Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21781 Skrevet 29. mai 2012 Nå sitter jeg faktisk på klinikken. Dro litt tidlig så jeg kunne ta pillene mens jeg var hos de siden jeg sliter med å svelge piller. Så nå har jeg klart å svelge ned 5 piller med et halvt glass vann. Skulle møte opp 11:15 så da er det ikke lenge til kirurgen kommer og henter meg. Jeg er så spent og samtidig begynner jeg å tenke "trenger jeg virkelig å gjøre dette?" men jeg vet jeg vil og har gleda meg lenge så det kommer til å skje
Alive Skrevet 29. mai 2012 #21782 Skrevet 29. mai 2012 Lykke til dere som skal i ilden i dag!! jeg har bare 10 dager igjen nå...
monicabebe Skrevet 29. mai 2012 #21783 Skrevet 29. mai 2012 Lykke til dere som skal i ilden i dag!! jeg har bare 10 dager igjen nå... Masselykke til Missy1 og Maheni83!! Dette går sååå bra, og snart har dere flotte, nye PUPPER!!! Pupp pupp hurra!!!!!
Margaret123 Skrevet 29. mai 2012 #21784 Skrevet 29. mai 2012 Da har jeg fått vit tidspunkte om en uke klokken 08.00 ligger jeg på operasjons bordet! Er så spent! Skal møt opp ett kvarter tidligere, men regner med jeg Drar enda tidligere. Like og vær tidlig ut! Hihi Går vell ikke opp for meg før jeg ligger der å får narkose, Bare håper uka og helga flyr av gårde
monicabebe Skrevet 29. mai 2012 #21785 Skrevet 29. mai 2012 Da har jeg fått vit tidspunkte om en uke klokken 08.00 ligger jeg på operasjons bordet! Er så spent! Skal møt opp ett kvarter tidligere, men regner med jeg Drar enda tidligere. Like og vær tidlig ut! Hihi Går vell ikke opp for meg før jeg ligger der å får narkose, Bare håper uka og helga flyr av gårde Grattis med tidspunkt. Det kommer til å gå sååå fint...og tida kommer til å gå fort. Jeg anbefaler deg å kjøpe noen nye topper som skjuler sports-bhen dersom du ikke skal fortelle om inngrepet til så mange. Jeg glemte å gjæøre det, og må på litt shopping etterpå før jeg skal på jobb i morra. Hadde ikke tenkt på at sports-BHer er så store, hehe.
kvikk lunsj Skrevet 29. mai 2012 #21786 Skrevet 29. mai 2012 I dag er det 5 dager siden op og jeg er på jobb. Går jo så bra dette her. Har hatt minimalt med smerter egentlig og spist kun noen få smertestillende. MEN i dag kan jeg dusje! Juhu! Gleder meg som en unge. Har jo vaska meg med dusje skal bli godt. Men her kommer spørsmålet. Jeg var så omtåket rett etter op så jeg husker ikke hvor lenge jeg skulle være forsiktig med armene over hodet. Må jo det når jeg skal vaske håret. Noen som har erfaring på dette. Gleder meg til å se resultatet uten BH også. Har av prinsipp ikke tatt av for å smugkikke. :gjeiper: Lykke til alle som opererer i dag:-)
monicabebe Skrevet 29. mai 2012 #21787 Skrevet 29. mai 2012 I dag er det 5 dager siden op og jeg er på jobb. Går jo så bra dette her. Har hatt minimalt med smerter egentlig og spist kun noen få smertestillende. MEN i dag kan jeg dusje! Juhu! Gleder meg som en unge. Har jo vaska meg med dusje skal bli godt. Men her kommer spørsmålet. Jeg var så omtåket rett etter op så jeg husker ikke hvor lenge jeg skulle være forsiktig med armene over hodet. Må jo det når jeg skal vaske håret. Noen som har erfaring på dette. Gleder meg til å se resultatet uten BH også. Har av prinsipp ikke tatt av for å smugkikke. :gjeiper: Lykke til alle som opererer i dag:-) Du kan vaske håret uten problem...det sa i allefall min kirurg. Du kan bruke armene også...bare ikke brystmusklene var det han sa. Jeg dusja i går OG i dag...de beste dusjene i mitt liv. Helt herlig!! Jeg fikk også lov til å gå uten spiots-bh mens jeg vasket den, bare jeg brukte brystbåndet mens jeg gikk uten. KOS DEG!!!
Margaret123 Skrevet 29. mai 2012 #21788 Skrevet 29. mai 2012 Grattis med tidspunkt. Det kommer til å gå sååå fint...og tida kommer til å gå fort. Jeg anbefaler deg å kjøpe noen nye topper som skjuler sports-bhen dersom du ikke skal fortelle om inngrepet til så mange. Jeg glemte å gjæøre det, og må på litt shopping etterpå før jeg skal på jobb i morra. Hadde ikke tenkt på at sports-BHer er så store, hehe. takk, teller ned dager nå, mangler bare teip, men jeg skal operer gjennom brystvorta, skal jeg ha samme teip som de som har under puppene? Hehe ja ;p har tenkt en del på det. Er få tallet som vet det, Helga etter er det ettårs dagen til lisj Pia mi, Må ha på meg bunad, men skal ha på en hel dekkende kjole etterpå Så har noen løse topper og en del skjerf så jeg kan skjul den store Sports bhn, noen sports bh å anbefal? Har en fra reimers, men sjekket å ha og bytte med
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21789 Skrevet 29. mai 2012 Jg er ferdig operert og jeg føler meg tipp topp men er forberedt på smertene etter at bedøvelsen går ut hehe. Skal skrive om operasjonen når jeg kommer hjem
MJT Skrevet 29. mai 2012 #21790 Skrevet 29. mai 2012 Hei! Nå har jeg sittet og lest i to dager her inne, og ennå er jeg ikke kommet gjennom alle sidene Men jeg har lært mye, fått mange gode svar og sett mange koselige jenter Så da var det på høy tid å presentere seg da Jeg er en jente på 33 år som bor på Vestlandet, jeg har 3 nydelige barn som er blitt ammet i tilsammen 2 år. Stakkar første jenta mi fikk bare i noen uker da jeg var ung og trodde jeg mistet melken.. Jaja, ble da folk av henne også Men puppene mine derimot, de er ikke mye pupp lenger! De bærer sterkt preg av å ha gått gjennom svangerskap og amming, og nå som jeg er ferdig med barn ønsker jeg å gjøre noe med det! Jeg har bestemt meg for Fornebuklinikken pga deres gode rykte, det bestemte jeg meg for lenge før jeg kom inn her, og nå føler jeg meg ennå sikrere på mitt valg Det er herlig:) I og med at jeg bor så langt unna så tar vi selve konsultasjonen på op dagen, men jeg har jo snakket med kirurgen på¨telefon og han har sett bildene (skrekk og gru) og ut i fra det anbefalte han anatomisk innlegg med moderat/høy profil over muskel, ca 300 cc +/-, men at vi selvfølgelig ser mer på dette når jeg kommer Etter å ha lest her, og hørt med mange andre har jeg bestemt meg for å gå større enn det jeg i utgangspunktet tenkte, så jeg kommer til å si at jeg vil ha dem så stor som mulig, samtidig som det fortsatt skal se pent og naturlig ut til kroppen min Herregud, jeg gleder meg sånn at jeg er helt kvalm! :D Jeg har time 18.juni, det er 5 dager etter jeg kommer hjem i fra Tyrkia!! Vi reiser i morgen, og jeg kan nesten ikke vente med å komme hjem igjen Vi tar fly som går om morgenen dagen for operasjonen, og hjem igjen dagen etter. Både operasjon, fly og hotell er betalt og ordnet Litt ivrig sa du Så, har dere noen gode tips til meg sånn på tampen, ting jeg må huske på å spørre om, prøve, se etter eller hva som helst? Syns dette er en helt super side, og jeg er så glad jeg fant den! Dere virker jo som en utrolig herlig gjeng alle sammen
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21791 Skrevet 29. mai 2012 Det tar jo en evighet før jeg blir henta så kan likegodt skrive nå Jg kom til klinikken 10:45. Svelga pillene mine og satt og venta til ca 11:20. Da kom kirurgen og henta meg. Han tegna på meg (tok ikke bilder), vi snakka litt om størrelse. Jg sa jeg ville han skulle se under op hva som ble fint, men det ville han ikke, han ville bestemme det før op. Så vi ble enige om 350. Jeg har litt størrelse forskjell, men han ville ikke fylle forskjellig i hver pupp :-/ Jeg måtte sitte en stund og vente på hans kontor. Så måtte jeg kle av meg alt utenom trusa og skjorta jeg fikk hos dem også fikk jeg en seng (som var forjææævli å ligge i). Senga var i en "gang" og ved sidenav meg lå det ei dame som sov. Jeg lå lenge i senga og venta, kunne høre de hadde lunch (dårlig gjort, jeg var sulten). Så kom ei hyggelig dame og henta meg. Jeg la meg på operasjonsbordet og skravla med anestesilegen og sykepleieren, de var veldig søte og koselige. Fikk veneflon, ble vaska også pøsa de på med narkosen mens jeg fikk oksygenmaske. Så husker jeg ikke mer. Våkna av at de sa jeg kunne våkne mens de dro opp den slangen jeg hadde i halsen (ubehagelig). Gikk bort til senga mi igjen og spurte etter mobilen min. Så plutselig satt jeg med en brosjyre om oppstramming av løs og rynkete hud. Jg ble litt bekymra og spurte om de hadde ødelagt huden min siden de hadde gitt meg brosjyra, men det viste seg at jeg hadde tatt den selv hehe. Så ringte jeg søss... Skravla litt og sånn. Fikk kjeks og vann (klarte ikke spise kjeksen, ble for tørt). Ble skuffet over at jeg ikke fikk noe mat. For over 30 000 burde man få en brødskive iallefall. Alt i alt er jeg ikke super fornøyd med klinikken og om jeg hadde hatt muligheten til å reise et annet sted hadde jeg gjort det, men håper resultatet blir bra
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21792 Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet om man må i full narkose? Ser at noen klinikker opererer med lokalbedøvelse og avslappende medikamenter. Er så nervøs for den narkosen, gruer meg for den kvalmen Velkommen til deg, MJT! Høres veldig bra ut spennende! Gleder meg på dine vegne :D kjenner mange som har operet på fornebu, og er veldig fornøyde! Så det går nok strålende! Selv skal jeg på konsultasjon 11 juni på Colosseumklinikken, fikk den anbefalt av ei venninne som nylig har operert der. Grunnen til at det er såpass lenge til min konsultasjon er fordi jeg jobber endel, og skal uansett ikke ta operasjonen før i starten av august.. må tjene litt penger for å få råd
StjernePerle Skrevet 29. mai 2012 #21793 Skrevet 29. mai 2012 Det tar jo en evighet før jeg blir henta så kan likegodt skrive nå Jg kom til klinikken 10:45. Svelga pillene mine og satt og venta til ca 11:20. Da kom kirurgen og henta meg. Han tegna på meg (tok ikke bilder), vi snakka litt om størrelse. Jg sa jeg ville han skulle se under op hva som ble fint, men det ville han ikke, han ville bestemme det før op. Så vi ble enige om 350. Jeg har litt størrelse forskjell, men han ville ikke fylle forskjellig i hver pupp :-/ Jeg måtte sitte en stund og vente på hans kontor. Så måtte jeg kle av meg alt utenom trusa og skjorta jeg fikk hos dem også fikk jeg en seng (som var forjææævli å ligge i). Senga var i en "gang" og ved sidenav meg lå det ei dame som sov. Jeg lå lenge i senga og venta, kunne høre de hadde lunch (dårlig gjort, jeg var sulten). Så kom ei hyggelig dame og henta meg. Jeg la meg på operasjonsbordet og skravla med anestesilegen og sykepleieren, de var veldig søte og koselige. Fikk veneflon, ble vaska også pøsa de på med narkosen mens jeg fikk oksygenmaske. Så husker jeg ikke mer. Våkna av at de sa jeg kunne våkne mens de dro opp den slangen jeg hadde i halsen (ubehagelig). Gikk bort til senga mi igjen og spurte etter mobilen min. Så plutselig satt jeg med en brosjyre om oppstramming av løs og rynkete hud. Jg ble litt bekymra og spurte om de hadde ødelagt huden min siden de hadde gitt meg brosjyra, men det viste seg at jeg hadde tatt den selv hehe. Så ringte jeg søss... Skravla litt og sånn. Fikk kjeks og vann (klarte ikke spise kjeksen, ble for tørt). Ble skuffet over at jeg ikke fikk noe mat. For over 30 000 burde man få en brødskive iallefall. Alt i alt er jeg ikke super fornøyd med klinikken og om jeg hadde hatt muligheten til å reise et annet sted hadde jeg gjort det, men håper resultatet blir bra Så spennende da! Puppene har sikkert blitt fine! Gratulerer med overstått :D hehe.. Hvor opererte du hen?
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21794 Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet om man må i full narkose? Ser at noen klinikker opererer med lokalbedøvelse og avslappende medikamenter. Er så nervøs for den narkosen, gruer meg for den kvalmen Velkommen til deg, MJT! Høres veldig bra ut spennende! Gleder meg på dine vegne :D kjenner mange som har operet på fornebu, og er veldig fornøyde! Så det går nok strålende! Selv skal jeg på konsultasjon 11 juni på Colosseumklinikken, fikk den anbefalt av ei venninne som nylig har operert der. Grunnen til at det er såpass lenge til min konsultasjon er fordi jeg jobber endel, og skal uansett ikke ta operasjonen før i starten av august.. må tjene litt penger for å få råd Jg fikk velge mellom narkose og lokalbedøvelse. Fikk egentlig ikke valget, men hadde nok fått lokal bedøvelse om jeg hadde spurt. Narkosen er lett, ikke full narkose. Jeg var ikke kvalm og er fortsatt ikke kvalm. Fikk kvalmestillende til å ta kvelden før og rett etter op. Går nok bra
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21795 Skrevet 29. mai 2012 Så spennende da! Puppene har sikkert blitt fine! Gratulerer med overstått :D hehe.. Hvor opererte du hen? Takk opererte på tønsberg private.
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21796 Skrevet 29. mai 2012 Jg fikk velge mellom narkose og lokalbedøvelse. Fikk egentlig ikke valget, men hadde nok fått lokal bedøvelse om jeg hadde spurt. Narkosen er lett, ikke full narkose. Jeg var ikke kvalm og er fortsatt ikke kvalm. Fikk kvalmestillende til å ta kvelden før og rett etter op. Går nok bra Ja ok:) har ringt litt rundt idag og spurt, alle jeg ringte i Oslo området (bortsett fra aviva og Oslo plastikkirurgi) utførte kun brystoperasjon i narkose. Har ikke fått tak i Colosseumklinikken idag, men leser på siden der at man kan velge om man vil sove helt, eller være delvis våken. Vet ikke helt hva det vil si, men:p har hørt om folk som har kasta opp i flere dager etter narkose:s men det er vel veldig skjeldene tilfeller:p så det går vel bra med meg og:) så du hadde operert i tønsberg, det var en av de klinikkene som man kunne velge om man ville ha lokalbedøvelse eller sove helt. Samme med Drammen og Bergen. Så er tydeligvis ikke så vanlig i Oslo
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21797 Skrevet 29. mai 2012 Ja ok:) har ringt litt rundt idag og spurt, alle jeg ringte i Oslo området (bortsett fra aviva og Oslo plastikkirurgi) utførte kun brystoperasjon i narkose. Har ikke fått tak i Colosseumklinikken idag, men leser på siden der at man kan velge om man vil sove helt, eller være delvis våken. Vet ikke helt hva det vil si, men:p har hørt om folk som har kasta opp i flere dager etter narkose:s men det er vel veldig skjeldene tilfeller:p så det går vel bra med meg og:) så du hadde operert i tønsberg, det var en av de klinikkene som man kunne velge om man ville ha lokalbedøvelse eller sove helt. Samme med Drammen og Bergen. Så er tydeligvis ikke så vanlig i Oslo Når man sover delvis får man sovepiller og lokalbedøvelse. Når man sover helt så får man lett narkose (og litt lokalbedøvelse kjenner jeg for jeg begynner å kjenne vondtene nå). Jeg var liiivredd for å ikke få narkose. Orket ikke tanken på å ligge våken Ja tønsberg private er en del av teres group. Drammen private og nobel clinic er også med i teres.
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21798 Skrevet 29. mai 2012 Når man sover delvis får man sovepiller og lokalbedøvelse. Når man sover helt så får man lett narkose (og litt lokalbedøvelse kjenner jeg for jeg begynner å kjenne vondtene nå). Jeg var liiivredd for å ikke få narkose. Orket ikke tanken på å ligge våken Ja tønsberg private er en del av teres group. Drammen private og nobel clinic er også med i teres. Takk for svar:) hehe. Jeg vil veldig gjerne være våken jeg:p Ja ok, hos nobel var det full narkose som gjaldt ihvertfall. Ikke lett narkose en gang:p hehe
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21799 Skrevet 29. mai 2012 Takk for svar:) hehe. Jeg vil veldig gjerne være våken jeg:p Ja ok, hos nobel var det full narkose som gjaldt ihvertfall. Ikke lett narkose en gang:p hehe De sa til meg at narkose var enklest så de gjorde det om ikke annet var ønskelig, men vil tro du kan få være våken om du ønsker det altså
butterfly89 Skrevet 29. mai 2012 #21800 Skrevet 29. mai 2012 De sa til meg at narkose var enklest så de gjorde det om ikke annet var ønskelig, men vil tro du kan få være våken om du ønsker det altså Satser på det:) er du fornøyd da:D? Må være deilig å være ferdig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå