butterfly89 Skrevet 30. mai 2012 #21841 Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som har erfaring fra/hørt om Aviva helse? Tenkte å ta en konsultasjon der også. Står lite om erfaringer med klinikken på nett, og det lille som står er dessverre negativt :/ men leste om kirurgen, og han virket veldig flink.
Ms.Boob Skrevet 30. mai 2012 #21842 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det tror jeg bare kommer av at det enda er hevelse,trur du bare ska ta det helt med ro. Har du mye smerte enda? Jeg har sykt store smerter,men jeg ble operert i går,håper smertene gir seg snart..dette er jævlig! hehe. Nei, har ikke smerter lengre Men kan med hånda på hjertet si at de fire-fem første dagene var et rent helvete. Aldri før har jeg vært så hjelpesløs. Har heldigvis en snill samboer som tar seg av alt husarb og løfting av barn Nå fikk jo jeg en litt tøff start iom at jeg måtte operere to ganger samme dag også da, så er nok litt derfor kroppen trenger litt mer tid enn andres. Har ikke gått på annet enn vanlig paracet også, fordi jeg ikke ville ta de sterke, så derfor var den første tiden tøff. Håper jeg slipper mer komplikasjoner nå! Endret 30. mai 2012 av Ms.Boob
Maheni83 Skrevet 30. mai 2012 #21843 Skrevet 30. mai 2012 Nei, har ikke smerter lengre Men kan med hånda på hjertet si at de fire-fem første dagene var et rent helvete. Aldri før har jeg vært så hjelpesløs. Har heldigvis en snill samboer som tar seg av alt husarb og løfting av barn Nå fikk jo jeg en litt tøff start iom at jeg måtte operere to ganger samme dag også da, så er nok litt derfor kroppen trenger litt mer tid enn andres. Har ikke gått på annet enn vanlig paracet også, fordi jeg ikke ville ta de sterke, så derfor var den første tiden tøff. Håper jeg slipper mer komplikasjoner nå! Ja ,håper at det går bra med deg nå,og at du slipper mer komplikasjoner
Missy1 Skrevet 31. mai 2012 #21844 Skrevet 31. mai 2012 Bandasjen er av :D puppene mine ser kjempe fine ut (sett bortifra helvelse og sånn da) så da håper jeg bare at de vil fortsette å være fine :D jippiii 2
StjernePerle Skrevet 31. mai 2012 #21845 Skrevet 31. mai 2012 DA ER DAGEN HER!!! OG JEG SKAL OPERERE KL 12!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 1
Procon Skrevet 31. mai 2012 #21846 Skrevet 31. mai 2012 DA ER DAGEN HER!!! OG JEG SKAL OPERERE KL 12!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Masse lykke til!!!!
Missy1 Skrevet 31. mai 2012 #21848 Skrevet 31. mai 2012 DA ER DAGEN HER!!! OG JEG SKAL OPERERE KL 12!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Lykke til :D det blir nok fantastisk
Gjest alveola Skrevet 31. mai 2012 #21849 Skrevet 31. mai 2012 Er det noen som har erfaring fra/hørt om Aviva helse? Tenkte å ta en konsultasjon der også. Står lite om erfaringer med klinikken på nett, og det lille som står er dessverre negativt :/ men leste om kirurgen, og han virket veldig flink. Jeg opererte meg der nå i vinter! Veldig fornøyd med både klinikken og kirurgen:) Resultatet har blitt fint også, ihvertfall med det utgangspunktet jeg hadde Bare spør om det er noe du lurer på altså )
butterfly89 Skrevet 31. mai 2012 #21850 Skrevet 31. mai 2012 Jeg opererte meg der nå i vinter! Veldig fornøyd med både klinikken og kirurgen:) Resultatet har blitt fint også, ihvertfall med det utgangspunktet jeg hadde Bare spør om det er noe du lurer på altså ) Så bra:D har lest endel om kirurgen og han virker veldig profesjonell og ålreit:) men spurte ei jeg kjenner som og har operert der, og hun sa " ikke ta det der"..også står det endel negativt på nett. Men kan liksom ikke skjønne hvorfor det skal være så dårlig der, han kirurgen virker jo veldig flink, og har mye lengre utdannelse og bakgrunn innen plastikkirurgi enn de fleste andre kirurger på de større klinikkene. Men allikvel blir jeg litt usikker.. men kjempebra at du er fornøyd! :D
Lottee Skrevet 31. mai 2012 #21851 Skrevet 31. mai 2012 Tusen takk for svar var litt betryggende å lese! er nok bare at jeg ikke vet hva som vil skje liksom, at det er helt ukjent. Hvor opererte du forresten? Bare hyggelig :-) Som sagt kjenner meg velduig igjen i det. Var vettskremt før jeg skulle operere. men han anestesisykepleieren var helt fantastisk :-) Jeg har operert på colosseumklinikken i Stavanger. Veldig fornøyd med hele prosessen der :-)
Maheni83 Skrevet 31. mai 2012 #21852 Skrevet 31. mai 2012 Nå fikk jeg endelig tatt meg en dusj,men det var vondt.Hadde ikke sjangs å få vasket håret da.. Er vondt å bevege seg. Men alikevel godt å få vasket seg litt.Og jeg er syyykt hoven enda! Ser ut som 2 ballonger hehe,og mellom puppene er det skikkelig hovent,ser skikkelig teit ut.Akkurat nå er det klin umulig å lage kløft hehe,håper det går seg til.Jeg fikk sove ca 8 timer i natt da,det er jeg glad for,men føler meg veldig trøtt og uopplagt alikevel,vil egentlig bare sove.. Hvordan er formen til dere som har blitt operert?
Missy1 Skrevet 31. mai 2012 #21853 Skrevet 31. mai 2012 Nå fikk jeg endelig tatt meg en dusj,men det var vondt.Hadde ikke sjangs å få vasket håret da.. Er vondt å bevege seg. Men alikevel godt å få vasket seg litt.Og jeg er syyykt hoven enda! Ser ut som 2 ballonger hehe,og mellom puppene er det skikkelig hovent,ser skikkelig teit ut.Akkurat nå er det klin umulig å lage kløft hehe,håper det går seg til.Jeg fikk sove ca 8 timer i natt da,det er jeg glad for,men føler meg veldig trøtt og uopplagt alikevel,vil egentlig bare sove.. Hvordan er formen til dere som har blitt operert? Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har også dusja idag, men turte ikke bevege meg for mye så det ble litt hipp som happ. Er skikkelig hoven og jeg tør ikke engang å prøve å lage kløft for de puppene sitter bom fast for å si det sånn I natt sov jeg faktisk godt, våkna ikke før sambo skulle dra på jobb men har sovet litt på dagtid og. Prøvde å legge meg halvveis på siden, men puppen likte ikke det så måtte legge meg over på ryggen igjen
anirahtak Skrevet 31. mai 2012 #21854 Skrevet 31. mai 2012 Noen som vet om man må i full narkose? Ser at noen klinikker opererer med lokalbedøvelse og avslappende medikamenter. Er så nervøs for den narkosen, gruer meg for den kvalmen Hei! Jeg var også veldig nervøs for narkosen, var helt sikker på at jeg ikke kom til å sovne når de sa det, men jeg endte opp med å sovne midt i en setning! Synes narkosen i seg selv var skikkelig deilig, men fikk litt av en reaksjon når jeg våknet. Forbered deg på å ha ganske mange usaklige/usammenhengende samtaler med sykepleierne;) Men det verste var at jeg fikk en skikkelig frysebye! Hadde visst hele tiden sagt til personalet at jeg frøs sånn, og endte til slutt opp med et varmeteppe og tre dyner! Anestesilegen mente visst jeg var i sjokk.. Et annet problem var at jeg i narkoserusen hele tiden prøvde å legge meg på magen. Hadde visst sagt til sykepleierne at jeg MÅTTE ligge på magen, ellers kom noe forferdelig til å skje:p Heldigvis passet de godt på meg og tok vare på meg til jeg "kom til meg selv". Noen andre som har hatt lignende reaksjoner?? Tenkte jeg skulle skrive her i tilfelle du opplever lignende, så vet du at det ikke bare er deg ihvertfall!!
Maheni83 Skrevet 31. mai 2012 #21856 Skrevet 31. mai 2012 Jeg begynte å grine som pokker da jeg våknet opp fra narkosen hehe,Legen lurte på hva i alle dager det var for noe.. jeg husker at jeg sa at jeg bare var glad for at jeg enda var i livet haha..De mente det var normalt med en sånn reaksjon. Narkosen var behagelig,fikk noe greier inn i arma,og ei maske å puste inn i,og da var jeg borte.Var ikke kvalm da jeg våknet,men jeg begynte å fryse og skjelve mye.Jeg var sykt sulten,og jeg fikk 3 brødskiver og juice. Var bare en fin opplevelse,og hyggelige leger,Ingen ting å klage på.Jeg hadde lett gjort det igjen.
StjernePerle Skrevet 31. mai 2012 #21857 Skrevet 31. mai 2012 Nå er jeg ferdig. Jeg har vært i veldig dårlig form. Spydd og hatt blodtrykksfall. Ellers bare uell, men i fin form. Får fortelle operasjonshistorien når jeg er litt bedre. Operasjonen gikk i allefall bra ! :D Er ingen ting å grue seg for Kjedelig å være litt dårlig nå men. Jeg reagerer veldig ofte sånn på ting, så det er nok bare meg ettersom det ikke virker som noen andre har vært slik Glad op er over
Ms.Boob Skrevet 31. mai 2012 #21858 Skrevet 31. mai 2012 Uff, prøvde meg en tur på butikkrunde og div idag, jammen ble jeg sliten. nå er jeg beordra til sofa resten av kvelden flere som sliter litt med å bli "vanlig"? er åtte dager siden operasjonen nå. og når blir begge puppene normale igjen? synes den ene er så mye hardere enn den andre bekymrer meg mye for dette, klarer liksom ikke å nyte resultatet enda..
Missy1 Skrevet 31. mai 2012 #21859 Skrevet 31. mai 2012 Uff, prøvde meg en tur på butikkrunde og div idag, jammen ble jeg sliten. nå er jeg beordra til sofa resten av kvelden flere som sliter litt med å bli "vanlig"? er åtte dager siden operasjonen nå. og når blir begge puppene normale igjen? synes den ene er så mye hardere enn den andre bekymrer meg mye for dette, klarer liksom ikke å nyte resultatet enda.. Vil tro det er helt normalt. Og jeg merker nå (på dag2 ) at jeg føler at jeg godt kunne tatt meg en tur til byen eller lignende, men jeg vet at hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg fort blitt sliten. Man blir litt lurt når man tror at man er helt fin i formen og begynner å leve normalt. Jeg måtte legge meg til å sove etter å ha dusja for da var jeg så sliten Blir nok bedre og bedre for hver dag som går, men må huske at kroppen har vært igjennom en stor påkjenning og trenger mer hvile enn vanlig. Viktig å ta pauser ofte og ikke bare når man føler seg helt utslitt
Maheni83 Skrevet 31. mai 2012 #21860 Skrevet 31. mai 2012 Åh hærregud nå sviiiir det i sårene,det brenner som F! Skikkelig ubehagelig.Kjennes ut som noen river de opp.Men det gror vel nå tenker jeg.Jeg må jo bare syte litt hehe Er enda kjempehoven og øm! Kan ta av nedpressebåndet på lørdag,det skal bli sååååå godt!Jeg er kjempespent på hvordan resultatet kommer til å bli.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå