Alive Skrevet 22. juni 2012 #22261 Skrevet 22. juni 2012 Jeg er friskmeldt Jeg tror faktisk ibux hjalp på væskenasamlingen og hevelsen. Den har gått ned og jeg har sluttet å lekke ut av hullet etter drenet. Nå begynner puppene å ta form også
miss_universum Skrevet 22. juni 2012 #22262 Skrevet 22. juni 2012 Jeg er friskmeldt Jeg tror faktisk ibux hjalp på væskenasamlingen og hevelsen. Den har gått ned og jeg har sluttet å lekke ut av hullet etter drenet. Nå begynner puppene å ta form også Kjempegode nyheter =)
Alive Skrevet 22. juni 2012 #22263 Skrevet 22. juni 2012 Kjempegode nyheter =) Takk! Og plutselig er alt bare positivt også, og fullstendig verdt det
malbra Skrevet 23. juni 2012 #22264 Skrevet 23. juni 2012 Hei, jeg er en jente på 18 år, som vurderer brystløft og silicon, siden jeg har utrolig komplekser med puppene mine, det er ikke det at jeg syns de er alt for små, bruker 75C, men det som er problemet er at de vokste så veldig fort, så de bare datt ned, har for skikkelig ''hengepupper'' liksom, og det plager meg veldig, klarer ikke å se meg selv i speilet uten BH, og kan ikke gå med slik trekant bikini på sommeren, og jeg hater at kjæresten min ser meg uten BH, selvom han sier han liker de som de er.. Men jeg har hørt at hvis man tar brystløft, vill puppene se mindre ut(noen som vet noe om dette?), og det vill jeg ikke, derfor jeg også vill ha silicon. Har vurdert å bestille konsultasjons time på fornebu klinikken siden jeg har hørt mye bra om dem. Noen som har noen erfaringer? eller evt andre klinikker rundt oslo område? Har hatt veldig lyst til dette i noen år nå, men har ikke vært aktuelt grunnet alder og voksing, men har nå ikke vokst noe de siste 3 årene så tror dette skulle gått bra Noen som vill dele erfaringene sine med meg?
MJT Skrevet 23. juni 2012 #22265 Skrevet 23. juni 2012 Det kan ikke gå seg til tror det er utgangspunktet mitt som har gjort at de ser sånn ut og man kan ikke fikse opp det men syns kirurgen burde advart meg for det kom som et stort sjokk på meg. Vet ikke om jeg ville brukt så mye penger om jeg hadde visst resultatet ble sånn Uff, det var ikke noe kjekt nei.. Skjønner godt at du er skuffet over at PK ikke sa noe.. I kontrakten min står det at dersom jeg ved 1 års kontrollen ikke var fornøyd med resulatet, og at det helt klart var annerledes enn hva man kunne anta å forvente når man opererte, så vil jeg ha rett på gratis fiksing, har du dette? Og vil du evt dersom du kan få det? Jeg er friskmeldt Jeg tror faktisk ibux hjalp på væskenasamlingen og hevelsen. Den har gått ned og jeg har sluttet å lekke ut av hullet etter drenet. Nå begynner puppene å ta form også Å gud så herlige nyheter!!! Dette må jo bare føles helt fantastisk Gratulerer sååå masse til deg :D Hei, jeg er en jente på 18 år, som vurderer brystløft og silicon, siden jeg har utrolig komplekser med puppene mine, det er ikke det at jeg syns de er alt for små, bruker 75C, men det som er problemet er at de vokste så veldig fort, så de bare datt ned, har for skikkelig ''hengepupper'' liksom, og det plager meg veldig, klarer ikke å se meg selv i speilet uten BH, og kan ikke gå med slik trekant bikini på sommeren, og jeg hater at kjæresten min ser meg uten BH, selvom han sier han liker de som de er.. Men jeg har hørt at hvis man tar brystløft, vill puppene se mindre ut(noen som vet noe om dette?), og det vill jeg ikke, derfor jeg også vill ha silicon. Har vurdert å bestille konsultasjons time på fornebu klinikken siden jeg har hørt mye bra om dem. Noen som har noen erfaringer? eller evt andre klinikker rundt oslo område? Har hatt veldig lyst til dette i noen år nå, men har ikke vært aktuelt grunnet alder og voksing, men har nå ikke vokst noe de siste 3 årene så tror dette skulle gått bra Noen som vill dele erfaringene sine med meg? Hei! Jeg opererte meg på Fornebuklinikken (FBK) nå på mandag (18.) og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Det er helt gratis med konsultasjon hos dem, så jeg vil absolutt anbefale deg å bestille og gjerne hos flere også for å sammenligne, så kan du gå der du selv føler deg vel Jeg ble operert av Dr.Schistad og syns han var en svært behaglig kirurg, og han har vært kjempe rask å svare på ting jeg har lurt på i ettertid også, han ringte meg til og med i dag på en lørdag for å høre hvordan jeg syns det gikk og for å svare på mine siste spørsmål Jeg syns de yter en utrolig god service overfor kundene sine, og det er jo selvfølgelig også ikke en bakdel at de har landets beste garanti dersom noe skulle gå galt Foruten om livstidsgaranti på implantatene, så har de 5 års garanti på en mengde andre ting, mot 1 år hos de fleste andre I tillegg er FBK en av landest eldste klinikker for plastisk kirurgi, de har med andre ord svært lang erfaring, og jeg har ved flere anledninger hørt Dr.Schistad og Dr.Barstad bli omtalt som landets beste kirurger. Jeg har søkt mye rundt om, men ikke funnet noen som har vært misfornøyd med verken service eller resultat. Hehe, jeg høres jo helt frelst ut, men jeg er rett frem kjempe fornød og både min søster og hennes datter på 20 vil gjøre samme operasjon hos samme lege etter de har sett mine Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hele tiden mens jeg var der, og nå i ettertid også De har 3 kirurger, Dr.Schistad og Dr.Barstad er de to som har jobbet sammen der lengst, og så har de med seg Dr.Haga som er en kvinne om du måtte foretrekke det. Hun har godt rykte på seg hun også, men jeg følte meg trygges med en av de to som har holdt på med dette lengst Ønsker deg masse lykke til med konsultasjon når den tid kommer Håper du kommer innom og oppdaterer her når du har vært
malbra Skrevet 24. juni 2012 #22266 Skrevet 24. juni 2012 MJT, tusen takk for svar! Har lest veldig mye om det jeg og, og aldri hørt noe vondt om FBK, møtte faktisk en dame i går, som hadde vært der for noen år siden og puppene hennes så heelt fantastisk ut! Men jeg er litt usikker på hvor lenge jeg må være hjemme fra jobb, ettersom jeg jobber på delelager og det er mye tunge løft, men det er vel noe jeg kan snakke med kirurgen om selv før jeg leste noens erfaringer syns jeg FBK virket fantastisk, de har en flott hjemme side med mye bra info, og stedet ser veldig beroligende og fint ut! Spørte kjæresten min om hva han syns i går og, og ikke overraskende ble han kjempe gira, han har jo helt puppedilla, men han var kjapp til å legge til at han syns de så fantastiske ut fra før da, men han fikk kjenne på puppene til hun vi møtte i går, dermed var han solgt! haha. Kommer med innom en tur og oppdaterer etter konsultasjon!
StjernePerle Skrevet 24. juni 2012 #22267 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har fått beskjed om å ikke trene før etter 5 uker. Til torsdag er det 4 uker siden min op, og i dag var jeg på trening igjen. Trente bein bare, så gjorde jo ikke noen bevegelser eller noe rundt brystene. Det gikk helt fint, ikke noe vondt eller noe. Er det noen grunn til å ikke trene sånn som jeg har gjort når man har tatt ting veldig forsiktig frem til nå. Jeg mener, det kan jo ikke være skadelig å få opp pulsen litt og sånn, for det anbefaler jo klinikkene. Så så lenge man ikke bruker brystmuskler før etter 5 uker er det vel ok?
StjernePerle Skrevet 24. juni 2012 #22268 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er friskmeldt Jeg tror faktisk ibux hjalp på væskenasamlingen og hevelsen. Den har gått ned og jeg har sluttet å lekke ut av hullet etter drenet. Nå begynner puppene å ta form også Er så utrolig glad på die vegne! :D Var godt å høre
MJT Skrevet 24. juni 2012 #22269 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har fått beskjed om å ikke trene før etter 5 uker. Til torsdag er det 4 uker siden min op, og i dag var jeg på trening igjen. Trente bein bare, så gjorde jo ikke noen bevegelser eller noe rundt brystene. Det gikk helt fint, ikke noe vondt eller noe. Er det noen grunn til å ikke trene sånn som jeg har gjort når man har tatt ting veldig forsiktig frem til nå. Jeg mener, det kan jo ikke være skadelig å få opp pulsen litt og sånn, for det anbefaler jo klinikkene. Så så lenge man ikke bruker brystmuskler før etter 5 uker er det vel ok? Man kan nok begynne rolig etter 4-5 uker med bein som du har gjort, men aerobic osv må vente lenger. Det kan vel være en viss risiko for økt blødning om man pusher seg og får høy puls? Hovedgrunnen til at vi ikke skal trene før det er gått 6 uker er fordi det kan påvirke det endelige resultatet ): Jeg har sykt lyst å begynne å trene jeg også, men jeg betaler søren meg ikke 40 000 kr for pupper, også kanskje ødelegge resultatet med trening fordi jeg ikke klarte å vente... Og om man ikke følger det som står i papirene, så vil vel kanskje ikke garantien gjelde heller, dersom det skulle være behov for å bruke den...
gla92 Skrevet 24. juni 2012 #22270 Skrevet 24. juni 2012 Hei Jeg melder meg inn her Tok silikon hos fornebuklinikken for 5 dager siden. 345 cc, runde proteser, høyprofil under muskelen! Puppene er veldig harde og litt stor synes jeg. Kommer de til å gå noe ned og når begynner de å bli mykere? Det står sikkert mange plasser her, men jeg orker ikke lese gjennom 1000 sider nå.
StjernePerle Skrevet 24. juni 2012 #22271 Skrevet 24. juni 2012 Hei Jeg melder meg inn her Tok silikon hos fornebuklinikken for 5 dager siden. 345 cc, runde proteser, høyprofil under muskelen! Puppene er veldig harde og litt stor synes jeg. Kommer de til å gå noe ned og når begynner de å bli mykere? Det står sikkert mange plasser her, men jeg orker ikke lese gjennom 1000 sider nå. De blir mye mykere og hevesen går masse ned.. men individuelt dette som alt annet også! Gratulerer med nye pupper
StjernePerle Skrevet 24. juni 2012 #22272 Skrevet 24. juni 2012 Man kan nok begynne rolig etter 4-5 uker med bein som du har gjort, men aerobic osv må vente lenger. Det kan vel være en viss risiko for økt blødning om man pusher seg og får høy puls? Hovedgrunnen til at vi ikke skal trene før det er gått 6 uker er fordi det kan påvirke det endelige resultatet ): Jeg har sykt lyst å begynne å trene jeg også, men jeg betaler søren meg ikke 40 000 kr for pupper, også kanskje ødelegge resultatet med trening fordi jeg ikke klarte å vente... Og om man ikke følger det som står i papirene, så vil vel kanskje ikke garantien gjelde heller, dersom det skulle være behov for å bruke den... Nei du sier noe der. Jeg verken hopper eller spretter rundt, og puppene er ikke noe mer i bevegelse enn det andre jeg gjør daglig. Så føler det går bra Venter selvfølgelig med annen trening til jeg er helt bra =)
gla92 Skrevet 24. juni 2012 #22273 Skrevet 24. juni 2012 De blir mye mykere og hevesen går masse ned.. men individuelt dette som alt annet også! Gratulerer med nye pupper Okei, så bra å høre. synes de er fine i klær, men så fort jeg tar av sports bhen får jeg hetta! Håper dette går seg til Er det foresten noen her med småe barn? Har en gutt på 19 mnd, som jeg lurer på hvor lang tid det tar før jeg kan løfte. Kirurgen sa at man kunne løfte om man måtte men måtte ha armene godt inntil kroppen da. Er det noen som har erfaringer om dette?
monicabebe Skrevet 24. juni 2012 #22274 Skrevet 24. juni 2012 Hei damer...på tide med litt oppdatering fra meg! jeg opererte den 25.mai, altså for fire uker uker siden på fredag. Jeg la 325 cc under muskel. På torsdag var jeg på kontroll og da ble jeg "friskmeldt".Altså kirurgen sa at jeg kunne gjøre akkurat som nmormalt framover nå. Løpe, trene, gå med vanlig spile-bh. Den eneste jeg skulle unngår var masse push-up, men det trenger jeg jo ikke, siden puppene er rimelig faste og utstående, hehe. Men må bare si at første joggetur var HERLIG....og at det er fantastisk å gå i vanlige bher igjen. Wiiiiii. Og puppene ser bare mer og mer naturlige ut for hver dag. I tillegg har forskjellen på dem blitt mindre. Det er forskjell, men det var det jo før også, så dette plager meg ikke noe.
Maheni83 Skrevet 24. juni 2012 #22275 Skrevet 24. juni 2012 Ja'a..e morgen skal jeg på kontroll igjen..Da skal jeg spørre kirurgen min ut om ting jeg lurer på.Har enda denne forbanna størrelseforskjellen som plager vettet av meg,skjer ingen endringer med mine pupper enda.De er harde og lite bevegelige,nesten som jeg innbiller meg at jeg begynner å å få kapsel...Får vondt hvis jeg presser puppene litt mot hverandre.Har så mye rare tanker i hode.. Synes ting går så treigt,syns puppene skal begynne å ta form nå snart! Men er vel min egen feil,siden jeg er aktiv og bruker armene en del.Har begynt å trene igjen,fjellturer.Men jogger ikke.Bare går.Snart er det 1 måned siden operasjonen,jeg synes puppene burde droppe mere og komme nærmere hverandre nå..men men..Ser ikke ut som det blir å skje enda.Jeg eier som kjent ikke tålmodighet Blæh..hadde jeg visst at psyken min skulle bli helt på trynet etter operasjonen,så hadde jeg ikke operert meg. Men nok syt fra meg. Jeg har oppdaget at puppene flasser litt,er tørre.. Å når jeg trener så blir de iskalde! Nesten ekkelt å ta på. Andre som opplever det?
miss_universum Skrevet 24. juni 2012 #22276 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har oppdaget at puppene flasser litt,er tørre.. Å når jeg trener så blir de iskalde! Nesten ekkelt å ta på. Andre som opplever det? Jeg var kjempetørr og flassete på både armer, pupper og bryst noen uker etter operasjonen. Tror det var pga. spriten eller hva de nå bruker, som de vasket meg med før kirurgen begynte å jobbe. Jeg skrubbet meg en gang med en peelingkrem og brukte en fet hudkrem noen ganger så gikk det over.
MJT Skrevet 24. juni 2012 #22277 Skrevet 24. juni 2012 Ja'a..e morgen skal jeg på kontroll igjen..Da skal jeg spørre kirurgen min ut om ting jeg lurer på.Har enda denne forbanna størrelseforskjellen som plager vettet av meg,skjer ingen endringer med mine pupper enda.De er harde og lite bevegelige,nesten som jeg innbiller meg at jeg begynner å å få kapsel...Får vondt hvis jeg presser puppene litt mot hverandre.Har så mye rare tanker i hode.. Synes ting går så treigt,syns puppene skal begynne å ta form nå snart! Men er vel min egen feil,siden jeg er aktiv og bruker armene en del.Har begynt å trene igjen,fjellturer.Men jogger ikke.Bare går.Snart er det 1 måned siden operasjonen,jeg synes puppene burde droppe mere og komme nærmere hverandre nå..men men..Ser ikke ut som det blir å skje enda.Jeg eier som kjent ikke tålmodighet Blæh..hadde jeg visst at psyken min skulle bli helt på trynet etter operasjonen,så hadde jeg ikke operert meg. Men nok syt fra meg. Jeg har oppdaget at puppene flasser litt,er tørre.. Å når jeg trener så blir de iskalde! Nesten ekkelt å ta på. Andre som opplever det? Ønsker deg masse lykke til i morgen Håper du får de svarene du trenger og at du klarer å bli fornøyd med puppene dine etterhvert Du må også huske på at legene kan bare ta det utgangspunktet du har, og gjøre det større. Dersom puppene var langt fra hverandre før, så vil de trolig bli det etterpå også.. Men de vil kunne presses mer sammen når det har gått litt lenger tid, du er bare 4 uker post op ennå, så de har ennå god tid på seg, dessverre for din del siden du gjerne skulle hatt dem ferdig nå, eller helst i går
Alive Skrevet 24. juni 2012 #22278 Skrevet 24. juni 2012 Nei du sier noe der. Jeg verken hopper eller spretter rundt, og puppene er ikke noe mer i bevegelse enn det andre jeg gjør daglig. Så føler det går bra Venter selvfølgelig med annen trening til jeg er helt bra =) Jeg går bare og venter på å få begynne å trene. Det var dette jeg gruet meg mest til. Ser jeg går ned i vekt og det er muskelmassen som forsvinner:( Forsøker å spise riktig. Mest mulig protein så jeg ikke blir helt borte. Planen er å trene ben etter 4 uker. I apparater, en og en muskelgruppe sånn at det blir minst mulig økt puls. Passe rastløs når jeg ellers lever av å trene
Alive Skrevet 24. juni 2012 #22279 Skrevet 24. juni 2012 Hei damer...på tide med litt oppdatering fra meg! jeg opererte den 25.mai, altså for fire uker uker siden på fredag. Jeg la 325 cc under muskel. På torsdag var jeg på kontroll og da ble jeg "friskmeldt".Altså kirurgen sa at jeg kunne gjøre akkurat som nmormalt framover nå. Løpe, trene, gå med vanlig spile-bh. Den eneste jeg skulle unngår var masse push-up, men det trenger jeg jo ikke, siden puppene er rimelig faste og utstående, hehe. Men må bare si at første joggetur var HERLIG....og at det er fantastisk å gå i vanlige bher igjen. Wiiiiii. Og puppene ser bare mer og mer naturlige ut for hver dag. I tillegg har forskjellen på dem blitt mindre. Det er forskjell, men det var det jo før også, så dette plager meg ikke noe. Gratulerer!! Gleder meg sååå til jeg er der du er!
monicabebe Skrevet 24. juni 2012 #22280 Skrevet 24. juni 2012 Jeg går bare og venter på å få begynne å trene. Det var dette jeg gruet meg mest til. Ser jeg går ned i vekt og det er muskelmassen som forsvinner:( Forsøker å spise riktig. Mest mulig protein så jeg ikke blir helt borte. Planen er å trene ben etter 4 uker. I apparater, en og en muskelgruppe sånn at det blir minst mulig økt puls. Passe rastløs når jeg ellers lever av å trene Jeg har fått klarsignal til å trene hva jeg vil nå, etter 4 uker....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå