Henriiette Skrevet 9. mai 2012 #21501 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Går det an å se på puppene dine at innleggene har flyttet seg? Jeg har skrevet et innlegg litt lenger oppe, innlegget i den ene puppen min er ganske på tur nå, så må operere igjen selv. Jeg har alltid pleid å bruke push-up, så kanskje dette er grunnen til at det ble slik hos meg og? Fikk aldri beskjed om ikke å bruke push-up, så det har jeg aldri tenkt over.. jeg kan ikke se det, men ser det når jeg ser bilder av noen som det ikke har gjort det, litt vanskelig å forklare :/ men legen så det med engang.. Sikkert samme grunnen hos deg også, jeg var veldig flink å ikke bruke det i førsten, etterhvert har jeg rett og slett bare glemt at jeg ikke bør bruke det :/
monicabebe Skrevet 9. mai 2012 #21502 Skrevet 9. mai 2012 Hei jenter. Det var jo flott å komme over denne tråden. Har jo en del spørsmål og synes det er topp å se erfaringer som dere har. Selv har jeg fått time på Colosseumklinikken tirsdag 15.mai til konsultasjon hos Dr. Skolleborg. Har googlet han og ser at folk er fornøyde. Det høres bra ut. Jeg er tobarnsmor og har mistet all fylde og pupp etter graviditeter og amminger. Så det skal bli bra å fylle opp litt. Jeg vil ikke ha mest mulig pupp, bare fylle ut de vrengte baklommene jeg har. Driver med håndball og løping, så det er greit å ikke bli for stor der framme også:-D Spent på hva han sier, og hvor fort jeg eventuelt kan gjøre det. Det hadde vært perfekt med pinsen, men vet jo ikke om de har tid så fort, heller... Dumt å høre at noen av dere må operere på nytt på grunn av at implantatene har flyttet seg. Da må jeg vel unngå push-ups etter operasjonen da. Er forresten 34 år, 1.60 høy og veier 60 kilo
Margaret123 Skrevet 9. mai 2012 #21503 Skrevet 9. mai 2012 Jeg tror en skal være temmelig tynn for ikke å få lov til å opereres. Mange tenker "spiseforstyrrelser" så snart de får høre vekta mi, men jeg ser slettes ikke sykelig tynn ut da jeg ikke er høy heller. Tror ikke du vil få problemer med det Lykke til med operasjon da! Okei! Ohh lettet ja får samme reaksjon, Samma her, så ser ingen fare med at jeg skal få operasjon, men ble litt bekymret, så da kan jeg sekk skuldrene å gled meg! Takk så mye for svar, jo takk! Begynner å gled meg! Lykke til med din også, så håper det ordner seg denne gangen
Pernille:91 Skrevet 10. mai 2012 #21504 Skrevet 10. mai 2012 Nei, det må du ikke Men det varrierer... med meg tok det ca 3 uker før de ble helt like. Grunnen er nok at du har under muskel og at den ene muskelen har sluppet taket mer enn den andre! Helt normalt takk for svar har du også under muskel? og har du moderat profil eller høyprofil? jeg har helt panikk for at jeg må gå rundt med en som er høyere opp enn den andre kjempe lenge..
christine_ Skrevet 12. mai 2012 #21507 Skrevet 12. mai 2012 Liten oppdatering fra meg: 6-7 uker siden operasjon og jeg har endelig fått begynne med styrketrening igjen, det er deilig Men, jeg har følt på nå i etterkant at jeg kanskje ville hatt større, noen fler som tenker slik? Fylte inn 325 i hver, ba om å få opp til 400 men legen sa at de hadde prøvd mer, men det hadde ikke vært plass. Kan jo være at jeg bare har blitt vant til dem men.. ikke er det så mye å gjøre med det nå heller..
Grayangel Skrevet 12. mai 2012 #21508 Skrevet 12. mai 2012 Liten oppdatering fra meg: 6-7 uker siden operasjon og jeg har endelig fått begynne med styrketrening igjen, det er deilig Men, jeg har følt på nå i etterkant at jeg kanskje ville hatt større, noen fler som tenker slik? Fylte inn 325 i hver, ba om å få opp til 400 men legen sa at de hadde prøvd mer, men det hadde ikke vært plass. Kan jo være at jeg bare har blitt vant til dem men.. ikke er det så mye å gjøre med det nå heller.. Jeg tok 400 første gangen, og endte opp med 650/700 for å bli fornøyd. Pr størrelse må du gå opp 150-200cc
christine_ Skrevet 12. mai 2012 #21509 Skrevet 12. mai 2012 Jeg tok 400 første gangen, og endte opp med 650/700 for å bli fornøyd. Pr størrelse må du gå opp 150-200cc Okei, så du har lagt deg under kniven flere ganger altså Tror det bare blir med dette jeg.. har hverken råd eller spesielt lyst til (akkurat nå) å operere igjen! Hvilken str har du nå da om jeg får spørre?
Nalaya Skrevet 12. mai 2012 #21510 Skrevet 12. mai 2012 Heisann jenter! Jeg er en jente på 23 som endelig har bestemt seg for å ta silikon! Lest så og si alle sidene her, og tittet mye på justbreastimplants.com. Kjempebra side! Jeg bor i stavanger og vurderer sterkt å operere meg hos klinikk stavanger da flere bekjente har operert seg der og vært fornøyde. Skal også gå på konsultasjon andre steder for å forhøre meg litt Har en 75 a- 70b cup, men er veldig høy og tynn. 173 og veier bare 53 kilo. Tror dere at jeg må legge under brystmuskelen da?
Procon Skrevet 12. mai 2012 #21511 Skrevet 12. mai 2012 Hei alle sammen:) Jeg opererte meg for fem dager siden. Brystløft og implantater på 280gram. Lurer på om det er normlt at brystene er veldig brede etter operasjonen? De er jo hovne, men skal de være så brede?. Lurer også på dette med bh bruk, jeg har triumph sportsbh, men den gnager veeeldig på artene under brystene, hva bør jeg gjøre da? Er så engstelig Håper virkelig noen kan svare meg, da blir jeg veldig takknemmlig!!
Missy1 Skrevet 12. mai 2012 #21512 Skrevet 12. mai 2012 Hei Kan jeg melde meg inn i klubben? Jeg er 24år gammel, har født og ammet 1barn og er 164høy og veier 62kg. Jeg bruker nå 80c, men puppene er helt tomme (nesten iallefall) og jeg har heng kun på den ene puppen så jeg vil få det fikset siden jeg er helt skeiv. Jeg har vært på konsultasjon, legen mente vi kunne legge inn 325gram, men jeg fikk ingen følelse på hvor store de vil bli ettersom det ble som å ha pupp på puppen (spiss pupp) da jeg la inplantatet inni bhen så jeg er veldig spent på hvordan dette kan bli. Skal legge over muskelen ettersom jeg har litt brystvev fra før av. Vi snakket heller ikke om høy eller lavprofil. Jeg ønsker at puppene skal bli fyldige og at de skal stå litt mer ut fra kroppen (hvis dere skjønner). Jg har litt mage, ikke stor mage, men litt fett på magen sambo syns det er deilig med litt mage så den får jeg ikke lov å kvitte meg med sier han. Akkurat nå føler jeg at puppene er valker og jeg vil de skal stå i stil med min ellers formfulle kropp Har fått time til operasjon 29mai.
Nalaya Skrevet 12. mai 2012 #21513 Skrevet 12. mai 2012 Hei alle sammen:) Jeg opererte meg for fem dager siden. Brystløft og implantater på 280gram. Lurer på om det er normlt at brystene er veldig brede etter operasjonen? De er jo hovne, men skal de være så brede?. Lurer også på dette med bh bruk, jeg har triumph sportsbh, men den gnager veeeldig på artene under brystene, hva bør jeg gjøre da? Er så engstelig Håper virkelig noen kan svare meg, da blir jeg veldig takknemmlig!! Nå har jo ikke jeg silikon enda, men har hørt at sportsbhen ikke skal gnage på arrene, da vil de ikke gro så fint. Så kanskje du burde bytte til en annen? Eller ringe PK din på mandag og spør
Procon Skrevet 12. mai 2012 #21514 Skrevet 12. mai 2012 Noen som vet dette med at brystene er brede? Altså stor avstand på brystene?? :cry: leser og leser om brystoperasjonen, men finner ikke info om dette Tusen takk for svar Nalaya!!
Lottee Skrevet 13. mai 2012 #21515 Skrevet 13. mai 2012 Da har jeg endelig fått operajonsdato den 22.mai. Gleder meg. Kan nesten ikke vente. Følg meg gjerne på den nye bloggen min http://meandmyboobs.blogg.no/
Missy1 Skrevet 13. mai 2012 #21516 Skrevet 13. mai 2012 Da har jeg endelig fått operajonsdato den 22.mai. Gleder meg. Kan nesten ikke vente. Følg meg gjerne på den nye bloggen min http://meandmyboobs.blogg.no/ Jeg skal operere 29mai hvor skal du operere, hvor store er puppene fra før av og hvor mye skal du legge inn?
christine_ Skrevet 13. mai 2012 #21517 Skrevet 13. mai 2012 Noen som vet dette med at brystene er brede? Altså stor avstand på brystene?? :cry: leser og leser om brystoperasjonen, men finner ikke info om dette Tusen takk for svar Nalaya!! Jeg ville tro det er ganske så naturlig. Etter noen uker vil de ikke være hovne lenger, kanskje se litt mindre ut, og de endrer seg for hver uke som går. Tar vel opp til ett år før de er helt 100%!
Procon Skrevet 13. mai 2012 #21518 Skrevet 13. mai 2012 Hei jeg er helt ny her! Følgt denne dagboken en god stund! Og med god informasjon har jeg planlagt og bestilt min operasjon 5 juni! Er helt i ekstase! Og vill at tiden skal fly av gårde! Skal operer meg på klinikk stokkan i Trondheim, gleder meg så utrolig mye:D Flere som skal da deg ute? Eller som er i samme båt og skal operer seg i juni? Hei Jeg opererte meg på klinikk stokkan i tr.heim for 6 dager siden. Kjempe herlige folk der,som tar godt vare på deg!! De er superflinke der:))
StjernePerle Skrevet 13. mai 2012 #21519 Skrevet 13. mai 2012 Hvordan bruker man Hibiskrubben? Gnir kroppen inn med den og vasker det av etterpå liksom??
Lottee Skrevet 13. mai 2012 #21520 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Jeg skal operere 29mai hvor skal du operere, hvor store er puppene fra før av og hvor mye skal du legge inn? Missy1, jeg skal operere på Colosseumklinikken i Stavanger. Jeg har rundt en 75A fra før. Jeg skal ta rundt 300-350 :-) Hva med deg? Kommer til å legge ut informasjon og bilder på bloggen min, så følge meg gjerne der http://meandmyboobs.blogg.no/ Endret 13. mai 2012 av Lottee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå