Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, og har planer om å ta en brystforstørring i starten av august, må jobbe litt først for å få råd :P Moro å lese deres erfaringer, og følge dere i tiden før og etter operasjonen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, og har planer om å ta en brystforstørring i starten av august, må jobbe litt først for å få råd :P Moro å lese deres erfaringer, og følge dere i tiden før og etter operasjonen :-)

Velkommen i gjengen :-)

Leste veldig mye rundt på disse 1000 ++ sidene før jeg gikk på min første konsultasjon og tok en avgjørelse :-)

Har du vært på konsultasjone enda? Hvilken størrelse er du og hvor mye tenker du å ta :-)?

Skrevet

Velkommen i gjengen :-)

Leste veldig mye rundt på disse 1000 ++ sidene før jeg gikk på min første konsultasjon og tok en avgjørelse :-)

Har du vært på konsultasjone enda? Hvilken størrelse er du og hvor mye tenker du å ta :-)?

Tusen takk for det! Driver og leser igjennom alle sidene, veldig bra forum! Skal på konsultasjon den 29 mai, så det blir spennende :) jeg vil absolutt ikke ha de noe store, bruker 70b nå, og noen ganger 75b (med innlegg) og syns puppene ser veldig fine ut under genseren da. Så tenker en full 75b cup.. så blir ikke så store implantater. Men kirurgen har nok også noen formeninger, så blir spennende å høre :) Hvordan gikk det med deg? Er du fornøyd? :)

Skrevet

Veldig spennende at vi er så mange som skal opereres rundt samme tid :)

Jeg skal opereres på mandag kl 11 og det er jaggu ikke mange dagene mellom nå og mandag :P

Gleder meg kjempe mye og lover jeg skal komme innom her å fortelle om hvordan det gikk :)

ja, det blir veldig spennende må jeg si. Og du skal jo fire dager før meg, så da kan jeg få med meg alt du synes og tenker før det er min tur. Det er såååå spennende.....hver gang jeg tenker på det så kiler det i magen!!

Skrevet

Tusen takk for det! Driver og leser igjennom alle sidene, veldig bra forum! Skal på konsultasjon den 29 mai, så det blir spennende :) jeg vil absolutt ikke ha de noe store, bruker 70b nå, og noen ganger 75b (med innlegg) og syns puppene ser veldig fine ut under genseren da. Så tenker en full 75b cup.. så blir ikke så store implantater. Men kirurgen har nok også noen formeninger, så blir spennende å høre :) Hvordan gikk det med deg? Er du fornøyd? :)

Jeg har faktisk ikke operert enda, skal inn til operasjon 22.mai nå på tirsdag :-) Følte at kirurgen hørte på mine meninger, og sammen ble vi veldig enige i den rette størrelsen og passformen til min kropp. Var veldig komfortabelt hele settingen, så gled deg til det :-) Jeg gikk i hvertfall ut sikrere en noen gang når jeg var ferdig :-) Du får holde oss oppDatert ;-)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke operert enda, skal inn til operasjon 22.mai nå på tirsdag :-) Følte at kirurgen hørte på mine meninger, og sammen ble vi veldig enige i den rette størrelsen og passformen til min kropp. Var veldig komfortabelt hele settingen, så gled deg til det :-) Jeg gikk i hvertfall ut sikrere en noen gang når jeg var ferdig :-) Du får holde oss oppDatert ;-)

¨

Hvor mye skal du legge inn, ogover eller under muskel? Har glemt det i farta jeg. Du skal jo tirsdag, og jeg fredag, ¨så det er spennende å følge med. Tenk at vi snart har pupp!!! :-D

Skrevet

Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Skulle ønske det ikke var så lenge til min operasjon, men jeg må pent vente for at det skal passe med prøver og eksamen :-/ men er bare litt over 1uke så jeg skal ikke klage :P hehe

Ja det var litt fram og tilbnake med datoen min pga eksamener og prøver her og. Men fant til slutt en fin dato midt i mellom alt :)

Skrevet

¨

Hvor mye skal du legge inn, ogover eller under muskel? Har glemt det i farta jeg. Du skal jo tirsdag, og jeg fredag, ¨så det er spennende å følge med. Tenk at vi snart har pupp!!! :-D

Jeg er idag en liten 75A hvis jeg kan kalle det for det? ;-) Jeg skal i utgangspunktet legge inn 300 over muskel, gjerne 325/350 om dette blir fint. Kirurgen mente at dette ville se best ut og mest naturlig ut på med, stoler på han :-) Så får vi se på tirsdag cirka klokken 11 :-) Operasjonen min er kl 10.00 :-) Gleder med nå!

Skrevet

Hei alle sammen:)

Sitter her å er superbekymret! Det har gått 12 dager siden mitt brystløft med implantater på 280 gram. I den ene pupper føles det som implantatet er løst.. :cry3: Noen som vet hva det innebærer? Når jeg er oppe å går kjenner jeg hvordan det rører på seg. Jeg er så forferdelig bekymret! Noen som har vært borti dette selv, eller hørt om lignende tilfeller? Er livredd for at der er noe galt! :cry3: :cry3:

Håper på svar.. :jepp:

Skrevet

Sitter her å er superbekymret! Det har gått 12 dager siden mitt brystløft med implantater på 280 gram. I den ene pupper føles det som implantatet er løst.. :cry3: Noen som vet hva det innebærer? Når jeg er oppe å går kjenner jeg hvordan det rører på seg. Jeg er så forferdelig bekymret! Noen som har vært borti dette selv, eller hørt om lignende tilfeller? Er livredd for at der er noe galt! :cry3: :cry3:

Kan dessverre ikke hjelpe deg. Men håper det ikke er noe galt. Knaskje du kan ta en telefon til kirurgen/klinikken for å høre? Det er jo ikke godt å være bekymret. Sender trøstetanker

Skrevet

post-60325-0-94435000-1337426401_thumb.p

post-60325-0-29733300-1337426416_thumb.p

Her er litt det resultatet jeg håper å få. Hun har litt pupper som meg i utgangspunktet også.....

Er lov å krysse fingrene for noe lignende, vel?

Spent, spent, spent :-D

• Liker 1
Skrevet

Jeg er idag en liten 75A hvis jeg kan kalle det for det? ;-) Jeg skal i utgangspunktet legge inn 300 over muskel, gjerne 325/350 om dette blir fint. Kirurgen mente at dette ville se best ut og mest naturlig ut på med, stoler på han :-) Så får vi se på tirsdag cirka klokken 11 :-) Operasjonen min er kl 10.00 :-) Gleder med nå!

Da er det jo ganske likt som meg, dette. Bortsett fra at kirurgen vil legge under muskel(hjelp. Utrolig spent på å høre hvordan det går med deg! Spennende at du har blogg også...jeg følger interessert med på den!!!

Skrevet

Da er det jo ganske likt som meg, dette. Bortsett fra at kirurgen vil legge under muskel(hjelp. Utrolig spent på å høre hvordan det går med deg! Spennende at du har blogg også...jeg følger interessert med på den!!!

Tenkte at en blogg kan være litt kjekt ;-) Har selv lest masse på "puppeblogger". Om andres erfaring, prosessen, bilder osv. Kan anbefale deg å se på blant annet:

http://myboobjob.blogg.no/

http://onmywaytomygoal.blogg.no/

http://newboobs.blogg.no/

http://sanssouci.blogg.no/

http://brystinnlegg.blogg.no/

Funnet mye interessant her :-)

Skrevet

Tenkte at en blogg kan være litt kjekt ;-) Har selv lest masse på "puppeblogger". Om andres erfaring, prosessen, bilder osv. Kan anbefale deg å se på blant annet:

http://myboobjob.blogg.no/

http://onmywaytomygoal.blogg.no/

http://newboobs.blogg.no/

http://sanssouci.blogg.no/

http://brystinnlegg.blogg.no/

Funnet mye interessant her :-)

Takk for fine linker til blogger...har lest og sett, og synes det er veldig spennende. Håper på gode resultater slik de som er ferdige har fått. Mye fint i silikon der ute, altså, hehe. Gleder meg særlig til å ha pupper når jeg skal bruke bikini....kjekt å slippe masse, masse innlegg i dem!!

Skrevet

Ingen grunn til panikk! Sånn holdt min venstre på også da den var "ny". Det kjentes faktisk sånn ut i et par uker før det ga seg. Som om implantatet bare svømte rundt inni der. Men det er altså en vanlig følelse, og gjør ingen ting:-)

Skrevet

Hei.

Jg har lest en del av sidene i denne dagboka og det kan se ut som om det er normalt. Er jo ikke så lenge siden du opererte og det tar sikkert litt tid før de fester seg helt. Men syns du bør ringe kirurgen og høre. Jeg har ikke operert ennå så vil ikke si noe for sikkert

Skrevet

Har lyst å bli litt kjent med dere :)

Hvor gammel er du?

Sivilstatus?

Barn?

Har du ammet?

Høyde/vekt?

Jeg er 24år gammel, har samboer, 1 barn, ammet i 6mnd. Jeg er 164høy og 62kg :)

Skrevet

Ingen grunn til panikk! Sånn holdt min venstre på også da den var "ny". Det kjentes faktisk sånn ut i et par uker før det ga seg. Som om implantatet bare svømte rundt inni der. Men det er altså en vanlig følelse, og gjør ingen ting:-)

Tusen hjertelig takk for svar! :smilyblomst:

Kjentes det ut slik til deg når gikk? Det er da det er verst for meg :(

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar! :smilyblomst:

Kjentes det ut slik til deg når gikk? Det er da det er verst for meg :(

Ja, det skvulpet inni der:-) Også er jeg spinninginstruktør, så da jeg sto og sykla så kjentes det helt vilt ut der inne. Men kirurgen min beroliget meg og sa at det kjennes verre ut enn det er:-) Og det er ingenting som er løst eller no, så prøv å overse det så langt det er mulig!

Skrevet

Hei.

Jg har lest en del av sidene i denne dagboka og det kan se ut som om det er normalt. Er jo ikke så lenge siden du opererte og det tar sikkert litt tid før de fester seg helt. Men syns du bør ringe kirurgen og høre. Jeg har ikke operert ennå så vil ikke si noe for sikkert

Tusen takk for svar! :smilyblomst:

Fikk svar fra min p.k idag. Hun mente det kunne være væske som gjorde dette. Jeg aner ikke.. Er bare redd for at det er noe galt, at jeg på opereres på nytt :(

Får bare håpe at det order seg. Finner ikke mye info om dette når jeg googler heller :daane:

Men er kjempe glad for svarene fra dere :roser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...