Maheni83 Skrevet 30. mai 2012 #21821 Skrevet 30. mai 2012 Sånn,da var jeg oppe,med max 2 timer søvn i natt. Måtte ta 2 paracet og en morfin tablett,hadde ubeskrivelige smerter,og det er dette brystbåndet som gjør det skikkelig ille.Det er så vondt å puste,og det kjennes ut som om noen står oppå brystet mitt.Får ik trekke pusten helt inn.Hva gjør man ikke for å se bedre ut? hehe Skal på etterkontroll nå strax,og jeg ser nå at hevelsen har gitt seg litt.Håper dere andre som har operert har det bra,dere er ikke alene :=) En klem fra meg sendes
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21822 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er alene men har en katt her da. Haha. Kan jeg ta en morfintablett fordi det gjør vondt å seise meg? Går fint når jeg ligger, men når jeg reiser meg føles det som om puppene skal revne og falle av
StjernePerle Skrevet 30. mai 2012 #21823 Skrevet 30. mai 2012 Ja da er det min tur i morgen da!! Må si jeg er veldig spent her jeg sitter nå...
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21824 Skrevet 30. mai 2012 Ja da er det min tur i morgen da!! Må si jeg er veldig spent her jeg sitter nå... Lykke til imorgen det går nok kjempe bra
miss_universum Skrevet 30. mai 2012 #21825 Skrevet 30. mai 2012 Lykke til imorgen det går nok kjempe bra Ja det gjør det nok Lykke til!
Maheni83 Skrevet 30. mai 2012 #21826 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Nå har jeg fått laget en liten blogg der dere kan se før og etterbilder.Jeg er ikke så sjenert så her får dere hele pakka hehe. Eller for å si d sånn,jeg var veldig sjenert FØR operasjonen Nå tør jeg faktisk ta av bhen forran kjæresten uten problemer,snakk om selvtillitboost hehe. Min lenke Endret 30. mai 2012 av Maheni83 2
butterfly89 Skrevet 30. mai 2012 #21827 Skrevet 30. mai 2012 Nå har jeg fått laget en liten blogg der dere kan se før og etterbilder.Jeg er ikke så sjenert så her får dere hele pakka hehe. Eller for å si d sånn,jeg var veldig sjenert FØR operasjonen Nå tør jeg faktisk ta av bhen forran kjæresten uten problemer,snakk om selvtillitboost hehe. Min lenke Gratulerer :D og så utrolig fine pupper du har fått!! :D god bedring, håper du kommer deg raskt! :
Maheni83 Skrevet 30. mai 2012 #21828 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer :D og så utrolig fine pupper du har fått!! :D god bedring, håper du kommer deg raskt! : Tusen takk for det Blir nok enda penere når de har fått seget litt ned
Ms.Boob Skrevet 30. mai 2012 #21829 Skrevet 30. mai 2012 Hei damer. Nå er puppene mine én uke gamle Men et spm til dere;Er det normalt at ene puppen som ikke har hatt dren i seg, er litt større enn den andre? uff, nervøs..
MJT Skrevet 30. mai 2012 #21830 Skrevet 30. mai 2012 Nå har jeg fått laget en liten blogg der dere kan se før og etterbilder.Jeg er ikke så sjenert så her får dere hele pakka hehe. Eller for å si d sånn,jeg var veldig sjenert FØR operasjonen Nå tør jeg faktisk ta av bhen forran kjæresten uten problemer,snakk om selvtillitboost hehe. Min lenke Gratulerer så masse med både pupper og blogg Gleder meg stort til det er min tur nå :D Er det andre som skal opereres rundt 18.06.?
usikker28 Skrevet 30. mai 2012 #21831 Skrevet 30. mai 2012 Gratulerer så masse med både pupper og blogg Gleder meg stort til det er min tur nå :D Er det andre som skal opereres rundt 18.06.? Skal operere 04.06
Maheni83 Skrevet 30. mai 2012 #21832 Skrevet 30. mai 2012 Hei damer. Nå er puppene mine én uke gamle Men et spm til dere;Er det normalt at ene puppen som ikke har hatt dren i seg, er litt større enn den andre? uff, nervøs.. Det tror jeg bare kommer av at det enda er hevelse,trur du bare ska ta det helt med ro. Har du mye smerte enda? Jeg har sykt store smerter,men jeg ble operert i går,håper smertene gir seg snart..dette er jævlig! hehe.
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21833 Skrevet 30. mai 2012 Er det lov å ta NSAID medikamenter nå etter operasjon? (altså sånn som ibux). Jg har så sinnsykt vondt i hodet fader ass. Paracet funker ikke. Eller kan jeg ta en sånn morfinpille og håpe på at den funker? (har tatt en sånn pille idag)
miss_universum Skrevet 30. mai 2012 #21834 Skrevet 30. mai 2012 Er det lov å ta NSAID medikamenter nå etter operasjon? (altså sånn som ibux). Jg har så sinnsykt vondt i hodet fader ass. Paracet funker ikke. Eller kan jeg ta en sånn morfinpille og håpe på at den funker? (har tatt en sånn pille idag) Stod i mine papirer at du absolutt ikke skulle ta ibux 2 uker etter operasjonen, siden det tynner ut blodet. Har du ikke fått beskjed om sånt..?
monicabebe Skrevet 30. mai 2012 #21835 Skrevet 30. mai 2012 Stod i mine papirer at du absolutt ikke skulle ta ibux 2 uker etter operasjonen, siden det tynner ut blodet. Har du ikke fått beskjed om sånt..? Akkurat det er litt vittig. For på min smertelindringsplan etter operasjonen kunne jeg både ta Ibux forte og vanlig Ibux. Det stod faktisk at jeg SKULLE ta en Ibux 4 ganger i døgnet for å lindre smerte. Så jeg har spist Ibux og paracet i kominasjon alle dagene siden frdag. jeg har også fått Ketiorax(morfin), men valgt å ikke ta den fordi jeg reagerer med kvalme! Så om det er opp til meg, så må du bare ta ibux om det hjelper deg mot hodepine.
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21836 Skrevet 30. mai 2012 Stod i mine papirer at du absolutt ikke skulle ta ibux 2 uker etter operasjonen, siden det tynner ut blodet. Har du ikke fått beskjed om sånt..? Kunne bare ikke huske om det stod noe om etter operasjon. Vet man ikke skal ta det 2 uker før operasjon. Men jeg kom til å tenke på at jeg burde bytta linsene mine og føler det hjalp litt så nå er jeg litt bedre. Men er det noen som vet hva bandasjen er godt for? Det klør så jææævli
Lottee Skrevet 30. mai 2012 #21837 Skrevet 30. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor jeg må gå med den fæle bandasjen. Den er teipa helt oppunder armene og det klør som faen. Frister å dra den av Åhh, jeg føler sånn med deg, den er så irreterende. Gled deg til å ta dan av, men ha noe å sitte på tilgjengelig eller noen som hjelper deg. Jeg ble hvertfall ganske svimmel av og ta den av faktisk :-)
Lottee Skrevet 30. mai 2012 #21838 Skrevet 30. mai 2012 Noen som vet om man må i full narkose? Ser at noen klinikker opererer med lokalbedøvelse og avslappende medikamenter. Er så nervøs for den narkosen, gruer meg for den kvalmen Når jeg opererte sist uke forklarte anastesisykepleieren min at dagens narkose svært svært skjelden fører til kvalme. Dette er fordi de overvåker dybden på narkosen din og gjør at du ikke faller for dypt eller for lett. De søreger før at du er i samme søvneleie gjennom hele operasjonen og det er dette som gjør at det forekommer mye mindre kvalme idag ;-) Jeg var ingenting kvalmen etter operasjonen og fikk heller ingenting mot kvalme på forhånd. Jeg var kjemperedd for narkosen i forkant, for jeg visste ikke hva jeg gikk til, og du hører alltid så mye forkjellig :-)Bare spørr om du lurer på noe ;-) Jeg forstår problemet ditt
butterfly89 Skrevet 30. mai 2012 #21839 Skrevet 30. mai 2012 Når jeg opererte sist uke forklarte anastesisykepleieren min at dagens narkose svært svært skjelden fører til kvalme. Dette er fordi de overvåker dybden på narkosen din og gjør at du ikke faller for dypt eller for lett. De søreger før at du er i samme søvneleie gjennom hele operasjonen og det er dette som gjør at det forekommer mye mindre kvalme idag ;-) Jeg var ingenting kvalmen etter operasjonen og fikk heller ingenting mot kvalme på forhånd. Jeg var kjemperedd for narkosen i forkant, for jeg visste ikke hva jeg gikk til, og du hører alltid så mye forkjellig :-)Bare spørr om du lurer på noe ;-) Jeg forstår problemet ditt Tusen takk for svar var litt betryggende å lese! er nok bare at jeg ikke vet hva som vil skje liksom, at det er helt ukjent. Hvor opererte du forresten?
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21840 Skrevet 30. mai 2012 Åhh, jeg føler sånn med deg, den er så irreterende. Gled deg til å ta dan av, men ha noe å sitte på tilgjengelig eller noen som hjelper deg. Jeg ble hvertfall ganske svimmel av og ta den av faktisk :-) Jeg får hjelp av sambo imorgen. Så satser på at det blir bra. Men kommer nok til å gjøre litt vondt for det er sinnsykt mye teip. Skjønner ikke hvorfor det ikke bare er en vanlig bandasje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå