Ms.Boob Skrevet 15. mai 2012 #21561 Skrevet 15. mai 2012 Hei alle sammen! Kom over denne siden da jeg søkte etter noen med erfaringer innen brystforstørring. Endelig en side hvor man ikke kommer over smålige og spydige kommentarer! Jeg er ei jente på 24 år. Er mamma til to og etter mange måneder amming, ble jeg tilslutt så misfornøyd med meg selv, at NÅ, NÅ skulle jeg gjennomføre noe jeg hadde tenkt på leeeenge! Er 167 cm, og veier rundt 52kg. Har operasjonsdato på Klinikk Stokkan neste onsdag. Gruer meg skikkelig til å våkne opp etter narkosen, da jeg VET at jeg bli så innmari kvalm. Er overhodet ikke redd for selve smertene, har tross alt født og gått gjennom verre operasjoner. Men hvordan forbygge potoperativ kvalme? Har varslet kirurgen om dette, så de vet at jeg sliter med dette. Noe jeg også er usikker på, er hvor mye jeg skal legge inn? Jeg tenker at når jeg først skal bruke såppas mye penger, vil jeg at det skal bli store nok, hvertfall en D-cup. Hva tror dere jenter?
StjernePerle Skrevet 16. mai 2012 #21562 Skrevet 16. mai 2012 Jeg kjøpte den fra triumph. Det jeg gjorde var å prøve den over bhen jeg hadde på fra før. Jeg vil at puppene skal bli litt større enn de er med bh nå og den størrelsen jeg gikk for hadde litt ekstra plass i tillegg til bhen min hvis du skjønner. Skal ikke være lett det der når man ikke vet hvordan de blir etter operasjonen. Men fikk vite idag at jeg ikke skal bruke bh før jeg har vært hos de 2dager etter op og fjernet bandasjen så jeg kunne venta, men er sikkert ikke helt klar for bh shopping 2 dager etter operasjonen hehe Nei er ikke så lett, men tenker at det er sånn jeg må gjøre det også! Bare måle utenpå bh'n. To dager etter op tror jeg jeg ligger på sofaen
Procon Skrevet 16. mai 2012 #21563 Skrevet 16. mai 2012 Hei alle sammen! Kom over denne siden da jeg søkte etter noen med erfaringer innen brystforstørring. Endelig en side hvor man ikke kommer over smålige og spydige kommentarer! Jeg er ei jente på 24 år. Er mamma til to og etter mange måneder amming, ble jeg tilslutt så misfornøyd med meg selv, at NÅ, NÅ skulle jeg gjennomføre noe jeg hadde tenkt på leeeenge! Er 167 cm, og veier rundt 52kg. Har operasjonsdato på Klinikk Stokkan neste onsdag. Gruer meg skikkelig til å våkne opp etter narkosen, da jeg VET at jeg bli så innmari kvalm. Er overhodet ikke redd for selve smertene, har tross alt født og gått gjennom verre operasjoner. Men hvordan forbygge potoperativ kvalme? Har varslet kirurgen om dette, så de vet at jeg sliter med dette. Noe jeg også er usikker på, er hvor mye jeg skal legge inn? Jeg tenker at når jeg først skal bruke såppas mye penger, vil jeg at det skal bli store nok, hvertfall en D-cup. Hva tror dere jenter? Hei:) Jeg opererte meg på klinikk stokkan for 9 dager siden. (Trondheim) Jeg var veldig kvalm etter at jeg våknet fra narkosen. Fikk satt en sprøyte med adrenalin, så da kvikner jeg skikkelig til Trodde jeg skulle kaste opp , men sprøyte funka med engang! Herlig!! Ellers hadd jeg med kvalmestillende tabletter som jeg fikk resept på av fastlegen min. Så du får nok noe mot det hvis du våkner og er kvalm! Du trenger virkelig ikke å grue deg Masse lykke til!!
Lottee Skrevet 16. mai 2012 #21564 Skrevet 16. mai 2012 Da har jeg vært på konsultasjon og skal opereres den 25.5 kl. 09.00. Weeeeeeee!!! Spent! Kirurgen vil legge 350 gram under muskelen. Han trodde det ville passe, men skulle se an under operasjonen om han syntes det var passe eller om han skulle justere litt. Det vet jeg jo ikke så mye om, så jeg stoler på at han har rett!! Vil at tida skal gå fort jeg!!!! Men synes det er rart at vi har så mye ulike regler etter operasjonen. Det burde være litt likt vel? Jaja...jeg gleder meg i allefall :-D Så kjekt:-) Vi er mange som opererer rundt de samme dagene, blir spennende å følge opp hverandre i tiden etter operasjonen :-) Jeg opererer den 22.mai. 300 gram over muskel. :-)
Missy1 Skrevet 16. mai 2012 #21565 Skrevet 16. mai 2012 Hei alle sammen! Kom over denne siden da jeg søkte etter noen med erfaringer innen brystforstørring. Endelig en side hvor man ikke kommer over smålige og spydige kommentarer! Jeg er ei jente på 24 år. Er mamma til to og etter mange måneder amming, ble jeg tilslutt så misfornøyd med meg selv, at NÅ, NÅ skulle jeg gjennomføre noe jeg hadde tenkt på leeeenge! Er 167 cm, og veier rundt 52kg. Har operasjonsdato på Klinikk Stokkan neste onsdag. Gruer meg skikkelig til å våkne opp etter narkosen, da jeg VET at jeg bli så innmari kvalm. Er overhodet ikke redd for selve smertene, har tross alt født og gått gjennom verre operasjoner. Men hvordan forbygge potoperativ kvalme? Har varslet kirurgen om dette, så de vet at jeg sliter med dette. Noe jeg også er usikker på, er hvor mye jeg skal legge inn? Jeg tenker at når jeg først skal bruke såppas mye penger, vil jeg at det skal bli store nok, hvertfall en D-cup. Hva tror dere jenter? Hei Velkommen inn hit Ble også kjempe gla da jeg fant dette forumet... håper det blir litt mer livlig her nå... sitter og prøver å lese meg igjennom tidligere innlegg, har kommet til side nr 110, men tviler på at jeg får lest alt... hahah Ja den ammingen kan virkelig ødelegge puppene skikkelig,... jeg har bare ammet 1 barn, men det ser ut som det har vært krig i brystregionen min Jeg har fått resept på afipran (kvalmestillende), jeg skal ta 2 sånne før narkosen så regner med at det er for å forebygge kvalme etter operasjon... de kan man nok bruke etter operasjon og... fikk sånne da jeg gikk gravid og, følte ikke de hjalp så mye da, men da tok jeg bare 1 av gangen. Jeg er også litt usikker på hvor mye jeg skal legge inn, legen og jeg snakka om 325, men jeg skal si at jeg vil de skal legge inn så mye de kan til min kropp uten at det blir vulgært hvis du skjønner Jeg har litt fett på kroppen og mye former så jeg kan nok ha ganske store pupper (iallefall D cup tror jeg) Jeg er 164høy og 62kg. Skal operere 29mai
monicabebe Skrevet 16. mai 2012 #21566 Skrevet 16. mai 2012 Så kjekt:-) Vi er mange som opererer rundt de samme dagene, blir spennende å følge opp hverandre i tiden etter operasjonen :-) Jeg opererer den 22.mai. 300 gram over muskel. :-) Ja,det er veldig spennende at vi er mange rundt samme tid. Da er det jo enkelt å sammenligne vondter og erfaringer....blir sikkert en del spørsmål osv i ettertid! Gleder meg veldig, merker jeg. Og er samtidig litt nervøs for narkosen og eventuelle komlikasjoner. Har en del allergier, og er redd for å få noen reaksjoner....men, men det går jo helst bra. Og så håper jeg at jeg slipper å være kvalm....det er det verste jeg vet. Sånn...godt å få skrevet det ut, hehe! Ønsker dere en flott 17.mai-fering, damer!!
Lottee Skrevet 16. mai 2012 #21567 Skrevet 16. mai 2012 Ja,det er veldig spennende at vi er mange rundt samme tid. Da er det jo enkelt å sammenligne vondter og erfaringer....blir sikkert en del spørsmål osv i ettertid! Gleder meg veldig, merker jeg. Og er samtidig litt nervøs for narkosen og eventuelle komlikasjoner. Har en del allergier, og er redd for å få noen reaksjoner....men, men det går jo helst bra. Og så håper jeg at jeg slipper å være kvalm....det er det verste jeg vet. Sånn...godt å få skrevet det ut, hehe! Ønsker dere en flott 17.mai-fering, damer!! Ja jeg gleder meg også, men kan og innrømme at tanken på narkosen er uvant og litt skremmende. Regner med at alt går kjempebra, men det er jo alltid en liten risiko. Tenker positivt, gleder meg til å våkne opp med større pupper :-) Siden jeg har noen dager før deg, så får jeg oppdatere deg om hvordan det gikk, ogmest sannsynlig berolige deg før din egen operasjon:-) Ha en strålende 17.mai du også :-)
monicabebe Skrevet 16. mai 2012 #21568 Skrevet 16. mai 2012 Ja jeg gleder meg også, men kan og innrømme at tanken på narkosen er uvant og litt skremmende. Regner med at alt går kjempebra, men det er jo alltid en liten risiko. Tenker positivt, gleder meg til å våkne opp med større pupper :-) Siden jeg har noen dager før deg, så får jeg oppdatere deg om hvordan det gikk, ogmest sannsynlig berolige deg før din egen operasjon:-) Ha en strålende 17.mai du også :-) Ja, det er litt beroligende med dere som skal før meg....så da gleder jeg meg til å høre hvordan alt har gått med dere. Og tenk at vi snart har PUPPER!!! Wiiiii!
Ms.Boob Skrevet 16. mai 2012 #21569 Skrevet 16. mai 2012 Hei:) Jeg opererte meg på klinikk stokkan for 9 dager siden. (Trondheim) Jeg var veldig kvalm etter at jeg våknet fra narkosen. Fikk satt en sprøyte med adrenalin, så da kvikner jeg skikkelig til Trodde jeg skulle kaste opp , men sprøyte funka med engang! Herlig!! Ellers hadd jeg med kvalmestillende tabletter som jeg fikk resept på av fastlegen min. Så du får nok noe mot det hvis du våkner og er kvalm! Du trenger virkelig ikke å grue deg Masse lykke til!! Å, var du? Hvem opererte deg? Jeg skal til Dr. Isern, ei dame. Men har hørt at hun ikke ønsker å sette inn så store proteser? At selv om man ønsker det selv, er hun/Klinikk Stokkan litt imot store pupper? Ble litt skeptisk etter dette, men den som intet våger, intet vinner :D Hvor høy er du, og hva veier du? Hvor mye la du inn? Tok du protesene inn via brystvorten? Kirurgen sa til meg at de pleide det, men vises ikke arrene veldig godt der? Funker adrenalin mot kvalme altså? Men jeg fikk ikke noe kvalmestillende fra kirurgen jeg hvertfall, og tviler på at fastlegen min vil gi meg noe? da må jeg vel ha en grunn? Spennende at vi er flere som skal operere rundt samme tid! :D
Ms.Boob Skrevet 16. mai 2012 #21570 Skrevet 16. mai 2012 Hei Velkommen inn hit Ble også kjempe gla da jeg fant dette forumet... håper det blir litt mer livlig her nå... sitter og prøver å lese meg igjennom tidligere innlegg, har kommet til side nr 110, men tviler på at jeg får lest alt... hahah Ja den ammingen kan virkelig ødelegge puppene skikkelig,... jeg har bare ammet 1 barn, men det ser ut som det har vært krig i brystregionen min Jeg har fått resept på afipran (kvalmestillende), jeg skal ta 2 sånne før narkosen så regner med at det er for å forebygge kvalme etter operasjon... de kan man nok bruke etter operasjon og... fikk sånne da jeg gikk gravid og, følte ikke de hjalp så mye da, men da tok jeg bare 1 av gangen. Jeg er også litt usikker på hvor mye jeg skal legge inn, legen og jeg snakka om 325, men jeg skal si at jeg vil de skal legge inn så mye de kan til min kropp uten at det blir vulgært hvis du skjønner Jeg har litt fett på kroppen og mye former så jeg kan nok ha ganske store pupper (iallefall D cup tror jeg) Jeg er 164høy og 62kg. Skal operere 29mai Oi, enda flere rundt samme dato, gøy! Rart at flere her har fått Afipran ol, det fikk ikke jeg resept på altså! Teit, føler kanskje at jeg hadde vært mindre redd da. VET hvor jævlig det er å ligge der kvalm, i tillegg til å ha et smertehelvete. Klarer ikke tanken på å kaste opp, verste jeg veit, nesten en slags fobi tror jeg. Ja, kirurgen min mente 280g, men det føler jeg selv er aaaaltfor lite. Selv om jeg er ganske spinkel, er jeg formfull som deg, så jeg vil også forklare dette på en god måte til de på klinikken Har alltid ment kroppen min passer bedre med store pupper, etter som at hoftene er såppas brede. Hmm.. Spennende hvertfall! Bare synd jeg må kjøpe BH før operasjonen, aner jo ikke hvilken str jeg ender opp med. Men er det sånn at man går opp i omkretsen rundt også? Ikke bare i cup? Er 70A nå, og vil gjerne opp i 70D hvertfall. Hun sykepleieren mente jeg bare burde kjøpe en BH i den str jeg ville oppnå, men hvordan skal jeg liksom vite at det blir denne str, når vi ikke er enige?
Missy1 Skrevet 17. mai 2012 #21571 Skrevet 17. mai 2012 Oi, enda flere rundt samme dato, gøy! Rart at flere her har fått Afipran ol, det fikk ikke jeg resept på altså! Teit, føler kanskje at jeg hadde vært mindre redd da. VET hvor jævlig det er å ligge der kvalm, i tillegg til å ha et smertehelvete. Klarer ikke tanken på å kaste opp, verste jeg veit, nesten en slags fobi tror jeg. Ja, kirurgen min mente 280g, men det føler jeg selv er aaaaltfor lite. Selv om jeg er ganske spinkel, er jeg formfull som deg, så jeg vil også forklare dette på en god måte til de på klinikken Har alltid ment kroppen min passer bedre med store pupper, etter som at hoftene er såppas brede. Hmm.. Spennende hvertfall! Bare synd jeg må kjøpe BH før operasjonen, aner jo ikke hvilken str jeg ender opp med. Men er det sånn at man går opp i omkretsen rundt også? Ikke bare i cup? Er 70A nå, og vil gjerne opp i 70D hvertfall. Hun sykepleieren mente jeg bare burde kjøpe en BH i den str jeg ville oppnå, men hvordan skal jeg liksom vite at det blir denne str, når vi ikke er enige? Nei det er veldig vanskelig. Jeg gambla på 80D og håååper den sitter som et skudd etter operasjon. Jeg syns faktisk den var litt liten, prøvde det over bhen og den ble nesten helt full. Jeg SKAL ha større enn de er i bh nå. Ha en strålende 17mai feiring, siste 17mai med de "gamle" puppene
Lilje:) Skrevet 17. mai 2012 #21572 Skrevet 17. mai 2012 Hei! Melder meg inn i denne puppedagboken! SÅ GØY :D Jeg har lenge tenkt på å ta silikon, men har rett og slett ikke vært nok misfornøyd til at jeg har tatt det steget. Men etter jeg har trent en del år, og blitt litt eldre (er nå 22 år) synes jeg puppene har blitt enda mindre enn de var, og den ene er mindre enn den andre. Ikke så veldig synlig, men det gjør at ikke jeg fyller ut en a-cup en gang. Mine drømmepupper er Triana Iglesias sine, bare litt mindre. Ettersom jeg selv også er mindre enn henne. Liten og nett jente på 163cm og 51 kg. Dette er AKKURAT slike pupper jeg kunne tenkt meg: Link Dette er hvordan de var før silikon: Link Den personen har tatt 275cc, rund profil og under muskel. Jeg selv synes jeg har mye finere utgangspunkt enn det denne personen hadde, og mine er ikke så flate. Hva synes dere jenter? Noen som har fått lignende pupper? Ellers som jeg sa: Triana sine: Link De har så fint og naturlig "heng" synes jeg. Det vil jeg ha!
Procon Skrevet 17. mai 2012 #21573 Skrevet 17. mai 2012 Å, var du? Hvem opererte deg? Jeg skal til Dr. Isern, ei dame. Men har hørt at hun ikke ønsker å sette inn så store proteser? At selv om man ønsker det selv, er hun/Klinikk Stokkan litt imot store pupper? Ble litt skeptisk etter dette, men den som intet våger, intet vinner :D Hvor høy er du, og hva veier du? Hvor mye la du inn? Tok du protesene inn via brystvorten? Kirurgen sa til meg at de pleide det, men vises ikke arrene veldig godt der? Funker adrenalin mot kvalme altså? Men jeg fikk ikke noe kvalmestillende fra kirurgen jeg hvertfall, og tviler på at fastlegen min vil gi meg noe? da må jeg vel ha en grunn? Spennende at vi er flere som skal operere rundt samme tid! :D Jeg har ikke hørt noe om at hun er i mot store pupper! Jeg kjenner flere som har vært til henne, som har fått store nok:) Jeg ble operert av Isern , super dame Det blir litt vanskelig å sammenligne i forhold til min operasjon. Jeg tok løft i tillegg til implantater på 280. Jeg har ikke sett på arrene enda, har på teip enda. Men jeg skal lurkikke om noen dager Kjenner noen som har implantater via brystvorter, der ble ikke arrene synlige i det hele tatt etter operasjonen. (hun ble operert av Isern) Adrenalin funket bl.a mot kvalme i mitt tilfelle iallefall
Missy1 Skrevet 17. mai 2012 #21574 Skrevet 17. mai 2012 Hei! Melder meg inn i denne puppedagboken! SÅ GØY :D Jeg har lenge tenkt på å ta silikon, men har rett og slett ikke vært nok misfornøyd til at jeg har tatt det steget. Men etter jeg har trent en del år, og blitt litt eldre (er nå 22 år) synes jeg puppene har blitt enda mindre enn de var, og den ene er mindre enn den andre. Ikke så veldig synlig, men det gjør at ikke jeg fyller ut en a-cup en gang. Mine drømmepupper er Triana Iglesias sine, bare litt mindre. Ettersom jeg selv også er mindre enn henne. Liten og nett jente på 163cm og 51 kg. Dette er AKKURAT slike pupper jeg kunne tenkt meg: Link Dette er hvordan de var før silikon: Link Den personen har tatt 275cc, rund profil og under muskel. Jeg selv synes jeg har mye finere utgangspunkt enn det denne personen hadde, og mine er ikke så flate. Hva synes dere jenter? Noen som har fått lignende pupper? Ellers som jeg sa: Triana sine: Link De har så fint og naturlig "heng" synes jeg. Det vil jeg ha! Har du vært på konsultasjon ennå? Du kan sikkert få et fint og naturlig resultat som på bildene, så lenge du ikke legger inn for mye. Legger man inn så mye at puppene nesten sprenger så vil de jo ikke bli så fine og naturlige Jeg har ikke operert ennå. Men husk at det tar litt tid før de får sin endelige fasong, så i starten vil de være veldig spretne Du kan jo eventuelt legge inn dråpeformede proteser, men tror de må legges under muskel og det kan være fare for at de snur seg og puppen får en rar fasong
Ms.Boob Skrevet 17. mai 2012 #21575 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har ikke hørt noe om at hun er i mot store pupper! Jeg kjenner flere som har vært til henne, som har fått store nok:) Jeg ble operert av Isern , super dame Det blir litt vanskelig å sammenligne i forhold til min operasjon. Jeg tok løft i tillegg til implantater på 280. Jeg har ikke sett på arrene enda, har på teip enda. Men jeg skal lurkikke om noen dager Kjenner noen som har implantater via brystvorter, der ble ikke arrene synlige i det hele tatt etter operasjonen. (hun ble operert av Isern) Adrenalin funket bl.a mot kvalme i mitt tilfelle iallefall Hm, okei! Men det er jo bare supert! Vil ikke "sløse" bort penger på for små pupper. Sikkert et innmari luksusproblem, men tenker endel på dette med str. Vet de prøver ut flere forskjellige på operasjonsbenken, men aaaner jo ikke hva de faller på, hehe. Nei, nå er jeg VELDIG spent altså! Skal i vei å handle BH i morgen nå, skal jeg tørre å satse på 70D tror dere? Selv om kirurgen "anbefalte" rundt 300g?
monicabebe Skrevet 17. mai 2012 #21576 Skrevet 17. mai 2012 Hei! Melder meg inn i denne puppedagboken! SÅ GØY :D Jeg har lenge tenkt på å ta silikon, men har rett og slett ikke vært nok misfornøyd til at jeg har tatt det steget. Men etter jeg har trent en del år, og blitt litt eldre (er nå 22 år) synes jeg puppene har blitt enda mindre enn de var, og den ene er mindre enn den andre. Ikke så veldig synlig, men det gjør at ikke jeg fyller ut en a-cup en gang. Mine drømmepupper er Triana Iglesias sine, bare litt mindre. Ettersom jeg selv også er mindre enn henne. Liten og nett jente på 163cm og 51 kg. Dette er AKKURAT slike pupper jeg kunne tenkt meg: Link Dette er hvordan de var før silikon: Link Den personen har tatt 275cc, rund profil og under muskel. Jeg selv synes jeg har mye finere utgangspunkt enn det denne personen hadde, og mine er ikke så flate. Hva synes dere jenter? Noen som har fått lignende pupper? Ellers som jeg sa: Triana sine: Link De har så fint og naturlig "heng" synes jeg. Det vil jeg ha! Hehe....måtte smile litt av denne. For i lang tid har jeg sagt til mannen at jeg vil ha pupper som Triana. Synes de er veldig fine!!!! Jeg skal ta ca 350 under muskel. Det er det kirurgen anbefalte til min kropp. Håper på noe som ligner på Triana, da!
Missy1 Skrevet 17. mai 2012 #21577 Skrevet 17. mai 2012 Jg er også nervøs for størrelsen. Vil ikke ha meloner, men jeg vil ikke ha for små heller. Ønsker så store jeg kan ha til min kropp og håper jeg får det. Velger å legge sjebnen litt i kirurgens hender, han vet nok hva han driver med
Ms.Boob Skrevet 18. mai 2012 #21578 Skrevet 18. mai 2012 Jg er også nervøs for størrelsen. Vil ikke ha meloner, men jeg vil ikke ha for små heller. Ønsker så store jeg kan ha til min kropp og håper jeg får det. Velger å legge sjebnen litt i kirurgens hender, han vet nok hva han driver med https://www.loveyourlook.com/breast/augmentation/gallerydetail.aspx?ID=21603 Disse vil jeg gjerne ha!
Stripa Skrevet 18. mai 2012 #21579 Skrevet 18. mai 2012 Veldig spennende at vi er så mange som skal opereres rundt samme tid Jeg skal opereres på mandag kl 11 og det er jaggu ikke mange dagene mellom nå og mandag Gleder meg kjempe mye og lover jeg skal komme innom her å fortelle om hvordan det gikk
Missy1 Skrevet 18. mai 2012 #21580 Skrevet 18. mai 2012 Veldig spennende at vi er så mange som skal opereres rundt samme tid Jeg skal opereres på mandag kl 11 og det er jaggu ikke mange dagene mellom nå og mandag Gleder meg kjempe mye og lover jeg skal komme innom her å fortelle om hvordan det gikk Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Skulle ønske det ikke var så lenge til min operasjon, men jeg må pent vente for at det skal passe med prøver og eksamen :-/ men er bare litt over 1uke så jeg skal ikke klage hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå