Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelpe meg! Ca 2 uker etter operasjonen kjøpte jeg meg en BH i str 75D, den virket litt liten, men regnet med at puppene mine kom til å bli mindre. Nå er det nesten 7 uker siden operasjonen, og jeg har begynt sånn smått med å bruke ordentlig BH. Men i går så gjorde jeg det i hvert fall i nesten 4 timer. Og det var da jeg merket det at BHen min ikke passet :S

Så jeg dro på Lindex for å prøve ut forskjellige BHer for å se. Tok med meg 70D og C, 75 C og D. Tok først på meg 70D, den var så rar. Det var akkurat som at den ikke passet. Satt ubehagelig på, måtte dytte og trikse med puppene mine for å få gjemt nippelen min :S Prøvde da 75D, siden den er jo litt større i cupen, men den var også for liten og alt for stor rundt livet mitt.

Så da fant jeg plutselig i en i 70DD, tenkte jeg skulle ta den med for moro skyld da. For å se om den passet bedre. Å jaggu gjorde den ikke det! Måtte stå å smile og le litt for meg selv der. Operasjonslegen min sa jeg kom vil å fylle en C, også fyller jeg heller en 70DD :0 Heldig er jeg lang, så jeg ser ikke ut som en silikon berte når jeg kommer.

Men hoff så vanskelig det er å finne BH str :/ 70D fant jeg nesten ingen av, og nå skal jeg ha 70DD! Det er vel det som er negativt :/ Men ellers er jeg veldig fornøyd med mine store og fine pupper :)

Hvor mye la du inn? :)

Den nye str. min er 70D, så jeg skjønner godt hva du mener med at det er vanskelig å finne bher i den str..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye la du inn? :)

Den nye str. min er 70D, så jeg skjønner godt hva du mener med at det er vanskelig å finne bher i den str..

La inn 375 gram i hver :) Hvor mye la du inn?

Skrevet

Hei alle sammen.

Mitt første innlegg. :) har lest en del i denne dagboken. Og fikk svar på en del av spm før jeg skulle opereres.

Var på konsultasjon i slutten av januar. Onsdag 28 mars ble min operasjonsdato. Så her sitter jeg på dag 5 med struttende pupper. :)

På konsulten så ble det bestemt 250 på største pupp og 300 på minste, var veldig bestemt ett naturlig resultat. Jeg er 163 høy og 63 kg. 30 år,hadde vrengte lommer etter amming og var en 75 a. Menne...etter en del tenking så tok jeg med ett bilde på operasjonsdagen og brått så ble det 400 og 360.... Iiiiiik tenkte jeg, men han mente på at det ville bli veldig bra for jeg hadde mye hud og at det ikke ville bli for stort. Han sa han skulle prøve litt under operasjonen. Det ble som bestemt, de er lagt under muskel, høy profil, runde og silikon.

Har vært i knall form fra dag en, lite smerter. Holder meg i ro da, begynner å kjede meg litt. Leeengter etter å sove på siden igjen. Og få av det nedpress båndet, det er litt klønete og verkende.

Og puppa...de er store. Så håper de blir litt mindre......ikke så mye da. ;)

Opererte meg hos bo cederqvist i Strømstad, Sverige.

Hilsen schnuppa

Heeei! Søkte opp navnet til cederqvist på google, og ble linket hitt! så du har operert deg der! Skal operere meg der i midten av september! Grugleder meg veldig! Men har ikke snakket med så mange som har erfaring hos han! Har bare hørt positivt, og han sa jeg skulle få info nærmere. Men når jeg var der mins jeg han sa at jeg selv måtte skaffe meg en sportsBH å ta med, måtte du det? Og siden det er i Sverige, er smertestillende noe annerledes? Kan du fortelle meg litt om din erfaring der? Jeg har hørt bare skryt, men er greit å høre andres erfaring fra samme sted!! :D Takk på forhånd!

Skrevet

Da skal jeg på konsultasjon på fornebuklinikken imorgen:)

Blir spennende å høre hva kirurgen har å si. Skal til dr. Marius barstad.

Skrevet

La inn 375 gram i hver :) Hvor mye la du inn?

310, moderat profil :)

Føler de ser veldig naturlige ut, og arrene er minimale. Bare en tynn strek.

Nesten som jeg skulle ønske at legen la inn 40-50 gram til, men alt i alt er jeg meget fornøyd. Tror ikke det går ann å se at jeg har silikon.

Skrevet

Da skal jeg på konsultasjon på fornebuklinikken imorgen:)

Blir spennende å høre hva kirurgen har å si. Skal til dr. Marius barstad.

Jeg ble operert av Dr. Barstad for ganske nøyaktig 3 uker siden.

Tror du kommer til og bli fornøyd :) jeg har utrolig pene arr allerede, bare en tynn strek som viser.

Jeg var veldig redd for at jeg kom til å ende opp med store vulgere pupper, som man ofte forbinder med silikon, så jeg var veldig bestemt på at det måtte se naturlig ut, og passe til min kropp.

Derfor har jeg kanskje fått bittelitt mindre pupper enn jeg hadde håpet på, men det er ikke snakk om mye.

De er veldig pene, faste og fine.

Men du kan vere litt obs på at det informasjonsskrivet du får med deg hjem etter operajson ikke er helt fullstendig. Der står det f.eks. at man kan leve normalt etter 1 uke, bare man ikke gjør noe som gjør vondt. Men da jeg ringte klinikken sa de at jeg skulle vere veldig forsiktig minst 3-4 uker etter operasjon.

Dette kom litt overasskende på meg, siden jeg hadde en liten 1 åring og ta meg av. Hadde heldigvis en snill lillesøster som kunne steppe inn noen uker siden mannen min reiser mye :) men følte de kunne vert litt bedre på informasjon :)

Men dette er småplukk, det er dyktige fagfolk som jobber der :) Jeg hadde nok valgt den klinikken igjen!

LYKKE TIL :D

Skrevet

Var på konsultasjon på fornebuklinikken hos dr.barstad idag og fikk operasjonsdag 6.september :D

Vi ble enige om anatomiske proteser, men moderat profil og 420 gram i hver. Dette var hva jeg ønsket og hva som passet kroppen min best:) så da er det bare å glede seg:) selvom jeg gruer meg til selve operasjonen, eller narkosen:)

Skrevet

Hei =)

Jeg er helt ny her på forumet. Opererte 255cc under muskel for litt over 6mnd siden. Er kjempefornøyd med resultatet, men lurer på om det er andre her som har lagt under muskel rundt samme tid eller enda tidligere som har hatt dem en stund og dermed har litt mer erfaring? Lurer på om dere og syns det var litt vanskelig å finne push up bh som gir fin kløft? Føler puppene ikke former seg helt enda i bhèn. Får laget kløft lett som bare det med hendene, men blir ikke like mye kløft i bhèn. Mulig jeg formulerer meg vanskelig her, men er ikke så lett å forklare. :P

Eller er det sånn at om man legger under muskel så får man ikke "kløft, kløft", mens om man legger over er det lett som bare det å få kløft?

Hei :)

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg klarer også å lage kløft med hendene, men finner ingen BHer som gir meg antydning engang.. Jeg har faktisk bare 2 BHer som jeg bytter på da jeg ikke finner noen andre som passer.. Men brystene mine er naturlig ganske langt fra hverandre så det å lage kløft kan bli vanskelig for meg uansett. Jeg vurderer nå en operasjon til for å få de litt større/bredere faktisk, men forventer ikke at jeg skal få superkløft i ettertid av den grunn :) :)

Skrevet

Hei. Jeg har ikke vært å prøvd så veldig mange bhèr enda, men har vært å sett innom bloggen din. Ser at du har en god del mer mellomrom mellom puppene dine enn hva jeg har. Men er kanskje bare sånn at om man legger under muskel blir det vanskeligere å få kløft enn om man legger over? Ser du er operert på samme klinikk som jeg ble, men kanskje ikke hos samme kirurg. Jeg har enda ikke fått mulighet til å dra på kontroll, men må jo få gjort dette og. Er ikke bare bare å få til når man ikke bor i nærheten. Og puppene er jo relativt nye enda og vil vel enda forandre seg mer innen det er gått et års tid. Er nå fornøyd med dem uansett. =)

Skrevet

Hei. Jeg har ikke vært å prøvd så veldig mange bhèr enda, men har vært å sett innom bloggen din. Ser at du har en god del mer mellomrom mellom puppene dine enn hva jeg har. Men er kanskje bare sånn at om man legger under muskel blir det vanskeligere å få kløft enn om man legger over? Ser du er operert på samme klinikk som jeg ble, men kanskje ikke hos samme kirurg. Jeg har enda ikke fått mulighet til å dra på kontroll, men må jo få gjort dette og. Er ikke bare bare å få til når man ikke bor i nærheten. Og puppene er jo relativt nye enda og vil vel enda forandre seg mer innen det er gått et års tid. Er nå fornøyd med dem uansett. =)

Tror det er litt vanskeligere å lage kløft når man har under muskelen ja, men ihvertfall når utgangspunktet er som mitt (tydeligvis) hehe :) Men puppene blir mykere og lettere å "flytte på" etterhvert som tiden går ja, så dersom du ikke har like stort mellomrom som meg så burdee du klare å få lagd kløft etterhvert regner jeg med..? :)

Skrevet

En annen ting jeg lurer på. Var en som skulle løfte meg opp igår (aner ikke hvorfor) og da ble høyre puppen skviset litt fra undersiden, ved arret. Og idag har jeg enda ubehag etter dette. Er jo nå straks 7 mnd siden OP så regner nå med dem skal tåle litt? Noen andre som har opplevd å få ubehag en stund etterpå om noen har "klemt" litt for hardt på dem? Er ikke ondt, ondt, men mer som at puppen er litt øm bare.

Skrevet

Nå er det tre uker til jeg skal få nye pupper! Og jeg begynner å glede meg mer enn jeg gruer meg!!:D

Men så har jeg noen spørsmål! For 2 uker siden begynte jeg på p-piller igjen, så slo det meg nå at det skal man kanskje ikke ha i kroppen når man skal operere seg?

Er det noen her som gikk på p-piller når de gikk igjennom en operasjon? Hvis ikke burde jeg vel kanskje slutte med de nå så fort som mulig? :vetikke:

Er det noen som også kan komme med noen innspill på hva slags sportsBH-er som har vært mest behagelige etter operasjonen? Jeg er såååå spent!!! :D Klarer nesten ikke vente til å titte ned å se (forhåpentligvis) pene pupper !!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

En annen ting jeg lurer på. Var en som skulle løfte meg opp igår (aner ikke hvorfor) og da ble høyre puppen skviset litt fra undersiden, ved arret. Og idag har jeg enda ubehag etter dette. Er jo nå straks 7 mnd siden OP så regner nå med dem skal tåle litt? Noen andre som har opplevd å få ubehag en stund etterpå om noen har "klemt" litt for hardt på dem? Er ikke ondt, ondt, men mer som at puppen er litt øm bare.

Skal ikke være farlig det nei :)

Skrevet (endret)

Skal ikke være farlig det nei :)

Så du opplever og at om man er litt "hardhente" med dem så får man litt ubehag i dem? Spør sikkert veldig teit nå, men vet jo ikke hvordan andre har det så må jo bare spørre :P

Regner da med at dem skal tåle endel når det er gått snart 7mnd siden OP, men er jo ikke kirurg så tenkte det var bedre å forhøre meg her om det var andre her inne som har opplevd lignende =)

Endret av Pie84
Skrevet

Nå er det tre uker til jeg skal få nye pupper! Og jeg begynner å glede meg mer enn jeg gruer meg!!:D

Men så har jeg noen spørsmål! For 2 uker siden begynte jeg på p-piller igjen, så slo det meg nå at det skal man kanskje ikke ha i kroppen når man skal operere seg?

Er det noen her som gikk på p-piller når de gikk igjennom en operasjon? Hvis ikke burde jeg vel kanskje slutte med de nå så fort som mulig? :vetikke:

Er det noen som også kan komme med noen innspill på hva slags sportsBH-er som har vært mest behagelige etter operasjonen? Jeg er såååå spent!!! :D Klarer nesten ikke vente til å titte ned å se (forhåpentligvis) pene pupper !!! :hoppendeglad:

Jeg skal operere meg 6.september på fornebuklinikken, og de sa jeg kunne bruke p-piller som vanlig før og etter operasjonen:)

Skrevet

Jeg skal operere meg 6.september på fornebuklinikken, og de sa jeg kunne bruke p-piller som vanlig før og etter operasjonen:)

Jeg opererte meg nå mandag som var. Jeg måtte slutte med p-pillene en uke før operasjon (helst to uker før). Og jeg spurte i går om når jeg kunne begynne på igjen, og det var ikke før om 4 UKER! :O

Skrevet

Jeg opererte meg nå mandag som var. Jeg måtte slutte med p-pillene en uke før operasjon (helst to uker før). Og jeg spurte i går om når jeg kunne begynne på igjen, og det var ikke før om 4 UKER! :O

Såpass? Sa kirurgen noe om hvorfor du måtte gi deg med det?

Skrevet

Såpass? Sa kirurgen noe om hvorfor du måtte gi deg med det?

Det er fordi P-piller/medikamenter kan være blodfortynnende, og da gir større risiko for blødninger etter operasjonen står det i mine papir. Dette sa hun også da jeg var på konsultasjon. Men jeg hadde håpet på å skulle få begynne tidligere med p-piller etter operasjonen... :overrasket:

Skrevet

Kanskje noen p-piller er mer blodfortynnende enn andre, i og med jeg kan bruke det som normalt før og etter OP.

Men til dere som røyker/snuser, hvor lenge før og etter OP måtte dere holde opp med dette?

Skrevet

Kanskje noen p-piller er mer blodfortynnende enn andre, i og med jeg kan bruke det som normalt før og etter OP.

Men til dere som røyker/snuser, hvor lenge før og etter OP måtte dere holde opp med dette?

Hun spurte ikke etter noe merke på pillene mine, men det er jo sånn at det er forskjellig fra plass til plass.

Jeg snuser, og fikk ikke noe mer beskjed enn å faste før operasjon. Har dog heller ikke snust skikkelig etter operasjon heller, da jeg prøvde etter noen timer, og det gikk IKKE bra...:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...