Henriiette Skrevet 22. mai 2012 #21661 Skrevet 22. mai 2012 Formen er super etter i går :D men dem sa at det ikke gjør like vondt 2 gangen:) det ble 450 ;D ser ut som det blir veldig bra:D Lykketil med operasjon i dag Lottee! 1
Stripa Skrevet 22. mai 2012 #21662 Skrevet 22. mai 2012 Da sitter jeg med med mine nye pupper!!!! :D Har oppdatert bloggen min om dere vil lese om hvordan det gikk i går! :) http://onmywaytomygoal.blogg.no/ 1
Ms.Boob Skrevet 22. mai 2012 #21663 Skrevet 22. mai 2012 Åh, fy f***, nå gruer jeg meg skikkelig!! Kaster nesten opp her jeg sitter. Imorgen kl halv 12 ligger jeg under kniven! Hva kan jeg gjøre for å slippe å gå på do annenhver time pga nerver?! Ååå, nesten så jeg trekker meg
Stripa Skrevet 22. mai 2012 #21664 Skrevet 22. mai 2012 Åh, fy f***, nå gruer jeg meg skikkelig!! Kaster nesten opp her jeg sitter. Imorgen kl halv 12 ligger jeg under kniven! Hva kan jeg gjøre for å slippe å gå på do annenhver time pga nerver?! Ååå, nesten så jeg trekker meg Det går så fint så!! At det er vondt etterpå er ikke til å legge skjul på, men en må lide for skjønnheten!! :D Jeg føler meg myyye bedre allerede i dag. Jeg går rundt her å duller. Prøver å finne ut hvilken klær jeg skal ha på meg som jeg slipper å tre over hodet
Henriiette Skrevet 22. mai 2012 #21665 Skrevet 22. mai 2012 Åh, fy f***, nå gruer jeg meg skikkelig!! Kaster nesten opp her jeg sitter. Imorgen kl halv 12 ligger jeg under kniven! Hva kan jeg gjøre for å slippe å gå på do annenhver time pga nerver?! Ååå, nesten så jeg trekker meg det kommer til å gå kjempefint :D ! lykketil :D
Maheni83 Skrevet 22. mai 2012 #21666 Skrevet 22. mai 2012 Da sitter jeg med med mine nye pupper!!!! :D Har oppdatert bloggen min om dere vil lese om hvordan det gikk i går! :) http://onmywaytomygoal.blogg.no/ Gratulerer så mye med nye pupper :D Det var kjekt å lese på bloggen din,da vet jeg værtfall litt om hva jeg skal gjennom,neste tirsdag.Å jeg gruer meg!
miss_universum Skrevet 22. mai 2012 #21667 Skrevet 22. mai 2012 Hei jenter Etter en del lesing de siste ukene, vil jeg skrive litt jeg og. Jeg bobler over av tanker, og er redd for at bestevenninna mi skal bli lei puppemaset mitt... Det har seg sånn at etter 10 års misfornøydhet og en ammeperiode, fikk jeg endelig bestemt meg for å ta silikon. Etter jeg bestemte meg gikk alt ganske fort, og idag er den kun 1 uke igjen til operasjonen :D :D Mannen min gjennom 10 år ble kjempeoverrasket når jeg fortalte han hva jeg ville, og var veldig opphengt i tanken på at jeg kun gjorde dette for min egen del. Han var fornøyd med meg som jeg var Men det er jo ikke jeg, derfor blir det nye pupper i 30års-presang til meg selv ...
monicabebe Skrevet 22. mai 2012 #21668 Skrevet 22. mai 2012 Ja, juhuuu med nye pupper, stripa!! Jeg er superspent på fredagen selv. Er nervøs altså! Men gleder meg til å få det overstått!! Og tenkt at jeg snart har boobs....da skal jeg kose meg med å shoppe nye klær. Hippetihopp!!! Prøver å fokusere på det, siden jeg er såpass nervøs for bedøvelsen....
Missy1 Skrevet 22. mai 2012 #21669 Skrevet 22. mai 2012 1uke igjen og jeg er såå spent :D Gleder meg og gruer meg om hverandre... gruer meg mest til tiden etter... blir vanskelig å være "invalid" når jeg har lite barn i hus... også må jeg kjøre 6dager etter operasjon og har lest her inne at man ikke skal gjøre det... blir forvirra ja
Lottee Skrevet 22. mai 2012 #21670 Skrevet 22. mai 2012 Okey jenter, hjemme fra klinikken og i kjempeform lykke lykke ble 350cc :D akkurat det jeg ønsket meg :-) Jeg forstår ikke hva jeg grudde mg til, i got boooooobies :D Innlegg på bloggen med bilder og detaljert informasjon er under produksjon :-) Kommer snart, så gå inn og se om en 30 min :-)
Missy1 Skrevet 22. mai 2012 #21671 Skrevet 22. mai 2012 Okey jenter, hjemme fra klinikken og i kjempeform lykke lykke ble 350cc :D akkurat det jeg ønsket meg :-) Jeg forstår ikke hva jeg grudde mg til, i got boooooobies :D Innlegg på bloggen med bilder og detaljert informasjon er under produksjon :-) Kommer snart, så gå inn og se om en 30 min :-) Gratulerer :D ser at brystene dine var litt "skeive" og før operasjon (den ene henger litt mer enn den andre) om det ikke er fordi du bare løfter den ene armen? Hvis de var litt forskjellige, fikk legen retta opp i det? Mine er litt forskjellige og jeg er så nysgjerrig på om det kan bli rettet eller om de fortsatt vil være skeive etter operasjon.
Missy1 Skrevet 22. mai 2012 #21672 Skrevet 22. mai 2012 Jeg så på bildet igjen og ser du ikke løfta armen
Stripa Skrevet 22. mai 2012 #21673 Skrevet 22. mai 2012 Okey jenter, hjemme fra klinikken og i kjempeform lykke lykke ble 350cc :D akkurat det jeg ønsket meg :-) Jeg forstår ikke hva jeg grudde mg til, i got boooooobies :D Innlegg på bloggen med bilder og detaljert informasjon er under produksjon :-) Kommer snart, så gå inn og se om en 30 min :-) Gratulerer med nye pupper!!!
StjernePerle Skrevet 22. mai 2012 #21674 Skrevet 22. mai 2012 Hei jenter Etter en del lesing de siste ukene, vil jeg skrive litt jeg og. Jeg bobler over av tanker, og er redd for at bestevenninna mi skal bli lei puppemaset mitt... Det har seg sånn at etter 10 års misfornøydhet og en ammeperiode, fikk jeg endelig bestemt meg for å ta silikon. Etter jeg bestemte meg gikk alt ganske fort, og idag er den kun 1 uke igjen til operasjonen :D :D Mannen min gjennom 10 år ble kjempeoverrasket når jeg fortalte han hva jeg ville, og var veldig opphengt i tanken på at jeg kun gjorde dette for min egen del. Han var fornøyd med meg som jeg var Men det er jo ikke jeg, derfor blir det nye pupper i 30års-presang til meg selv ... Viktigste er jo at du trives med deg selv! Det blir nok bra :D
miss_universum Skrevet 22. mai 2012 #21675 Skrevet 22. mai 2012 Viktigste er jo at du trives med deg selv! Det blir nok bra :D Ja det er jo det Håper det blir bra ja!
Procon Skrevet 22. mai 2012 #21676 Skrevet 22. mai 2012 Åh, fy f***, nå gruer jeg meg skikkelig!! Kaster nesten opp her jeg sitter. Imorgen kl halv 12 ligger jeg under kniven! Hva kan jeg gjøre for å slippe å gå på do annenhver time pga nerver?! Ååå, nesten så jeg trekker meg Lykke til i morgen! Det kommer til å gå over all forventning skal du se
miss_universum Skrevet 22. mai 2012 #21677 Skrevet 22. mai 2012 Lykke til i morgen! Det kommer til å gå over all forventning skal du se Ja det går nok helt fint! Kirurgene er flinke, husk de har gjort dette kjempemange ganger. Prøv heller å tenk på hvor fornøyd du blir når alt er over
StjernePerle Skrevet 22. mai 2012 #21678 Skrevet 22. mai 2012 Åh, fy f***, nå gruer jeg meg skikkelig!! Kaster nesten opp her jeg sitter. Imorgen kl halv 12 ligger jeg under kniven! Hva kan jeg gjøre for å slippe å gå på do annenhver time pga nerver?! Ååå, nesten så jeg trekker meg Det går så bra så! Er nok helt normalt å føle det sånn rett før op. Men legene er veldig flinke, og gjør jo aldri feil!! i morgen er du glad det hele er over, og når det har gårr noen uker tenker du: hvorfor grudde jeg meg?!? heheh..
Blue84 Skrevet 22. mai 2012 #21679 Skrevet 22. mai 2012 Hei:) Er det lenge siden du la inn? Hvordan går det med brysttreningen nå? Ble veldig glad for å lese svaret ditt! Er også veldig knyttet til musklene og fremgangen min;) Jeg opererte i begynnelsen av desember, så det begynner å bli noen måneder. Nå fungerer alt som normalt, merker ikke noe når jeg trener bryst:-) Kan noen ganger få en snodig følelse når jeg strammer brystmusklene utenom trening (f.eks når jeg sitter og ser på tv og bare strammer litt for moro skyld...), men det er da ikke vondt bare snodig:-)
Blue84 Skrevet 22. mai 2012 #21680 Skrevet 22. mai 2012 Du høres jo akkurta ut som meg du! Hehe.. Jeg driver med spinning hvertfall 2 ganger i uka, judo og hard styrketrening/bodybuilding. hehe... Det jeg er mest redd for er selvsagt judoen som jeg må vente med i hvertfall 6 uker pga at jeg blir kastet hardt i matta osv. Men utrolig oppmuntrende å få vite at styrken holdt seg og at du begynte å trene så fort. Men du har lagt under muskel sier du... hmm.. jeg fikk beskjed av min PK at siden jeg trente så mye styrketrening måtte jeg ha implantatene over muskel. Men når jeg tenker meg om kjenner jeg til andre fintness utøvere som har det under nettopp fordi implantatet ikke skal syns... Blir vist ikke helt klok på det her jeg.. hehe.. Hvis du er styrkeløfter er det nok lurest å ta over. Det sies at maksstyrken i brystmusklaturen KAN reduseres med inntil 5% med implantater under. Det vil si at hvis ditt fulle potensiale er 100 kg i benken som maks i løpet av livet, vil du kanskje ikke kunne komme høyere enn 95 kg med implantater under. Men i og med at man ikke vet sitt fulle potensiale en gang i fremtiden, vil man ikke savne de siste prosentene... Jeg har under muskel fordi jeg har meget lav fettprosent noen uker av året, og dermed vil implantat-kantene synes hvis de ikke er kamuflert under muskelen. Det er som du sier grunnen til at fitnessjenter ofte har under. Som fitnessutøver er man ikke avhengig av å kunne løfte så tungt som overhode mulig, og da er det på mange penere med under muskel. Litt kronglete forklart, men håper du ble litt klokere:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå