Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21701 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal operere i morgen . Er såååå spent. Jeg skal til Clinic Strømstad og skal betale 29 000 SVENSKE. Det er litt over 24 000 NOK. Må kjøpe BH og brystbånd selv. Blir nesten litt kvalm når jeg tenker på å legge meg under kniven. Men er 2 gangen hos samme lege og er veldig trygg på ham. Selv om jeg er livredd for å ikke våkne av narkosen. Tok full bukplastikk for 2 år siden og er fornøyd med resultatet etter den operasjonen. WIIIIII! Masse lykke til imorgen
Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21702 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal operere i morgen . Er såååå spent. Jeg skal til Clinic Strømstad og skal betale 29 000 SVENSKE. Det er litt over 24 000 NOK. Må kjøpe BH og brystbånd selv. Blir nesten litt kvalm når jeg tenker på å legge meg under kniven. Men er 2 gangen hos samme lege og er veldig trygg på ham. Selv om jeg er livredd for å ikke våkne av narkosen. Tok full bukplastikk for 2 år siden og er fornøyd med resultatet etter den operasjonen. WIIIIII! Masse lykke til imorgen
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21703 Skrevet 23. mai 2012 RART AT PRODEDYRENE E SÅ FORSKJELLIGE?? Er det noen av dere andre som ogs betenker dere på at ting er så forskjellig fra klinikk til klinikk? hehe.. Jeg skal operers på Drammen private sykehus, og det er ikke en gang sånn at jeg må dusje med hibi skrubb.. (har kjøpt og tenkt å gjøre det like vel da men ) Og noen steder får man nedpressbånd andre steder bandasje og enkelte steder bare bh'n rett på.. hmmm.. hehe... Ser ut som bruken av smertestiller osv er forskjellig også... I tillegg betaler jeg kun 30 000 kr blank. Men jeg er bare satt opp på 1 time med narkose, og skal legge over muskel da.
Ms.Boob Skrevet 23. mai 2012 #21704 Skrevet 23. mai 2012 Hei jenter! Da er ferdig! Gikk bra. Fikk faktisk 400g i puppene! Nå sitter jeg i sofaen med veldig ømme og hovne pupper, gikk. MEN, er veldig glad for å endelig ha fått ordentlige pupper :D oppdaterer mer senere, når formen er bedre.
Ms.Boob Skrevet 23. mai 2012 #21705 Skrevet 23. mai 2012 Hei jenter! Da er ferdig! Gikk bra. Fikk faktisk 400g i puppene! Nå sitter jeg i sofaen med veldig ømme og hovne pupper, gikk. MEN, er veldig glad for å endelig ha fått ordentlige pupper :D oppdaterer mer senere, når formen er bedre. Beklager skrivefeil, tlf lever sitt eget liv
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21706 Skrevet 23. mai 2012 Hvis du er styrkeløfter er det nok lurest å ta over. Det sies at maksstyrken i brystmusklaturen KAN reduseres med inntil 5% med implantater under. Det vil si at hvis ditt fulle potensiale er 100 kg i benken som maks i løpet av livet, vil du kanskje ikke kunne komme høyere enn 95 kg med implantater under. Men i og med at man ikke vet sitt fulle potensiale en gang i fremtiden, vil man ikke savne de siste prosentene... Jeg har under muskel fordi jeg har meget lav fettprosent noen uker av året, og dermed vil implantat-kantene synes hvis de ikke er kamuflert under muskelen. Det er som du sier grunnen til at fitnessjenter ofte har under. Som fitnessutøver er man ikke avhengig av å kunne løfte så tungt som overhode mulig, og da er det på mange penere med under muskel. Litt kronglete forklart, men håper du ble litt klokere:-) Ja akkuat ja Neida, er ikke styrkeløfter, mere fintness. Så om jeg en gang skulle stilt hadde det vel kanskje blitt problemer. Men nå blir det mye hard styrketrening for å bygge muskler.. Men jeg får vel bare holde fettprosenten som den er nå da. Uten å rippe meg helt... Takk for svar
Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21707 Skrevet 23. mai 2012 RART AT PRODEDYRENE E SÅ FORSKJELLIGE?? Er det noen av dere andre som ogs betenker dere på at ting er så forskjellig fra klinikk til klinikk? hehe.. Jeg skal operers på Drammen private sykehus, og det er ikke en gang sånn at jeg må dusje med hibi skrubb.. (har kjøpt og tenkt å gjøre det like vel da men ) Og noen steder får man nedpressbånd andre steder bandasje og enkelte steder bare bh'n rett på.. hmmm.. hehe... Ser ut som bruken av smertestiller osv er forskjellig også... I tillegg betaler jeg kun 30 000 kr blank. Men jeg er bare satt opp på 1 time med narkose, og skal legge over muskel da. Så rart. Jeg operereres på tønsberg privatklinikk og de er datterselskapet til drammen private. Jg har fått beskjed om å bruke hibiscrub.
Blue84 Skrevet 23. mai 2012 #21708 Skrevet 23. mai 2012 Ja akkuat ja Neida, er ikke styrkeløfter, mere fintness. Så om jeg en gang skulle stilt hadde det vel kanskje blitt problemer. Men nå blir det mye hard styrketrening for å bygge muskler.. Men jeg får vel bare holde fettprosenten som den er nå da. Uten å rippe meg helt... Takk for svar Går nok bra det og:-) Flere fitnessjenter som har over også. Du skal jo ikke være i sceneform mange dagene, så da kan man kanskje tåle noen synlige kanter. Og så er det veldig individuelt hvor mye kjertler og brystvev man har, så på noen synes det bedre enn på andre. Kos deg med oppbyggingen, det er jo det som er gøy:-)
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21709 Skrevet 23. mai 2012 Går nok bra det og:-) Flere fitnessjenter som har over også. Du skal jo ikke være i sceneform mange dagene, så da kan man kanskje tåle noen synlige kanter. Og så er det veldig individuelt hvor mye kjertler og brystvev man har, så på noen synes det bedre enn på andre. Kos deg med oppbyggingen, det er jo det som er gøy:-) Tusen takk! Ja er jo det.. :D Jeg har en del brystvev for jeg har hatt veldig store pupper før, men etter amming ble de under halve str. minst!! Så jeg håper på det beste da
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21710 Skrevet 23. mai 2012 Så rart. Jeg operereres på tønsberg privatklinikk og de er datterselskapet til drammen private. Jg har fått beskjed om å bruke hibiscrub. Hmmm... så rart... jaja.. det er vel bare delte meninger rundt alt sikkert da.. Så er tydeligvis bare forskjellig fra sted til sted
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21711 Skrevet 23. mai 2012 Må bare spørre dere supre damer om noe igjen! Hihi.. Det står i skrivene jeg har fått fra sykehuset at man skal bruke sportsbh i 3 uker dag og datt etter operasjonen. Men kan man bruke en annen støttende bh uten spiler en kveld om man skal noe spesielt? Jeg skal på to jobbavslutninger den ene 8-9 dager etter op, og den andre litt over 2 uker etter.. Jeg har kjøpt en dekkende kjole litt stor i str jeg så det er plass til sportsbh'n. hehe. Men kom bare til å lure... Noen erfaringer???
Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21712 Skrevet 23. mai 2012 Må bare spørre dere supre damer om noe igjen! Hihi.. Det står i skrivene jeg har fått fra sykehuset at man skal bruke sportsbh i 3 uker dag og datt etter operasjonen. Men kan man bruke en annen støttende bh uten spiler en kveld om man skal noe spesielt? Jeg skal på to jobbavslutninger den ene 8-9 dager etter op, og den andre litt over 2 uker etter.. Jeg har kjøpt en dekkende kjole litt stor i str jeg så det er plass til sportsbh'n. hehe. Men kom bare til å lure... Noen erfaringer??? Har lest en del sider på dette forumet og det virker som om det er greit å gjøre det men kan du ikke høre med kirurgen din?
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21713 Skrevet 23. mai 2012 Har lest en del sider på dette forumet og det virker som om det er greit å gjøre det men kan du ikke høre med kirurgen din? Jo det skal jeg helt klart gjøre! Må bare høre om noen her har erfaringer for kjekt å høre hva folk selv har opplevd men jeg får vel ringe dit i morgen eller spørre etter operasjon eller noe :)
Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21714 Skrevet 23. mai 2012 Jo det skal jeg helt klart gjøre! Må bare høre om noen her har erfaringer for kjekt å høre hva folk selv har opplevd men jeg får vel ringe dit i morgen eller spørre etter operasjon eller noe :) Jeg skal spørre min kirurg om det samme hadde vært deilig å kunne slippe sportsbh når man skal noe spesielt. Er jo ikke snakk om så mange timene
StjernePerle Skrevet 23. mai 2012 #21715 Skrevet 23. mai 2012 Hei jenter! Da er ferdig! Gikk bra. Fikk faktisk 400g i puppene! Nå sitter jeg i sofaen med veldig ømme og hovne pupper, gikk. MEN, er veldig glad for å endelig ha fått ordentlige pupper :D oppdaterer mer senere, når formen er bedre. Så super bra å høre! Glad på dine vegne. Du får oppdatere oss etter hvert
miss_universum Skrevet 23. mai 2012 #21716 Skrevet 23. mai 2012 Hei jenter! Da er ferdig! Gikk bra. Fikk faktisk 400g i puppene! Nå sitter jeg i sofaen med veldig ømme og hovne pupper, gikk. MEN, er veldig glad for å endelig ha fått ordentlige pupper :D oppdaterer mer senere, når formen er bedre. Må spørre, hvilken størrelse hadde du til å begynne med? Høyde? Jeg ble enig med PK på konsultasjonen om å legge inn 395g. Jeg er litt nervøs for at jeg skal få Pamela-pupper.. Men KP mente at det ville stå bra til resten av meg siden jeg har ganske bra med former nede. Og jeg syns jo der og da at det så bra ut når jeg fikk prøve proteser. Og siden jeg skal legge de under muskelen så vil jo litt forsvinne og..
monicabebe Skrevet 23. mai 2012 #21717 Skrevet 23. mai 2012 Må spørre, hvilken størrelse hadde du til å begynne med? Høyde? Jeg ble enig med PK på konsultasjonen om å legge inn 395g. Jeg er litt nervøs for at jeg skal få Pamela-pupper.. Men KP mente at det ville stå bra til resten av meg siden jeg har ganske bra med former nede. Og jeg syns jo der og da at det så bra ut når jeg fikk prøve proteser. Og siden jeg skal legge de under muskelen så vil jo litt forsvinne og.. Lurer jeg litt på og...skal jo legge inn 350 under muskel, og håper det ikke er for mye....vil jo ikke få DE muggene, liksom..mer at jeg vil ha fyldige og fine pupper!!
Stripa Skrevet 23. mai 2012 #21718 Skrevet 23. mai 2012 Da har jeg oppdatert bloggen min for de som vil lese Har skiftet tape i dag og fikk da knipset bilder
kvikk lunsj Skrevet 24. mai 2012 #21719 Skrevet 24. mai 2012 RART AT PRODEDYRENE E SÅ FORSKJELLIGE?? Er det noen av dere andre som ogs betenker dere på at ting er så forskjellig fra klinikk til klinikk? hehe.. Jeg skal operers på Drammen private sykehus, og det er ikke en gang sånn at jeg må dusje med hibi skrubb.. (har kjøpt og tenkt å gjøre det like vel da men ) Og noen steder får man nedpressbånd andre steder bandasje og enkelte steder bare bh'n rett på.. hmmm.. hehe... Ser ut som bruken av smertestiller osv er forskjellig også... I tillegg betaler jeg kun 30 000 kr blank. Men jeg er bare satt opp på 1 time med narkose, og skal legge over muskel da. Ja ser at det er veldig forskjellig rundt på klinikkene. Jeg har også kun fått beskjed om å dusje før op. Men jeg har HIscrub fra forrige op så jeg kommer til å bruke den. Jeg har kjøpt BH og må kjøpe brystbånd. Det er det ikke mange som skriver at de bruker her. Nå har op min blitt flytta til kl 14 istedet for 12. ÆSJ! Enda 2 timer å vente og grue seg. Oppdaterer senere
butterfly89 Skrevet 24. mai 2012 #21720 Skrevet 24. mai 2012 Hei:) jente 23 her, har lenge vurdert å ta silikon, men er først det siste halve året jeg virkelig har tenkt at jeg skal gjennomføre det. Og nå gleder jeg meg masse! Skal på konsultasjon den 29 mai, på colosseumklinikken. Noen som har erfaringer derifra? Får ikke operert før i starten av august, må jobbe å tjene litt penger i sommer sånn at jeg får råd:) Jeg bruker nå 75A, og har planer om en stor B, så har sett for meg noe rundt 250g. Noen som har en viss peiling på om dette er for mye/for lite? Lykke til til dere som skal operere! Er veldig spennende å følge dere alle, har lest mye i forumet og lært masse:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå