, puppeforum, puppeblogger og puppe-drømmer om natta mannen min er nok også rimelig lei av puppe-prat Jeg bor i utlandet, så blir en liten flyreise til Oslo, der jeg møter mamma, som har flydd fra Ålesund for å være der med meg I Oslo skal vi bo hos min mors søster, som bor på Frogner, ikke langt unna klinikken. To dager etter operasjon håper jeg jeg er bra nok til flyreisen hjem til Ålesund, der jeg blir i 3 uker, før jeg setter snuten sørover igjen, til min kjære mann. Søstern min skal gifte seg 18 dager etter min operasjon, vil det da være mulig og skifte ut sports-bh med spileløs bh bare for en kveld?.. Tror ikke det hadde sett særlig fint ut med sports-bh under min lange tynn-stroppede kjole Er et lite intimt bryllup, så varer ikke ut i de små nattetimer.. Jeg har bare 9 dager igjen, og er heeeeeelt tussete Sitter på puppeforum til langt på natt. Pupper, pupper, pupper. Skal nesten bli deilig å slippe disse puppetankene hele tiden hehe
kris123 Skrevet 8. oktober 2012 #23077 Skrevet 8. oktober 2012 Oi, så du skal være våken? Min operasjon varte 1, 5 t menjmen jeg fikk likevel ta p-piller. Men d e nok litt forskjellig fra sted t sted. Tror ikke jeg hadde turd operasjon me bare lokalbedøvelse og at jeg var våken :-P
Nalaya Skrevet 8. oktober 2012 #23078 Skrevet 8. oktober 2012 Oi, så du skal være våken? Min operasjon varte 1, 5 t menjmen jeg fikk likevel ta p-piller. Men d e nok litt forskjellig fra sted t sted. Tror ikke jeg hadde turd operasjon me bare lokalbedøvelse og at jeg var våken :-P Mhm, men får valium da, så da blir man jo så medgjørlig hehe! Tåler narkose svært dårlig, så det passet meg svært bra
kris123 Skrevet 8. oktober 2012 #23079 Skrevet 8. oktober 2012 Hehe, ja hvis du ikke tåler narkose er d vel beste måte. Men jeg tror ikke jeg hadde taklet å være våken, jeg er altfor redd til det. Skal du ha under eller over muskel da!
Nalaya Skrevet 8. oktober 2012 #23080 Skrevet 8. oktober 2012 Hehe, ja hvis du ikke tåler narkose er d vel beste måte. Men jeg tror ikke jeg hadde taklet å være våken, jeg er altfor redd til det. Skal du ha under eller over muskel da! Skal ha over Tror ikke de som skal ha under muskel får lokalbedøvelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå