Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Snuppsia! :)

Før min operasjon så var jeg en liten 75b. Jeg fikk lagt inn 400g i hver pupp i moderat profil, har nå cirka C-cup, har ikke prøvd så mange bh`er enda, men det blir nok mer fra nå av! :) Jeg er 170cm og 63 kg :) Jeg endte opp med å operere meg ved Klinikk Stokkan i Tr.heim :) Er veldig fornøyd med resultatet! :D Masse lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når blir puppene gode å ta på???? Det må være ekstremt lite opphissende å ta på disse puppene her! Spesielt når jeg. Ligger på ryggen er de steinharde. Utrolig lite erotisk!

Skrevet

Velkommen Snuppsia!

Jeg har alltid visst at jeg skulle ta en brystoperasjon, jeg skjønte også i 18-års alder at de ikke kom til å bli noe større. Planen var å gjøre det etter amming, men da det ennå ikke er barn i sikte, valgte jeg å gjøre det forde da de sier at de fleste fint kan amme selv med silikon. Det er også veldig mange i min omgangskrets som har tatt ulike opr. med vellykket resultat, og det har vært betryggende. Men jeg er allikevel glad for at jeg ventet til jeg var 28år med å gjøre det :)

Puppedama: Det tar sikkert litt lengre tid før de blir myke på deg som har under muskel. Mine begynner nå å bli betydelig mye mykere og bevegelige og det er nå 4 uker siden min opr.

Jeg er fortsatt mest øm der de fettsugde og på yttersiden av brystene (mot armhulen), og den rare følelsen jeg har i venstre bryst når jeg bøyer meg begynner å bli litt mindre, men den er fortsatt der. Kjennes ut som det har noe med muskelen å gjøre.

Måtte stresse litt for å rekke et tog her om dagen, og da kjente jeg at jeg på ingen måte er klar for å begynne å jogge ennå. Var skikkelig øm i brystene etterpå bare av å gå hurtig.

Jeg var på Lindex igjen her om dagen og prøvde litt spileløse bher. Var på Kapahl også, men det var litt for høy "bestemorfaktor" på bhene uten spiler. Jeg har også prøvd noen amme-bher (ingen som ser det uansett..), da de stort sett er uten spiler. Jeg liker veldig godt undertøysavdelingen på Lindex altså. Handler aldri klær der, men undertøy er de virkelig gode på! Rikelig utvalg! Anbefales å ta en tur innom :)

Ser ut til at jeg stort sett kan bruke 80/85D. Det er faktisk større enn jeg forventet før opr :)

Skrevet

Til dere som lurer på hvordan anatomiske innlegg ser ut, spør kirurgen deres om å få se bilder når dere er på konsultasjon. Jeg fikk i hvertfall se bilder av folk med lignende utgangspunkt som meg!

Jeg har hørt/lest at de som først legger inn anatomiske og evt ønsker en ny opr senere, ofte da kan velge runde implantater også fordi man da har laget en ny lomme til brystet og at det da kan bli fint det også.

Jeg er i hvertfall kjempefornøyd med mine bryster nå! Jeg har fått masse mer pupp uten at de skriker "her er jeg", og den dagen jeg kan begynne å bruke pushup kommer de fint til å kunne skrike "her er jeg", hehe :)

Skrevet

Mitt eget brystvev er helt mykt,det er implantatene som er så harde. Jeg snakket aldri med kirurgen om cohesivitets grad. Det kan ha vært dumt :/

Skrevet

Hvor lenge lar dere puppene "lufte seg" hver dag? :fnise: Så stramt og tvangsaktig å ha på den bhén dag og natt... 13 dgr siden operasjon her.

Skrevet

Hvor lenge lar dere puppene "lufte seg" hver dag? :fnise: Så stramt og tvangsaktig å ha på den bhén dag og natt... 13 dgr siden operasjon her.

Jeg lufta de en times tid hver dag ca. Noen ganger mer, noen ganger litt mindre. Strikken er så stram at den lager røde merker. Godt med litt sirkulasjon!

Skrevet

Jeg har ikke følelse i den venstre puppen jeg, men høyre puppen kjenner jeg. Selvom det er null følelse under brystvorta på begge. Fler som har det sånn?:)

Men de har endelig begynt å myke seg opp og bli mer bevegelige:)

Skrevet

Jeg har kjøpt et par spileløse bher på ellos og de er kjempe gode og de ser ikke så værst ut heller. Når jeg fikk de tenkte jeg oj nå har jeg bestilt alt for stor str for de så kjempe store ut! Men de passet! Sånn er det forøvrig med alle bher jeg har prøvd, de ser ikke ut som noe som jeg passer, men så gjør jeg det! :) Artig!!

Skrevet

Jeg har ikke følelse i den venstre puppen jeg, men høyre puppen kjenner jeg. Selvom det er null følelse under brystvorta på begge. Fler som har det sånn?:)

Jeg hadde det også sånn. Men det er gått over :)

Skrevet

Jeg har null følelse i høyre brystvorte og under brystet. Krysser fingrene for at den følelsen kommer tilbake ^^
Skrevet

Dere sker kanskje at jeg har snakket om en blødning i høyre bryst? Nå tror jeg ikke det er blødning,men at lommen til implantatet er annerledes enn lommen på venstre. Nå er begge puppene myke,men de ser helt annerledes ut:( Haddenesten vært bedre om det var blødning da,for det ville i hvertfall bedret seg :(

Skrevet

Jeg har ikke følelse i den venstre puppen jeg, men høyre puppen kjenner jeg. Selvom det er null følelse under brystvorta på begge. Fler som har det sånn? :)

Lite følelse i venstre brystvorte her også, litt sår samtidig. Kjedelig med bhén som gnisser mot hele tiden.

Jeg er forresten altfor ny her til at jeg har funnet ut hvordan man lager sånn status nederst på innlegget, hvor du er operert, av hvem, hvor mye osv. Noen som kan svare meg på det?:)

Skrevet

Lite følelse i venstre brystvorte her også, litt sår samtidig. Kjedelig med bhén som gnisser mot hele tiden.

Jeg er forresten altfor ny her til at jeg har funnet ut hvordan man lager sånn status nederst på innlegget, hvor du er operert, av hvem, hvor mye osv. Noen som kan svare meg på det? :)

Øverst til høyre klikker du på nicket/navnet ditt, gå inn på profil -> endre profil (en rosa "knapp"), og da får du opp en liten liste på venstre side. Deriblandt "endre signatur". Det kan du lage din egen signatur :)

Skrevet

Hvordan er det med bading og sånn dere? Jeg har så lyst til å slenge med ned i badekaret, men vet ikke om det er så lurt at såra ligger i bløt over lengre tid?

Skrevet

Puppedama: Håper det ordner seg for deg! Jeg tror at det kommer til å gå seg til etterhvert, og er du i tvil, snakk med kirurgen. Jeg har bestemt meg for å ta kontakt med kirurgen om et par uker hvis ubehaget mitt når jeg bøyer meg gir seg. Gleder meg sånn til å begynne med lett trening! :) Bare det å gå fort gjør jo brystene helt ømme fortsatt. Snakket med en venninne som opererte seg for 1,5 år siden og hun sa at første løpetur var litt merkelig, men at hun nå ikke merker noe ubehag :)

Jeg har jo som tidligere nevnt hatt overfølsomme brystvorter, de har begynnt å roe seg litt ned, selv om de er mye mer følsomme enn før opr. Nå er det ikke ubehagelig i dusjen,bare når jeg skal tørke meg. Jeg er litt nummen på undersiden av brystvorta på begge sider, men mest på høyre side. Men jeg var værre, så jeg har store forhåpninger om at full førlighet vil komme tilbake :danse: Den klumpete huden som danner seg etter fettsugingen begynner også å forsvinne, og nå ser jeg at han har gitt meg en fin kontur på brystet :):hjerte:

Rett etter opr. skjønte jeg ikke hva jeg hadde begitt meg ut på. Angret ikke, for gjort er gjort, men det var så ubehagelig at jeg lurte på om jeg noen gang kom til å bli normal igjen. Nå kan jeg sitte for meg selv å se på TV f.eks. og plutselig komme på at jeg har silikon! Hehe :) Jeg ELSKER de nye puppene mine! Jeg hadde aldri trodd at jeg med det rare utgangspunktet jeg hadde med underutviklede bryster faktisk kunne få kvinnelige former. Hodet mitt har ikke fulgt helt med ennå, men når jeg ser meg i speilet og ser at hofter og bryster nå danner noe som kan ligne mer på et timeglass enn en pære :) hihi. Kvinneligheten de har gitt meg i utseendet, skal jeg adoptere i sinnet også! :hjerte:

Hvordan har dagene vært for dere andre puppedamer der ute?

Skrevet

Hvordan er det med bading og sånn dere? Jeg har så lyst til å slenge med ned i badekaret, men vet ikke om det er så lurt at såra ligger i bløt over lengre tid?

I mine papirer står det at jeg kan begynne å svømme etter 6 uker, men det står under aktivitet da. Men jeg vil tro at hvis du tar deg et bad når sårene faktisk er grodd, beholder teipen på, og skyller deg etter badet, burde det vel gå helt fint. Kanskje tilogmed gå litt uten bh etterpå sånn at hud og teip tørker skikkelig.

Husker ikke helt når du opererte deg? Var det på samme tid som meg omtrent?

Skrevet

I mine papirer står det at jeg kan begynne å svømme etter 6 uker, men det står under aktivitet da. Men jeg vil tro at hvis du tar deg et bad når sårene faktisk er grodd, beholder teipen på, og skyller deg etter badet, burde det vel gå helt fint. Kanskje tilogmed gå litt uten bh etterpå sånn at hud og teip tørker skikkelig.

Husker ikke helt når du opererte deg? Var det på samme tid som meg omtrent?

Okei, merker jeg lengter skikkelig etter å krype ned i badekaret !

Jeg opererte meg 17. september :)

Skrevet

Øverst til høyre klikker du på nicket/navnet ditt, gå inn på profil -> endre profil (en rosa "knapp"), og da får du opp en liten liste på venstre side. Deriblandt "endre signatur". Det kan du lage din egen signatur :)

Takk!

Skrevet

Jeg har kjøpt et par spileløse bher på ellos og de er kjempe gode og de ser ikke så værst ut heller. Når jeg fikk de tenkte jeg oj nå har jeg bestilt alt for stor str for de så kjempe store ut! Men de passet! Sånn er det forøvrig med alle bher jeg har prøvd, de ser ikke ut som noe som jeg passer, men så gjør jeg det! :) Artig!!

Hei Saaaa ! Ser du har operert deg i Bodø, hvilken kirurg? Skal operere meg hos Christian Busch, noen som har erfaring med han? Skal på konsultasjon om 13 dager, iiik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...