Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe deg en sportsbh på en av disse sportsbutikkene (Nike anbefaler jeg da :) )

Kjøpte meg en sånn ordentlig når jeg først tok silikon, gjerne en str større du normalt ville du ha brukt hvis det ikke hadde vært for sår. :)

Veldig komfortable! :)

Er det noen som har en sportsbh som ikke gnager så fælt på dissa såra, som kanskje har kanten litt under, og gir god nok støtte?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av hvilke nettsider? Hehe. Ser ingen linker :-P

Skrevet

Hvor lenge må dere andre gå med tape på såra? :) 3 mnd?

Skrevet

Hvor lenge må dere andre gå med tape på såra? :) 3 mnd?

3 måneder her:)
Skrevet

Hva hemmer dere mest i hverdagen 12 dgr etter inngrepet? Hva er mest vondt/vanskelig å få til?

Les: jeg blir gal av å se på alt som hoper seg opp av ting som skulle ha vært gjort i huset :omg:

Nb! Innleggene ble lagt under muskel...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kul på høyre bryst jeg. Akkurat i kløften. Vet ikke om det er akkurat der muskelen er åpnet eller hva det er,men jeg synes det er litt ekkelt. Har virkelig ikke lyst på noe hard kapsel...

Jeg har hard kapsel, har en hard kul på siden av den ene protesen .

Er ikke sikkert du har det , dra på kontroll på klinikken så får du sjekket d ut .

Skrevet

Jeg er på dag 11 og jeg syns ikke at noe hemmer meg lenger. Jeg rydder, srøvsuger, vasker gulv og det meste jeg ellers gjør. Det som plager meg mest er å sove på rygg, sover utrolig dårlig. Og brystbåndet plager meg fordi det ikke passer under klær.

Skrevet

Jeg har hard kapsel, har en hard kul på siden av den ene protesen .

Er ikke sikkert du har det , dra på kontroll på klinikken så får du sjekket d ut .

Æsj da :( Det var ikke godt nytt for min del :(
Skrevet

Hva hemmer dere mest i hverdagen 12 dgr etter inngrepet? Hva er mest vondt/vanskelig å få til?

Les: jeg blir gal av å se på alt som hoper seg opp av ting som skulle ha vært gjort i huset :omg:

Nb! Innleggene ble lagt under muskel...

Det samme som deg. Jeg blir helt gal av at jeg ikke får vaske :( Får ikke vaske før etter 4-5 uker!
Skrevet

Jeg tar ikke helt av med vasking og sånn altså. Hehe. Tar det veldig rolig og forsiktig så jeg ikke blir sliten og sånn. Men da går d fint :-)

Skrevet

Jeg er på dag 11 og jeg syns ikke at noe hemmer meg lenger. Jeg rydder, srøvsuger, vasker gulv og det meste jeg ellers gjør. Det som plager meg mest er å sove på rygg, sover utrolig dårlig. Og brystbåndet plager meg fordi det ikke passer under klær.

Jo, jeg MÅ jo gjøre noe! Men setter bort støvsuginga til mannen da:) Ille å sove på ryggen, våkner opp støl som bare det. Har (heldigvis...) ikke brystbånd jeg da, men skjønner godt at det er problematisk å få passet under klærne!

Skrevet

Det samme som deg. Jeg blir helt gal av at jeg ikke får vaske :( Får ikke vaske før etter 4-5 uker!

4-5 uker høres helt forferdelig ut! Fint bad og gulv etterhvert da... :fnise:

Skrevet

4-5 uker høres helt forferdelig ut! Fint bad og gulv etterhvert da... :fnise:

Det ER forferdelig!
Skrevet

hvorfor får dere ikke vaske på 4-5 uker??? :hakeslepp:

Er ikke det å bare vaske heeelt rolig? :klo:

Skrevet

Den høyre puppen min er ganske øm å litt hardere enn den venstre.. Den går litt lenger ut på siden også. Det er 20 dager siden op.

Er det helt vanlig? Tenker at jeg sikkert bekymrer meg litt unødig.. Kan det kansje være fordi jeg bruker høyre armen mer enn den venstre?

Skrevet

hvorfor får dere ikke vaske på 4-5 uker??? :hakeslepp:

Er ikke det å bare vaske heeelt rolig? :klo:

Det er fordi bevegelsen man bruker belaster pectoralis,og den muskel skal belastet minst mulig etter en sånn operasjon.
Skrevet

Hei! Har vært innom å lest på denne tråden siden 2008, endelig er det min tur til å skrive at jeg skal ta brystforstørrelse! Er 18 år om 3 mnd, har alltid vært like flatbrysta (til tross at jeg veier 75 kg og er 1.75 høy) og puppene drar ned helhetsinntrykket. Har enormt dårlig selvtillit pga dette og kvier meg for å vise meg naken for kjæresten. Har vært sikker på valget mitt i fire år nå, helt fra jeg var 13-14 har jeg tenkt "nårtid er det min tur å få pupper..". Så er sikker på valget mitt.

Skal på konsultasjonstime hos Teres Bodø 17 oktober, planlegger operasjon i midten av januar. Noen som har tatt silikon her? Jeg ønsker å få pupper som passer til kroppen min, D eller DD kanskje :-) Men det tar jeg opp med kirurgen min.

Høyprofil og moderat profil. Hva har du og hvordan kroppsbygning har du?

Hvor mange ml har du? Hvilken cup? Om du vil, oppgi vekt og bh str fra før!

Hvor opererte du deg?

Skrevet

Det er fordi bevegelsen man bruker belaster pectoralis,og den muskel skal belastet minst mulig etter en sånn operasjon.

Blir nok umulig for meg isåfall å ikke belaste den muskelen når man har smått å passe på :laugh:

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken profil jeg har, tror det er moderat :-P Hadde a-cup fra før, la inn 355 ml, under muskel, har nå c/d cup, fortsatt litt usikker da jeg ikke har prøvd så mange bher enda. Har 75c i den jeg fikk fra klinikken, men den er faktisk litt liten :-s 65 kg og 172 cm høy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...