Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da var det snart min tur!:) 18 juni skal jeg opereres. Gleder meg sinnsykt mye!:D er det noen som vet om en god sports bh jeg kan kjøpe? Måtte ha det med når jeg kom på operasjonsdagen. Tenker at jeg trenger en som kan åpnes, slik at jeg slipper løfte armene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men dere som har anatomiske og har hatt narkose i det siste, hva betalte dere egentlig? er det vanlig at det koster 40 000 kr? må jeg bare godta det liksom? syns det er veldig mye penger!

Det er veldig mange penger.. Helt enig der.

Har lest at andre plasser der det koster litt mindre for selve operasjonen må man kjøpe sports-bh og brystbånd selv. Hos Fana Medisinske var alt sånt med i prisen. Måtte så klart kjøpe inn alt av smertestillende og antibiotika og diverse piller selv. Og tape til arrene. Det kom på litt over 600kr.

Så, dyrt med pupper, men herlighet så verdt det.. :)

Skrevet

Jeg skal ha anatomiske under muskel og betaler 35000,- inkludert bh og nedpressbånd.

På nobel clinic

Skrevet

35 000 kan jeg leve med.. men 40 000 da skriker det litt i lommeboka :P skal på konsultasjon på Klinikk Bergen også, får høre hva det kommer på der:)

Skrevet

Skal operere 04.06 :)

Heldige deg! Det er jo snart det:)

DA ER DAGEN HER!!! OG JEG SKAL OPERERE KL 12!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Håper alt gikk fint! Gratulerer med pupper:)

Hei alle sammen :)

Vet ikke hvor aktiv denne siden er lengre, men driver å leser meg opp. Puh, ganske mange sider som er skrevet her.

Selv er jeg nyoperert, og er 11 dager post op :)

Jeg la inn 280 cc over muskel, og opererte meg på colosseum klinikken i stavanger.

Første dagene var jeg litt sånn, oooh jeg er så fornøyd, men de er svææære og runde.. Har faktisk kjent litt anger noen ganger jeg har sett i speilet, men har smørt meg med tålmodighet. Nå elsker jeg dem :) de begynner å ta forn, har fått litt mer naturlig heng, og de har blitt litt minkdre ;) kanskje ikke så mye mindre, men ser iallefall mer naturlige ut enn de melonene jeg hadde første uka :)

Litt vanskelig å vite bh størrelse enda siden de er så nye. Men har vært ute å prøvd litt, å det ser ut til at jeg er en stor 75c / liten 75 d. Alt etter type bh.

Kjøpte meg 3 spileløse i går (haha, nei klarer ikke å vente med å kjøpe). Alle i 75c. Gleder meg til å bruke de om noen få uker.

Var ei her oppe som spurte om forskjellen på puppene nå i begynnelsen. Ja, den høyre min er større og hardere og vondere enn den venstre. Jeg tror kanskje den tar litt lengre tid, siden jeg bruker den handa mer.

Men for en uke siden var den venstre mye mer øm og vond enn den høyre. Så de healer seg forskjellig.

Hvor lang tid tok det for dere før puppene var myke og naturlige, og ikke hovne og ømme? :)

Det var litt om meg :)

Kan jeg spørre hvilke implantater du har? Runde eller anatomiske? :)

men dere som har anatomiske og har hatt narkose i det siste, hva betalte dere egentlig? er det vanlig at det koster 40 000 kr? må jeg bare godta det liksom? syns det er veldig mye penger!

Det koster litt ja, men jeg ville ikke latt summen være avgjørende, husk dette er en investering i deg selv, og dette er noe som skal vare livet ut:) jeg bor på vestlandet, men velger å fly (og ha en med meg) til Oslo og gjøre det på fbk pga at det var det jeg følte meg mest vel med. Der koster det 37400 for anatomiske, åsså kommer tur og hotell utenom. Dette er dyrt, og i denne sammenheng vil ikke jeg spare på kr.. Finn en du liker, som du føler deg vel med, og ikke tenk for mye på kr :)

kan jeg spørre et rart spm og? :P jeg presterte å gå hjem med en lånt bh fra klinikken i går.. kjente ikke at jeg hadde den på meg, så nå har jeg den her hjemme. bør jeg reise opp med den, eller sende den dertil? eller late som ingenting? den er jo ikke min.. står lindex på den, virker ikke som en sånn dyr en. hva ville dere gjort?

Jeg hadde levert den tilbake :)

Da var det snart min tur!:) 18 juni skal jeg opereres. Gleder meg sinnsykt mye!:D er det noen som vet om en god sports bh jeg kan kjøpe? Måtte ha det med når jeg kom på operasjonsdagen. Tenker at jeg trenger en som kan åpnes, slik at jeg slipper løfte armene.

Wiii! Da har vi samme dato vi da! Hvor skal du opereres? :)

Hehe, jeg gleder meg sånn nå at jeg nesten ikke klarer å tenke på annet! Når jeg satt på flyet til Tyrkia i går, og var redd for å ramle ned, var dette en av tingene jeg tenkte på " faen om vi styrter nå,rett før jeg skal få nye pupper! Da klikker det for meg!" hihi, ikke helt rett i hodet m andre ord! Men jeg har ventet så lenge på dette, og jeg gleder meg sånn! Litt digg at jeg er i Tyrkia de neste to ukene da, håpe der gjør at tiden går fort :)

Til dere nyopererte, masse god bedring! Håper smertene kommer seg snart for dere som sliter :)

Skrevet

Jeg må vist ut idag og kjøpe en ny sports-bh.. Den jeg fikk virker veldig stram rundt, og den gnager veldig under puppene. Tror bh-en har mest skyld i smertene nå, ikke nedpressbåndet.

Hvem har tips til en bra sports-bh som åpnes og lukkes foran? Som man får kjøpt på "vanlige" butikker som H&M, Lindex og sånt.

Skrevet

Er det helt fjernt å ta med mannen på konsultasjon? Er det sånt legen ikke liker kanskje? Jeg syns det var så vanskelig å se hva som var stort og lite på meg når jeg var der alene sist, hadde vært greit hvis mannen kunne sett! Og så lurer han på hvordan disse greiene kjennes ut :P Så da kunne han kjent på implantatene. Hva tror dere?

Skrevet

Er det helt fjernt å ta med mannen på konsultasjon? Er det sånt legen ikke liker kanskje? Jeg syns det var så vanskelig å se hva som var stort og lite på meg når jeg var der alene sist, hadde vært greit hvis mannen kunne sett! Og så lurer han på hvordan disse greiene kjennes ut :P Så da kunne han kjent på implantatene. Hva tror dere?

Ville trodd at det ikke var noe problem:) ei venninne av meg hadde med seg venninna si inn. Og hvis du føler deg vel med å ha med mannen inn, så bør de ta hensyn til det syns jeg:)

Skrevet

Jeg må vist ut idag og kjøpe en ny sports-bh.. Den jeg fikk virker veldig stram rundt, og den gnager veldig under puppene. Tror bh-en har mest skyld i smertene nå, ikke nedpressbåndet.

Hvem har tips til en bra sports-bh som åpnes og lukkes foran? Som man får kjøpt på "vanlige" butikker som H&M, Lindex og sånt.

Jeg kjøpte min bh på cubus,den er fra triumf,triaction heter den,synes den er veldig god!kostet 369 kr.

Skrevet

Har hørt om flere jeg som har hatt med mannen på konsultasjon så det ville jeg ikke tvilt på :)

Skrevet

Jeg merka at jeg ble veldig oppblåst i magen når jeg tok paralfin forte. Sånn som deg, at jeg ikke klarte å trekke inn magen. Litt forstoppet tror jeg også at jeg ble :/

Akkurat ja.. Er vel derfor jeg også er sånn... Magen buler.. Men jeg har også litt vondt for å rette meg opp. Jeg opererte på torsdag.

Skrevet

Hei.

Nå har jeg 99% bestemt meg for operasjon. Jeg har tidligere vært på konsultasjon, men følte ikke jeg klikket meg legen. Derfor la jeg det litt fra meg.. Men nå tenker jeg å gå på tre konsultasjoner ulike steder, tenker hovedsakelig Oslo. Noen som har noen anbefalinger og omvendt?

Jeg er 21 år, og har strl 65AA.. Passer ingen bh eller bikinier. Dypt deprimerende. Sliter også veldig med avgjørelser og er tenker på alt som kan gå galt.

Noen som har noen formeninger?

Skrevet

Hei.

Nå har jeg 99% bestemt meg for operasjon. Jeg har tidligere vært på konsultasjon, men følte ikke jeg klikket meg legen. Derfor la jeg det litt fra meg.. Men nå tenker jeg å gå på tre konsultasjoner ulike steder, tenker hovedsakelig Oslo. Noen som har noen anbefalinger og omvendt?

Jeg er 21 år, og har strl 65AA.. Passer ingen bh eller bikinier. Dypt deprimerende. Sliter også veldig med avgjørelser og er tenker på alt som kan gå galt.

Noen som har noen formeninger?

Gjør det! Jeg gjore det for 4 dager siden,og jeg angrer ikke!Ikke enda værtfall. Jeg har fått pupper! Er du frisk og i god form så er det ikke noe problem.Men selfølgelig,det er alltid en risiko.Men det er det med alt! Det er en risiko å dra til tannlegen,og det er en risiko å dra på butikken også.Og i dag er det så sykt vanlig å legge inn brystproteser,det er veldig mange som gjør det.

Men vær helt sikker på at det er dette du vil,og du må vite om alle problemene som kan komme etter en operasjon.Selv om det skjer skjeldent,så kan det bli problemer.Selv er jeg veldig redd for kapseldannelse.Jeg klarer ikke helt å slappe av.For jeg vet at det kan skje.

Skrevet

Hvor lenge er man hoven og hvordan merker man om man er hoven? Jeg syns ikke puppene mine virker noe hovne, men skjønner ikke hvordan jeg skal se forskjell på om de er det eller ikke :P

Skrevet

Jeg oprerete for en uke siden, og BOR i de sports-BHene til Pierre Robert. Får kjøpt de på matbutikkene, og de er så gode. Jeg bruker de på vranga, for da gnager de enda mindre, hehe. Og så er de å få i maaange farger, så man kan gjøre de som en del av antrekket.

Skrevet

Gjør det! Jeg gjore det for 4 dager siden,og jeg angrer ikke!Ikke enda værtfall. Jeg har fått pupper! Er du frisk og i god form så er det ikke noe problem.Men selfølgelig,det er alltid en risiko.Men det er det med alt! Det er en risiko å dra til tannlegen,og det er en risiko å dra på butikken også.Og i dag er det så sykt vanlig å legge inn brystproteser,det er veldig mange som gjør det.

Men vær helt sikker på at det er dette du vil,og du må vite om alle problemene som kan komme etter en operasjon.Selv om det skjer skjeldent,så kan det bli problemer.Selv er jeg veldig redd for kapseldannelse.Jeg klarer ikke helt å slappe av.For jeg vet at det kan skje.

Wow. Resultatet ditt foreløpig ser jo kjempe bra ut! Hvor mye har du tatt? Over eller under muskel?

Hvilken klinikk valgte du? :) Sorry, mange spørsmål..

Ja, det er kapseldannelse jeg også er mest redd for. Siden det er det vanligste som kan forekomme.

Men jeg er så lei av å gå rundt å være flat, og aldri passe noen ting. Det var jo pupper jeg gledet meg til å få når jeg var mindre, men det skjedde aldri. Alle damene i familien min har minst en C - D. Hva skjedde meg med? :P

Skrevet

Hvor lenge er man hoven og hvordan merker man om man er hoven? Jeg syns ikke puppene mine virker noe hovne, men skjønner ikke hvordan jeg skal se forskjell på om de er det eller ikke :P

Er de ikke veldig harde og lite bevegelige? Mine så helt syke ut første dagen. Tok bilder av dem. Og så har jeg tatt tilsvarende bilder i dagene etter. Nå er de 8 dager. Begynt å bli mer myke, men fortsatt langt fra myke og bevegelige. Dermed regner jeg med at det fortsatt er hovne. Og når musklene slapper av og hevelsen går ned så blir de mykere og faller ned. Nå er det jo ingen "brett" under puppen. og de ser nesten like ut om jeg ligger, sitter eller står, hehe.

Skrevet

Er de ikke veldig harde og lite bevegelige? Mine så helt syke ut første dagen. Tok bilder av dem. Og så har jeg tatt tilsvarende bilder i dagene etter. Nå er de 8 dager. Begynt å bli mer myke, men fortsatt langt fra myke og bevegelige. Dermed regner jeg med at det fortsatt er hovne. Og når musklene slapper av og hevelsen går ned så blir de mykere og faller ned. Nå er det jo ingen "brett" under puppen. og de ser nesten like ut om jeg ligger, sitter eller står, hehe.

Hvis jeg trykker på de så kjennes de ikke harde ut. Men kan ikke akkurat dytte de inntil hverandre. Opererte på tirsdag så er jo under en uke siden. Jg får bare slappe av og se :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...