Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg har jo allerede anbefalt Fornebuklinikken til deg, og har ikke noe annet enn positivt å si :rosasmil: Så kan jeg jo svare på det om røyking. Det er ikke noe krav at man skal slutte å røyke før en brystforstørrelse (bare ved brystløft i tillegg). I etterkant blir det derimot anbefalt å ikke røyke på 2 uker. Dette er for at arrene skal få best mulighet til å gro. Nikotin kan sinke sårhelingen.

Tusen takk for svar:) Hva er best av under eller over muskel da? Det er vel noe legen kanskje hjelper med å bestemme? Vil at det skal se mest mulig normalt ut. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man spinkel og har lite brystvev er under muskelen tingen. Trener man mye bryst, vil det se rart ut når med implantater under muskel. Har man mye "tomt" vev og heng, vil nok mange kirurger foretrekke å legge implantater over for å fylle ut vevet en har. Da vil det gjerne bli rart med implantater under muskel, siden henget er over muskel.

Anbefaler deg å også lese deg gul og grønn på www.justbreastimplants.com

Ellers holder jeg på med røykeslutt selv. Ikke pga. operasjon da. Har fått champix som er nevnt i siste dag som røyker tråden på kropp og helseforumet.

Til syvende og sist anbefales det å ha tre konsultasjoner på forskjellige steder for å finne den legen som du føler er best for deg. Ha gjerne alt det du lurer på med deg på et ark, for det er så lett å glemme ting under en konsultasjon.

Lykke til med valget og håper du atter en gang får pupper du er stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, takk! har hørt om rippling, men innbilte meg at det som regel forekom hos dem med litt større innlegg enn meg. men godt å høre at det ikke er uvanlig.

jeg sover litt på magen nå, men synes ikke det er så veldig behagelig. er vel mest mentalt, egentlig... at jeg er redd for å "skvisje" dem i stykker :)

Rippling forekommer i alle implantater med flytende innhold, det er bare det at hos kvinner med lite brystvev kjennes det, i forskjellig grad, avhengig av hvor mye brystvev man har :)

Ikke vær redd for å skvise dem.. Ei jeg kjenner fikk lov å stå og trampe og hoppe på implantatene hos kirurgen.. Og tenk...de sprakk ikke! ;) De implantatene som lages nå til dags er av svært god kvalitet og grundig testet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! jeg plages sånn med puppene mine enda etter siste op. i mars med brystløft og nye implantater. Har fått grusomme arr rundt nipplene og de henger snart igjen.. er så skuffet. Er det noen her som vet om det er noen op. som er mulig få gjort under muskelen eller skofte "lommer" eller hva som helst for å få brystene og implantatene til å sitte høyere ?? Og for å korrigere arr ?? Cee Cee ?? du har vel enormt peiling på dette ;-) Håper på masse svar.....*fortvilt*

Kjipt å høre du plages :(

Jeg ser du har ganske store implantater. Dette vil gjøre at tyngdekraften trekker brystene ned, med mindre du har en utrolig støttende BH på. Ala bestemors BH.

Dersom du kan bli fornøyd og trives med litt mindre implantater vil jeg anbefale deg å ta en brystreduksjon og få lagt inn mindre implantater samtidig.

Arrkorreksjon utføres av Colusseumsklinikkene vil jeg tro. :)

Lykke til og hold oss oppdatert :)

Mvh

CeeCee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over en mnd til jeg skal til pers, men jeg gruer meg til operasjonen allerede... Er det noen som kan fortelle meg litt om operasjonen og nermeste tid etter, som gjør at det ikke virker så skummelt...?? :gråte: Har jeg noe å se frem til/grue meg til..?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny silikonberte :sexy:

Heisann! Har lest litt i kulissene her ei stund, og bestemte meg for å endelig registrere meg nå.

Jeg er gift, har to barn, er snart 34 år, og har hatt små pupper hele livet. Har tenkt på operasjon siden jeg var 16, så det var jammen på tide å få gjort noe med det :fnise: Jeg er 172 cm høy, og veier ca 58 kg. Hadde 70B cup før operasjonen, og fikk lagt inn 260ml silikon over muskel forrige mandag. Nå måler jeg 70D :danse:

Selve operasjonen er det ingenting å kvi seg til. Jeg var ganske kvalm etter at jeg våknet, men kom meg så snart jeg fikk kastet opp. Var helt sengeliggene i 2 dager, så begynte jeg sakte men sikkert å gå mer og mer. Nøyaktig 1 uke etter operajonen følte jeg ingen store smerter lenger, og det er herlig! Jeg hadde min mor hos meg fra mandag til lørdag, og det var til enormt stor hjelp!

Håper å komme i kontakt med flere som har gjort dette, og dele erfaringer og gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er over en mnd til jeg skal til pers, men jeg gruer meg til operasjonen allerede... Er det noen som kan fortelle meg litt om operasjonen og nermeste tid etter, som gjør at det ikke virker så skummelt...?? :gråte: Har jeg noe å se frem til/grue meg til..?? :klø:

åh... jeg vet hvordan du har det. kvelden før operasjon var jeg idiot (!) nok til å se et program på tv som handlet om folk som hadde våknet opp under narkose, men som ikke fikk gitt beskjed om dette.. så de ble operert ved bevissthet. (dette skjer omtrent aldri, altså... det programmet var bare dustete, og skikkelig skremsels-propaganda). var så redd da jeg kom til klinikken at jeg skalv. jeg fortalte kirurgen at jeg var dødsredd for narkosen, og at jeg var livredd for å våkne opp, og kjenne all smerten, men han beroliget meg veldig. jeg var førstemann den dagen, så jeg gikk inn i operasjonssalen, og tok av meg på overkroppen. så la jeg meg på benken, og fikk beroligende i armen.

plutselig ble det vanskelig å fokusere, og øynene gled igjen. det var bare behagelig, og redselen ga seg i det samme jeg fikk beroligende.

etter to timer våkner jeg i en seng. ingen smerter. bare veldig, veldig glad! og stolt av meg selv! èn ting er å planlegge et slikt inngrep, men det er noe helt annet å faktisk gjennomføre :)

etter enda noen timer, kommer en sykepleier med mer smertestillende. hun vil at jeg skal sette meg opp i sengen. det klarer jeg ikke, så hun må dytte meg opp. det gjorde vondt. men det gir seg etterhvert. det er likevel såpass ubehagelig at jeg slenger meg ned igjen når hun går...

etter nok en time kommer kjæresten min, og vi drar. bilturen går ok. jeg hyler at han må kjøre forsiktig, og holder godt fast rundt puppene mine. som by the way er enooorme!

jeg var forferdelig emosjonell den dagen, og gråt av sinne når kjæresten min kjøpte feil brus til meg, og sånn... datteren min passet på å slå meg drithardt på den ene puppen, men tross at det var grusomt vondt, gikk det fint :)

alt gikk egentlig fint. jeg kastet opp når jeg måtte reise meg, for det var vondt, og jeg ble svimmel, men alt i alt gikk det bra. jeg var sengeliggende i en uke, og hadde store smerter i to, men så lenge jeg tok det rolig, var det ikke noe problem. puppene krympet kjempemasse, og jeg så ikke lenger så vanskapt ut :fnise:

snart skal jeg på tre-måneders kontroll. jeg er så glad for at jeg gjorde det, selv om jeg var redd. og smertene fikk meg heller ikke til å angre... jeg er bare glad og fornøyd :)

oi! dette ble kjempelangt... du må ha masse, masse lykke til, iallefall! og det er helt normalt å grue seg! be om å få noe beroligende med en gang du kommer. det hjelper masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, camcam!

velkommen i klubben :) er så deilig med et sted man kan stille spørsmål om silikon uten å bli dømt nord og ned. her klarer folk å støtte hverandre, og det betyr så mye. jeg bryr meg genuint om hvordan det går med alle dere andre, og jeg synes det er så spennende med oppdateringer... er jo lenge siden min operasjon, men jeg finner jo nye ting å lure på hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen alle sammen:)

opererte da i går, og må si det gikk som en drøm:) ble kjempe godt mottatt på fornebu, var jo ikke noe å grue seg til det her:) de var så koselige der, og tok kjempe godt vare på meg. var den første inne til operasjon, så reiste jo fra hjemme halv 5 om morran, hadde time kvart over sju:P fikk ei seng og fikk skiftet, og fikk til og med ha på joggebuksa mi under den skjorte tinge, jeg frøs så fælt ama:P he he.

så ble jeg hentet rett etterpå og gikk inn og la meg på operasjonssenga, fikk ei kanyle satt inn i armen og mer husker jeg egentlig ikke:) våknet rundt tolv, og følte meg faktisk veldig fresh:) hadde vistt grått litt tidligere og bedt sykesøsteren gå ut, men dette husker jeg ikke:P he he.. var nok i halvsøvne:)

hadde ingen smerter når jeg våknet... ei kjempe herlig sykesøster kom å spurte om jeg var sulten, så jeg fikk varmt rundstykke, te og vann, og det var kjempe godt da:)))

etter dette ringte dem veninna mi som var med meg, og hun hentet meg så reiste vi på hotellet:) tok det med ro hele kvelden, og sov ganske godt natt til i dag:) skal ikke si det var super godt å stå opp i dag, var godt med ett dytt i ryggen:) nå har jeg litt vondt, men ikke veldig.. klarer fint å være opp, men merker at kroppen har vært gjennom litt for sover litt sånn hver tredje time:) hihi..

var inne på kontroll halv ti i dag før jeg reiste hjem, og alt så kjempe bra og puppene var kanon!!!! ble så han la inn 289 i hver:D nyyydelig:)))) love them;)

blir spennende å se hvordan dem blir etterhvert da, for nå står dem rett ut og er steinharde;) he he.. går seg litt på plass etterhvert:)

må bare si til alle osm skal i ilden at dette er ikke noe grue seg til:) gikk som en drøm for min del.

eneste negativet med min operasjon var at jeg tålte ikke pinex forte som jeg fikk som smerte stillende, så hadde en runde med oppkast før i dag, men fikk med andre etter kontollen så det ordnet seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb

opererte da i går, og må si det gikk som en drøm:) ble kjempe godt mottatt på fornebu, var jo ikke noe å grue seg til det her:) de var så koselige der, og tok kjempe godt vare på meg. var den første inne til operasjon, så reiste jo fra hjemme halv 5 om morran, hadde time kvart over sju:P fikk ei seng og fikk skiftet, og fikk til og med ha på joggebuksa mi under den skjorte tinge, jeg frøs så fælt ama:P he he.

så ble jeg hentet rett etterpå og gikk inn og la meg på operasjonssenga, fikk ei kanyle satt inn i armen og mer husker jeg egentlig ikke:) våknet rundt tolv, og følte meg faktisk veldig fresh:) hadde vistt grått litt tidligere og bedt sykesøsteren gå ut, men dette husker jeg ikke:P he he.. var nok i halvsøvne:)

hadde ingen smerter når jeg våknet... ei kjempe herlig sykesøster kom å spurte om jeg var sulten, så jeg fikk varmt rundstykke, te og vann, og det var kjempe godt da:)))

etter dette ringte dem veninna mi som var med meg, og hun hentet meg så reiste vi på hotellet:) tok det med ro hele kvelden, og sov ganske godt natt til i dag:) skal ikke si det var super godt å stå opp i dag, var godt med ett dytt i ryggen:) nå har jeg litt vondt, men ikke veldig.. klarer fint å være opp, men merker at kroppen har vært gjennom litt for sover litt sånn hver tredje time:) hihi..

var inne på kontroll halv ti i dag før jeg reiste hjem, og alt så kjempe bra og puppene var kanon!!!! ble så han la inn 289 i hver:D nyyydelig:)))) love them;)

blir spennende å se hvordan dem blir etterhvert da, for nå står dem rett ut og er steinharde;) he he.. går seg litt på plass etterhvert:)

må bare si til alle osm skal i ilden at dette er ikke noe grue seg til:) gikk som en drøm for min del.

eneste negativet med min operasjon var at jeg tålte ikke pinex forte som jeg fikk som smerte stillende, så hadde en runde med oppkast før i dag, men fikk med andre etter kontollen så det ordnet seg:)

Gratulerer med nye pupper :sexy: Så bra at alt gikk fint og du er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer, luzy!

så fint at alt gikk bra. blir så imponert over dere som rusler rundt dagen etter... herregud, har jeg verdens laveste smerteterskel, liksom? jeg som fødte uten bedøvelse, og greier... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, camcam!

velkommen i klubben :) er så deilig med et sted man kan stille spørsmål om silikon uten å bli dømt nord og ned. her klarer folk å støtte hverandre, og det betyr så mye. jeg bryr meg genuint om hvordan det går med alle dere andre, og jeg synes det er så spennende med oppdateringer... er jo lenge siden min operasjon, men jeg finner jo nye ting å lure på hele tiden :)

Tusen takk, milla-mor :klemmer:

Hyggelig å få være med i klubben!

Jeg sitter med så utrolig mange tanker og følelser for tiden! Er bare såå fornøyd med puppene mine, samtidig som jeg er så spent på hvor mye de kommer til å forandre seg fremover. Jeg er nå 9 dager post-op, og har silikon over muskel. Noen som vet om de kommer til å forandre seg særlig mer fremover? De ser ganske "ferdige" ut, bortsett fra at i profil har jeg ikke fått den naturlige buen under ennå. Men størrelsemessig, tenkte jeg.

Jeg var forresten på Hennes & Mauritz i går og ville bare testprøve noen BHer for morro skyld (er jo sportsbher det går i fremdeles). Men i hele butikken, var det kun 1 eneste BH som passet! Og det var 75D! Før brukte jeg 75A (egentlig skulle jeg brukt 70, da jeg er 70 cm under bryst), og har altså gått opp 3 størrelser! Synest dette er rart, da jeg bare har lagt inn 260 ml. Er det noen andre som har opplevd så stor forskjell i cup-størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luzy; Gratulerer med nye pupper! :klemmer:

Det ser ut som vi hadde en nesten identisk opplevelse av operasjonen, bortsett fra at jeg ikke kastet ut sykepleieren, da :fnise: Men jeg også kastet opp av Pinex Forten, og fant fort ut at det var lurt å ha mat innabords før jeg tok smertestillende.

Mine pupper var også veldig harde og stakk rett ut de første dagene. Men nå er de mye mykere og finere :-D

Har du lagt de over eller under muskel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny silikonberte :sexy:

Heisann! Har lest litt i kulissene her ei stund, og bestemte meg for å endelig registrere meg nå.

Jeg er gift, har to barn, er snart 34 år, og har hatt små pupper hele livet. Har tenkt på operasjon siden jeg var 16, så det var jammen på tide å få gjort noe med det :fnise: Jeg er 172 cm høy, og veier ca 58 kg. Hadde 70B cup før operasjonen, og fikk lagt inn 260ml silikon over muskel forrige mandag. Nå måler jeg 70D :danse:

Selve operasjonen er det ingenting å kvi seg til. Jeg var ganske kvalm etter at jeg våknet, men kom meg så snart jeg fikk kastet opp. Var helt sengeliggene i 2 dager, så begynte jeg sakte men sikkert å gå mer og mer. Nøyaktig 1 uke etter operajonen følte jeg ingen store smerter lenger, og det er herlig! Jeg hadde min mor hos meg fra mandag til lørdag, og det var til enormt stor hjelp!

Håper å komme i kontakt med flere som har gjort dette, og dele erfaringer og gode råd.

Hei camcam :)

Gratulerer med nye pupper!!! Jeg er desverre ikke kommet like langt som deg. Skal til pers først i oktober. Veldig misunnelig!! :jepp:

Du har funnet rette stedet for å komme i kontakt med flere som har gjort det samme som deg. Alle er, som du vil merke, super hyggelige her inne, og folk deler gjerne sine opplevelser og tips. :klemmer:

Så velkommen hit!

-Perle77-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh... jeg vet hvordan du har det. kvelden før operasjon var jeg idiot (!) nok til å se et program på tv som handlet om folk som hadde våknet opp under narkose, men som ikke fikk gitt beskjed om dette.. så de ble operert ved bevissthet. (dette skjer omtrent aldri, altså... det programmet var bare dustete, og skikkelig skremsels-propaganda). var så redd da jeg kom til klinikken at jeg skalv. jeg fortalte kirurgen at jeg var dødsredd for narkosen, og at jeg var livredd for å våkne opp, og kjenne all smerten, men han beroliget meg veldig. jeg var førstemann den dagen, så jeg gikk inn i operasjonssalen, og tok av meg på overkroppen. så la jeg meg på benken, og fikk beroligende i armen.

plutselig ble det vanskelig å fokusere, og øynene gled igjen. det var bare behagelig, og redselen ga seg i det samme jeg fikk beroligende.

etter to timer våkner jeg i en seng. ingen smerter. bare veldig, veldig glad! og stolt av meg selv! èn ting er å planlegge et slikt inngrep, men det er noe helt annet å faktisk gjennomføre :)

etter enda noen timer, kommer en sykepleier med mer smertestillende. hun vil at jeg skal sette meg opp i sengen. det klarer jeg ikke, så hun må dytte meg opp. det gjorde vondt. men det gir seg etterhvert. det er likevel såpass ubehagelig at jeg slenger meg ned igjen når hun går...

etter nok en time kommer kjæresten min, og vi drar. bilturen går ok. jeg hyler at han må kjøre forsiktig, og holder godt fast rundt puppene mine. som by the way er enooorme!

jeg var forferdelig emosjonell den dagen, og gråt av sinne når kjæresten min kjøpte feil brus til meg, og sånn... datteren min passet på å slå meg drithardt på den ene puppen, men tross at det var grusomt vondt, gikk det fint :)

alt gikk egentlig fint. jeg kastet opp når jeg måtte reise meg, for det var vondt, og jeg ble svimmel, men alt i alt gikk det bra. jeg var sengeliggende i en uke, og hadde store smerter i to, men så lenge jeg tok det rolig, var det ikke noe problem. puppene krympet kjempemasse, og jeg så ikke lenger så vanskapt ut :fnise:

snart skal jeg på tre-måneders kontroll. jeg er så glad for at jeg gjorde det, selv om jeg var redd. og smertene fikk meg heller ikke til å angre... jeg er bare glad og fornøyd :)

oi! dette ble kjempelangt... du må ha masse, masse lykke til, iallefall! og det er helt normalt å grue seg! be om å få noe beroligende med en gang du kommer. det hjelper masse :)

Tusen takk for historien. Hjelper å høre at det gikk så bra med deg.

Har pratet med samboeren min en del om pupper nå. Han har villet la det helt være opp til meg hva jeg vil gjøre, men nå som jeg har sagt at jeg virkelig vil gjennomføre det, så er han kjempe støttende. Hjelper det og. :)

Igjen, takk for hjelp til å roe meg... :klemmer:

(kommer nok til å være mer nervøs når det nærmer seg...)

-Perle77-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nye pupper!! :ler:

-Perle77-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tusen takk, milla-mor :klemmer:

Hyggelig å få være med i klubben!

Jeg sitter med så utrolig mange tanker og følelser for tiden! Er bare såå fornøyd med puppene mine, samtidig som jeg er så spent på hvor mye de kommer til å forandre seg fremover. Jeg er nå 9 dager post-op, og har silikon over muskel. Noen som vet om de kommer til å forandre seg særlig mer fremover? De ser ganske "ferdige" ut, bortsett fra at i profil har jeg ikke fått den naturlige buen under ennå. Men størrelsemessig, tenkte jeg.

Jeg var forresten på Hennes & Mauritz i går og ville bare testprøve noen BHer for morro skyld (er jo sportsbher det går i fremdeles). Men i hele butikken, var det kun 1 eneste BH som passet! Og det var 75D! Før brukte jeg 75A (egentlig skulle jeg brukt 70, da jeg er 70 cm under bryst), og har altså gått opp 3 størrelser! Synest dette er rart, da jeg bare har lagt inn 260 ml. Er det noen andre som har opplevd så stor forskjell i cup-størrelse?

hmm... blir nesten litt redd for å svare, for dette er så kjempeindividuelt... men mine forandret seg i ca seks uker. fra å være gigantiske pupper som sto rett ut, har de krympet til en naturlig str, og fått et fint heng. jeg tror nok du bør belage deg på litt forandring, ja, men til det bedre vil jeg tro :) jeg syntes mine var perfekte som de var, og ville ikke ha noe forandring, men de er jo enda finere nå! kjempenaturlige!

hvis du prøvde 75d, men egentlig bruker 70... vil ikke det si at du er 70e? det er det samme som meg, isåfall :)

gikk fra 70c til 70e med 380ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luzy; Gratulerer med nye pupper! :klemmer:

Det ser ut som vi hadde en nesten identisk opplevelse av operasjonen, bortsett fra at jeg ikke kastet ut sykepleieren, da :fnise: Men jeg også kastet opp av Pinex Forten, og fant fort ut at det var lurt å ha mat innabords før jeg tok smertestillende.

Mine pupper var også veldig harde og stakk rett ut de første dagene. Men nå er de mye mykere og finere :-D

Har du lagt de over eller under muskel?

hei camcam:)

har lagt de over muskel:) når hadde du operasjon da? puppene mine er 3 dager gamle i dag;) hihi, og jeg er bare kjempe stolt av dem :fnise: håper de vil synke litt da.. for de er litt voldsomme "oppe" enda, og "lite pupp" under hvis du skjønner

:lol: men håper det går seg til:) ellers er de kanon fine! spent på hvilden str de blir da.. la som sagt inn 289 i hver.. regner med jeg blir en 75d/80c:) tror jeg uans går opp til 80 rundt, for 75 er akk stramt på ytterste hakket, og da kan jeg nok likeså gjerne gjøre det:) (lettere å finne 80c enn 75d tror jeg... og 80 er det litt lenger spile)

ellers går alt helt fint nå, eneste som plager meg er att strikken på den "deilige" bh`n strammer slik rett over såret, men det er på en måte der den sitter riktig.. så må jo bare sitte der.. enda nå har jeg jo plaster over enda også :klø:

men men.. må jo renge med litt;)

kjempe godt å snakke med noen som også akk har operert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett spørsmål.. noen som vet ca når "presset" gri seg? opererte på mandag.. skal på jobb igjen onsdag, men slik det er i dag kunne jeg ikke jobbet.. utrolig vondt å stå oppreist.. presser veldig, men dette er sikkert normalt? :forvirra: kjennes liksom ut som om dem har fått juling i natt.. og vil dem "synke" litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...