Lykkelii Skrevet 17. juni 2012 #22201 Skrevet 17. juni 2012 Mmm, mest sannsnlig Men nå er ikke jeg noe ekspert på området da Og i og med at du legger under muskelen så vil du jo ikke få den protesekanten, og det vil se veldig naturlig ut Blir spennende å se hva jeg ender opp med i morgen! Jeg vet egentlig bare at jeg skal ha over muskel.. Vi snakket først om anatomiske innlegg, men jeg begynner å tvile litt på om jeg vil det, og har en del spørsmål rundt det som jeg vil ha svar på først Gleder meg gjør jeg uansett! Tenk i morgen på denne tiden har jg pupper igjen!!! :hopper: Nei veldig glad for å slippe den kanten ja! Men siden jeg er så tynn så kunne det være en liten sjangs for at man kunne skimte en kant sa han..så da får man bare legge på seg litt! Jeg ville egentlig ha anatomiske, men ble frarådet det, da det er "toppen av brystet" som er mitt "problem" Lykke til i morgen!! Gleder meg til det er min tur
MJT Skrevet 17. juni 2012 #22202 Skrevet 17. juni 2012 Damer! Når kan vi løfte barna våre igjen?? Samboer skal nemlig bort med jobben uka som kommer, noe som vil si at jeg er alene med en som ikke går, og ei som er litt mammadalt. I tillegg kjører jeg ikke bil, så har nødt å gå mye med vogna (i laaaaaang motbakka) for å få handlet, tatt buss o.l. Er tre uker og 4 dager siden operasjon nå. Arrene mine er jo ikke grodd ordentlig enda som dere vet, det ene er helt åpent enda, bare stripset ekstra. Skal inn å sy på fredag. Det går nok helt sikkert fint å løfte han opp i vognen osv, men tenk over hvordan du løfter. Leste (tror det var her inne) at dersom vi måtte løfte barna våre skulle vi sette oss ned, og ta dem tett inntil oss og så reise oss opp, altså løfte minst mulig med armene Uff, så kjedelig at du må inn å sy igjen! hhahaha.. ja svarte litt på feil innlegg over her ja. Det var ikke meningen Fort gjort Nei veldig glad for å slippe den kanten ja! Men siden jeg er så tynn så kunne det være en liten sjangs for at man kunne skimte en kant sa han..så da får man bare legge på seg litt! Jeg ville egentlig ha anatomiske, men ble frarådet det, da det er "toppen av brystet" som er mitt "problem" Lykke til i morgen!! Gleder meg til det er min tur Hmmm, det er jo toppen av puppen som er mitt problem også, men jeg ble anbefalt anatomisk og over muskel pga amming...? Det er så rart at de anbefaler så forskjellig! Men jeg skal ha meg en god prat med kirurgen i morgen å få svar på alt jeg lurer på før jeg bestemmer meg. Ingenting er jo avgjort ennå sånn sett, så om jeg ønsker runde innlegg får jeg sikkert det Ja, nå er det altså kvelden før for min del! Jeg har tatt de to første antibiotika pillene mine (de som er blandt annet mot clamydia! ) og jeg ble så grise kvalm at jeg trodde jeg skulle dø! Holdt på å spy et par ganger, men klarte heldigvis å unngå det. Og nå er jeg mye bedre Har akkurat kommet ut av dusjen etter å ha vasket meg med den "fantastiske" HiBiscrub såpen, og skal ha meg en dusj til i morgen før jeg reiser med samme greien... Det står i papirene at jeg ikke kan bruke sminke, ikke ha på fuktighetskrem etc, så da er det vel trygt å anta at deodorant også er fyfy.. Det er litt kjipt.. Nei, jeg får vel prøve å få meg noen timer søven siden det står at jeg skal møte uthvilt Bare 4 timer til jeg må stå opp igjen, så det er kanskje på tide å finne sengen da Wiiii, i dag skjer det!! :hopper:
Alive Skrevet 18. juni 2012 #22203 Skrevet 18. juni 2012 Masse lykke til MJT Jeg er veldig spent på hva som skjer med meg nå. 9 dager post op og jeg er ikke bedre. Har holdt sengen i hele helgen i håp om at hevelsen i puppene skulle gå ned, men det ser ut som om det fortsetter å danne seg masse sårvæske inne i puppene Jeg forsøker å lese blant komplikasjoner, men finner ikke dette noe sted. Hvis det ikke gir seg må jeg inn og operere på nytt. -Ta ut og inn implantatene. Skjønner ikke hvordan det kan gi noen garanti for at kroppen min skal oppføre seg:( Skal inn på ny kontroll i dag.
MJT Skrevet 18. juni 2012 #22204 Skrevet 18. juni 2012 Masse lykke til MJT Jeg er veldig spent på hva som skjer med meg nå. 9 dager post op og jeg er ikke bedre. Har holdt sengen i hele helgen i håp om at hevelsen i puppene skulle gå ned, men det ser ut som om det fortsetter å danne seg masse sårvæske inne i puppene Jeg forsøker å lese blant komplikasjoner, men finner ikke dette noe sted. Hvis det ikke gir seg må jeg inn og operere på nytt. -Ta ut og inn implantatene. Skjønner ikke hvordan det kan gi noen garanti for at kroppen min skal oppføre seg:( Skal inn på ny kontroll i dag. Takk for det :)sitter på flyplassen og venter på flyet nå, og er overraskende rolig i grunn.. men det kan jo ennå snu, blir nok mer virkelig når jeg ankommer klinikken gleder meg veldig nå! Uff, jeg får virkelig håpe at dette kommer seg snart for deg! Utrolig kjedelig at det skulle bli sånn! Gikk du inn via areola eller under brystet forresten? Håper de finner ut hva de kan gjøre på kontrollen i dag masse lykke til du også
Maheni83 Skrevet 18. juni 2012 #22205 Skrevet 18. juni 2012 Takk for det :)sitter på flyplassen og venter på flyet nå, og er overraskende rolig i grunn.. men det kan jo ennå snu, blir nok mer virkelig når jeg ankommer klinikken gleder meg veldig nå! Uff, jeg får virkelig håpe at dette kommer seg snart for deg! Utrolig kjedelig at det skulle bli sånn! Gikk du inn via areola eller under brystet forresten? Håper de finner ut hva de kan gjøre på kontrollen i dag masse lykke til du også Masse lykke til MJT! 1
kmikalsen Skrevet 18. juni 2012 #22206 Skrevet 18. juni 2012 Nå sitter jeg i bilen på tur til tromsø! Herregud hvor jeg gleder meg!!:D klarer ikke forstå at det snart er min tur til og få pupper!!:D bare to timer til nå 1
Nysgjerrigper6 Skrevet 18. juni 2012 #22207 Skrevet 18. juni 2012 Masse lykke til i dag MJT!!! :hoppendeglad: Kirurgen min vil gå inn via brystvorten siden jeg ikke har heng. Men hva er forskjellen på mulige komplikasjoner? noen som vet 1
Alive Skrevet 18. juni 2012 #22208 Skrevet 18. juni 2012 De gikk inn ved brystfolden på meg. Tror dette ikke har noe med valgene på type protese eller hvilken kirurg som har gjort det. Dette er min kropp som er tullete. Krysser fingrene for å slippe ny op nå så lenge etter
Maheni83 Skrevet 18. juni 2012 #22209 Skrevet 18. juni 2012 Går enda å plager vettet av meg pga størrelseforskjell,og lurer på når de kommer til å se like ut,og om de i det hele tatt kommer til å bli det... Nye bilder ligger på bloggen..huff...dette er bare kjipt!
sjøhest Skrevet 18. juni 2012 #22210 Skrevet 18. juni 2012 Går enda å plager vettet av meg pga størrelseforskjell,og lurer på når de kommer til å se like ut,og om de i det hele tatt kommer til å bli det... Nye bilder ligger på bloggen..huff...dette er bare kjipt! Jeg syns at det varierer på bildene hvilken som ser bittelitt større ut.. Jeg tror det kommer til å jevne seg fint ut. Og uansett så hadde jeg aldri tenkt at du har forskjell hvis ikke du hadde snakka om det selv. Det resultatet hadde jeg vært fornøyd med altså. 1
Nysgjerrigper6 Skrevet 18. juni 2012 #22211 Skrevet 18. juni 2012 Går enda å plager vettet av meg pga størrelseforskjell,og lurer på når de kommer til å se like ut,og om de i det hele tatt kommer til å bli det... Nye bilder ligger på bloggen..huff...dette er bare kjipt! Hva mente kirurgen da du skulle operere? har ikke lest alt, så håper det ikke gjør noe at jeg spør. Kjedelig når ting ikke blir som en ønsker, men det er jo også en stund til de er helt "friske", håper at de blir slik du ønsker å at du blir fornøyd! Hvor mye la du inn? Jeg holder på å ser på før og etterbilder nå til jeg blir gal
Maheni83 Skrevet 18. juni 2012 #22212 Skrevet 18. juni 2012 Hva mente kirurgen da du skulle operere? har ikke lest alt, så håper det ikke gjør noe at jeg spør. Kjedelig når ting ikke blir som en ønsker, men det er jo også en stund til de er helt "friske", håper at de blir slik du ønsker å at du blir fornøyd! Hvor mye la du inn? Jeg holder på å ser på før og etterbilder nå til jeg blir gal hehe..jeg la inn 300 ml runde høy profil,jeg ville ha mere,men legen sa det ikke var plass,hvis han skulle ha lagt inn større,så hadde jeg fått puppene under armene haha.. det hadde ikke vært pent. Får bare håpe de går seg til..
MJT Skrevet 18. juni 2012 #22213 Skrevet 18. juni 2012 Masse lykke til MJT! Tusen takk Nå sitter jeg i bilen på tur til tromsø! Herregud hvor jeg gleder meg!!:D klarer ikke forstå at det snart er min tur til og få pupper!!:D bare to timer til nå Håper alt har gått bra med deg i dag! Jeg har det helt supert! Masse lykke til i dag MJT!!! :hoppendeglad: Kirurgen min vil gå inn via brystvorten siden jeg ikke har heng. Men hva er forskjellen på mulige komplikasjoner? noen som vet Tusen takk Jeg er ikke sikker på hvilke forskjeller det er, men mener jeg har lest et sted at det kunne bli mer komplikasjoner. Men det trenger ikke være sant av den grunn PK sa til meg i dag at det står mye forskjellig, og det er ikke alt man kan stole på. Så snakk heller med din PK om det du lurer på, de kan det best De gikk inn ved brystfolden på meg. Tror dette ikke har noe med valgene på type protese eller hvilken kirurg som har gjort det. Dette er min kropp som er tullete. Krysser fingrene for å slippe ny op nå så lenge etter Krysser fingrene sammen med deg Jeg tror heller ikke det har noe med PK og innlegg å gjøre, kroppene våre reagerer nok forskjellig på dette. Spiser du ibux eller paracet? Jeg fikk streng beskjed om å ligge unna ibux pg blødningsfare osv.. Går enda å plager vettet av meg pga størrelseforskjell,og lurer på når de kommer til å se like ut,og om de i det hele tatt kommer til å bli det... Nye bilder ligger på bloggen..huff...dette er bare kjipt! Anbefaler deg å se denne Og så var det meg da, nå er jeg ferdig! :D :hopper: :hoppendeglad: Jeg er i super form, ikke kvalm, ingen smerter og generelt bare kjempe glad! Det ble anatomiske innlegg på meg, da det ville bli det peneste ut i fra de puppene jeg ønsket meg De er medium høy med ekstra full projeksjon, 370 i høyre og 325 i venstre ( begge små trolle foretrakk venstrepupp, det gir forskjell ) Alt i alt er jeg super fornøyd med hele opplevelsen fra jeg kom til jeg gikk Nå skal jeg bare slappe av og kule an på hotellet sammen med min kjære
Maheni83 Skrevet 18. juni 2012 #22214 Skrevet 18. juni 2012 Tusen takk Håper alt har gått bra med deg i dag! Jeg har det helt supert! Tusen takk Jeg er ikke sikker på hvilke forskjeller det er, men mener jeg har lest et sted at det kunne bli mer komplikasjoner. Men det trenger ikke være sant av den grunn PK sa til meg i dag at det står mye forskjellig, og det er ikke alt man kan stole på. Så snakk heller med din PK om det du lurer på, de kan det best Krysser fingrene sammen med deg Jeg tror heller ikke det har noe med PK og innlegg å gjøre, kroppene våre reagerer nok forskjellig på dette. Spiser du ibux eller paracet? Jeg fikk streng beskjed om å ligge unna ibux pg blødningsfare osv.. Anbefaler deg å se denne Og så var det meg da, nå er jeg ferdig! :D :hopper: :hoppendeglad: Jeg er i super form, ikke kvalm, ingen smerter og generelt bare kjempe glad! Det ble anatomiske innlegg på meg, da det ville bli det peneste ut i fra de puppene jeg ønsket meg De er medium høy med ekstra full projeksjon, 370 i høyre og 325 i venstre ( begge små trolle foretrakk venstrepupp, det gir forskjell ) Alt i alt er jeg super fornøyd med hele opplevelsen fra jeg kom til jeg gikk Nå skal jeg bare slappe av og kule an på hotellet sammen med min kjære Gratulerer så masse med nye pupper Fint å høre at alt gikk bra Selv sitter jeg her nedsyltet i depresjoner og er svært lei meg,pga den stygge størrelseforksjellen jeg har fått di siste 2 ukene.Jeg har mest lyst å bare fjerne hele dritten fra brystene mine,for jeg er så lut lei av å være så jævla missfornøyd Unner ingen andre å ha det så kjipt! Håper du slipper unna problemer,og er superheldig med puppene Jeg sitter bare å gråter
Maheni83 Skrevet 18. juni 2012 #22215 Skrevet 18. juni 2012 Tusen takk Håper alt har gått bra med deg i dag! Jeg har det helt supert! Tusen takk Jeg er ikke sikker på hvilke forskjeller det er, men mener jeg har lest et sted at det kunne bli mer komplikasjoner. Men det trenger ikke være sant av den grunn PK sa til meg i dag at det står mye forskjellig, og det er ikke alt man kan stole på. Så snakk heller med din PK om det du lurer på, de kan det best Krysser fingrene sammen med deg Jeg tror heller ikke det har noe med PK og innlegg å gjøre, kroppene våre reagerer nok forskjellig på dette. Spiser du ibux eller paracet? Jeg fikk streng beskjed om å ligge unna ibux pg blødningsfare osv.. Anbefaler deg å se denne Og så var det meg da, nå er jeg ferdig! :D :hopper: :hoppendeglad: Jeg er i super form, ikke kvalm, ingen smerter og generelt bare kjempe glad! Det ble anatomiske innlegg på meg, da det ville bli det peneste ut i fra de puppene jeg ønsket meg De er medium høy med ekstra full projeksjon, 370 i høyre og 325 i venstre ( begge små trolle foretrakk venstrepupp, det gir forskjell ) Alt i alt er jeg super fornøyd med hele opplevelsen fra jeg kom til jeg gikk Nå skal jeg bare slappe av og kule an på hotellet sammen med min kjære Hm.. va var det du annbefalte at jeg skulle se?
Maheni83 Skrevet 18. juni 2012 #22216 Skrevet 18. juni 2012 Huff,nå går det helt i surr for meg i alle disse innleggene
Alive Skrevet 18. juni 2012 #22217 Skrevet 18. juni 2012 Gratulerer med vel overstått MJT Fantastisk at du er i så fin form! Jeg har ikke spist en eneste ibux. Fikk masse Paracet bare.
MJT Skrevet 18. juni 2012 #22218 Skrevet 18. juni 2012 Gratulerer så masse med nye pupper Fint å høre at alt gikk bra Selv sitter jeg her nedsyltet i depresjoner og er svært lei meg,pga den stygge størrelseforksjellen jeg har fått di siste 2 ukene.Jeg har mest lyst å bare fjerne hele dritten fra brystene mine,for jeg er så lut lei av å være så jævla missfornøyd Unner ingen andre å ha det så kjipt! Håper du slipper unna problemer,og er superheldig med puppene Jeg sitter bare å gråter Uff, det er så trist at du føler det sånn.. Men du er ennå veldig tidlig, og det komme til å forandre seg mye ennå. Jeg lover! Hm.. va var det du annbefalte at jeg skulle se? Det skulle vært en link til en video, men jeg ser at det ikke funket helt.. Jeg skal prøve igjen For det er en som har tatt under muskel som deg, hun har tatt bilder ofte og laget en film. Første gang jeg så den filmen tenkte jeg, herregud, skal hun se sånn ut for alltid!!! Men det ble etterhvert bedre og bedre,men det tok tid. Jeg skal se om jeg klarer å fikse sånn at du får linken. Gratulerer med vel overstått MJT Fantastisk at du er i så fin form! Jeg har ikke spist en eneste ibux. Fikk masse Paracet bare. Ok, det var da endelig godt Jeg kjenner mer nå, men jeg har fortsatt verken ubehag eller smerter. Men jeg antar at bedøvelsen sitter i ennå, så jeg forventer egentlig at det kommer til å bli verre. Men jeg tar paracet forebyggende, så håper jeg det skal være nok Var det på fredag du skulle på kontroll igjen? (Sorry, er litt suste i hodet ennå )
MJT Skrevet 18. juni 2012 #22219 Skrevet 18. juni 2012 Hm.. va var det du annbefalte at jeg skulle se? Får du sett det som står i dette innlegget Du må logge inn på youtube med enten gmail konto eller noe sånn for å se den
Alive Skrevet 18. juni 2012 #22220 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Du kan jo kanskje være heldig...du har lagt over muskel har du ikke? Håper det:) Jeg skal på kontroll i morgen;) Fortsatt god bedring!! Endret 18. juni 2012 av Alive
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå