Ms.Boob Skrevet 21. mai 2012 #21641 Skrevet 21. mai 2012 2 dager igjen til jeg skal opereres!! NÅ grugleder jeg meg skikkelig! Men dere damer... Jeg har oppdaget en kul ved høyre side av navlen min, ser ut som en stor muskel som er hoven på en måte. Er ikke vondt eller noe, men ser helteit ut. Har flat mage, men den kulen gjør at magen ser helt skjev ut! Er dette brokk eller hva??
Ms.Boob Skrevet 21. mai 2012 #21642 Skrevet 21. mai 2012 2 dager igjen til jeg skal opereres!! NÅ grugleder jeg meg skikkelig! Men dere damer... Jeg har oppdaget en kul ved høyre side av navlen min, ser ut som en stor muskel som er hoven på en måte. Er ikke vondt eller noe, men ser helteit ut. Har flat mage, men den kulen gjør at magen ser helt skjev ut! Er dette brokk eller hva?? .. Og når jeg ligger flatt eller står oppreist, beveger den seg nesten sånn som en baby sparker, om dere skjønner. Vanskelig å forklare men.. Litt ubehagelig!
StjernePerle Skrevet 21. mai 2012 #21643 Skrevet 21. mai 2012 TIL DERE SOM HAR OPERERT! Jeg lurer rett og sleet på en del ting jeg bare må spørre dere om før jeg blir operert neste uke! Har dere fått tilbake følelsen i puppene? Har hørt at noen aldri får det igjen, og det bekymrer meg. Jeg håper ikke brystvortene mister evnen til å trekke seg sammen?? Jeg lurer også på hvor fort dere kom dere etter operasjonen? Og til sist, jeg trener mye, også mye styrketrening og skal legge ca 300 over muskel. Noen som er som meg og har gjort det? Vil veldig gjerne høre deres erfaringer, og har dere noe annet jeg burde vite om så skrik ut! hehe... Takk damer, dere er gode å ha!
StjernePerle Skrevet 21. mai 2012 #21644 Skrevet 21. mai 2012 .. Og når jeg ligger flatt eller står oppreist, beveger den seg nesten sånn som en baby sparker, om dere skjønner. Vanskelig å forklare men.. Litt ubehagelig! Ettersom du snart skal operere ville jeg tatt meg en tur til legen for å sjekke det ut.Du kommer sikkert inn på akutt time på ditt legesenter, eller ring til der du skal operere å hør om PK'n din kan kikke på det for å se om det har noe å si for OP. Det har det vel sikkert ikke. en greit å være på de sikre siden Lykke til <3
Maheni83 Skrevet 21. mai 2012 #21645 Skrevet 21. mai 2012 I morgen er det bare 1 uke igjen! Hærregud som jeg gruer meg! Jeg har mareritt om natta til og med.Jeg kan plutselig våkne opp og er pissredd,og full av angst.Har så mange rare tanker..tenk hvis jeg dør under narkosen f.eks! Eller tenk hvis jeg ikke er helt bedøva under narkosen,og kan alikevel kjenne all smerte? Dette har jeg hørt om før,og det skremmer vette av meg! Det er nesten som jeg vurderer å trekke meg fra operasjonen.Jeg vet ikke om jeg er i stand til å takle alt dette.Og jeg sitter mye alene med disse tankene.Har ikke venner..jeg har en kjæreste da,men han har jobb og sitt liv.Og det er vanskelig å snakke med han om dette. Når det er snakk om en såpass stor operasjon,så er det vel lov å freake ut litt.. Jeg vil ikke skremme noen med mine tanker,jeg bare føler for å lufte ut litt av mine bekymringer.Så beklager om jeg skremmer noen av dere.Det er ikke meningen. Jeg har ligget i narkose mange ganger før,men ikke i lang tid,nå skal jeg ligge i narkose i over 1 time.Åh hjelpes,jeg er så redd! Men jeg vil ha pupper!! Så dette MÅ jeg bare klare å takle! Er jeg alene om å være så redd?
monicabebe Skrevet 21. mai 2012 #21646 Skrevet 21. mai 2012 I morgen er det bare 1 uke igjen! Hærregud som jeg gruer meg! Jeg har mareritt om natta til og med.Jeg kan plutselig våkne opp og er pissredd,og full av angst.Har så mange rare tanker..tenk hvis jeg dør under narkosen f.eks! Eller tenk hvis jeg ikke er helt bedøva under narkosen,og kan alikevel kjenne all smerte? Dette har jeg hørt om før,og det skremmer vette av meg! Det er nesten som jeg vurderer å trekke meg fra operasjonen.Jeg vet ikke om jeg er i stand til å takle alt dette.Og jeg sitter mye alene med disse tankene.Har ikke venner..jeg har en kjæreste da,men han har jobb og sitt liv.Og det er vanskelig å snakke med han om dette. Når det er snakk om en såpass stor operasjon,så er det vel lov å freake ut litt.. Jeg vil ikke skremme noen med mine tanker,jeg bare føler for å lufte ut litt av mine bekymringer.Så beklager om jeg skremmer noen av dere.Det er ikke meningen. Jeg har ligget i narkose mange ganger før,men ikke i lang tid,nå skal jeg ligge i narkose i over 1 time.Åh hjelpes,jeg er så redd! Men jeg vil ha pupper!! Så dette MÅ jeg bare klare å takle! Er jeg alene om å være så redd? Jeg tror det er viktig å tenke positivt i denne situasjonen. du har jo hatt narkose før, og vet at du tåler det. Dermed er det ikke sannsynlig at det vil væåre noe annerledes denne gangen. Det er jo sånn at man enten tåler eller ikke tåler den. Så der kan jeg berolige deg. Ellers er det naturlig å grue seg. Jeg skal operere på fredag, har aldri hatt narkose, og dermed gruer jeg meg også. men ikke nok til at jeg ikke gjør det. Kanskje det hjelper deg å fokusere litt på målet nå? Er denne angsten du slieter med nå, verdt det? Eller betyr ikke puppene så mye? Om det er verdt det, så prøv å se for deg hvordan det blir med nye pupper. Om det ikke er verdt det, så avlyser du operasjonen. jeg sender trøst din vei, og håper du ikke er like redd hele tiden. Det kommer til å gå helt fint. Det er jeg overbevist om!
Maheni83 Skrevet 21. mai 2012 #21647 Skrevet 21. mai 2012 Jeg tror det er viktig å tenke positivt i denne situasjonen. du har jo hatt narkose før, og vet at du tåler det. Dermed er det ikke sannsynlig at det vil væåre noe annerledes denne gangen. Det er jo sånn at man enten tåler eller ikke tåler den. Så der kan jeg berolige deg. Ellers er det naturlig å grue seg. Jeg skal operere på fredag, har aldri hatt narkose, og dermed gruer jeg meg også. men ikke nok til at jeg ikke gjør det. Kanskje det hjelper deg å fokusere litt på målet nå? Er denne angsten du slieter med nå, verdt det? Eller betyr ikke puppene så mye? Om det er verdt det, så prøv å se for deg hvordan det blir med nye pupper. Om det ikke er verdt det, så avlyser du operasjonen. jeg sender trøst din vei, og håper du ikke er like redd hele tiden. Det kommer til å gå helt fint. Det er jeg overbevist om! Hei,joda dette er verdt det,helt klart! Dette er noe jeg skal gjennomføre Jeg er bare av og til litt flink til å henge meg opp i problemer,og ikke se det positive,dette er noe jeg helt klart må bli flinkere til å gjøre Jeg har jo kjøpt meg 2 nye lekre bikinier,som jeg gleder meg til å ha på,og disse bikiniene har jo ikke noe innlegg engang,noe jeg er vant med å bruke hele tiden,i bh også.Hærregud det skal bli så digg å bruke vanlig bh! :D Joda,jeg kjenner at jeg gleder meg,når jeg først klarer å se forbi den negative tankegangen min Jippi,nye pupper liksom! Wææææ! hehe
Missy1 Skrevet 21. mai 2012 #21648 Skrevet 21. mai 2012 I morgen er det bare 1 uke igjen! Hærregud som jeg gruer meg! Jeg har mareritt om natta til og med.Jeg kan plutselig våkne opp og er pissredd,og full av angst.Har så mange rare tanker..tenk hvis jeg dør under narkosen f.eks! Eller tenk hvis jeg ikke er helt bedøva under narkosen,og kan alikevel kjenne all smerte? Dette har jeg hørt om før,og det skremmer vette av meg! Det er nesten som jeg vurderer å trekke meg fra operasjonen.Jeg vet ikke om jeg er i stand til å takle alt dette.Og jeg sitter mye alene med disse tankene.Har ikke venner..jeg har en kjæreste da,men han har jobb og sitt liv.Og det er vanskelig å snakke med han om dette. Når det er snakk om en såpass stor operasjon,så er det vel lov å freake ut litt.. Jeg vil ikke skremme noen med mine tanker,jeg bare føler for å lufte ut litt av mine bekymringer.Så beklager om jeg skremmer noen av dere.Det er ikke meningen. Jeg har ligget i narkose mange ganger før,men ikke i lang tid,nå skal jeg ligge i narkose i over 1 time.Åh hjelpes,jeg er så redd! Men jeg vil ha pupper!! Så dette MÅ jeg bare klare å takle! Er jeg alene om å være så redd? Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke så panikk egentlig, men begynte å tenke på "tenk om jeg ikke våkner". Jeg har et lite barn, jeg har samboer, men han er ikke biologisk far. Så om jeg dør vet jeg ikke hva som skjer med barnet. Sambo har vært i livet hans siden han var liten baby og det er jo mest riktig at han får ha barnet om jeg går bort. Men så tenkte jeg at jeg kan ikke ha sånne tanker, dette er noe legene kan og narkose er ikke noe nytt så det går nok bra. Jeg har ikke vært i narkose før, heller aldri blitt operert. Jeg har heller ikke venner. Trist å si det, men jeg har ikke det. Hvis du trenger noen å snakke med så vil jeg gjerne være vennen din Sambo kan jeg ikke snakke med, han ser på meg som puppegaal for tiden hehe...
Maheni83 Skrevet 21. mai 2012 #21649 Skrevet 21. mai 2012 Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke så panikk egentlig, men begynte å tenke på "tenk om jeg ikke våkner". Jeg har et lite barn, jeg har samboer, men han er ikke biologisk far. Så om jeg dør vet jeg ikke hva som skjer med barnet. Sambo har vært i livet hans siden han var liten baby og det er jo mest riktig at han får ha barnet om jeg går bort. Men så tenkte jeg at jeg kan ikke ha sånne tanker, dette er noe legene kan og narkose er ikke noe nytt så det går nok bra. Jeg har ikke vært i narkose før, heller aldri blitt operert. Jeg har heller ikke venner. Trist å si det, men jeg har ikke det. Hvis du trenger noen å snakke med så vil jeg gjerne være vennen din Sambo kan jeg ikke snakke med, han ser på meg som puppegaal for tiden hehe... Huff,det er virkelig trist å ikke ha venner Sånn har jeg hatt det i veldig mange år.Jeg vil gjerne være venn med deg,vi skal jo gjennom det samme,så er jo fint å kunne dele tanker om dette
Missy1 Skrevet 21. mai 2012 #21650 Skrevet 21. mai 2012 Huff,det er virkelig trist å ikke ha venner Sånn har jeg hatt det i veldig mange år.Jeg vil gjerne være venn med deg,vi skal jo gjennom det samme,så er jo fint å kunne dele tanker om dette Ikke bare gjennom det samme, men på samme dag og Hvis du bruker msn så send meg en pm med mail så kan jeg legge deg til hvis du vil
Wearyourpassion Skrevet 21. mai 2012 #21651 Skrevet 21. mai 2012 Jeg skjønner hva du mener. Jeg har ikke så panikk egentlig, men begynte å tenke på "tenk om jeg ikke våkner". Jeg har et lite barn, jeg har samboer, men han er ikke biologisk far. Så om jeg dør vet jeg ikke hva som skjer med barnet. Sambo har vært i livet hans siden han var liten baby og det er jo mest riktig at han får ha barnet om jeg går bort. Men så tenkte jeg at jeg kan ikke ha sånne tanker, dette er noe legene kan og narkose er ikke noe nytt så det går nok bra. Jeg har ikke vært i narkose før, heller aldri blitt operert. Jeg har heller ikke venner. Trist å si det, men jeg har ikke det. Hvis du trenger noen å snakke med så vil jeg gjerne være vennen din Sambo kan jeg ikke snakke med, han ser på meg som puppegaal for tiden hehe... Heldigvis kan dere som gruer dere litt ekstra nå før narkosen trøste dere med hva min kirurg fortalte meg den gangen jeg skulle operere: "Vi har utført plastiske operasjoner i over 27 år, og det er ingen som ikke har våknet opp etter en slik operasjon". Det hjalp for meg ihvertfall meg Videre så vil jeg understreke at det kun er en LETT SEDASJON dere skal inn i, og ikke full narkose slik man gjorde før eller ved større operasjoner på sykehuset. Dvs at dere er selvpustende og våkner lett etter operasjonen, uten stort ubehag. Ønsker dere lykke til. Tenk positivt!
Wearyourpassion Skrevet 21. mai 2012 #21652 Skrevet 21. mai 2012 TIL DERE SOM HAR OPERERT! Jeg lurer rett og sleet på en del ting jeg bare må spørre dere om før jeg blir operert neste uke! Har dere fått tilbake følelsen i puppene? Har hørt at noen aldri får det igjen, og det bekymrer meg. Jeg håper ikke brystvortene mister evnen til å trekke seg sammen?? Jeg lurer også på hvor fort dere kom dere etter operasjonen? Og til sist, jeg trener mye, også mye styrketrening og skal legge ca 300 over muskel. Noen som er som meg og har gjort det? Vil veldig gjerne høre deres erfaringer, og har dere noe annet jeg burde vite om så skrik ut! hehe... Takk damer, dere er gode å ha! De som opplever å miste mye av følelsen i brystvortene etter operasjonen, får som regel dette tilbake igjen av seg selv. Og da ca 3-6 mnd etter operasjonen. Nervene som evt er kuttet over vokser utrolig sakte og det tar derfor litt lang tid. Mine var helt følelsesløse, men kom sakte men sikkert tilbake igjen. Slet litt med en nummen følelse underveis, men var absolutt verdt det. Du kan regne med å komme deg etter ca 1 uke (med gradvis effekt såklart). Men trening må du vente med i 4 uker ca ette roperasjonen, og kanskje noe lenger om du trener hardt. begynn forsiktig og prøv deg frem underveis. Lykke til!
StjernePerle Skrevet 21. mai 2012 #21653 Skrevet 21. mai 2012 De som opplever å miste mye av følelsen i brystvortene etter operasjonen, får som regel dette tilbake igjen av seg selv. Og da ca 3-6 mnd etter operasjonen. Nervene som evt er kuttet over vokser utrolig sakte og det tar derfor litt lang tid. Mine var helt følelsesløse, men kom sakte men sikkert tilbake igjen. Slet litt med en nummen følelse underveis, men var absolutt verdt det. Du kan regne med å komme deg etter ca 1 uke (med gradvis effekt såklart). Men trening må du vente med i 4 uker ca ette roperasjonen, og kanskje noe lenger om du trener hardt. begynn forsiktig og prøv deg frem underveis. Lykke til! Tusen takk for svar Men det med å føle seg frem etter op, er det bare å gjøre ting om det ikke er vondt da eller hvordan fungerer det?
Lottee Skrevet 21. mai 2012 #21654 Skrevet 21. mai 2012 Nå er det ikke lenge før operasjon :-) I morgen klokken 10.00 er jeg på operasjonsbordet :-) Gleder meg. Skal prøve å oppdatere formen så fort jeg orker imorgen :-)
Blue84 Skrevet 21. mai 2012 #21655 Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk for svar Men det med å føle seg frem etter op, er det bare å gjøre ting om det ikke er vondt da eller hvordan fungerer det? Hei du! Ja, føle seg fram betyr at du kan gjøre det meste som ikke gjør vondt i følge min PK på Colosseumklinikken:-) Jeg trener mye og tungt, og var veldig bekymret for å miste muskelmasse etter operasjonen. Men det gikk strålende! Jeg gikk intervaller på mølla etter en uke, bare å sette den bratt nok så er det ikke nødvendig å løpe. Spinning drøyde jeg tre uker med da det var litt ubehagelig å stå og sykle. Min kjære styrketrening modifiserte jeg litt i begynnelsen, trente bein i div maskiner etter 5 dager, drøyde med markløft og knebøy da de øvelsene krever intakt overkropp. Venta litt med å overkropp, men etter 4 uker trente jeg på samme måte som før med unntak av benkpress. Det venta jeg seks uker med for sikkerhets skyld. Styrken holdt seg gjennom denne tiden og i ettertid har jeg kunnet fortsette å øke. Så jeg trente altså både styrke og kondisjon innen en uka, men tok hensyn til brystmusklaturen og unngikk øvelser hvis jeg kjente at det ikke var helt ideelt:-) Det skal sies at det kanskje ikke hadde gjort noe å drøye den første beinøkta til jeg ikke var dopa på semrtestillende lenger, men jeg har et litt spesielt forhold til musklene mine.... Så slapp av og føl deg fram, legg evt bare inn noen små vedlikeholdsøkter hvis du blir gal og det ikke gjør vondt:-) Jeg tok forresten under muskel. Lykke til!!
Procon Skrevet 21. mai 2012 #21656 Skrevet 21. mai 2012 (endret) I morgen er det bare 1 uke igjen! Hærregud som jeg gruer meg! Jeg har mareritt om natta til og med.Jeg kan plutselig våkne opp og er pissredd,og full av angst.Har så mange rare tanker..tenk hvis jeg dør under narkosen f.eks! Eller tenk hvis jeg ikke er helt bedøva under narkosen,og kan alikevel kjenne all smerte? Dette har jeg hørt om før,og det skremmer vette av meg! Det er nesten som jeg vurderer å trekke meg fra operasjonen.Jeg vet ikke om jeg er i stand til å takle alt dette.Og jeg sitter mye alene med disse tankene.Har ikke venner..jeg har en kjæreste da,men han har jobb og sitt liv.Og det er vanskelig å snakke med han om dette. Når det er snakk om en såpass stor operasjon,så er det vel lov å freake ut litt.. Jeg vil ikke skremme noen med mine tanker,jeg bare føler for å lufte ut litt av mine bekymringer.Så beklager om jeg skremmer noen av dere.Det er ikke meningen. Jeg har ligget i narkose mange ganger før,men ikke i lang tid,nå skal jeg ligge i narkose i over 1 time.Åh hjelpes,jeg er så redd! Men jeg vil ha pupper!! Så dette MÅ jeg bare klare å takle! Er jeg alene om å være så redd? Hei:) jeg hadde akkurat de samme tankene som deg før operasjonen, så jeg forstår deg sååå godt! Noen dager før operasjonen var jeg ikke sikker på om jeg turde å gjennomføre det. Det som hjalp meg var at jeg fikk valium fra fastlegen min, som jeg tok når jeg sto opp på operasjonsdagen. + at jeg tok en til en time før operasjonen( tar to timer å kjøre til klinikken fra der jeg bor) det ble redningen for meg, var helt avslappet da jeg kom inn på operasjonsstua.( hadde avtalt dette med anestesilegen) Du har virkelig ingenting å være redd for når du vet at du tåler narkosen, i og med at du har fått narkose før. Du merker jo ingenting i forhold til hvor lang tid operasjonen tar! Jeg tok løft + silikon, så til meg tok det enda lengre tid. Men du sover jo sååå godt , å når du våkner er du ferdig! Jeg har vurdert denne operasjonen i mange år, men jeg har aldri turt å gjennomføre det,men jeg klarte det idag er det 14 dager siden operasjonen Er beroligende noe du vil prøve om du får det utskrevet? Jeg fortalte legen min at jeg skulle opereres, og at jeg gruvde meg veldig! Ingen vits i å grue seg enda i allefall, det er bortkastet energi Når jeg klarte det, klarer alle det! for jeg var livredd!, men helt uten grunn! Prøv så godt du kan å ikke tenke på det, å ta det som det kommer Endret 21. mai 2012 av Procon
Alive Skrevet 21. mai 2012 #21657 Skrevet 21. mai 2012 Hei du! Ja, føle seg fram betyr at du kan gjøre det meste som ikke gjør vondt i følge min PK på Colosseumklinikken:-) Jeg trener mye og tungt, og var veldig bekymret for å miste muskelmasse etter operasjonen. Men det gikk strålende! Jeg gikk intervaller på mølla etter en uke, bare å sette den bratt nok så er det ikke nødvendig å løpe. Spinning drøyde jeg tre uker med da det var litt ubehagelig å stå og sykle. Min kjære styrketrening modifiserte jeg litt i begynnelsen, trente bein i div maskiner etter 5 dager, drøyde med markløft og knebøy da de øvelsene krever intakt overkropp. Venta litt med å overkropp, men etter 4 uker trente jeg på samme måte som før med unntak av benkpress. Det venta jeg seks uker med for sikkerhets skyld. Styrken holdt seg gjennom denne tiden og i ettertid har jeg kunnet fortsette å øke. Så jeg trente altså både styrke og kondisjon innen en uka, men tok hensyn til brystmusklaturen og unngikk øvelser hvis jeg kjente at det ikke var helt ideelt:-) Det skal sies at det kanskje ikke hadde gjort noe å drøye den første beinøkta til jeg ikke var dopa på semrtestillende lenger, men jeg har et litt spesielt forhold til musklene mine.... Så slapp av og føl deg fram, legg evt bare inn noen små vedlikeholdsøkter hvis du blir gal og det ikke gjør vondt:-) Jeg tok forresten under muskel. Lykke til!! Hei:) Er det lenge siden du la inn? Hvordan går det med brysttreningen nå? Ble veldig glad for å lese svaret ditt! Er også veldig knyttet til musklene og fremgangen min;)
StjernePerle Skrevet 21. mai 2012 #21658 Skrevet 21. mai 2012 Hei du! Ja, føle seg fram betyr at du kan gjøre det meste som ikke gjør vondt i følge min PK på Colosseumklinikken:-) Jeg trener mye og tungt, og var veldig bekymret for å miste muskelmasse etter operasjonen. Men det gikk strålende! Jeg gikk intervaller på mølla etter en uke, bare å sette den bratt nok så er det ikke nødvendig å løpe. Spinning drøyde jeg tre uker med da det var litt ubehagelig å stå og sykle. Min kjære styrketrening modifiserte jeg litt i begynnelsen, trente bein i div maskiner etter 5 dager, drøyde med markløft og knebøy da de øvelsene krever intakt overkropp. Venta litt med å overkropp, men etter 4 uker trente jeg på samme måte som før med unntak av benkpress. Det venta jeg seks uker med for sikkerhets skyld. Styrken holdt seg gjennom denne tiden og i ettertid har jeg kunnet fortsette å øke. Så jeg trente altså både styrke og kondisjon innen en uka, men tok hensyn til brystmusklaturen og unngikk øvelser hvis jeg kjente at det ikke var helt ideelt:-) Det skal sies at det kanskje ikke hadde gjort noe å drøye den første beinøkta til jeg ikke var dopa på semrtestillende lenger, men jeg har et litt spesielt forhold til musklene mine.... Så slapp av og føl deg fram, legg evt bare inn noen små vedlikeholdsøkter hvis du blir gal og det ikke gjør vondt:-) Jeg tok forresten under muskel. Lykke til!! Du høres jo akkurta ut som meg du! Hehe.. Jeg driver med spinning hvertfall 2 ganger i uka, judo og hard styrketrening/bodybuilding. hehe... Det jeg er mest redd for er selvsagt judoen som jeg må vente med i hvertfall 6 uker pga at jeg blir kastet hardt i matta osv. Men utrolig oppmuntrende å få vite at styrken holdt seg og at du begynte å trene så fort. Men du har lagt under muskel sier du... hmm.. jeg fikk beskjed av min PK at siden jeg trente så mye styrketrening måtte jeg ha implantatene over muskel. Men når jeg tenker meg om kjenner jeg til andre fintness utøvere som har det under nettopp fordi implantatet ikke skal syns... Blir vist ikke helt klok på det her jeg.. hehe..
Procon Skrevet 21. mai 2012 #21659 Skrevet 21. mai 2012 Nå er det ikke lenge før operasjon :-) I morgen klokken 10.00 er jeg på operasjonsbordet :-) Gleder meg. Skal prøve å oppdatere formen så fort jeg orker imorgen :-) Lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå