Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk :)

Håper alt har gått bra med deg i dag! :)

Jeg har det helt supert!

Tusen takk :)

Jeg er ikke sikker på hvilke forskjeller det er, men mener jeg har lest et sted at det kunne bli mer komplikasjoner. Men det trenger ikke være sant av den grunn :) PK sa til meg i dag at det står mye forskjellig, og det er ikke alt man kan stole på. Så snakk heller med din PK om det du lurer på, de kan det best :)

Krysser fingrene sammen med deg :)

Jeg tror heller ikke det har noe med PK og innlegg å gjøre, kroppene våre reagerer nok forskjellig på dette.

Spiser du ibux eller paracet? Jeg fikk streng beskjed om å ligge unna ibux pg blødningsfare osv..

Anbefaler deg å se denne :)

Og så var det meg da, nå er jeg ferdig! :D :hopper: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Jeg er i super form, ikke kvalm, ingen smerter og generelt bare kjempe glad!

Det ble anatomiske innlegg på meg, da det ville bli det peneste ut i fra de puppene jeg ønsket meg :)

De er medium høy med ekstra full projeksjon, 370 i høyre og 325 i venstre ( begge små trolle foretrakk venstrepupp, det gir forskjell ;) )

Alt i alt er jeg super fornøyd med hele opplevelsen fra jeg kom til jeg gikk :) Nå skal jeg bare slappe av og kule an på hotellet sammen med min kjære :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo kanskje være heldig...du har lagt over muskel har du ikke? Håper det:)

Jeg skal på kontroll i morgen;)

Fortsatt god bedring!!

Jeg har over ja, og det skal jo gi mindre ubehag etter hva jeg har forstått :)

Kjenner det mer nå, men fortsatt ikke vondt :)

Masse lykke til på kontroll i morgen :) Håper de kan komme med noen gode nyheter til deg :)

Takk for det :)

Skrevet (endret)

Så bra at du har det bra så langt, MJT!:) jeg har også hatt en flott dag. Kjenner smertene begynner og komme nå. Men en kjempefin opplevelse på tromsø private klinikk:) fikk 280cc moderat, over muskel. Så langt, kjempefornøyd! Endelig har jeg pupper!!:D

Endret av kmikalsen
  • Liker 1
Skrevet

Så bra at du har det bra så langt, MJT!:) jeg har også hatt en flott dag. Kjenner smertene begynner og komme nå. Men en kjempefin opplevelse på tromsø private klinikk:) fikk 280cc moderat, over muskel. Så langt, kjempefornøyd! Endelig har jeg pupper!!:D

Godt å høre at du også er fornøyd :) Jeg har tatt to paracet nå, og kjenner fortsatt ikke noe særlig. Skal prøve å være flink å ta smertestillende forebyggende i steden for å vente til jeg har vondt:)

Har du anatomisk eller runde implantat forresten? :)

Skrevet

Godt å høre at du også er fornøyd :) Jeg har tatt to paracet nå, og kjenner fortsatt ikke noe særlig. Skal prøve å være flink å ta smertestillende forebyggende i steden for å vente til jeg har vondt:)

Har du anatomisk eller runde implantat forresten? :)

Ja det gjør jeg også. Bedre å ta før man får vondt, enn når det er på det verste.

Hvordan var natta di?:) jeg har runde implantater.

Skrevet

Får du sett det som står i dette innlegget

Du må logge inn på youtube med enten gmail konto eller noe sånn for å se den :)

Jepp fikk sett det,kanskje utrolig!Må bare smøre meg med tålmodighet! Men har fått en time hos kirurgen min den 25,så han får se på brystene mine.Håper jeg blir litt roligere etter den timen..

Skrevet

Jepp fikk sett det,kanskje utrolig!Må bare smøre meg med tålmodighet! Men har fått en time hos kirurgen min den 25,så han får se på brystene mine.Håper jeg blir litt roligere etter den timen..

Det viser vertfall hvor lang tid det kan gå, særlig for dere som har under muskel :)

Håper timen hos kirurgen blir bra, og at du klarer å falle til ro og nyte dette litt også :)

Jeg må også få si at jeg syns du ser kjempe flott ut :) Jeg vet det sikkert ikke hjelper, men sier det likevel ;) Det er en liten forskjell der, jeg er enig med det, men den er ikke skjemmende eller fremtredende syns jeg :) Jeg hadde ikke reagert på det med mindre du sa det selv:)

Jeg fikk lagt inn 370cc i den minste puppen min, og 325cc i den største og i dag er fortsatt den største størst, selv med så stor forsjell på innleggene. Men jeg hadde enn mye større forskjell i utgangspunktet enn det du hadde:)

Dersom du får tilbud om det, vil du legge inn på nytt da, med forskjellig innlegg? :)

Ønsker deg all mulig lykke til hos PK, det blir neste mandag det? Skal følge med og krsse fingrene for deg :)

Skrevet

Det viser vertfall hvor lang tid det kan gå, særlig for dere som har under muskel :)

Håper timen hos kirurgen blir bra, og at du klarer å falle til ro og nyte dette litt også :)

Jeg må også få si at jeg syns du ser kjempe flott ut :) Jeg vet det sikkert ikke hjelper, men sier det likevel ;) Det er en liten forskjell der, jeg er enig med det, men den er ikke skjemmende eller fremtredende syns jeg :) Jeg hadde ikke reagert på det med mindre du sa det selv:)

Jeg fikk lagt inn 370cc i den minste puppen min, og 325cc i den største og i dag er fortsatt den største størst, selv med så stor forsjell på innleggene. Men jeg hadde enn mye større forskjell i utgangspunktet enn det du hadde:)

Dersom du får tilbud om det, vil du legge inn på nytt da, med forskjellig innlegg? :)

Ønsker deg all mulig lykke til hos PK, det blir neste mandag det? Skal følge med og krsse fingrene for deg :)

Tusen takk for det :):jepp: Får se hva som skjer fremover..

Skrevet

Maheni: jeg har tittet på bildene jeg også, og klarer virkelig ikke å se forskjell. Helt sant. Kanskje det er vanskeligere å se på bilder, men jeg ser ingenting.

Jeg slipper reoperasjon :hoppe:

I hvertfall i denne omgang. Skal faktisk gå på ibux fremover for å få ned hevelsen, og ha daglig kontakt med kirurgen.

Håper inderlig at jeg kan dra på sydenferie på mandag...

• Liker 1
Skrevet

Maheni: jeg har tittet på bildene jeg også, og klarer virkelig ikke å se forskjell. Helt sant. Kanskje det er vanskeligere å se på bilder, men jeg ser ingenting.

I hvertfall i denne omgang. Skal faktisk gå på ibux fremover for å få ned hevelsen, og ha daglig kontakt med kirurgen.

Nei det er vanskelig å se det på bildene,men jeg ser og kjenner forskjellen,og det vises utenpå klærne.Typen min ser også forskjell.

Skrevet

Hei Jenter. Gratulerer til dere som er nyopererte og velkommen i gjengen. Kjekt å lese at det går bra, og at dere er fornøyde stort sett :-)

Idag er jeg 4 uker postoperativt, har oppdatert bloggen.

Noen som kan fortelle meg hvilken teip de bruker, kjenner at den jeg har nå (Micropore) ikker er noe bra for huden min. Setter stor pris på svar.

har også noen stikninger helt til venstre i høyre bryst. Det er ikke veldig vondt, mer ubehagelig. Noen som hgar opplevd lignende?

Skrevet

Jeg vet det er litt vanskelig å ha tålmodighet maheni. Men de er bare 3uker gamle. Mine er 4 uker, tok over muskelen, men fortsatt er min høyre større enn venstre. (selv om min venstre var størst i utgangspunktet). Så, etter 4 uker er det fortsatt bittelitt hevelse igjen i høyre hos meg, selv om jeg tok over muskel. Jeg tror virkelig at det vil jevne seg ut hos deg. Du har tross alt gått under muskel, og det er bare 3 uker siden. Høyrearmen brukes til mye mer enn venstre, dermed tar den lengre tid å normslisere seg.

Skrevet

Så utrolig godt å høre at du slipper reoperasjon!

Håper ibux kan hjelpe da, det hadde jo vært helt gull! :) Sa det noe om hvorfor de trodde det var sånn forresten?

Krysser fingrer og tær for at turen til syden går som planlagt og blir helt super :)

Hei Jenter. Gratulerer til dere som er nyopererte og velkommen i gjengen. Kjekt å lese at det går bra, og at dere er fornøyde stort sett :-)

Idag er jeg 4 uker postoperativt, har oppdatert bloggen.

Noen som kan fortelle meg hvilken teip de bruker, kjenner at den jeg har nå (Micropore) ikker er noe bra for huden min. Setter stor pris på svar.

har også noen stikninger helt til venstre i høyre bryst. Det er ikke veldig vondt, mer ubehagelig. Noen som hgar opplevd lignende?

Hei!

Jeg opererte i går, så smerter eller stikninger kan jeg dessverre ikke si noe om..

Men ang teiping kommer jeg til å bruke Micropore først, og deretter går jeg over til Mepiform. Denne er en arrteip og skal være kjempe bra for å gjøre arr pene og små :) Den er dyr, men det er det søren meg verdt. Jeg gidder vertfall ikke å spare på 100 lapper når jeg har brukt nesten 40000 på puppene, da skal det jammen meg bli bra resten også ;)

Jeg vet at apoteket sier at Scanpore og Micropore er det samme, men de puster ikke like bra etter hva jeg har forstått.. Hvilken er det du har brukt til nå? :)

Skrevet

Hei :) jeg lurer på hvor lenge etter operasjonen mann kan bade? Har badestamp på hytta, skal dit i helga... Så lurer på om jeg kan bad.. Synes å husk mann må vent. Er to uker siden operasjonen:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at man kan bade når arrene har lukket seg helt. Det er vel litt individuelt når det er.

Ang. tape, fikk også beskjed om å bruke Micropore.

Skrevet

Jeg vet at apoteket sier at Scanpore og Micropore er det samme, men de puster ikke like bra etter hva jeg har forstått.. Hvilken er det du har brukt til nå? :)

Jeg har fått beskjed om å bruke Micropore :-) Men tror at jeg skal investere i Mepiform :-)

Skrevet

Jeg må være den mest utålmodigste personen i hele verden! Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre for å stresse ned! Slappe av med puppene mine! Jeg har begynt å trene litt igjen,gå litt på fjellet,har en veldig bra støttebh på,så puppene rører seg ikke.Jeg føler meg i kjempe god fysisk form og har ingen smerter eller ubehag i puppene,så tror da ikke at jeg ødelegger noe ved at jeg har begynt å trene igjen.Og det er ikke snakk om blodtrening,det er gange i oppoverbakke,fjell.Og rolig ned.Jeg synes det går helt fint.I brevet mitt står det jo at jeg kan begynne å trene forsiktig etter 3 uker,nå er jeg inne i tredje uka.

Andre som har begynt med trening sånn smått? Jeg skal faktisk på en liten fjelltur nå :) Fjellufta gjør sikkert at puppene blir penere også hehe :P

Skrevet

Hei :) jeg lurer på hvor lenge etter operasjonen mann kan bade? Har badestamp på hytta, skal dit i helga... Så lurer på om jeg kan bad.. Synes å husk mann må vent. Er to uker siden operasjonen:)

I skrivet jeg fikk med meg fra klinikken står det: " Badekar, svømmehall, soling og solarium skal unngås de første 4 ukene."

Skrevet

Jeg må være den mest utålmodigste personen i hele verden! Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre for å stresse ned! Slappe av med puppene mine! Jeg har begynt å trene litt igjen,gå litt på fjellet,har en veldig bra støttebh på,så puppene rører seg ikke.Jeg føler meg i kjempe god fysisk form og har ingen smerter eller ubehag i puppene,så tror da ikke at jeg ødelegger noe ved at jeg har begynt å trene igjen.Og det er ikke snakk om blodtrening,det er gange i oppoverbakke,fjell.Og rolig ned.Jeg synes det går helt fint.I brevet mitt står det jo at jeg kan begynne å trene forsiktig etter 3 uker,nå er jeg inne i tredje uka.

Andre som har begynt med trening sånn smått? Jeg skal faktisk på en liten fjelltur nå :) Fjellufta gjør sikkert at puppene blir penere også hehe :P

Hos meg står det styrke og aerobic kan gjenopptas etter 6 uker, men at man kan gå rolige turer før det. Det står også at man skal lytte til kroppen, og at små lufteturer er gunstig. Så om du går rolig og lytter til kroppen din kan jeg aldri tenke meg at det kan ødelegge noe :) Men er du usikker, ring klinikken :) Heller en gang for mye enn en for lite :)

Jeg har fått direkte nummer til alle 3 kirurgene på klinikken, både mobil og hjemmenummer som jeg kan ringe døgnet rundt dersom det skulle være noe :) DET syns jeg er helt gull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...