Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og samboer.

Sammen har vi et barn som jeg ammet i 1 år.

Jeg skal opereres på Drammen private sykehus 31. mai og legge ca 300 over muskel.

Jeg er 1.72 høy og veier 57 kg.

Velger å operere da jeg alltid har hatt veldig store pupper og det ikke er noe igjen nå. Var en D før og er ikke en B en gang nå etter amming. Jeg håper også på at operasjonen gjør så jeg ikke får så mye melk med neste barn (som dog blir en stund til..) for jeg slet med alt for alt for my melk med første mann. Og hadde jo de giggaaapuppene da, så bare vrengte bukselommer igjen nå :P Håper derfor at med denne operasjonen kan jeg spare meg selv for brystløft og det hele i senere tid :) Gleder meg til å få opp fylden litt igjen og ikke være flatbrystet :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morra kl 9.00 har jeg time :) gruer meg mer nå enn første gangen :/

Jeg er 25 år, har samboer :) Er 162/163cm og veier 50kg. Har nå 280 over muskel,i morra ? :) har time med kirurgen før operasjonen :)

Skrevet

23 år og samboer her også, ingen barn. 166 cm høy og veier 53 kg. Er usikker på hvordan str jeg vil ha, men bruker 70b fra før av, og vil ikke ha så veldig mye større enn jeg har. Skal på konsultasjon den 29 mai. Noen som har erfaring ang narkose vs lokalbedøvelse? Har lest at det er endel som blir så kvalme av den narkosen, og at lokalbedøvelse er bedre og at man kommer fortere til seg selv igjen etter operasjonen og er mer oppegående..

Skrevet

Er litt spent på hvor mange her inne som er blitt plaget med kapseldannelse,det er min største skrekk! Det er noe jeg håper jeg ikke vil plages med.Alle får jo kapsel,men hvor lang tid det tar før den blir hard og vond liksom.Jeg er redd for å bli så mye plaget etter operasjonen at jeg må fjerne silikonen :( Har så mange tanker...

Og hvordan skal jeg klare å sitte å sove?? hehe..

Skrevet

23 år og samboer her også, ingen barn. 166 cm høy og veier 53 kg. Er usikker på hvordan str jeg vil ha, men bruker 70b fra før av, og vil ikke ha så veldig mye større enn jeg har. Skal på konsultasjon den 29 mai. Noen som har erfaring ang narkose vs lokalbedøvelse? Har lest at det er endel som blir så kvalme av den narkosen, og at lokalbedøvelse er bedre og at man kommer fortere til seg selv igjen etter operasjonen og er mer oppegående..

Jeg har ingen erfaring, jeg har aldri vært i narkose, men jeg tror det er veldig individuelt hvordan man reagerer.

Jeg tør ikke ha lokalbedøvelse. Orker ikke tanken på å ligge våken og neddopa mens de opererer. Syns det høres bedre ut å sovne også våkne når man er ferdig. Om det så skal gi meg litt kvalme første dagen så får det bare være :)

Skrevet

Er litt spent på hvor mange her inne som er blitt plaget med kapseldannelse,det er min største skrekk! Det er noe jeg håper jeg ikke vil plages med.Alle får jo kapsel,men hvor lang tid det tar før den blir hard og vond liksom.Jeg er redd for å bli så mye plaget etter operasjonen at jeg må fjerne silikonen :( Har så mange tanker...

Og hvordan skal jeg klare å sitte å sove?? hehe..

Uff.. Jeg er også redd for å måtte fjerne silikonen. Hva skjer da liksom? Man har betalt 30 000 for å få tomme pupper med arr på?

Når det kommer til sovinga etter operasjon så skaff deg noen store puter (eller sammenrulla/bretta dyne) og bygg opp i senga så du kan ligge høyt med overkroppen. Prøv å gjøre det behagelig.

Jeg har en gigaaantisk pute jeg skal legge i senga :)

Skrevet

Uff.. Jeg er også redd for å måtte fjerne silikonen. Hva skjer da liksom? Man har betalt 30 000 for å få tomme pupper med arr på?

Når det kommer til sovinga etter operasjon så skaff deg noen store puter (eller sammenrulla/bretta dyne) og bygg opp i senga så du kan ligge høyt med overkroppen. Prøv å gjøre det behagelig.

Jeg har en gigaaantisk pute jeg skal legge i senga :)

Om du får problemer med kapsledannelse så kan kirurgen lage en ny "lommme" å så legger han protesen i den.

Så du slipper å nødvendigvis å måtte fjerne protesene helt.

Skrevet

Om du får problemer med kapsledannelse så kan kirurgen lage en ny "lommme" å så legger han protesen i den.

Så du slipper å nødvendigvis å måtte fjerne protesene helt.

Ja jeg vet, men det kan jo skje igjen. Er ikke kapsling en reaksjon fra kroppen?

Skrevet

Ingen som vet hvorfor en må fjerne piercinger før operasjon?

Skrevet

Ja jeg vet, men det kan jo skje igjen. Er ikke kapsling en reaksjon fra kroppen?

jo det kan skje igjen, men det er langt fra sikkert. Kapsling skjer uansett slik som jeg har skjønt det, bare i forskjellig grad.

Men sånt sjer ikke med oss ;)

Skrevet

Prøvde å google litt og fant dette "piercing bør/ skal fjernes på grunn av fare for brannskade på pasient.". Har lest et sted i denne tråden at den skal fjernes av den grunnen, men vet ikke/husker ikke hvordan brannskaden kan oppstå.

Kan du ikke hare ha piercingen i når du drar dit imorgen så kan du spørre de?

Skrevet

Prøvde å google litt og fant dette "piercing bør/ skal fjernes på grunn av fare for brannskade på pasient.". Har lest et sted i denne tråden at den skal fjernes av den grunnen, men vet ikke/husker ikke hvordan brannskaden kan oppstå.

Håper det ikek har med gjenoppliving av pasientene å gjøre? Altså dersom man må ha hjertestart? hehehe....jeg tenker så mye rart.....sorry!

Skrevet

Hmm... Jeg får vell bare følge ordrer og ta den ut :P Bare håper jeg får den i igjen etterpå :)

Skrevet

Hmm... Jeg får vell bare følge ordrer og ta den ut :P Bare håper jeg får den i igjen etterpå :)

Jeg har tatt ut og inn den jeg har i navelen noen ganger, og den er veldig grei å få på plass etterpå. Så regner med det er det samme med din, selv om den sitter i øret?

Skrevet

Jeg opererte inn silikon for 4 år siden og har siden operasjonen slitt med at bare den ene brystvorten reagerer på kulde, altså knopper seg. Dette er veldig synlig :(, jeg må derfor bruke polstrede bher. Er det flere som har liknende problem? Eller vet noe om det?

Jeg fikk lagt inn protesen med snitt under brystvorten, mulig dette er årsaken. Fikk i tillegg nesten ingen melkeproduksjon etter 3dje fødsel, hadde masse melk til de to andre før opr.

Skrevet

Jeg har tatt ut og inn den jeg har i navelen noen ganger, og den er veldig grei å få på plass etterpå. Så regner med det er det samme med din, selv om den sitter i øret?

Håper det er så enkelt. Den går jo gjennom brusk og så er ringen så liten så jeg håper jeg får på plass igjen kula.. :)

Skrevet

Jeg vill tro at det er fordi piercing fører strøm,

Så du skal vell ikke ha noe form for piercing osv,

For sikkerhets skyld ;) hvis det skjer noe vill jeg tro.

Har selv piercing i tunga, men mått ta den ut,

Vetikke om plastikk går men tar den ut for sikkerhets skyld.

Skrevet

Hei:)

Jeg skal opereres den 12 juni, og har fått spm om og være med til syden 6 uker etter operasjon.

Lurer på om noen her vet om det er anbefalt? Tanken er og dra til Ayia Napa. Tenker på om jeg er nødt og ta det veldig med ro, eller om jeg kan dra ut og ha det gøy sammen med vennene mine:)

Skrevet

Masse lykke til idag Stripa :)

Skrevet

Hei:)

Jeg skal opereres den 12 juni, og har fått spm om og være med til syden 6 uker etter operasjon.

Lurer på om noen her vet om det er anbefalt? Tanken er og dra til Ayia Napa. Tenker på om jeg er nødt og ta det veldig med ro, eller om jeg kan dra ut og ha det gøy sammen med vennene mine:)

Jeg skal reise til syden 7 uker etter min operasjon, og det skulle ikke være noe problem. Arrene må ikke få sol på seg, bruk bikini og teip arrene godt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...