Lottee Skrevet 19. mai 2012 #21601 Skrevet 19. mai 2012 Har lyst å bli litt kjent med dere Hvor gammel er du? Sivilstatus? Barn? Har du ammet? Høyde/vekt? Jeg er 24år gammel, har samboer, 1 barn, ammet i 6mnd. Jeg er 164høy og 62kg Slenger meg på denne ;-) Jeg er 22 år, 1989-modell, fra Stavanger, har samboer og vi har delt omsorg for hans barn fra tidligere forhold. Altså ikke ammet. Jeg er 170 høy og veier rundt 63-64kg. Studerer og er i fast jobb. Er idag en 75A og legger inn 300 over muskel på tirsdag :D. Satser/håper på en C/D etter operasjon ;-)
Maheni83 Skrevet 19. mai 2012 #21602 Skrevet 19. mai 2012 Heeei alle sammen,nå er det ikke lenge til at jeg skal legge med under kniven! :D Den 29 mai skjer det! Jeg får pupper! Og jeg er redd!! LIVREDD!! Jeg er redd for at jeg skal bli plaget,men jeg er også veldig spendt,og gleder meg til å kjenne at jeg har noe på brystet.Jeg er jo helt paddeflat,og har vært det siden jeg fikk pupper,i 13 årsalderen. Jeg er 51 kilo,168 høy,skal legge inn 300ml under brystmuskel ,men skal høre med legen om jeg kan få legge inn litt mere en 300. Jeg vil heller gå ut av klinikken med litt for store pupper,en for små. Jeg håper alt kommer til å gå bra med meg! Jeg synes jeg fortjener det. Håper noen kan skrive litt til meg,å fortelle meg om deres opplevelser.Jeg trenger å bli roet ned hehe
Missy1 Skrevet 19. mai 2012 #21603 Skrevet 19. mai 2012 Heeei alle sammen,nå er det ikke lenge til at jeg skal legge med under kniven! :D Den 29 mai skjer det! Jeg får pupper! Og jeg er redd!! LIVREDD!! Jeg er redd for at jeg skal bli plaget,men jeg er også veldig spendt,og gleder meg til å kjenne at jeg har noe på brystet.Jeg er jo helt paddeflat,og har vært det siden jeg fikk pupper,i 13 årsalderen. Jeg er 51 kilo,168 høy,skal legge inn 300ml under brystmuskel ,men skal høre med legen om jeg kan få legge inn litt mere en 300. Jeg vil heller gå ut av klinikken med litt for store pupper,en for små. Jeg håper alt kommer til å gå bra med meg! Jeg synes jeg fortjener det. Håper noen kan skrive litt til meg,å fortelle meg om deres opplevelser.Jeg trenger å bli roet ned hehe Har ingen erfaring ennå, men jeg skal operere samme dag som deg Når skal du opereres? Jeg skal 11:45. Skulle ønske det var litt tidligere på dagen mtp fastingen, men dt går nok fint Jeg og kirurgen ble enige om 325, men jeg skal si han skal gjøre de så store han kan til min kropp (altså uten at det ser vulgært ut) så jeg er spent på hva det blir
Maheni83 Skrevet 19. mai 2012 #21604 Skrevet 19. mai 2012 Har ingen erfaring ennå, men jeg skal operere samme dag som deg Når skal du opereres? Jeg skal 11:45. Skulle ønske det var litt tidligere på dagen mtp fastingen, men dt går nok fint Jeg og kirurgen ble enige om 325, men jeg skal si han skal gjøre de så store han kan til min kropp (altså uten at det ser vulgært ut) så jeg er spent på hva det blir Jeg skal på klinikken kl 11:30,men blir en del venting regner jeg med.. Spennende!! Leser så mange skrekkhistorier om dette med å legge silikon under brystmuskelen.. huff,jeg gruere meg skikkelig. Jeg har jo født,så håper det ikke blir værre en fødselsmerter :/ hehe..
Missy1 Skrevet 19. mai 2012 #21605 Skrevet 19. mai 2012 Maheni83: det kan vel ikke være vondere enn rier hehe. Jeg trodde jeg skulle døøø når det var på sitt værste og lurte på om det var en angreknapp hehe. Tror nok det er vondt, men tror ikke det kan sammenlignes med smerter ved fødsel. Leser innpå her og det ser ut som om det er værst de første 2-3dagene også får man jo smertestillende så tenker det går greit så lenge man har mulighet til å holde seg i ro. Mitt barn er 20mnd gammel og veeeldig aktiv så det blir en utfordring. 6dager etter operasjonen må jeg kjøre han i barnehagen selv og det blir iallefall en utfordring. Men håååper det går greit
monicabebe Skrevet 19. mai 2012 #21606 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er 34 år gift 2 barn har ammet er 1.60 høy og veier ca. 60 kilo Og skal opereres den 25.mai. Håper virkelig ikke det er verre enn å føde, nei, hehe. For det var jo ganske så vondt. Jeg for mion del er mest redd for at jeg skal få komplikasjoner av bedøvelsen. Har en del allergier, så det gjør det ikke bedre. Men satser på at det går bra, og så takler vi nok smertene i etterkant....da kan vi jo ta en del piller...og det er jo ikke dumt, hehe!
Procon Skrevet 19. mai 2012 #21607 Skrevet 19. mai 2012 Maheni83: det kan vel ikke være vondere enn rier hehe. Jeg trodde jeg skulle døøø når det var på sitt værste og lurte på om det var en angreknapp hehe. Tror nok det er vondt, men tror ikke det kan sammenlignes med smerter ved fødsel. Leser innpå her og det ser ut som om det er værst de første 2-3dagene også får man jo smertestillende så tenker det går greit så lenge man har mulighet til å holde seg i ro. Mitt barn er 20mnd gammel og veeeldig aktiv så det blir en utfordring. 6dager etter operasjonen må jeg kjøre han i barnehagen selv og det blir iallefall en utfordring. Men håååper det går greit Dette med smerte er veldig individuelt.,men jeg vil si at det er mere ubehag enn smerter etter en slik operasjon. Går iallefall ikke an å sammenligne med en fødsel, det er helt sikkert! Jeg la over musklen og hadde et brystløft i tillegg. Smertene var ikke det verste, det verste for meg var å måtte være i ro.. Å ikke dusje & løfte. ( å komme seg opp av sofa/seng) Jeg tok smertestillende regelmessig for å unngå smerter.( de to første døgnene) men vet ikke om jeg hadde trengt å tatt de i helte tatt. Så dette kommer til å gå så bra! Jeg hadde litt vondt når jeg våknet fra narkosen, men de smertene kom av brystløftet vil jeg tro. Da fikk jeg smertestillende gjennom kanylen, da ble jeg helt helt smertefri! Så dette kommer til å gå sååå bra!!
Margaret123 Skrevet 19. mai 2012 #21608 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Hei jeg er 21 år, ett barn på elleve måneder, ammet til hun var fire måneder ca. Er 155 høy å veier 40 kilo, Etter fødselen raste vekten ned, så driver å går opp til min normale vekt, ikke så mye mer men noen kilo. Skal opereres 5 juni på klinikk stokkan i Trondheim, Gleder meg så mye at jeg blir dårlig, Skal ta Ca 280 pluss minus, diskuterer vell det endelige resultatet på operasjons dagen, pluss hadd litt størrelse forskjell på de små lappene etter amming, så kirurgen finner vell ut hva som blir best. Så nå håper jeg tiden bare flyr til juni. Endret 19. mai 2012 av Margaret123
Procon Skrevet 19. mai 2012 #21609 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er 34 år gift 2 barn har ammet er 1.60 høy og veier ca. 60 kilo Og skal opereres den 25.mai. Håper virkelig ikke det er verre enn å føde, nei, hehe. For det var jo ganske så vondt. Jeg for mion del er mest redd for at jeg skal få komplikasjoner av bedøvelsen. Har en del allergier, så det gjør det ikke bedre. Men satser på at det går bra, og så takler vi nok smertene i etterkant....da kan vi jo ta en del piller...og det er jo ikke dumt, hehe! Jeg har også en del allergier, men min p.k var aldri usikker på om jeg kunne opereres. Du har vel fylt ut skjema der du har spesifisert hvilke allergier du har? Jeg var litt bekymret for dette jeg også, så jeg forstår deg godt! Har du hatt narkose før? Det er veldig sjelden at noen reagerer på bedøvelsen, de hadde aldri latt deg operere hvis de var usikker på om du tåler bedøvelsen. Så dette kommer til å gå bra!
Procon Skrevet 19. mai 2012 #21610 Skrevet 19. mai 2012 Hei jeg er 21 år, ett barn på elleve måneder, ammet til hun var fire måneder ca. Er 155 høy å veier 40 kilo, Etter fødselen raste vekten ned, så driver å går opp til min normale vekt, ikke så mye mer men noen kilo. Skal opereres 5 juni på klinikk stokkan i Trondheim, Gleder meg så mye at jeg blir dårlig, Skal ta Ca 280 pluss minus, diskuterer vell det endelige resultatet på operasjons dagen, pluss hadd litt størrelse forskjell på de små lappene etter amming, så kirurgen finner vell ut hva som blir best. Så nå håper jeg tiden bare flyr til juni. Så spennende:) jeg har nettopp operert på stokkan i tr.heim Jeg er superfornøyd med klinikken! Jeg ble operert av dr Isern, hvem skal du opereres av?
Stripa Skrevet 20. mai 2012 #21611 Skrevet 20. mai 2012 Her er litt det resultatet jeg håper å få. Hun har litt pupper som meg i utgangspunktet også..... Er lov å krysse fingrene for noe lignende, vel? Spent, spent, spent :-D Flotte daier!! :D Skal du ha med bilde til kirurgen? Jeg skal ha med ett eller flere blder som viser litt hva jeg kunne tenkt meg. Men det er jo litt vanskelig å de perfekte bildene å ta med. Og jeg må ha de klar i kveld for i morgen tidllig skal jeg operereeeeees!!!! :D
Stripa Skrevet 20. mai 2012 #21612 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har nettopp fyll 28 år Samboer på 9ende året 2 barn født i 06 og 08 Ammet begge barna til de var 4-6 mnd Jeg er 160 høy og 62 kg Jeg skal opereres på Klinikk Bergen i morgen kl 11. Jeg er sååå spent. Gruer meg ikke til selve operasjonen, men jeg er veldig spent på tiden etter operasjon. Kroppen min pleier å takle smerter bra så håper det gjelder denne gangen og. Jeg prøver å komme meg på skolen igjen allerede på tirsdag for da skal vi ha ett forsøk i naturfag som jeg ikke burde gå glipp av.
Alive Skrevet 20. mai 2012 #21613 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Lykke til i morgen! Skal du legge over eller under? Jeg er 36 Født og ammet 3 barn 175 høy 60 kg Skal legge 290 under muskel i beg av juni Endret 20. mai 2012 av Alive
Stripa Skrevet 20. mai 2012 #21614 Skrevet 20. mai 2012 Lykke til i morgen! Skal du legge over eller under? Jeg er 36 Født 3 barn 175 høy 60 kg Skal legge 290 under muskel i beg av juni Jeg skal legge rundr 350 over muskel..
Alive Skrevet 20. mai 2012 #21615 Skrevet 20. mai 2012 Spent på å høre om hvordan det gikk:) Snart er det over og du kan kose deg med fine bikinier i sommer:)
Stripa Skrevet 20. mai 2012 #21616 Skrevet 20. mai 2012 Noe jeg lurer litt på som jeg håper dere kan svare meg på. Jeg skal jo møte til operasjonen uten sminke, neglelakk og piercinger. Sminken og neglelakken forstår jeg med tanke på at de skal kunne se om jeg plutselig forandrer farge under operasjonen. Men piercinger da? (snakker ikke om de som er plassert i brystvorta, men som min som er i øret)
Stripa Skrevet 20. mai 2012 #21617 Skrevet 20. mai 2012 Spent på å høre om hvordan det gikk:) Snart er det over og du kan kose deg med fine bikinier i sommer:) Ja tenk jeg kan gå i trekantbikini og faktisk se bra ut!! :D
Alive Skrevet 20. mai 2012 #21618 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg vet ikke sikkert, men tipper det har noe med at det kan henge seg opp i ting, hvis noe skulle skje. Ren gjetting fra min side altså Trekantbikini Det har jeg aldri kunnet bruke... Endret 20. mai 2012 av Alive
Margaret123 Skrevet 20. mai 2012 #21619 Skrevet 20. mai 2012 Så spennende:) jeg har nettopp operert på stokkan i tr.heim Jeg er superfornøyd med klinikken! Jeg ble operert av dr Isern, hvem skal du opereres av? Jeg skal opereres av dr evjan gleder meg,
Margaret123 Skrevet 20. mai 2012 #21620 Skrevet 20. mai 2012 Så spennende:) jeg har nettopp operert på stokkan i tr.heim Jeg er superfornøyd med klinikken! Jeg ble operert av dr Isern, hvem skal du opereres av? Jeg skal opereres av dr evjan gleder meg,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå