Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaering om min første postoperative dag!

Formen min var jo overraskende fin i går, og den har vært enda bedre i dag. Jeg sov ganske så godt...tilogmed på siden, uten å få vondt. Jeg var våken en stund midt på natta, rett ogslett fordi jeg var høy på pup, hehe. Var så glad over å være ferdig osv.

Dagen i dag har jeg sittet ute i solen, puslet litt rundt med ungene, og gått en tur. Og jeg har hjupet til hjemme. Helt overrasket over hvor mye jeg orker, og hvor lite vondt jeg har. Dette er jo virkelig ikke noe ille. SElv om jeg har under muskel og det sies at det skal være vondt.

Kirurgen ringte meg, og da fikk jeg svar på en del spørsmpål:

Jeg kunne ta av sports-bhen for å vaske den, og da kunne jeg gjerne gå uten, bare jeg hadde på brystbåndet. Jeg kunne også gå i bikini noen timer så lenge jeg ikke hadde en som presset brystene opp. poenget nå er å presselitt ned på muskelen slik at puppene ikke blir stående for høyt.

Jeg kunne sove på siden uten at det var farlig.

Jeg kan bruke armene og leve som jeg pleier, så lenge jeg ikke belaster brystmuskelen.

Og jeg kan dusje på mandag. Gleder meg sykt!

Glemte å spørre når jeg kunne bade, så det må jeg finne ut.

Jeg tok da av sports-bhen og fikk se puppene. Damn, de er harde som stein....står rett ut uansett hva jeg gjør. MEN de ser bra ut! HURRA!!

Og så var de sååå deilig å bare gå uten bh under genseren. DEILIG!!

Etterpå skal vi til naboen på vin(jeg tar vel bare en slurk eller to)

og så satser jeg på en flott dag i morgen også!!

Ønsker dere alle en fin sommerkveld!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg spent på om det blir operasjon på meg. Småtten er syk, men har begynt på antibiotika idag så da håper jeg han er bra til tirsdag. Hvis han ikke er bra så har jeg ordna barnevakt på tirsdag som er operasjonsdagen, men da må småtten være frisk til onsdag ellers går det ikke.

Kjenner jeg er spent og nervøs nå,. Mest nervøs for tiden etter operasjon mtp løftning og sånn. Småtten har begynt å bli litt dalt og liker å bli løfta for tiden og jeg ser bare for meg det skuffa fjeset når mamma ikke vil løfte :( men deg går nok greit så lenge sambo hjelper og løfter :)

Skrevet

Oppdaering om min første postoperative dag!

Formen min var jo overraskende fin i går, og den har vært enda bedre i dag. Jeg sov ganske så godt...tilogmed på siden, uten å få vondt. Jeg var våken en stund midt på natta, rett ogslett fordi jeg var høy på pup, hehe. Var så glad over å være ferdig osv.

Dagen i dag har jeg sittet ute i solen, puslet litt rundt med ungene, og gått en tur. Og jeg har hjupet til hjemme. Helt overrasket over hvor mye jeg orker, og hvor lite vondt jeg har. Dette er jo virkelig ikke noe ille. SElv om jeg har under muskel og det sies at det skal være vondt.

Kirurgen ringte meg, og da fikk jeg svar på en del spørsmpål:

Jeg kunne ta av sports-bhen for å vaske den, og da kunne jeg gjerne gå uten, bare jeg hadde på brystbåndet. Jeg kunne også gå i bikini noen timer så lenge jeg ikke hadde en som presset brystene opp. poenget nå er å presselitt ned på muskelen slik at puppene ikke blir stående for høyt.

Jeg kunne sove på siden uten at det var farlig.

Jeg kan bruke armene og leve som jeg pleier, så lenge jeg ikke belaster brystmuskelen.

Og jeg kan dusje på mandag. Gleder meg sykt!

Glemte å spørre når jeg kunne bade, så det må jeg finne ut.

Jeg tok da av sports-bhen og fikk se puppene. Damn, de er harde som stein....står rett ut uansett hva jeg gjør. MEN de ser bra ut! HURRA!!

Og så var de sååå deilig å bare gå uten bh under genseren. DEILIG!!

Etterpå skal vi til naboen på vin(jeg tar vel bare en slurk eller to)

og så satser jeg på en flott dag i morgen også!!

Ønsker dere alle en fin sommerkveld!!

Å så godt å høre at du er i så fin form :) og at du kan bruke bikini :D

Du kan bade i basseng og badekar etter 4uker, mens sjøen kan du bade i med en gang :) det sa legen min til meg iallefall for vi skal på ferie 4uker etter operasjonen :)

Skrevet

Blødninger kan man ikke gjøre noe for å få selv. Det er kroppen som reagerer på det kirurgiske inngrepet, og det blør inni kroppen der det er kuttet. I dette tilfellet i puppen. Det skjer svært sjelden 2%, så det var veldig uheldig at det skjedde her. Det kan skje i alle typer operasjoner, og da må kirugen legge inn dren for å få blodet ut.

Ikke bekymre deg du StjernePerle, det går helt sikkert bra!

Åjaaa.. I see.. Huff... ja, det er jo bare en sjanse man må ta.. Risikoen er jo der!

Skrevet

Hei :) er det noen som har oversikt over alle som blogger om deres vei til silikon, synes det er så spennende å les.

9 dager igjen, kommet hjem fra ferie, så nå gleder jeg meg så mye. Tirsdagen skal jeg ring å få hør tidspunkte jeg skal opereres. Alt er i boks, mangler bare å kjøp teip,

Ett lite spørsmål, jeg har datter på 11 måneder,

Kan jeg løfte henne? Hva er egentlig tunge løft?

Noe maks vekt? :) samboeren har bare fri i 6 dager,

Får vell en del hjelp når han er på jobb. Håper jeg kommer meg fort.

Kan ikke tiden fly! :D

Skrevet

Hei :) er det noen som har oversikt over alle som blogger om deres vei til silikon, synes det er så spennende å les.

9 dager igjen, kommet hjem fra ferie, så nå gleder jeg meg så mye. Tirsdagen skal jeg ring å få hør tidspunkte jeg skal opereres. Alt er i boks, mangler bare å kjøp teip,

Hei :)

Www.meandmyboobs.blogg.no

Www.onmywaytomygoal.blogg.no

Www.janefonda.blogg.no

Det er de jeg husker i farta.

Ang løfting så tror jeg det er et tungt løft. Hu er vel iallefall 8-9kg?

Jeg har et barn på 20mnd. Samboeren min kommer til å levere og hente i bhg de 3 dagene etter operasjon, så er det helg og etter helgen er jeg "on my own". Han skal i barnehagen og jeg skal på skole. Han kan gå da så kommer til å prøve å la han gå selv til og fra bilen også må jeg prøve å løfte inn og ut av bilen uten å belaste brystet for mye. Bruke beina litt til å dytte han opp og sånn :P får se hvordan det blir

Skrevet

I tillegg til de bloggene som ble nevnt ovenfor burde du lese brystinnlegg.blogg.no og myboobjob.blogg.no. Disse har operert seg for ganske lenge siden. og du kan lese om alt helt til 6 mnd etter op :)

Skrevet

Www.janefonda.blogg.no

Jeg har et barn på 20mnd. Samboeren min kommer til å levere og hente i bhg de 3 dagene etter operasjon, så er det helg og etter helgen er jeg "on my own". Han skal i barnehagen og jeg skal på skole. Han kan gå da så kommer til å prøve å la han gå selv til og fra bilen også må jeg prøve å løfte inn og ut av bilen uten å belaste brystet for mye. Bruke beina litt til å dytte han opp og sånn :P får se hvordan det blir

Ja sånn Ca ;) ja , får håp på det beste at det går bra, får løft med rygg å føtter ;p unngå å belast brystene ;)

Tror det skal gå greit, har 6 dager på og bli bra.

Skrevet

Www.janefonda.blogg.no

Ja sånn Ca ;) ja , får håp på det beste at det går bra, får løft med rygg å føtter ;p unngå å belast brystene ;)

Skrevet

Man skal jo egentlig ikke løfte før det har gått 5 uker ellerno, men jeg tenker alt med måte. Om man må så må man jo. Men du kan skifte bleier på gulvet, sette deg ned med henne istedenfor å løfte hu opp til deg osv. Prøve å løfte minst mulig så går det nok bra :)

Skrevet (endret)

Åh, så koselig det er å lese om dere som akkurat har blitt OP :)))

I mars var det ett år siden min OP, og jeg husker fryktelig godt hvordan tiden før og etter OP var!

Spes tiden før... Gøy å se på dere som teller ned, for jeg husker så godt hvor spent jeg var og hvor mye jeg gleda meg :)))))

Stå på jenter <3

Endret av dingding
Skrevet

Da har jeg fått dusjet....ååå, det er den beste dusjen jeg har tatt på veldig, veldig lenge. Fikk vasket håret, og shavet litt her og der. DIGG!!! Og så er puppene så fine. Ser allerede nå at de er mykere. Kjenner det og. Opererte på fredagen. Så det går fort.

Jeg hadde ikke noe vondt når jeg beveget meg i går, men hadde en sånn skarp svie inni det ene såret. Men i dag kjenner jeg det nesten ikke, og er smertefri. Har tatt en ibux og paracet for å være sikker, men nå merker jeg ikke noe til de puppene i det hele tatt. Sitter her med bare pupper under genseren mens brystbående og bhen vasket....det er vidunderlig. Og jeg har ikke lyst til å ta det på igjen, hehe.

Må si at dette har gått overraskende lett, og jeg håper at de som skal operere får det like lett som meg. Jeg har nesten ikke hatt vondt, og har kunne være sosial med familie og venner fra den dagen jeg ble operert.

Og jeg må bare si det: jeg ELSKER de nye puppene mine!!!!

Skrevet

Da har jeg fått dusjet....ååå, det er den beste dusjen jeg har tatt på veldig, veldig lenge. Fikk vasket håret, og shavet litt her og der. DIGG!!! Og så er puppene så fine. Ser allerede nå at de er mykere. Kjenner det og. Opererte på fredagen. Så det går fort.

Jeg hadde ikke noe vondt når jeg beveget meg i går, men hadde en sånn skarp svie inni det ene såret. Men i dag kjenner jeg det nesten ikke, og er smertefri. Har tatt en ibux og paracet for å være sikker, men nå merker jeg ikke noe til de puppene i det hele tatt. Sitter her med bare pupper under genseren mens brystbående og bhen vasket....det er vidunderlig. Og jeg har ikke lyst til å ta det på igjen, hehe.

Må si at dette har gått overraskende lett, og jeg håper at de som skal operere får det like lett som meg. Jeg har nesten ikke hatt vondt, og har kunne være sosial med familie og venner fra den dagen jeg ble operert.

Og jeg må bare si det: jeg ELSKER de nye puppene mine!!!!

Ååå du er heldig! Om 3 dager ligger jeg under kniven, og jeg håper det går like greit for meg. Hadde jo bare vært drømmen! hehe.. men ordentlig glad på dine, og andres vegne som får det så bra etter op! :) Hvor mye la du inn? over eller under muskel?

Skrevet

Ååå du er heldig! Om 3 dager ligger jeg under kniven, og jeg håper det går like greit for meg. Hadde jo bare vært drømmen! hehe.. men ordentlig glad på dine, og andres vegne som får det så bra etter op! :) Hvor mye la du inn? over eller under muskel?

Det kommer helt sikkert til å gå fint! Jeg har lagt 325 cc under muskel. Derfor jeg er så overrasket over at det går så fint. Det sies jo at under muskel er mye vondere, men jeg har virkelig ikke hatt særlig vondt!!

Lykke til når det er din tur StjernePerle!!

Skrevet

I morgen på denne tiden er jeg ferdig-operert! Kan ikke fatte at det er i morgen, og vet ikke helt hva jeg syns om det..hehe.

Kommer nok til å være dritnervøs og i tvil i morgen..

Skrevet

I morgen på denne tiden er jeg ferdig-operert! Kan ikke fatte at det er i morgen, og vet ikke helt hva jeg syns om det..hehe.

Kommer nok til å være dritnervøs og i tvil i morgen..

Det kommer til å gå sååå bra. Og tenk så deilig når du er ferdig!!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Ja i morgen kl 12 skjer det.Jeg legger meg under kniven! Huff som jeg gruer meg! Er så forbanna redd for at alt skal gå galt,det er nesten som jeg forbereder meg på å dø.. er så redd for å ikke våkne opp... :/ Jeg er pissredd! Håper alt går bra da..

Ønsk meg lykke til,for det trenger jeg :)

Skrevet

Ja i morgen kl 12 skjer det.Jeg legger meg under kniven! Huff som jeg gruer meg! Er så forbanna redd for at alt skal gå galt,det er nesten som jeg forbereder meg på å dø.. er så redd for å ikke våkne opp... :/ Jeg er pissredd! Håper alt går bra da..

Ønsk meg lykke til,for det trenger jeg :)

Jeg skal møte klokken 12 jeg og, er jo skummelt!

Men, kirurgene vet hva de gjør på, må bare stole på de :)

Lykke til!

Skrevet

Det kommer helt sikkert til å gå fint! Jeg har lagt 325 cc under muskel. Derfor jeg er så overrasket over at det går så fint. Det sies jo at under muskel er mye vondere, men jeg har virkelig ikke hatt særlig vondt!!

Lykke til når det er din tur StjernePerle!!

Åja,, jøsses :D så bra da :) Jo takk for det :) Jeg må bare spørre, hvilken cup var du før, og hva har du blitt nå? Jeg er en b cup nå, og skal legge 300 over muskel. Jeg har kjøpt inn sportbh til triumph workou triactive eller hva den heter. Den kjøpte jeg i c, men har latt merkelappen være på om jeg må bytte den. Men disse cupene er jo helt forskjellig enn hva jeg er vant til. For de cupene vi kjøper på cubus, hennes osv er jo mye mye mindre enn hva cupene i bh-butikker er og det kirurgene måler etter... Så er jo vanskelig å kjøpe inn når man ikke vet hvordan puppene blir. hehe..

Skrevet

Gleeeder meg. For imorgen er det min tur :D herregud, tenk at det er imorgen. Ikveld blir det dusjing med hibiscrub og litt inntak av piller også må jeg pakke baggen. Men på lappen min står det at man skal skifte sengetøy, gjorde dere det? Skifta tidligere denne uka skjønner dere så lurer på om det er nødvendig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...