Missy1 Skrevet 2. juni 2012 #21901 Skrevet 2. juni 2012 Jeg oprerete for en uke siden, og BOR i de sports-BHene til Pierre Robert. Får kjøpt de på matbutikkene, og de er så gode. Jeg bruker de på vranga, for da gnager de enda mindre, hehe. Og så er de å få i maaange farger, så man kan gjøre de som en del av antrekket. Er de støttende nok? Jeg brukte de mye før, men føler ikke de støtter så mye egentlig (har ikke prøvd nå, tør ikke dra den over hodet )
monicabebe Skrevet 2. juni 2012 #21902 Skrevet 2. juni 2012 Er de støttende nok? Jeg brukte de mye før, men føler ikke de støtter så mye egentlig (har ikke prøvd nå, tør ikke dra den over hodet ) Jeg føler at det støtter. Har størrelse small, og da beveger ikke puppene på seg når jeg går. Det er den BHen som jeg har funnet med mykest kant nede under brystene, så den gnager i allefall ikke på arrene. Jeg vet liksom ikke hvor mye støtte man må ha? Det føles bra på, og jeg har ikke vondt noe sted. Har tatt smertestillende kun på kvelden før jeg legegr meg de siste dagene. Noen som vet hvor mye støtte man MÅ ha?
Maheni83 Skrevet 2. juni 2012 #21903 Skrevet 2. juni 2012 Wow. Resultatet ditt foreløpig ser jo kjempe bra ut! Hvor mye har du tatt? Over eller under muskel? Hvilken klinikk valgte du? Sorry, mange spørsmål.. Ja, det er kapseldannelse jeg også er mest redd for. Siden det er det vanligste som kan forekomme. Men jeg er så lei av å gå rundt å være flat, og aldri passe noen ting. Det var jo pupper jeg gledet meg til å få når jeg var mindre, men det skjedde aldri. Alle damene i familien min har minst en C - D. Hva skjedde meg med? Ja ikke sant,jeg var jo paddeplat jeg også,mens de andre i familien har svære mugger hehe..men så er jo jeg den tynneste av de alle.Jeg fikk 300ml ,det var rett og slett ikke plass til mere,om jeg skulle ha hatt større ville jeg ha fått puppene under armen hehe.Og jeg tok under muskel.Jeg bor i nord norge så er ikke mange klinikker å velge mellom her,så jeg opererte meg på teresklinikken i Bodø.Veldig flinke der.Kirurgen min heter Chritian Bucsh.
sjøhest Skrevet 2. juni 2012 #21904 Skrevet 2. juni 2012 jeg skal til han Christian Busch tror jeg, men det er i Bergen, jobber vel begge plasser han da..? Maheni83: har du noe imot om jeg tar med et av bildene fra bloggen din og viser til han? for det er ca. sånn jeg kan tenke meg:) kan kaste det etterpå!
Stripa Skrevet 2. juni 2012 #21905 Skrevet 2. juni 2012 Er det noen som har operert på klinikk bergen eller volvat bergen?? Hva kosta det og er dere fornøyd? jeg har nå vært på fana medisinske og likte ikke legen + at han sa det kom til å koste 39 500 kr (!!!) noe jeg ikke har råd til. Jeg ble operert på Klinikk Bergen for snart 2 uker siden. Jeg var først på konsultasjon på Fana Medisinske, men likte heller ikke legen.
MJT Skrevet 2. juni 2012 #21906 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har runde over muskel Supert, det er det jeg vurderer også nå.. Jeg tenkte først jeg ville ha anatomiske, men nå vet jeg ikke lenger.. Har lest litt forskjellig om de anatomiske som gjør meg usikker... Er det helt fjernt å ta med mannen på konsultasjon? Er det sånt legen ikke liker kanskje? Jeg syns det var så vanskelig å se hva som var stort og lite på meg når jeg var der alene sist, hadde vært greit hvis mannen kunne sett! Og så lurer han på hvordan disse greiene kjennes ut Så da kunne han kjent på implantatene. Hva tror dere? Så fall er jeg helt fjern også jeg tar med meg mannen som største selvfølge, det er jo han pupper også jeg skal til han Christian Busch tror jeg, men det er i Bergen, jobber vel begge plasser han da..? Maheni83: har du noe imot om jeg tar med et av bildene fra bloggen din og viser til han? for det er ca. sånn jeg kan tenke meg:) kan kaste det etterpå! Det er ikke Dr.Bugge du tenker på da? Har hørt han også er flink Ang dette med oppblåsthet, det er mange som reagerer sånn både på narkose, og på morfin generelt. Hard mage og forstoppelse er en veldig vanlig bivirkning av morfin preparat:)
Stripa Skrevet 2. juni 2012 #21907 Skrevet 2. juni 2012 Er det helt fjernt å ta med mannen på konsultasjon? Er det sånt legen ikke liker kanskje? Jeg syns det var så vanskelig å se hva som var stort og lite på meg når jeg var der alene sist, hadde vært greit hvis mannen kunne sett! Og så lurer han på hvordan disse greiene kjennes ut Så da kunne han kjent på implantatene. Hva tror dere? Jeg hadde meg mannen min på konsultasjonen Jeg syns det var greit å ha han med for han skal jo være enig i valget han og Jeg oprerete for en uke siden, og BOR i de sports-BHene til Pierre Robert. Får kjøpt de på matbutikkene, og de er så gode. Jeg bruker de på vranga, for da gnager de enda mindre, hehe. Og så er de å få i maaange farger, så man kan gjøre de som en del av antrekket. Jeg og bruker KUN de nå! De er kjempe deilige, men det er best å bruke en som ikke trenger å dra over hodet de første dagene. Å bruke den på vrangen var ikke dumt!
Maheni83 Skrevet 2. juni 2012 #21908 Skrevet 2. juni 2012 jeg skal til han Christian Busch tror jeg, men det er i Bergen, jobber vel begge plasser han da..? Maheni83: har du noe imot om jeg tar med et av bildene fra bloggen din og viser til han? for det er ca. sånn jeg kan tenke meg:) kan kaste det etterpå! Ja ,han jobber i Bergen og i Bodø,han er veldig flink! Bare ta med bilde å vise han
Margaret123 Skrevet 2. juni 2012 #21909 Skrevet 2. juni 2012 bloggen min Er bare å spørre om det er noe Må bare si at puppene dine ble kjæmpe fine! :D Er Ca slike jeg vill ha Tirsdagen klokken 8 ligger jeg på bordet, klarer nesten ikke å vent, heldigvis fikk jeg tidlig om morgenen :D
sjøhest Skrevet 2. juni 2012 #21910 Skrevet 2. juni 2012 Supert, det er det jeg vurderer også nå.. Jeg tenkte først jeg ville ha anatomiske, men nå vet jeg ikke lenger.. Har lest litt forskjellig om de anatomiske som gjør meg usikker... Så fall er jeg helt fjern også jeg tar med meg mannen som største selvfølge, det er jo han pupper også Det er ikke Dr.Bugge du tenker på da? Har hørt han også er flink Ang dette med oppblåsthet, det er mange som reagerer sånn både på narkose, og på morfin generelt. Hard mage og forstoppelse er en veldig vanlig bivirkning av morfin preparat:) Nei, Bugge har jeg vært hos på Fana medisinske. Likte ikke han.
Maheni83 Skrevet 2. juni 2012 #21911 Skrevet 2. juni 2012 Må bare si at puppene dine ble kjæmpe fine! :D Er Ca slike jeg vill ha Tirsdagen klokken 8 ligger jeg på bordet, klarer nesten ikke å vent, heldigvis fikk jeg tidlig om morgenen :D Takk for det,og masse lykke til til deg
sjøhest Skrevet 2. juni 2012 #21912 Skrevet 2. juni 2012 Jeg ble operert på Klinikk Bergen for snart 2 uker siden. Jeg var først på konsultasjon på Fana Medisinske, men likte heller ikke legen. Åh, jeg håper det blir operasjon på meg også der. Vil liksom ikke gjøre det en plass jeg ikke likte så godt. Men var det Busch eller Ørner som opererte deg? Og hva betalte du? Var det ikke mulig å få narkose der eller?
Stripa Skrevet 3. juni 2012 #21913 Skrevet 3. juni 2012 Åh, jeg håper det blir operasjon på meg også der. Vil liksom ikke gjøre det en plass jeg ikke likte så godt. Men var det Busch eller Ørner som opererte deg? Og hva betalte du? Var det ikke mulig å få narkose der eller? Jeg be operert av Dr Ørner og betalte 32450,- det inkluderer bh, 4 etterkontroller og hele pakken Eneste som kommer utenom er det som må handles på apoteket før operasjon,men det kom ikke på mer enn rundt 300 kr mener jeg. Jeg var narkose der jeg puster selv(husker ikke hva det heter) og så fikk jeg lokalbedøvelse.
sjøhest Skrevet 3. juni 2012 #21914 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Jeg be operert av Dr Ørner og betalte 32450,- det inkluderer bh, 4 etterkontroller og hele pakken Eneste som kommer utenom er det som må handles på apoteket før operasjon,men det kom ikke på mer enn rundt 300 kr mener jeg. Jeg var narkose der jeg puster selv(husker ikke hva det heter) og så fikk jeg lokalbedøvelse. Ok takk for svar:) du hadde ørner hele tiden? jeg har faktisk blitt operert av han i barndommen for noe annet. og min mor syns han var helt forferdelig arrogant men du syns han var grei? Endret 3. juni 2012 av sjøhest
Stripa Skrevet 3. juni 2012 #21915 Skrevet 3. juni 2012 ok:) men du har runde og ikke anatomiske..? og over muskel? jeg skal ha anatomiske under.. Ja jeg jeg runde, over muskel. 350cc..
sjøhest Skrevet 3. juni 2012 #21916 Skrevet 3. juni 2012 Ja, jeg så det å bloggen din rett etter jeg skrev;) så jeg endret innlegget mitt. *mase mase* hihi
Maheni83 Skrevet 3. juni 2012 #21920 Skrevet 3. juni 2012 Skal opereres i morgen.. Gruer meg Jeg ble operert 29 mai,det er ingen ting å grue seg til Er du frisk og i god form,går dette helt fint 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå