Ms.Boob Skrevet 22. mai 2012 #21681 Skrevet 22. mai 2012 Takk for oppmuntrende ord damer! Det hjelper litt føler jeg, å høre andres erfaringer og at det gikk bra! Må man forresten ta vek neglelakk på tær også? Eller holder det med fingrene? Og må man skifte sengesett etter "Hibiscrub-vasken" ikveld? De sa det på apoteket, men står ingenting om det i papirene mine. Hm. Og hvilke klær skal jeg ha på meg i morgen tidlig? meldt knallvær (selvfølgelig NÅ!), så da er kanskje bukse litt varmt, eller?
monicabebe Skrevet 22. mai 2012 #21682 Skrevet 22. mai 2012 Takk for oppmuntrende ord damer! Det hjelper litt føler jeg, å høre andres erfaringer og at det gikk bra! Må man forresten ta vek neglelakk på tær også? Eller holder det med fingrene? Og må man skifte sengesett etter "Hibiscrub-vasken" ikveld? De sa det på apoteket, men står ingenting om det i papirene mine. Hm. Og hvilke klær skal jeg ha på meg i morgen tidlig? meldt knallvær (selvfølgelig NÅ!), så da er kanskje bukse litt varmt, eller? Tror du må fjerne neglelakk på tærne og....og så tenker jeg at mankanskje fryser litt etter operasjonen....har hørt det. Så jeg skal ta bukse og tynn fleecejakke når jegskal inn på fredag morgen. Det kommer til å gå sååå bra med deg! Gleder meg til å høre fra deg når du er ferdig!!! Lykke til!
Maheni83 Skrevet 22. mai 2012 #21683 Skrevet 22. mai 2012 Det jeg gruer meg til,som sikkert høres utrolig tåpelig ut for andre,er at jeg må møte opp usminket!Ja vet! Tåpelig! Men jeg forlater ikke huset uten sminke! Og jeg nekter typen å kjøre meg til klinikken,og å hente meg,og å passe på meg etter operasjonen,for han får ikke se meg uten sminke!Jeg bare takler det overhode ikke.Jeg har sykt dårlig selvtillit sånn sett..Jeg bare sliter med å vise meg usminket for andre. Og jeg er avhengi av å sminke meg HVER dag! Og dette kan jeg ikke gjøre etter operasjonen,så mitt utseende vil forfalle litt,ja jeg må nappe bryn,skrubbe huden osv.Dette får jeg ikke gjort.Jeg er klar over at dette er utrolig tåpelig av meg,men nå er det bare sånn det er,og denne operasjonen skal jeg ha uansett! Jeg er nå bare sånn at jeg hater å vise mitt sanne ansikt.Jeg har opplevd mye dritt i livet mitt når det kommer til utseende og har fått hørt mye rart,så er nok derfor jeg tenker dette. Nå er det mamma som skal ta vare på meg et par dager etter operasjonen,og hun får se meg usminket,men typen får ikke se meg på maaaange dager. Og igjen,vet at dette er et idiotisk innlegg,men jeg følte bare at jeg måtte skrive det,for kanskje jeg ikke er alene om å ha d sånn? Eller er jeg kanskje det...
Missy1 Skrevet 22. mai 2012 #21684 Skrevet 22. mai 2012 Det jeg gruer meg til,som sikkert høres utrolig tåpelig ut for andre,er at jeg må møte opp usminket!Ja vet! Tåpelig! Men jeg forlater ikke huset uten sminke! Og jeg nekter typen å kjøre meg til klinikken,og å hente meg,og å passe på meg etter operasjonen,for han får ikke se meg uten sminke!Jeg bare takler det overhode ikke.Jeg har sykt dårlig selvtillit sånn sett..Jeg bare sliter med å vise meg usminket for andre. Og jeg er avhengi av å sminke meg HVER dag! Og dette kan jeg ikke gjøre etter operasjonen,så mitt utseende vil forfalle litt,ja jeg må nappe bryn,skrubbe huden osv.Dette får jeg ikke gjort.Jeg er klar over at dette er utrolig tåpelig av meg,men nå er det bare sånn det er,og denne operasjonen skal jeg ha uansett! Jeg er nå bare sånn at jeg hater å vise mitt sanne ansikt.Jeg har opplevd mye dritt i livet mitt når det kommer til utseende og har fått hørt mye rart,så er nok derfor jeg tenker dette. Nå er det mamma som skal ta vare på meg et par dager etter operasjonen,og hun får se meg usminket,men typen får ikke se meg på maaaange dager. Og igjen,vet at dette er et idiotisk innlegg,men jeg følte bare at jeg måtte skrive det,for kanskje jeg ikke er alene om å ha d sånn? Eller er jeg kanskje det... Kan du ikke skrubbe og nappe før operasjonen også unne deg selv litt tid hos en hudpleier etter operasjon? Du er nok vakker uten sminke og kan jeg tenke meg prøv å ikke tenk så mye på det, det er ingen som bryr seg om et usminket fjes
Stripa Skrevet 22. mai 2012 #21685 Skrevet 22. mai 2012 Takk for oppmuntrende ord damer! Det hjelper litt føler jeg, å høre andres erfaringer og at det gikk bra! Må man forresten ta vek neglelakk på tær også? Eller holder det med fingrene? Og må man skifte sengesett etter "Hibiscrub-vasken" ikveld? De sa det på apoteket, men står ingenting om det i papirene mine. Hm. Og hvilke klær skal jeg ha på meg i morgen tidlig? meldt knallvær (selvfølgelig NÅ!), så da er kanskje bukse litt varmt, eller? Jeg fikk ikke beskjed om å skifte sengetøy så det gjorde jeg ikke. jeg ville tatt på meg lette klær og en overdel som kan åpnes i front slik at du slipper å tre noe over hodet. MASSE lykke til!!
Maheni83 Skrevet 22. mai 2012 #21686 Skrevet 22. mai 2012 Kan du ikke skrubbe og nappe før operasjonen også unne deg selv litt tid hos en hudpleier etter operasjon? Du er nok vakker uten sminke og kan jeg tenke meg prøv å ikke tenk så mye på det, det er ingen som bryr seg om et usminket fjes Nei det er nok bare inni mitt hode at jeg tenker sånn..det går vel bra håper jeg
monicabebe Skrevet 22. mai 2012 #21687 Skrevet 22. mai 2012 Nei det er nok bare inni mitt hode at jeg tenker sånn..det går vel bra håper jeg Du er flott som du er, vet du!! Og andre reagerer ikke på et usminket fjes.Aller minst kjæresten din.... Men jeg kjenner meg igjen litt, for jeg hater å gå usminket....går ikke i postkassen engang her....mannen min mobber meg for det. Men det har altså noe å si for selvfølelsen......så jeg liker ikke at andre skal se meg uten. Men skal jo kjøres til klinikken, og så hjem igjen.... Vi kommer til å klare oss vet du!! Og så blir puppene våre sååå flotte!! Pupp pupp hurra!!! 1
miss_universum Skrevet 23. mai 2012 #21688 Skrevet 23. mai 2012 Jeg fikk ikke beskjed om å skifte sengetøy så det gjorde jeg ikke. jeg ville tatt på meg lette klær og en overdel som kan åpnes i front slik at du slipper å tre noe over hodet. MASSE lykke til!! Mener det står i mine papirer at jeg skal legge meg i rent sengetøy etter Hibiscruben. Jeg skal gå med en tigths, lang løs singlet og en myk college-hettejakke med glidelås. Singleten kan jeg tråkke oppi og dra på meg den veien så jeg slipper å ta noe over hodet.
Ms.Boob Skrevet 23. mai 2012 #21689 Skrevet 23. mai 2012 Da er dagen her! Klokka 11:45 ligger jeg på benken på Klinikk Stokkan. Er faktisk mindre nervøs idag, enn jeg var igår merkelig nok, hehe. Må vel straks hoppe i dusjen èn gang til, men utrolig nok luktet den Hibiscrubben faktisk ganske godt, litt som såpe Tror aldri jeg har følt meg renere enn nå, haha. Men GUD, så sulten og "snus-sugen" jeg er!! Og enda er det lenge til jeg kan spise å drikke, hulk! Flere som skal operere idag??
Maheni83 Skrevet 23. mai 2012 #21690 Skrevet 23. mai 2012 Da er dagen her! Klokka 11:45 ligger jeg på benken på Klinikk Stokkan. Er faktisk mindre nervøs idag, enn jeg var igår merkelig nok, hehe. Må vel straks hoppe i dusjen èn gang til, men utrolig nok luktet den Hibiscrubben faktisk ganske godt, litt som såpe Tror aldri jeg har følt meg renere enn nå, haha. Men GUD, så sulten og "snus-sugen" jeg er!! Og enda er det lenge til jeg kan spise å drikke, hulk! Flere som skal operere idag?? Ønsker dg såååå masse lykke til!! Min tur på tirsdag,og jeg har nerver!!
Ms.Boob Skrevet 23. mai 2012 #21691 Skrevet 23. mai 2012 Ønsker dg såååå masse lykke til!! Min tur på tirsdag,og jeg har nerver!! Tuusen takk!! Oppdaterer her når jeg er i god nok form! Går nok bra til oss begge to!
miss_universum Skrevet 23. mai 2012 #21692 Skrevet 23. mai 2012 Ønsker dg såååå masse lykke til!! Min tur på tirsdag,og jeg har nerver!! Jeg og skal på tirsdag, syns tiden bare snegler seg forbi! Hvor i landet skal du?
Maheni83 Skrevet 23. mai 2012 #21693 Skrevet 23. mai 2012 Jeg og skal på tirsdag, syns tiden bare snegler seg forbi! Hvor i landet skal du? Jeg skal opereres i Bodø på Teresklinikken.
miss_universum Skrevet 23. mai 2012 #21694 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal opereres i Bodø på Teresklinikken. Ok. Jeg skal til Dr.Bugge i Bergen. Han er litt dyrere enn andre plasser, men har jo hørt han er veldig flink. Var ikke så mange alternativer i Bergen syns jeg, og er uaktuelt for meg å reise til en annen by.
Maheni83 Skrevet 23. mai 2012 #21695 Skrevet 23. mai 2012 Ok. Jeg skal til Dr.Bugge i Bergen. Han er litt dyrere enn andre plasser, men har jo hørt han er veldig flink. Var ikke så mange alternativer i Bergen syns jeg, og er uaktuelt for meg å reise til en annen by. Jeg må betale 34.500 kr,+ 500 når jeg var til konsultasjon. Dyrt..+ at jeg skal kjøpe masse nytt undertøy til 1 million hehe Skal legge under brystmuskelen,sikkert derfor det blir litt dyrere.. Fader hvor jeg gruer meg.. :/
miss_universum Skrevet 23. mai 2012 #21696 Skrevet 23. mai 2012 Jeg må betale 34.500 kr,+ 500 når jeg var til konsultasjon. Dyrt..+ at jeg skal kjøpe masse nytt undertøy til 1 million hehe Skal legge under brystmuskelen,sikkert derfor det blir litt dyrere.. Fader hvor jeg gruer meg.. :/ Litt mindre enn det jeg betaler da, jeg betaler 39,500kr pluss 200kr for konsultasjonstimen jeg var på. Jeg og skal ha under muskelen, men trodde ikke det ble dyrere av den grunn? Forøvrig syns jeg det var helt ok å betale for konsultasjonen, syns det viser at de er litt seriøse jeg..
Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21697 Skrevet 23. mai 2012 Jeg og skal på tirsdag, syns tiden bare snegler seg forbi! Hvor i landet skal du? Jeg skal også opereres på tirsdag på tønsberg privatklinikk. Koster 30 500kr (uten bh)
miss_universum Skrevet 23. mai 2012 #21698 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal også opereres på tirsdag på tønsberg privatklinikk. Koster 30 500kr (uten bh) Rart det er så store prisforskjeller. Nå er bh inkludert i min pris
Missy1 Skrevet 23. mai 2012 #21699 Skrevet 23. mai 2012 Rart det er så store prisforskjeller. Nå er bh inkludert i min pris Ja det er rart. Trodde 30 000 var vanlig pris jeg. Jeg skal legge over muskel, vet ikke om det har noe å si (med snitt under puppen)
kvikk lunsj Skrevet 23. mai 2012 #21700 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal operere i morgen . Er såååå spent. Jeg skal til Clinic Strømstad og skal betale 29 000 SVENSKE. Det er litt over 24 000 NOK. Må kjøpe BH og brystbånd selv. Blir nesten litt kvalm når jeg tenker på å legge meg under kniven. Men er 2 gangen hos samme lege og er veldig trygg på ham. Selv om jeg er livredd for å ikke våkne av narkosen. Tok full bukplastikk for 2 år siden og er fornøyd med resultatet etter den operasjonen. WIIIIII!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå