Puppedama Skrevet 29. september 2012 #22981 Skrevet 29. september 2012 Litt mer sensitive på kulde ja, kjenner jeg. Finnes jo ull ammeinnlegg da! c",) ja,jeg bruker ammeinnlegg i ull ^^
Puppedama Skrevet 29. september 2012 #22982 Skrevet 29. september 2012 Jeg får også bruke Bh med spiler etter 6 uker. Men jeg må sove med sportsbh i 6 uker. Får ikke sove uten etter 3 uker i hvert fall. Tror ikke jeg kommer til å sove uten heller. Er livredd for å ødelegge disse fine puppene mine ^^,
milla11 Skrevet 29. september 2012 #22983 Skrevet 29. september 2012 Når kan man begynne å bruke arrtapene Mepiform istedenfor Mepore? Jeg har ikke kommet til dag 12 foreløpig, så har ikke tatt av noen tape.
kris123 Skrevet 29. september 2012 #22984 Skrevet 29. september 2012 Tror seriøst jeg skal gå til innkjøp av ammeinnlegg i ull da altså. Hehe. Ellers spørs det om disse puppene overlever vinteren :-P
Puppedama Skrevet 29. september 2012 #22985 Skrevet 29. september 2012 Tror seriøst jeg skal gå til innkjøp av ammeinnlegg i ull da altså. Hehe. Ellers spørs det om disse puppene overlever vinteren :-P Haha,vet akkurat hvordan du har det ja ^^
Pie84 Skrevet 29. september 2012 #22986 Skrevet 29. september 2012 Når kan man begynne å bruke arrtapene Mepiform istedenfor Mepore? Jeg har ikke kommet til dag 12 foreløpig, så har ikke tatt av noen tape. Jeg begynte med Mepiform tape etter 7-8 uker. Superfornøyd med den tapen. Litt dyr å bruke, men er så verdt det =)
Nalaya Skrevet 29. september 2012 #22987 Skrevet 29. september 2012 det er veldig ulik praksis fra sted til sted. Jeg har faktisk fått lov til å bruke BH med spiler etter 6 uker,det gleder jeg meg veldig til Det er mange steder de sier 6 måneder. Du har god grunn til å glede deg Det er samme greia på klinikk stavanger. Der må jeg bruke sportsbh i 6 uker dag og natt, men så på magisk vis kan jeg bruke både spile og til og med push up bh om jeg vil.. Ukene går ikke fort nok altså. 18 dager igjen
milla11 Skrevet 29. september 2012 #22988 Skrevet 29. september 2012 Jeg begynte med Mepiform tape etter 7-8 uker. Superfornøyd med den tapen. Litt dyr å bruke, men er så verdt det =) Takk for svar! Da skal jeg gjøre det. Verdt det i lengden, ja
henriiiette Skrevet 29. september 2012 #22989 Skrevet 29. september 2012 Hva er forskjellen på den mepiform og den som brukes rett etter op? Husker ikke helt hva den heter nå
milla11 Skrevet 29. september 2012 #22990 Skrevet 29. september 2012 Hva er forskjellen på den mepiform og den som brukes rett etter op? Husker ikke helt hva den heter nå Har lest/hørt at Mepiform gir mye bedre resultat ift hvordan arrene heler, altså de heler bedre med Mepiform. Som nevnt her en dyrere type arrtape, men helt sikkert verdt det!
tessa3 Skrevet 30. september 2012 #22991 Skrevet 30. september 2012 Hei. Hvilken tape skal jeg bruke på arrene i solarium? Finner ingenting om det på nettet.. Har så lyst på litt farge på kroppen! Noen som vet?
lotte<3 Skrevet 30. september 2012 #22992 Skrevet 30. september 2012 Hei. Hvilken tape skal jeg bruke på arrene i solarium? Finner ingenting om det på nettet.. Har så lyst på litt farge på kroppen! Noen som vet? vet i hvertfall at scanpore har både vanlig teip og en brun som er mot uv-stråling.. Har hørt at scanpore ikke er like bra som micropore, men om det bare er for en liten stund går det vel bra. Hadde likevel satset på og lagt en handuk over/brukt bikini for å beskytte arrene
kris123 Skrevet 30. september 2012 #22993 Skrevet 30. september 2012 Herregud nå er jeg så fornøyd med mine nye pupper:-P hehe. Har vært litt skeptisk en liten stund nå fordi jeg syns de ser så små ut med klær på. Men så i dag prøvde jeg litt kjoler med utringning og en annen type sportsbh under noe klær og sånn og det ser kjempefint ut! Problemet jeg har under klær og sånn nå er den ekle sportsbhen jeg fikk fra klinikken og pressbåndet. Behn får puppene til å skli så mye utover på siden på en måte og presser de sånn inn og de får en trekanter form. Nå er jeg ikke noe skeptisk lenger for nå det jeg at om 5 uker får jeg bruke hvilken Bh jeg vil og der kommer til å se kjempefint ut! Owee! Hehe. Bare et lite gledesutbrudd herfra :-D 1
Puppedama Skrevet 30. september 2012 #22994 Skrevet 30. september 2012 Herregud nå er jeg så fornøyd med mine nye pupper:-P hehe. Har vært litt skeptisk en liten stund nå fordi jeg syns de ser så små ut med klær på. Men så i dag prøvde jeg litt kjoler med utringning og en annen type sportsbh under noe klær og sånn og det ser kjempefint ut! Problemet jeg har under klær og sånn nå er den ekle sportsbhen jeg fikk fra klinikken og pressbåndet. Behn får puppene til å skli så mye utover på siden på en måte og presser de sånn inn og de får en trekanter form. Nå er jeg ikke noe skeptisk lenger for nå det jeg at om 5 uker får jeg bruke hvilken Bh jeg vil og der kommer til å se kjempefint ut! Owee! Hehe. Bare et lite gledesutbrudd herfra :-D Kjenner følelsen! Når jeg ser meg selv med klær på så blir jeg egentlig litt skuffet,men når jeg ser meg uten klær så blir jeg nesten overveldet ^^,
kris123 Skrevet 30. september 2012 #22995 Skrevet 30. september 2012 Hehe ja. Akkurat sånn her og. Kommer til å bli en helt ny verden når jeg kan begynne å bruke skikkelig Bh igjen. Under 5 uker igjen :-D hehe.
gtfo Skrevet 30. september 2012 #22996 Skrevet 30. september 2012 De har anatomiske jo, veit det ikke er pris på det på nettsiden. Men fikk tilbud på pris på konsultasjon;) alle tre klinikker jeg var på konsultasjon hos hadde begge deler. Ville bare dele min erfaring:) ååh.. trodde ikke de hadde det jeg! Takk for at du delte din erfaring med meg Føler alikavel at jeg er nødt til å stole på min kirurg, er jo en grunn til at han anbefaler meg det han anbefaler meg. Han skal vist nok være veldig dyktig og privatklinikker er jeg avhengig av at kundene er fornøyde. Tenker også at det må være noe for meg når de ikke tørr å operere inn runde. :O Så nå etterpå at jeg nesten svarte litt frekt, var ikke meningen altså! Skrev bare veldig fort!! Beklager!
Puppedama Skrevet 30. september 2012 #22997 Skrevet 30. september 2012 Hehe ja. Akkurat sånn her og. Kommer til å bli en helt ny verden når jeg kan begynne å bruke skikkelig Bh igjen. Under 5 uker igjen :-D hehe. Gleder meg enormt selv! 3uker og 2 dager igjen ^^
gtfo Skrevet 30. september 2012 #22998 Skrevet 30. september 2012 Så hyggelig med så mange nye folk her inne da! Jeg har Operert meg på Fornebuklinikken, anatomisk protese, og er kjempefornøyd! Brystene er virkelig runde, og jeg er kjempefornøyd med resultatet så langt! Ikke vær redd for at anatomiske proteser skal se rart ut, blir du anbefalt det, er det mest sannsynlig en grunn til det. Jeg hadde også lite pupp under brystvorta, og føler i grunn at operasjonen har hatt størst forskjell akkurat der. Nå har jeg masse pupp under! Jeg synes også at overgangen på oversiden er naturlig og fin Hatt en veldig bra puppe-dag i dag. Digg å kjenne at det går rette veien! Og i forhold til mykhet, er blir de bare mykere og mykere! Når jeg fikk holde i et silikonimplantat for første gang var jeg overrasket over hvor myke og naturlige de føltes! Man trenger ikke å være redd for at de blir to harde klumper! Søk på youtbe og de på videoer av likesinnede som har gått igjennom dette! Bevegelige blir puppene så absolutt etterhvert! Men husk at brystene utvikler seg hele tiden, og det "endelige resultatet" kan man først bedømme etter 1år! De skal synke, og finne sin plass i kroppen Ja er nemmelig litt redd den rare formen på de anatomiske! BRystene dine høres flotte ut! Ja har sett bilder av folk rett etter at de har tatt silikon, det ser jo heelt rart ut! :D Vet du om noen nettsider med før og etter bilder av anatomiske innlegg? Takk for svar! føler meg kanskje litt roligere nå! :D
gtfo Skrevet 30. september 2012 #22999 Skrevet 30. september 2012 Syns "fyllet" er veldig bra. De første to ukene hadde jeg noe hevelser, så hadde veldig pusheffekt hele tiden. Nå som muskelen har sluppet litt(er 3 uken siden op.dag så er kan jo hende muskelen vil slippe enda litt mer) ser de egentlig mest ut som ekstremt fine/faste og ekte pupper. Føler de som legger inn anatomiskeinnlegg ofte får en mer naturlig overgang mellom brystkasse og bryst, noe mine har fått alt nå selvom det ikke er så lenge siden jeg opererte. Jeg mener str på mine er 335 gram, men husker faktisk ikke helt. Str var det kirurgen som avgjorde for meg. Ettersom jeg er veldig smal i overkroppen, bruker 60-65 i bh, var dette det største jeg kunne gå med tanke på bredden til implantatet. jeg synes det er en veldig fin str, ville ikke hatt større eller mindre om skulle gjort det igjen. kan virkelig annbefalle Fornebuklinikken på det varmeste. Alle jeg møtte der var venlige og jeg følte meg i gode hender hele tiden. Lykke til Er liksom redd de blir å se FOR naturlige ut, vil ikke ha FOR naturlige bryst. Er det veldig stor forskjell på fyllet oppe og nede? Har bare hørt positive ting om fornebu, har hørt noe negativt med det har skjedd for flere år siden, da det var andre kirurger der mener jeg. Vil bare informere om at dere får lov å dele bilder dere som har anatomiske innlegg, eller kanskje linke meg til noen andre som har?? :D:D:D:D:D:D har sett lite bilder av det..
henriiiette Skrevet 30. september 2012 #23000 Skrevet 30. september 2012 Er det noen som har en sportsbh som ikke gnager så fælt på dissa såra, som kanskje har kanten litt under, og gir god nok støtte?:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå