Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21801 Skrevet 29. mai 2012 Satser på det:) er du fornøyd da:D? Må være deilig å være ferdig! Jeg har ikke sett de ennå. De ligger og koser seg under bandasjen. Men hittil går det fint deilig å være ferdig ja
Maheni83 Skrevet 29. mai 2012 #21802 Skrevet 29. mai 2012 Ja da var min operasjon over Og her sitter jeg med PUPPEEEEERRRR :D Morro!! De er veeeldig harde og jeg kjenner ikke at jeg tar på dem,de er så bedøvde enda.Gruer meg til bedøvelsen går ut,og gruer meg til i natt når jeg skal sitte å sove.Fatter ikke hvordan jeg skal klare det,siden jeg er helt avhengi av å sovne på magen.Jeg har enda ikke tatt noe smertestillende,og det som virkelig gjør litt vondt er nedpressebåndet,det er vondt og vanskelig å puste skikkelig. Men det er godt dette er over nå,og at jeg faktisk sitter her med ganske mye større pupper Jeg fikk 300cc under brystmuskel,høy profil.Jeg fikk ikke masse bandasje så fikk sett puppene rett etter at jeg våknet. Narkosen var helt fin,og ingen ubehageligheter.Ingen kvalme og jeg kom meg veldig fort.Fikk 3 brødskiver og juice etterpå. Bare spør hvis du lurer på noe,jeg skal svare så godt jeg kan,og du som skal opereres,du har ingen ting å bekymre deg over
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21803 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer!!:D misunner alle som er ferdig altså! hehe. Godt at det gikk så bra med deg:) håper du slipper å ha så mye vondt, og at du kommer deg fort! Hvor var det du opererte? Og hva slags str hadde du som utgangspunkt? Takk for det, det går vel bra med meg og håper jeg:) hehe. Og tenk så bra det blir tilslutt!:D God bedring til deg!
Maheni83 Skrevet 29. mai 2012 #21804 Skrevet 29. mai 2012 Gratulerer!!:D misunner alle som er ferdig altså! hehe. Godt at det gikk så bra med deg:) håper du slipper å ha så mye vondt, og at du kommer deg fort! Hvor var det du opererte? Og hva slags str hadde du som utgangspunkt? Takk for det, det går vel bra med meg og håper jeg:) hehe. Og tenk så bra det blir tilslutt!:D God bedring til deg! Jeg opererte meg på teresklinikken i Bodø,siden det er her jeg bor.Jeg var en 75a-b,og nå er jeg 75c. Dette blir så bra så:D Jeg sitter allerede på nettet og kikker etter nytt undertøy :D
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21805 Skrevet 29. mai 2012 Ok:) høres bra ut! ca likt utgangspunkt som meg da:)! Det skjønner jeg godt at du gjør, er jo så moro! driver og ser litt på bikini selv, har enda ikke hatt konsultasjon enda da men hehe. Men samboeren og jeg skal en tur til syden i september, og da er jeg klar for å få av meg sportsbhen å gå i bikini! Gleder meg skikkelig:) hehe.
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21806 Skrevet 29. mai 2012 Skjønner ikke hvorfor jeg må gå med den fæle bandasjen. Den er teipa helt oppunder armene og det klør som faen. Frister å dra den av
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21807 Skrevet 29. mai 2012 Uff, stakkar.. Høres ikke godt ut:/ når er det du kan ta den av?
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21808 Skrevet 29. mai 2012 Uff, stakkar.. Høres ikke godt ut:/ når er det du kan ta den av? Kan fjerne den på torsdag. Gud som jeg gleder meg.
miss_universum Skrevet 29. mai 2012 #21809 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Da var jeg ferdig operert! Siden jeg har hatt stor interesse av å lese om andres operasjonsdager, tenkte jeg at jeg skulle skrive om min Møtte på klinikken en time før jeg skulle inn. Etterhvert ble jeg innmari sulten og trøtt, at jeg var mer opptatt av det enn å være nervøs. Den første som tok imot meg når jeg fikk komme inn var en veldig hyggelig anestesilege. Hun spurte meg litt spørsmål om jeg hadde tatt de pillene jeg skulle ta, om jeg hadde vasket meg med Hibiscrub, og etter telefonnummer til den som skulle hente meg. Så ble det enda litt mer venting til jeg fikk komme inn til kirurgen. Der tegnet han på meg og tok fem før-bilder. Vi hadde blitt enige om størrelse og alt sånt mens jeg var på konsultasjonen, det ble 395cc i hvert bryst, under muskelen og anatomiske proteser. Deretter fikk jeg komme inn til operasjonsstuen, hvor jeg fikk veneflon (heter det det?) i hånden og narkose. Husker ikke helt at jeg sovnet, plutselig var jeg vekke. Våknet ca 2,5 time etterpå med et par store struttende pupper :D Hadde kun på meg nedpress-bånd når jeg våknet, så fikk god tid til å studere de (mens jeg vel og merke var litt i halvsøvne). Sykepleieren sa at det virket som jeg var fornøyd, for jeg lå vist etterpå i halvsøvne og smilte for meg selv...hehe Hadde litt sviende smerter etter jeg våknet, men så fikk jeg en del smertestillende, som har vart ganske godt fram til nå (Fem timer etter). Lå i en god seng og hvilte ganske lenge. Så fikk jeg skive med ost, og vann. Måtte opp og tisse, og da ble jeg plutselig innmari kvalm så jeg nesten kastet opp. Fikk kvalmenedsettende, og etter det har jeg hatt det ganske bra. I halv syv-tiden ringte jeg til mamma som skulle hente meg. Mens jeg ventet på at hun skulle komme fikk jeg en kopp te. Nå sitter jeg i sofaen og har det overraskende bra. Skal snart ta en paralgin forte og så legge meg. Håper jeg får sove, er veldig trøtt. Skal på kontroll om 2 dager. Og lykke til til dere andre som snart skal opereres Endret 29. mai 2012 av miss_universum 1
monicabebe Skrevet 29. mai 2012 #21810 Skrevet 29. mai 2012 Til deg som var nervøs for kvalme av narkosen: Du kan få kvalmestillende underveis. Det fikk jeg. Og det som gjorde meg så kvalm og svimmel etter operasjonen var faktisk den smertestillende morfinen jeg fikk før operasjonen(og også skulle ta hjemme) Ketorax. DEn slo meg helt ut, og jeg måtte få motgift i to omganger foir å klare å stå på beina. Etter det hatr jeg ikke tatt den. Og da har jeg heller ikke vært kvalm! God å høre at det har gått så bra med dere, Maheni83 og Missy1!! Hurra!! Man MÅ forresten ikke sove sittende. Det er mest for å hjelpe oss å puste(man kan få følelse av press på brystet. jeg la ned senga fra dag 2 og det var ikke noe problem det. Har sånn jeg kan heise op og ned. Et tips når man skal ut av senga er å rulle seg ut, i stedet for å bruke mage og bryst til å reise seg! Jeg er på min 4 postoperative dag. Og er nå uten smertestillende. I dag har jeg kjørt bil og vært på shopping. Måtte ha noen flere topper til å å skjule sports-BHen! I morgen er det jobb. Gleder meg! Lykke til, dere som skal operere eller som er på bedringens vei! 1
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21811 Skrevet 29. mai 2012 Det er ikke så lenge til da!:D blir nok kjempebra:D blir nok godt å få av den, ja! tenk så herlig sommer du har i vente! :D
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21812 Skrevet 29. mai 2012 Til deg som var nervøs for kvalme av narkosen: Du kan få kvalmestillende underveis. Det fikk jeg. Og det som gjorde meg så kvalm og svimmel etter operasjonen var faktisk den smertestillende morfinen jeg fikk før operasjonen(og også skulle ta hjemme) Ketorax. DEn slo meg helt ut, og jeg måtte få motgift i to omganger foir å klare å stå på beina. Etter det hatr jeg ikke tatt den. Og da har jeg heller ikke vært kvalm! God å høre at det har gått så bra med dere, Maheni83 og Missy1!! Hurra!! Man MÅ forresten ikke sove sittende. Det er mest for å hjelpe oss å puste(man kan få følelse av press på brystet. jeg la ned senga fra dag 2 og det var ikke noe problem det. Har sånn jeg kan heise op og ned. Et tips når man skal ut av senga er å rulle seg ut, i stedet for å bruke mage og bryst til å reise seg! Jeg er på min 4 postoperative dag. Og er nå uten smertestillende. I dag har jeg kjørt bil og vært på shopping. Måtte ha noen flere topper til å å skjule sports-BHen! I morgen er det jobb. Gleder meg! Lykke til, dere som skal operere eller som er på bedringens vei! Takk for tipset! Skal høre om å få kvalmestillende. Den morfinen du nevnte som du skulle ta før og etter operasjonen, kan man droppe å ta den? Eller er det viktig å få i seg denne( selvom man blir kvalm:p)
StjernePerle Skrevet 29. mai 2012 #21813 Skrevet 29. mai 2012 Takk opererte på tønsberg private. Åjaa.. Var deg det ja.. Husker vi snakket om dette med forskjellene i prosedyrer. Enda en forskjell ja, jeg har nemlig fått beskjed om at jeg IKKE kunne få kvalmestillende før operasjonen!! Arrrg.. hehe... Jeg er nemlig redd for å spy opp antibiotikaen jeg skal svelge 2 timer før op, for er så sensitiv for sånt..Jaja....
MJT Skrevet 29. mai 2012 #21814 Skrevet 29. mai 2012 Takk for tipset! Skal høre om å få kvalmestillende. Den morfinen du nevnte som du skulle ta før og etter operasjonen, kan man droppe å ta den? Eller er det viktig å få i seg denne( selvom man blir kvalm:p) Man må ikke ta de sterkeste morfin preparatene, jeg har bedt om å ikke få dem i det hele tatt og det gikk helt fint
Maheni83 Skrevet 29. mai 2012 #21815 Skrevet 29. mai 2012 Huff,er litt redd her,den ene puppen er blitt sååå hoven under armen og på siden og jeg kan se forskjell,har tatt smertestillende,så vet ikke om det er vondt..er så forbanna redd for indre blødninger Ringte kirurgen i sta,han sa at det ikke var farlig.Men blir jo redd når puppen hovner så mye opp under armen og på siden.Leste at den kunne gjøre det når det var snakk om indre blødniner.Håper virkelig ikke at det er det Jeg holdt på å besvime et par ganger da jeg sto oppreist,så måtte bare sitte ned,så jeg ikke gikk i bakken. Gruer meg til i natt,jeg har store problemet med å puste og det gjør så grønnjævlig vondt nå Men dette er jeg forberedt på,jeg må bare syte litt for jeg er jo litt redd for at det kan være indre blødninger,men håper ikke det.Nå skal jeg legge meg,må prøve å få sove litt,selv om jeg tror det blir veldig vanskelig.
miss_universum Skrevet 29. mai 2012 #21816 Skrevet 29. mai 2012 Huff,er litt redd her,den ene puppen er blitt sååå hoven under armen og på siden og jeg kan se forskjell,har tatt smertestillende,så vet ikke om det er vondt..er så forbanna redd for indre blødninger Ringte kirurgen i sta,han sa at det ikke var farlig.Men blir jo redd når puppen hovner så mye opp under armen og på siden.Leste at den kunne gjøre det når det var snakk om indre blødniner.Håper virkelig ikke at det er det Jeg holdt på å besvime et par ganger da jeg sto oppreist,så måtte bare sitte ned,så jeg ikke gikk i bakken. Gruer meg til i natt,jeg har store problemet med å puste og det gjør så grønnjævlig vondt nå Men dette er jeg forberedt på,jeg må bare syte litt for jeg er jo litt redd for at det kan være indre blødninger,men håper ikke det.Nå skal jeg legge meg,må prøve å få sove litt,selv om jeg tror det blir veldig vanskelig. Uffda Skjønner du er bekymret. Vær mest mulig i ro, så har forhåpentligvis hevelsen gått ned i morgen. Sliter med stramhet jeg og, og jeg får hvertfall ikke sove nå. Har prøvd en stund.
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21817 Skrevet 30. mai 2012 Oh hello! Der kom smertene ja... Og jeg må sånn på do, men vi har døra på gløtt med en sånn krok øverst så jeg må vekke sambo for å gå på do. Det var lite gjennomtenkt. Hahahah
miss_universum Skrevet 30. mai 2012 #21818 Skrevet 30. mai 2012 Da var første natt endelig over. Lite søvn og en del smerter. Men smertene. Kommer jo av brystbåndet jeg må gå med. Det skal jo sitte så innmari stramt.. Har vel sovet kanskje 5 timer til sammen. I 3-tiden stod jeg opp og satte meg i sofaen, den ga litt mer støtte til ryggen enn sengen gjorde. Nå skal mannen på jobb og barnet i barnehagen, og jeg skal bare sitte iro og se på tv hele dagen.
miss_universum Skrevet 30. mai 2012 #21819 Skrevet 30. mai 2012 Oh hello! Der kom smertene ja... Og jeg må sånn på do, men vi har døra på gløtt med en sånn krok øverst så jeg må vekke sambo for å gå på do. Det var lite gjennomtenkt. Hahahah Kom du deg på do? Hvordan gikk natta?
Missy1 Skrevet 30. mai 2012 #21820 Skrevet 30. mai 2012 Kom du deg på do? Hvordan gikk natta? Brukte en kleshenger til å dytte opp kroken hehe. Ville ikke vekke sambo, han må opp tidlig nok for å rekke alt. Har blitt lite søvn inatt. Når jeg reiser meg kjennes det ut som puppene skal falle ut. Akkurat nå er jeg drittnervøs for den venstre puppen ser gedigen ut iforhold til den høyre (den venstre var litt større i utgangspunktet og, men kirurgen gadd ikke legge inn forskjellig i de). Håper det går seg til. Hvis man ikke blir fornøyd, kan man klage da? Får man reoperert gratis da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå