Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer!! Gleder meg sååå til jeg er der du er!

Takk!! Det kommer til gå fort, skal du se!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, så bra å høre. :) synes de er fine i klær, men så fort jeg tar av sports bhen får jeg hetta! :P Håper dette går seg til :) Er det foresten noen her med småe barn? Har en gutt på 19 mnd, som jeg lurer på hvor lang tid det tar før jeg kan løfte. Kirurgen sa at man kunne løfte om man måtte men måtte ha armene godt inntil kroppen da. Er det noen som har erfaringer om dette?

Jeg har ei datter på 2 og et halvt år. Og jeg begynte å løfte etter 3 uker. Men følte meg veldig fram. Har alltid hørt på kroppen og tatt ting forsiktig. Men nå veier sikkert gutten din mye mindre enn datteren min :) Føl deg frem du, og ikke gjør noe som gjør vondt. Min klinikk sier at man egentlig ikke skal utføre tunge løft før etter 5 uker. Men hva tunge løft er er jo litt vanskelig å definere...

Skrevet

Jeg går bare og venter på å få begynne å trene. Det var dette jeg gruet meg mest til. Ser jeg går ned i vekt og det er muskelmassen som forsvinner:(

Forsøker å spise riktig. Mest mulig protein så jeg ikke blir helt borte.

Planen er å trene ben etter 4 uker. I apparater, en og en muskelgruppe sånn at det blir minst mulig økt puls.

Passe rastløs når jeg ellers lever av å trene :hoppe:

Høres ut som vi er i samme båt.. Det gikk kjempe bra for meg å trene ben i dag. Tok det vel ikke helt rolig heller sånn i forhold til puls. Og jeg trente mye ben og rumpe apparater men tok også utfall med hantler og knebøy. Gikk veldig fint. Varmet opp med å gå på mølla og jobbet meg oppover og oppover i bratt bakke. Til slutt hadde jeg på det bratteste. Hadde god puls gjennom hele treningen. Føler meg veldig bra etter å ha kommet i gang igjen. Og ikke har jeg jo beveget brystene noe eller brukt muskeler der. Så kan ikke se hva som skal være galt med å trene underkroppen da. Hehe.. Bare å passe på å ha bra sportsbh som støtter bra.

Nå skal det sies at jeg har leget veldig fort også. Puppene har droppet og all hevelse osv borte. Arrene syns jo nesten ikke en gang heller. Så tynne og fine er de. (veldig fornøyd med arrene altså! ^^) Hvor lenge er det til det har gått 4 uker etter din op da?

Skrevet

Høres ut som vi er i samme båt.. Det gikk kjempe bra for meg å trene ben i dag. Tok det vel ikke helt rolig heller sånn i forhold til puls. Og jeg trente mye ben og rumpe apparater men tok også utfall med hantler og knebøy. Gikk veldig fint. Varmet opp med å gå på mølla og jobbet meg oppover og oppover i bratt bakke. Til slutt hadde jeg på det bratteste. Hadde god puls gjennom hele treningen. Føler meg veldig bra etter å ha kommet i gang igjen. Og ikke har jeg jo beveget brystene noe eller brukt muskeler der. Så kan ikke se hva som skal være galt med å trene underkroppen da. Hehe.. Bare å passe på å ha bra sportsbh som støtter bra.

Nå skal det sies at jeg har leget veldig fort også. Puppene har droppet og all hevelse osv borte. Arrene syns jo nesten ikke en gang heller. Så tynne og fine er de. (veldig fornøyd med arrene altså! ^^) Hvor lenge er det til det har gått 4 uker etter din op da?

Ååå, heldiggris!!

Jeg er to uker post op nå.

Og jeg har hatt komplikasjoner ned dren, blødninger og hevelser, så jeg er nødt til å holde meg fast og se meg selv forfalle en stund til...

Skrevet

Dette har det sikkert blitt spurt om før, men er for mange sider å let gjennom.

Er 4 uker post.op i morgen. Går det greit å gå med en vanlig bh 2-3 timer i kveld? Og skal på fest på lørdag, vil gjerne slippe sports-bhen da og i noen timer..

Skrevet

Er 4 uker post.op i morgen. Går det greit å gå med en vanlig bh 2-3 timer i kveld? Og skal på fest på lørdag, vil gjerne slippe sports-bhen da og i noen timer..

Så lenge det ikke er med spiler eller push up så skulle vel ikke det være noe problem?

I USA bruker de ikke sportsbh i det hele tatt etterpå virker det som, men er klarert til vanlig bh uten spiler nesten med det samme.

Skrevet

Jeg var fire uker post opp på fredag. Da ble jeg "friskmeldt av legen" pog kunne gå med akkurat de BHene jeg vil, bortsett fra push-up!Så det burde være helt greit for deg å gjøre det i noen timer ja...vil vel egentlig tro at du kan gå med hva du vil, siden jeg kan det...

Skrevet

Jeg var fire uker post opp på fredag. Da ble jeg "friskmeldt av legen" pog kunne gå med akkurat de BHene jeg vil, bortsett fra push-up!Så det burde være helt greit for deg å gjøre det i noen timer ja...vil vel egentlig tro at du kan gå med hva du vil, siden jeg kan det...

Ja da er det nok det. Vil tro at det er forskjellige praksiser rundt om fordi kirurgene vil sikre seg best mulig resultat på "kundene" sine.

Skrevet

Ååå, heldiggris!!

Jeg er to uker post op nå.

Og jeg har hatt komplikasjoner ned dren, blødninger og hevelser, så jeg er nødt til å holde meg fast og se meg selv forfalle en stund til...

Åja stemmer, det var deg det jaa.. Huff... Jammen nå kommer du deg sikkert fort vet du ;) Var utrolig digg å få trent, men ikke like digg i dag så støl som jeg er! haha... :P Fortsatt god bedring! :klemmer:

Skrevet

Hahhaha,hærreguud! Var på lindex å kjøpte meg en fin bh i dag,men kom hjem og oppdaga at det var en ammebh! LOL! jaja,det var jo en pen og behagelig bh,så da gjør det vel ikke noe.

Var hos kirurgen min i dag,alt var bra med puppene,ting går seg til etterhvert..jeg fikk høre det jeg ville høre,men dette med størrelseforskjellen kom nok til å være der siden det var litt forskjell fra før..Eller puppene mine var litt skjeve før,derfor er de litt forskjellige nå.Men han sa at dette var et meget godt resultat :) Det var godt å høre.2 uker igjen så kan jeg begynne med vanlig bh,uten spiler da.

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som på har " kjennt innlegget bevege seg? " Veeeldig vanskelig å forklare men. Som om det kiler inni puppen eller noe. Dårli forklart, men har ikke opplevd dette i dagene før. 6 dager siden op.

Skrevet

Er det noen som på har " kjennt innlegget bevege seg? " Veeeldig vanskelig å forklare men. Som om det kiler inni puppen eller noe. Dårli forklart, men har ikke opplevd dette i dagene før. 6 dager siden op.

En sykepleier på klinikken min sa at det mest sannsynlig kom til å kjennes ut som "potetmel" i puppene en stund etter operasjonen, så jeg tror det er vanlig å kjenne litt til innleggene. Selv har jeg ikke merket noen ting :sjenert:

Skrevet

Hahhaha,hærreguud! Var på lindex å kjøpte meg en fin bh i dag,men kom hjem og oppdaga at det var en ammebh! LOL! jaja,det var jo en pen og behagelig bh,så da gjør det vel ikke noe.

Var hos kirurgen min i dag,alt var bra med puppene,ting går seg til etterhvert..jeg fikk høre det jeg ville høre,men dette med størrelseforskjellen kom nok til å være der siden det var litt forskjell fra før..Eller puppene mine var litt skjeve før,derfor er de litt forskjellige nå.Men han sa at dette var et meget godt resultat :) Det var godt å høre.2 uker igjen så kan jeg begynne med vanlig bh,uten spiler da.

hehe.. Første gangen jeg var på byn etter op så lånte jeg søsteren min sin ammebh :P Gikk helt fint det og uten spiler og push up er den og :)

Skrevet

Hvordan er det med følelsene i brystene jenter?

I dag er det 5 uker og 2 dager siden jeg opererte og jeg har enda et felt på undersiden av puppene som det ikke er følelser i huden. Feltet går i en trekant fra brystvorta og ned på hver side av arret (kanskje litt lenger ute)

Jeg innbilder meg at området uten følelse har blitt mindre enn rett etter operasjonen, men jeg er i grunnen ikke helt sikker. HÅPER jeg får all følelse tilbake selv om det egentlig ikke plager meg noe særlig.

Noen som har opplevd det samme som meg som har fått igjen mer/all følelse??

Skrevet

Noen som ver hvor jeg kan finne gode sports bher? Finner liksom ingen jeg synes er behagelig å gå med over tid..

Skrevet

Noen som ver hvor jeg kan finne gode sports bher? Finner liksom ingen jeg synes er behagelig å gå med over tid..

Swegmark på Lindex er kjempe god!

Ser den går igjen på forumet her å, så jeg prøvde den!

Og ble stor fornøyd. Ikke så dyr heller under 300 om jeg ikke tar feil ;)

Skrevet

Hvordan går det med deg MJT? :)

Skrevet

Hvordan er det med følelsene i brystene jenter?

I dag er det 5 uker og 2 dager siden jeg opererte og jeg har enda et felt på undersiden av puppene som det ikke er følelser i huden. Feltet går i en trekant fra brystvorta og ned på hver side av arret (kanskje litt lenger ute)

Jeg innbilder meg at området uten følelse har blitt mindre enn rett etter operasjonen, men jeg er i grunnen ikke helt sikker. HÅPER jeg får all følelse tilbake selv om det egentlig ikke plager meg noe særlig.

Noen som har opplevd det samme som meg som har fått igjen mer/all følelse??

Idga er det 5 uker og 1 dag siden min operasjon ;-) jeg har et felt midt på puppene og brystvorten der jeg ennå ikke har følelse. Av erfaring vet jeg at det tar lang tid før nerver vokser til igjen, men kjenner også at det er litt rart :-)

Skrevet

Jeg skjønner det ikke..men kirurgen min sa at etter 6 uker kunne jeg bruke vanlig bh uten spiler.. men hvorfor kan jeg ikke bruke bh med spiler?? Det glemte jeg jo selfølgelig å spørre om.. ÅH! Ødelegger jeg puppene mine hvis jeg bruker spiler liksom? Sjønner ikke greia.. Er jo så vanskleig å finne pene bh'er uten spiler.. Jeg har kjøpt bh'er med spiler med har fjernet dem.

Jeg kan kjenne protesekanten under puppene veldig godt..skikkelig ekkelt :/ Sa til kirurgen at jeg var redd for at protesene skulle skli ned på magen,men da lo han bare hehe :P Det blir aldri å skje sa han. Hærregud det er mye rart man bekymrer seg for.. :)

Skrevet

Jeg skjønner det ikke..men kirurgen min sa at etter 6 uker kunne jeg bruke vanlig bh uten spiler.. men hvorfor kan jeg ikke bruke bh med spiler?? Det glemte jeg jo selfølgelig å spørre om.. ÅH! Ødelegger jeg puppene mine hvis jeg bruker spiler liksom? Sjønner ikke greia.. Er jo så vanskleig å finne pene bh'er uten spiler.. Jeg har kjøpt bh'er med spiler med har fjernet dem.

Jeg kan kjenne protesekanten under puppene veldig godt..skikkelig ekkelt :/ Sa til kirurgen at jeg var redd for at protesene skulle skli ned på magen,men da lo han bare hehe :P Det blir aldri å skje sa han. Hærregud det er mye rart man bekymrer seg for.. :)

Min klinikk svarte meg to ganger på at etter 6 uker kunne jeg bruke hvilken som helst bh jeg ville, om det var spiler eller push-up gikk fint.

Er det rart man blir forvirra!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...