StjernePerle Skrevet 28. mai 2012 #21761 Skrevet 28. mai 2012 Ja i morgen kl 12 skjer det.Jeg legger meg under kniven! Huff som jeg gruer meg! Er så forbanna redd for at alt skal gå galt,det er nesten som jeg forbereder meg på å dø.. er så redd for å ikke våkne opp... :/ Jeg er pissredd! Håper alt går bra da.. Ønsk meg lykke til,for det trenger jeg Masse lykke til Maheni! Det går helt sikkert kjempe bra, og i morgen sitter du her glad og fornøyd og oppdaterer oss!
rikke94 Skrevet 28. mai 2012 #21762 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Er på min tredje postoperative dag, og må si at jeg har hatt mye smerter altså... Selve operasjonen og operasjonsdagen gikk fint, men lørdag og søndag har vært et lite smertehelvete. Har tatt alle de sterkeste smertestillende, pluss doble doser med paracet. og jeg sover nesten ikke om natten.. Har ellers ganske høy smerteterskel.. Det er en veldig stikkende smerte i venstre bryst og ganske intense smerter i sårene. La 330ml over muskel... Men i dag har jeg ikke hatt så mye vondt, så satser på at jeg er på bedringens vei:) Håper bare det er normalt med ganske sterke smerter etter inngrepet? Leser så mye forskjellig, og er så redd for at det er noe som er galt... resultater kan dere se her: www.janefonda.blogg.no! Endret 28. mai 2012 av rikke94
miss_universum Skrevet 28. mai 2012 #21763 Skrevet 28. mai 2012 Gleeeder meg. For imorgen er det min tur :D herregud, tenk at det er imorgen. Ikveld blir det dusjing med hibiscrub og litt inntak av piller også må jeg pakke baggen. Men på lappen min står det at man skal skifte sengetøy, gjorde dere det? Skifta tidligere denne uka skjønner dere så lurer på om det er nødvendig.. Står i mine papirer, så jeg skifter sengetøy i kveld. Men, står det at du skal ta piller i kveld? Hvilke er det? Jeg har 3 forskjellige typer jeg skal ta 2 timer før operasjonen, men ingen kvelden før.
Stripa Skrevet 28. mai 2012 #21764 Skrevet 28. mai 2012 Ja i morgen kl 12 skjer det.Jeg legger meg under kniven! Huff som jeg gruer meg! Er så forbanna redd for at alt skal gå galt,det er nesten som jeg forbereder meg på å dø.. er så redd for å ikke våkne opp... :/ Jeg er pissredd! Håper alt går bra da.. Ønsk meg lykke til,for det trenger jeg Lykke til!! Det går nok så fint så!!
Missy1 Skrevet 28. mai 2012 #21765 Skrevet 28. mai 2012 Står i mine papirer, så jeg skifter sengetøy i kveld. Men, står det at du skal ta piller i kveld? Hvilke er det? Jeg har 3 forskjellige typer jeg skal ta 2 timer før operasjonen, men ingen kvelden før. Da får jeg vel bare skifte da hehe. Ja jeg skal ta noen piller ikveld. Og noen 1time før operasjonen imorgen. De jeg skal ta ikveld tror jeg er noe antibiotika. Kan gå å se på esken
Missy1 Skrevet 28. mai 2012 #21766 Skrevet 28. mai 2012 Jeg skal ta 2 afipran (kvalmestillende) og 2 azitromax (antibiotika) ikveld.
monicabebe Skrevet 28. mai 2012 #21767 Skrevet 28. mai 2012 Åja,, jøsses :D så bra da Jo takk for det Jeg må bare spørre, hvilken cup var du før, og hva har du blitt nå? Jeg er en b cup nå, og skal legge 300 over muskel. Jeg har kjøpt inn sportbh til triumph workou triactive eller hva den heter. Den kjøpte jeg i c, men har latt merkelappen være på om jeg må bytte den. Men disse cupene er jo helt forskjellig enn hva jeg er vant til. For de cupene vi kjøper på cubus, hennes osv er jo mye mye mindre enn hva cupene i bh-butikker er og det kirurgene måler etter... Så er jo vanskelig å kjøpe inn når man ikke vet hvordan puppene blir. hehe.. Hmm... jeg var nok en a før...men brukte jo alltid forete bher, så det er vanskelig å si. BHen jeg fikk fra kirurgen var i størrelse 75B, men den er veldig trang og liten. Så jeg er nok en C, tenker jeg. Har jo ikke fått puppene helt på plass, så det er vanskelig å si. De står jo høyt og er hovne, så jeg er spent på det endelige resultatet. Får se om noen uker for da drar jeg nok på BH-shopping! Lykke til!
Missy1 Skrevet 28. mai 2012 #21768 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er så nervøs for at resultatet ikke blir som forventa. Er det noen her inne med litt skeivhet på puppene som har tatt silikon? (min ene henger litt, mens den andre henger ikke og jeg lurer sånn på om de fortsatt vil være sånn etter operasjonen)
StjernePerle Skrevet 28. mai 2012 #21769 Skrevet 28. mai 2012 Er på min tredje postoperative dag, og må si at jeg har hatt mye smerter altså... Selve operasjonen og operasjonsdagen gikk fint, men lørdag og søndag har vært et lite smertehelvete. Har tatt alle de sterkeste smertestillende, pluss doble doser med paracet. og jeg sover nesten ikke om natten.. Har ellers ganske høy smerteterskel.. Det er en veldig stikkende smerte i venstre bryst og ganske intense smerter i sårene. La 330ml over muskel... Men i dag har jeg ikke hatt så mye vondt, så satser på at jeg er på bedringens vei:) Håper bare det er normalt med ganske sterke smerter etter inngrepet? Leser så mye forskjellig, og er så redd for at det er noe som er galt... resultater kan dere se her: www.janefonda.blogg.no! Tror ikke dette er noe unormalt! Ikke i det hele tatt! Du er såpass ung, og hadde stram og fin hud fra før av.. Ikke rart når man blir kuttet i og såpass strekt osv. Jeg for min del har jo masse slapp hud etter amming og tidligere mye større bryster som bare skal fylles opp, så innbiller meg at det kanskje kan "lindre" litt av smertene sånn sett. Så tenker det er heeetl normalt for deg! Og i og for seg sikkert for de som har slapp hud også.. hehe.. Så du trenger nok ikke bekymre deg Du ser i alle fall flott ut!
StjernePerle Skrevet 28. mai 2012 #21770 Skrevet 28. mai 2012 Hmm... jeg var nok en a før...men brukte jo alltid forete bher, så det er vanskelig å si. BHen jeg fikk fra kirurgen var i størrelse 75B, men den er veldig trang og liten. Så jeg er nok en C, tenker jeg. Har jo ikke fått puppene helt på plass, så det er vanskelig å si. De står jo høyt og er hovne, så jeg er spent på det endelige resultatet. Får se om noen uker for da drar jeg nok på BH-shopping! Lykke til! Ja akkurat ja.. Hehe.. Har nok min mistanke om at jeg kommer til å trenge D skjønner du. Men da får jeg vel bare sende gubben ut for å bytte bh'n min da. Det går jo an mens jeg enda har på bandasjen eller en annen støttende bh. (ser vel kanskje ikke så mye under bandasjen akkurat!) Og det er jo som du sier, etter puppene har droppet osv blir kanskje str litt forskjellig også ja! Får vel bare vente å se da :)
Procon Skrevet 28. mai 2012 #21771 Skrevet 28. mai 2012 Ja i morgen kl 12 skjer det.Jeg legger meg under kniven! Huff som jeg gruer meg! Er så forbanna redd for at alt skal gå galt,det er nesten som jeg forbereder meg på å dø.. er så redd for å ikke våkne opp... :/ Jeg er pissredd! Håper alt går bra da.. Ønsk meg lykke til,for det trenger jeg Masse lykke til! Kjenner igjen de tankene du har, men det kommer til å gå veldig bra! Snart er du ferdig!!
Procon Skrevet 28. mai 2012 #21772 Skrevet 28. mai 2012 I morgen på denne tiden er jeg ferdig-operert! Kan ikke fatte at det er i morgen, og vet ikke helt hva jeg syns om det..hehe. Kommer nok til å være dritnervøs og i tvil i morgen.. Masse lykke til! Dette kommer til å gå super bra!! Snart er du ferdig
Missy1 Skrevet 28. mai 2012 #21773 Skrevet 28. mai 2012 Piller er inntatt... Ferdig dusjet med hibiscrub og klar for natta imorgen sier jeg farvel til de vrengte baklommene og hello til fine pupper :D Lykke til dere andre som opereres imorgen
monicabebe Skrevet 28. mai 2012 #21774 Skrevet 28. mai 2012 Piller er inntatt... Ferdig dusjet med hibiscrub og klar for natta imorgen sier jeg farvel til de vrengte baklommene og hello til fine pupper :D Lykke til dere andre som opereres imorgen Lykke til i morgen. Det jkommer til å gå kjempefint! Og lykke til dere andre som skal inn også!!
monicabebe Skrevet 28. mai 2012 #21775 Skrevet 28. mai 2012 Er på min tredje postoperative dag, og må si at jeg har hatt mye smerter altså... Selve operasjonen og operasjonsdagen gikk fint, men lørdag og søndag har vært et lite smertehelvete. Har tatt alle de sterkeste smertestillende, pluss doble doser med paracet. og jeg sover nesten ikke om natten.. Har ellers ganske høy smerteterskel.. Det er en veldig stikkende smerte i venstre bryst og ganske intense smerter i sårene. La 330ml over muskel... Men i dag har jeg ikke hatt så mye vondt, så satser på at jeg er på bedringens vei:) Håper bare det er normalt med ganske sterke smerter etter inngrepet? Leser så mye forskjellig, og er så redd for at det er noe som er galt... resultater kan dere se her: www.janefonda.blogg.no! Det er helt normalt å ha vondt også. Man takler for det første smerte ulikt. For det andre kutter de jo i oss, og rører borti nerver osv. Så det er jo mer normalt å ha vondt enn å ikke ha det. Og kirurgene gjør det ulikt også. Derfor er alt dette med smerter veldig individuelt. Jeg fikk beskjed om at det kom til å bli VELDIG vondt under muskel, men det har det altså ikke blitt for min del. Men det er nok mest flaks. Håper du er over kneika nå, og at de neste dagene blir bedre for deg. *klemmer på*
miss_universum Skrevet 29. mai 2012 #21777 Skrevet 29. mai 2012 Fader så fælt det er å faste da Vet! Stod opp tidlig og spiste 2 skiver halv7... skulle gjerne hatt 4 til jeg.. Hvordan går det? Jeg er en smule nervøs..og det blir nok bare verre etterhvert timene går nå. 3,5 timer igjen!
Missy1 Skrevet 29. mai 2012 #21778 Skrevet 29. mai 2012 Vet! Stod opp tidlig og spiste 2 skiver halv7... skulle gjerne hatt 4 til jeg.. Hvordan går det? Jeg er en smule nervøs..og det blir nok bare verre etterhvert timene går nå. 3,5 timer igjen! Fikk du lov å spise frokost? Jeg fikk ikke lov å spise etter midnatt jeg. Er litt over 2 timer igjen her. 11:45 er det klart for meg tenker jeg. Nå har jeg såååå lyst på vann, saft, brød, snus... You name it... Bare lyst å få i meg noe gleder meg til maten etter op
miss_universum Skrevet 29. mai 2012 #21779 Skrevet 29. mai 2012 Fikk du lov å spise frokost? Jeg fikk ikke lov å spise etter midnatt jeg. Er litt over 2 timer igjen her. 11:45 er det klart for meg tenker jeg. Nå har jeg såååå lyst på vann, saft, brød, snus... You name it... Bare lyst å få i meg noe gleder meg til maten etter op Ja stod at jeg kunne spise inntil 6 timer før operasjonen, og drikke inntil 2 timer før operasjonen. Merkelig at det er så forskjellig fra plass til plass...
Maheni83 Skrevet 29. mai 2012 #21780 Skrevet 29. mai 2012 Huff nå er jeg skikkelig nervøs her! Kl 12 ligger jeg på operasjonsbordet!Jeg er sulten,men kan ikke spise..fælt å faste. Jeg er såååå spendt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå